Volgens mij weet je stiekem het antwoord zelf welquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik piep niet, vind het gewoon belachelijk. Waarom de optie geen post niet inbouwen?
Laat ze maar lekker onzeker zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef Marrije het volgende:
Ze krijgen door dat er geen exit komt vanavond. Er wordt niks klaargezet, dat vinden ze verdacht.
Wat is de sanctie?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat Jeroen Eline aan het inhalen is:
8 uur spreekverbod voor:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Eline
»Jeroen
26 Votes
»Eline
36 Votes
»Peter
10 Votes
»Pim
3 Votes
»Amber
7 Votes
»Marielin
5 Votes
Beetje vreemd wel, want Jeroen iets laten doen is zonde van het geldquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:50 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat Jeroen Eline aan het inhalen is:
Juist niet, want hij verkloot de opdracht en zal Peter weer woedend maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel, want Jeroen iets laten doen is zonde van het geld
Geen idee.quote:
En dan de poll nog een dag laten staan zodat het morgen pas ingaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
Huub kan je de stelling van de poll aanpassen? Dit is voor domme mensen zoals ik niet te begrijpen.
En als je toch de poll aanpast wil je dan de optie: "niemand" er tussen zetten? Thanks
Ik vind het ook niet erg dat je ze stuurt, zolang zij ze maar niet ontvangenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:52 schreef Rica het volgende:
Ik vind het juist leuk dat je ze als kijker een berichtje kan sturen.
Ik denk dat Peter zich overschaduwd voelt door Jeroen, en dat hij denkt wel te gaan "knallen" als Jeroen er niet meer isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee.
Peter denkt dat de groep dynamischer wordt als Jeroen eruit gaat. Bedoelt hij te zeggen dat Jeroen dominant is ofzo?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat je ze stuurt, zolang zij ze maar niet ontvangen
Bijdehandjequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat je ze stuurt, zolang zij ze maar niet ontvangen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter zich overschaduwd voelt door Jeroen, en dat hij denkt wel te gaan "knallen" als Jeroen er niet meer is
Peter is net zo bang voor Jeroen als eerder voor Bobby. Als Jeroen weggaat wordt het echt Kumbaya.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef Disana het volgende:
Peter denkt dat de groep dynamischer wordt als Jeroen eruit gaat. Bedoelt hij te zeggen dat Jeroen dominant is ofzo?
Punt voor Leandraquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter zich overschaduwd voelt door Jeroen, en dat hij denkt wel te gaan "knallen" als Jeroen er niet meer is
omdat namelijk er nog veel meer mensen zijn die fanmail sturen dan mensen die het niet willen, en de nee stemmers zijn niet de enige kijkers waar we rekening mee houden dus dan is dit een middenweg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik piep niet, vind het gewoon belachelijk. Waarom de optie geen post niet inbouwen?
Peter wil dus de rol van Jeroen innemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is net zo bang voor Jeroen als eerder voor Bobby. Als Jeroen weggaat wordt het echt Kumbaya.
Dat is dan toch echt z'n eigen probleem, als je echt "vuurwerk" bent dan ga je sowieso knallen, en dan laat je je niet weerhouden door iemand die toevallig ook knalt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter kwam een op een inderdaad beter uit de verf (hij durfde meer in isolatie met Marielin).
Erg vreemd! Dan ben ik dus een credit kwijt, of ik moet me wel heel erg vergissen..quote:
Eh, dan stemmen die mensen toch gewoon voor de optie wel post? Klopt de nee stemmers zijn niet de enige kijkers, maar dat blijkt dan wel uit de poll neem ik aan. Heel eerlijk gezegd vind ik dit niet echt een middenweg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat namelijk er nog veel meer mensen zijn die fanmail sturen dan mensen die het niet willen, en de nee stemmers zijn niet de enige kijkers waar we rekening mee houden dus dan is dit een middenweg.
Er komt zo een brief in omtrent de eliminatie
Jammer, in het ongewisse laten was leuker geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
BS, als ik hier op FOK! kijk zijn er 2 users die fanmail sturen. Oh wacht, je doelt op VOL en NL.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
omdat namelijk er nog veel meer mensen zijn die fanmail sturen dan mensen die het niet willen, en de nee stemmers zijn niet de enige kijkers waar we rekening mee houden dus dan is dit een middenweg.
idem, wat kan die zwammen maar niet op een leuke manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter wil dus de rol van Jeroen innemenWord zelf trouwens ook flauw van Jeroen hoor, ik luister nauwelijks nog.
Wat nou dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
BS, als ik hier op FOK! kijk zijn er 2 users die fanmail sturen. Oh wacht, je doelt op VOL en NL.
De streamwanbetalers.
Ik begrijp het niet.. je kunt toch voor en tegen fanmail stemmen in een poll? Dan zien we vanzelf wel wat de uitslag wordt, toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kater?? Zo ver is hij nog niet eens....quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef Desii het volgende:
[..]
idem, wat kan die zwammen maar niet op een leuke manier
Maar dit is ook de eerste keer dat ik overdag kijk, dus het kan ook door z'n kater komen
Ik lach me echt kapot om die gast. Wat een enorme ouwehoer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef JediMasterLucia het volgende:
anderen: mag ik fanmail?
jeroen: mag ik haatmail?
oke 26 stemmers voor en 1 tegen op een externe poll, (niet van ons maar van FOK! dus)quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Erg vreemd! Dan ben ik dus een credit kwijt, of ik moet me wel heel erg vergissen..
Dit is de mening van FOK! over fanmail bij de weg. 1 persoon fanmail en de rest smalend toekijken is ook erg leuk, maar da's een optie die door ons bepaald moet worden ipv door de redactie.
[ afbeelding ]
Prima middenweg, zeker omdat maar 1 de fanmail krijgt en de rest niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jeuj!!!quote:
Je zegt eigenlijk: wij negeren de nee-stemmersquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Breng jij daar nou structureel de koffie rond of wat. Ik dacht dat je ff voor een keer daar s'avonds was, maar je bent er dus geregeld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke 26 stemmers voor en 1 tegen op een externe poll, (niet van ons maar van FOK! dus)
maar we krijgen per dag nu 40/50/60 fanmail, das meer dan 26 tegenstemmers,
maken dan wel de aanname dat mensen die fanmail sturen willen dat het erin gaat natuurlijk,
wil je dat ik het nog een keer uitleg of snap je het nu?
Net alsof iedere Fokker netjes betaald voor de streams.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
BS, als ik hier op FOK! kijk zijn er 2 users die fanmail sturen. Oh wacht, je doelt op VOL en NL.
De streamwanbetalers.
Jammer, laat ze toch lekker speculeren .
Nowlivers betalen niet voor de stream, ze kijken illegaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Wat nou dan?
Jezus, echt leuk hier. Ik blijf!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot om die gast. Wat een enorme ouwehoer.
Ja het is de drank, maar het is wel behoorlijk moeiljk de hele tijd te blijven luisterenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef Desii het volgende:
[..]
idem, wat kan die zwammen maar niet op een leuke manier
Maar dit is ook de eerste keer dat ik overdag kijk, dus het kan ook door z'n kater komen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke 26 stemmers voor en 1 tegen op een poll,
maken dan wel de aanname dat mensen die fanmail sturen willen dat het erin gaat natuurlijk,
Ja, ik begrijp het nu.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke 26 stemmers voor en 1 tegen op een externe poll, (niet van ons maar van FOK! dus)
ja, want iedere abbonee die hier lurkt post hier ook en stemt ook,quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streamwanbetalers.
Jammer, laat ze toch lekker speculeren .
Ze zijn een beetje te jong voor interessante gesprekken en verzanden in gelal, zingen of ander flauw gedoe?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:02 schreef zer0s het volgende:
wie verwacht dat er de komende uren wat gaat gebeuren
saaiheid heerst?
Jeroen: ach joh blijf je toch gewoon nog even 2 dagen gezellig hier om te vervelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:59 schreef Leandra het volgende:
De groep vindt het jammer dat de eliminatie uitgesteld is...... vooral voor Amber
k, cool.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nu.
Die 40/50/60 fanmail is echter niet transparant voor ons vandaar dat sommgien begonnen te steigeren.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Dat staat toch overal los van?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof iedere Fokker netjes betaald voor de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |