Haha Hij heeft er wel wat van weg inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Hij zou ook zomaar de vader van mister Pannenkoek kunnen zijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan heb je eindelijk die gewenste leider. Én een vent met verfijnd vlees aan zijn kuitbeen, goede texture.²
Dat bericht is toch al een paar weken oud? Toen zat Van Basten hier natuurlijk nog. Logisch dat ie dan niet denkt aan Nederland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees lijkt het ineens een stuk minder aannemelijk dat hij naar Ajax komt..
Kan me voorstellen dat Ajax een telefoontje zal plegen naar Laudrup. Geen idee wie anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef Silaz het volgende:
Geen buitenlandse trainers die een serieuze optie zijn?
Co, ik denk dat Suarez dan na 3 wedstrijden wissel staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
heb eigenlijk liever Co dan Rijkaard.
Denk dat Co eerder een man is die een team kan vormen, een lijn uitzetten, en in elk geval aantrekkelijk voetbal laat spelen.
Rijkaard lijkt me meer iemand die een team in goede banen kan leiden, spelers op hun gemak stelt, en iedereen optimaal kan laten renderen. Maar daarvoor moet er wel eerst een team staan.
doe mij Co maar.
Zelfs als grapje is 'ie niet leuk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Robinhoo het volgende:
adrie koster vind ik een goeie opvolger voor volgend seizoen.
Inderdaad, die kan best Ajax er nog bij nemen naast Brugge.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef Robinhoo het volgende:
adrie koster vind ik een goeie opvolger voor volgend seizoen.
Hoezo bepaalt de trainer van Ajax de opstelling van Inter Milaan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Co, ik denk dat Suarez dan na 3 wedstrijden wissel staat
Kan je niet even ergens anders vervelen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoezo bepaalt de trainer van Ajax de opstelling van Inter Milaan?
Als het maar niet overhaast wordt...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop wel dat deze maand nog bekend wordt wie de nieuwe trainer wordt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Stel dat Mclaren de nieuwe trainer wordt van Ajax (alles kan in het voetbal)
Dan hebben we bij;
AZ, Twente, Ajax, PSV en Feyenoord allemaal nieuwe trainers aan het begin van het seizoen....
Over de bevestiging van een sponsorcontract met Mercedes-Benz!quote:
Co was top manquote:1. Ruud Krol * (2005) 3,00
2. Morten Olsen (1997-1998) - 2,37
3. Ronald Koeman (2001-2005) - 2,31
4. Louis van Gaal (1991-1997) - 2,25
5. Henk ten Cate (2006-2007) - 2,24
6. Marco van Basten (2008-2009) – 1,97
7. Adrie Koster* (2007-2008) – 1,93
8. Danny Blind (2005-2006) – 1,91
9. Co Adriaanse (2000-2001) - 1,88
10. Jan Wouters (1998-2000) - 1,71
11. Hans Westerhof * (2000) - 1,56
Van Gaal ook....quote:
Van Basten wilde gewoon niet van zijn Audi af.quote:Ajax sluit overeenkomst met Mercedes-Benz Nederland B.V.
Ajax en Mercedes-Benz Nederland B.V. hebben overeenstemming bereikt over een sponsorcontract. Naast een financiële bijdrage voor de club, rijden onder andere de spelers, de trainers en de directie van Ajax de komende vijf jaar in een Mercedes, die geleverd wordt door Stern Auto en Stern Partners/Lease. Het contract heeft een optie voor een zesde jaar. Het contract zal ingaan op 1 juli 2009.
In navolging van deze overeenkomst zal Mercedes-Benz met een speciale editie van de Mercedes CLC komen. De Mercedes CLC Ajax edition en de Mercedes CLC Ajax Sport edition zullen nog dit kalenderjaar op de markt verschijnen.
Het huidige contract met Audi loopt per 30 juni 2009 af. Audi was de afgelopen 4 jaar de leverancier van de auto’s voor Ajax.
Commercieel directeur Henri van der Aat: “De samenwerking met Audi was erg goed, de bedrijven pasten goed bij elkaar, dus we kijken tevreden terug op de samenwerking. Het contract liep af en wij zijn ons al enkele maanden geleden gaan oriënteren. In een tijd waarin sponsoring onder druk staat, is het goed dat we dit contract met Mercedes-Benz hebben kunnen sluiten. Het gaat slecht met de economie in het algemeen en de automobiel-industrie in het bijzonder. Mercedes-Benz kiest ervoor om te investeren en dat dat in een samenwerking met Ajax gaat zegt ook veel over Ajax.”
Dat is hij dus niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat zegt niks, hij is veel te vroeg ontslagen
Mooie is dat spelers als Rommedahl en Luque hem waarschijnlijk ook komen ophalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Lekker dan, krijg je opeens een auto van de club terwijl ze niet eens normaal presteren
Kunnen Leo en Kennedy dan nog wel op de verwarmde bankstoeltjes zitten? Of gaan die ook weg?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten wilde gewoon niet van zijn Audi af.
Als Cruijff ballen heeft wordt hij gewoon trainerquote:Cruijff kraakt structuur binnen Ajax hard af
Johan Cruijff is naar eigen zeggen 'totaal verrast' door de beslissing van Marco van Basten om op te stappen bij Ajax. Volgens de oud-profvoetballer ligt de schuld van het falen van Van Basten echter niet bij de trainer zelf.
"Ik was totaal verrast door zijn opstappen", reageert Cruijff in gesprek met Novum. "Het is heel erg jammer voor het voetbal, er had veel meer ingezeten."
Cruijff is van mening dat er nog altijd maar weinig klopt van de structuur binnen Ajax. "De organisatie deugt van geen kanten, er zijn niet voor niets in twaalf jaar elf trainers versleten", zegt Cruijff, die zelf ook zijn best deed om de club organisatorisch sterker te maken. "Ik ben er tien jaar mee bezig geweest, maar het is niet gelukt. Zolang je dat niet oplost, kan je elk jaar wel iemand anders voor de groep zetten. Er is niemand die het hier langer dan een jaar gaat volhouden", vervolgt de oud-voetballer.
In het begin van zijn loopbaan in Amsterdam werkte Cruijff enige tijd nauw samen met Van Basten. Na een verschil in inzicht besloot de oud-trainer van onder meer Ajax en FC Barcelona weer een stapje terug te doen.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie Cruijff als juiste kandidaten ziet nu.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Cruijff ballen heeft wordt hij gewoon trainermaarja dat gebeurt toch niet
hahaha van audi naar die walgelijke mercedessen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van Basten wilde gewoon niet van zijn Audi af.
Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Cruijff wilde helpen, afgelopen zomer maar werd tegengewerkt dusja..
Ik vraag me af waar hij op doelt kwa structuur...etc etc..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie Cruijff als juiste kandidaten ziet nu.
Tja, nu is de weg weer vrij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Was geen meningsverschil maar een verschil in uitvoer van beleid. Een meningsverschil is zoiets als ik vind pasta lekker en dat de ander zegt pasta lust ik helemaal niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?
Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat is mijn grootste kritiek aan het adres van Cruijf al járen. Overal commentaar op, maar niets doen behalve een beetje vrijblijvend advies geven. Bang om zijn mythe te verliezen. Als ie écht groot is, wordt hij nu trainer van Ajax.
Snap ik ook echt niet. Ronduit asociaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
en waarom denken de supporters dat als 'hey luie kankerlijer werken voor je geld vuile homo' roepen dat dat spelers motiveert?
Daar zitten nog wel een paar capabele mensen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.
Denken ze niet, vinden ze gewoon terecht om dat te roepenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Cruijff mag het wel eens laten zien, 'Geen woorden maar daden'
en waarom denken de supporters dat als 'hey luie kankerlijer werken voor je geld vuile homo' roepen dat dat spelers motiveert?
Bullshit, het fundament van zijn hervormingsplannen (de jeugd) werden resoluut van tafel geveegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was geen meningsverschil maar een verschil in uitvoer van beleid. Een meningsverschil is zoiets als ik vind pasta lekker en dat de ander zegt pasta lust ik helemaal niet.
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.
Heeft Rijkaard naar voren geschoven als trainer en Laporta gesteund dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"
[..]
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.
Als je daarmee bedoelt dat ie niet naar Ajax gaat, prima. Maar naar Bayern echt wel.quote:
Dat is hetzelfde als dat het bestuur nu gaat zeggen Ik vind dat we Van hanegem aan gaan trekken en dat iemand die daar komt om het op d erails te zetten zegt ik vind dat we Louis van gaal aan moeten trekken of zo. Dat is in die strekking.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"
[..]
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.
Het werd niet van tafel geveegdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, het fundament van zijn hervormingsplannen (de jeugd) werden resoluut van tafel geveegd.
Waarom zou je dan in godsnaam nog door willen gaan als het belangrijkste deel van je advies al zo wordt weggehoond?
Lazic?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Iemand enig idee wie die gozer op 9 seconden is, hij lijkt niet NL.
Dus werd het idee zoals Cruijff het presenteerde van tafel geveegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het werd niet van tafel geveegd
Ze waren het er niet over eens hoe ver ze moesten gaan.
Vlatko Lazic? Oh, heel erg spuit 11.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ja precies, het goede woord, helpen. Zonder functie en dus zonder verantwoordelijkheden. Lekker dapper...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Tja, als dat alles is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft Rijkaard naar voren geschoven als trainer en Laporta gesteund dacht ik.
En toch, ondanks die ultra-slechte wedstrijd van afgelopen zondag, denk ik dat hij er volgend seizoen minimaal 15 in schiet, mits hij de eerste keus is van de nieuwe trainer natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Je moet je best doen om géén 15 goals te maken als je bij Ajax een jaar lang in de spits staat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch, ondanks die ultra-slechte wedstrijd van afgelopen zondag, denk ik dat hij er volgend seizoen minimaal 15 in schiet, mits hij de eerste keus is van de nieuwe trainer natuurlijk.
Hij kan het echt wel.
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld hadquote:
Toen een schwalbe nog gewoon een fopduik wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
En die originele Fopduik tegen Feyenoord is ook legendarisch.
Shota kwam in de buurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef fathank het volgende:
Machlas heeft het cijfermatig gezien ook helemaal niet slecht gedaan. Oke, hij haalde z'n 30+ goals van Vitesse niet, maar wie wel in de afgelopen 15 jaar op KJH na.
En bijna gelijk aan dat van Kluivert.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld had.
Het is voor hem (en voor ons) alleen zo jammer geweest dat ie de meest fraaie kansen wist te verkwanselenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En bijna gelijk aan dat van Kluivert.
Hij deed het echt zo slecht nog niet, alleen waren de verwachtingen (zoals altijd) weer veel te hoog.
Shotaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is donderdag. Ik wacht vol smacht op je nieuwe column.
Exact gelijk dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld had.
Ik ben altijd al Co-fan geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Co is destijds met pek en veren uit Amsterdam verjaagd, veel van de 'supporters' die nu voor zijn terugkeer pleiten zullen toen het hardste geroepen hebben om zijn ontslag. Ik hoop dat hij Ajax fijn in de stront laat zakken en voor AZ kiest![]()
Sterker nog, waarschijnlijk staan er al 5 op de oprit van de speler. Ik ken een speler bij AZ die zijn auto van de zaak gewoon uitleent aan een vriend omdat hij liever wat anders rijdt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Lekker dan, krijg je opeens een auto van de club terwijl ze niet eens normaal presteren
Misschien cijfermatig, ik vind van niet. Co zat in een hele andere situatie. Om maar te zwijgen over de middelmatige selectie waar Co meezat, in verhouding met die 35 miljoen die Marco vrij mocht besteden.quote:
Jouw auto is kleiner dan jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |