quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Al die twijfelspelers verkopen:
- Verthongen
- Vermaelen
- Sulejmani
- Blind
Begin eerst eens Quincy terug te halen. Probeer Quaresma binnen te halen. Dat zijn kwaliteitspelers.²
Die is aan het afbouwen bij een of ander vaag clubje, dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat doet Van der Sar eigenlijk tegenwoordig?
Oh niet zoveel, heeft over 20 dagen nog een wedstrijdje te spelen hoorde ik ergens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jij bent echt een clown hequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik.
En er nog serieus op ingaan ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.
Schitterend.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:51 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
keept champiosn league bij man united maar zijn laatste seizoen dacht ik. gaat het nu rustig aan doen. hoorde dat hij een mooie villa van 3 miljoen gekocht had.
Nee joh, ik ben voor winnaars. Dit zijn net niet spelers. Ze hebben geen uitstraling.quote:
quote:Supportersvereniging Ajax: terug bij af
De Supportersvereniging Ajax vindt het plotselinge vertrek van Marco van Basten jammer. Hierdoor komt de gewenste continuïteit binnen Ajax in gevaar. Geheel in de geest van het commissierapport Coronel stelde Van Basten bij z’n aanstelling lang te willen aanblijven als hoofdcoach. We betreuren dat hij deze doelstelling niet heeft kunnen waarmaken. Hiermee zijn we weer terug bij af.
Van Basten heeft aangegeven dat hij niet het gevoel heeft in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen. Daniel Dekker, voorzitter van de 85.000 leden tellende supportersvereniging: “In dat kader is het beter dat de wegen van Van Basten en Ajax scheiden. Het gaat tenslotte om de resultaten. En die zijn er dit seizoen niet geweest.”
De Supportersvereniging Ajax hoopt dat de zoektocht naar de nieuwe trainer voorspoedig zal verlopen. Ervaring en een visie op de lange termijn zijn een vereiste bij de invulling van de vacature.
Dat hij zijn neus ophaalde voor PSV betekent niet dat hij niet naar Ajax wil.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Mensen die denken dat Rijkaard haalbaar is als nieuwe trainer
Achja, hij werkt voor één van de honderdduizenden voetbalsites. Dan ben je al redelijk simpel.quote:
Inderdaad, snap dat vertrouwen over zijn komen niet zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef PyTh het volgende:
Mensen die denken dat Rijkaard haalbaar is als nieuwe trainer
Geweldig.quote:
Live in het 20.00 uur journaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
Lijkt wel alsof het een parodie op iets is, want echt serieus te nemen is het niet.
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij zijn neus ophaalde voor PSV betekent niet dat hij niet naar Ajax wil.
Ja, ik begreep zoiets. Maar is net alsof hij onder invloed van iets is of acteert, in elk geval niet serieus te nemen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Én een vent met verfijnd vlees aan zijn kuitbeen, goede texture.²
Haha is dat echt??quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, snap dat vertrouwen over zijn komen niet zo.
Dit is wel leuk trouwens.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Kremers het volgende:
Dominee Gremdaat over het opstappen van v. Basten
Hehe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Kremers het volgende:
Dominee Gremdaat over het opstappen van v. Basten
wat?quote:
McClaren heeft al gesproken met V/d Boog en is erg geinteresseerd in de trainersfunctie bij Ajax.quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
McClaren heeft al gesproken met V/d Boog en is erg geinteresseerd in de trainersfunctie bij Ajax.
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
McClaren heeft al gesproken met V/d Boog en is erg geinteresseerd in de trainersfunctie bij Ajax.
Als ik dit zo lees lijkt het ineens een stuk minder aannemelijk dat hij naar Ajax komt..quote:Rijkaard wacht nog op interessante aanbieding
Frank Rijkaard wacht nog altijd rustig af op interessante aanbiedingen die komen gaan. De clubloze trainer wil volgens zijn zaakwaarnemer weer in een grote competitie aan de slag gaan, alleen een functie als bondscoach wijst hij bij voorbaat van de hand. Voorlopig zit de voormalig coach van Sparta en Barcelona in de wachtkamer.
“Rijkaard neemt alle serieuze aanbiedingen in overweging. Maar het moet wel de juiste club zijn, onder de juiste omstandigheden”, vertelt zijn adviseur Perry Overeem tegenover Sportweek. “Hij wil graag weer aan het werk, maar het hoeft natuurlijk niet per se. Het moet een sportieve uitdaging worden in een competitie die tot de verbeelding spreekt”, beschrijft hij de wensen van de oud-bondscoach van Oranje.
“Alle grote, Europese voetballanden zijn dus interessant. Wat dat betreft staat Rijkaard er weer vrij open minded in. Alleen een bondscoachschap ziet hij niet zitten”, aldus Overeem, die tevens bevestigt op de hoogte te zijn van de interesse van AC Milan als de zittende trainer Carlo Ancelotti vertrekt. Rijkaard wil echter geen duimen draaien totdat de weg in het San Siro helemaal vrij is.
“Nee, dat is een hardnekkig gerucht, maar Rijkaard wacht helemaal nergens op. Het is al heel lang bekend dat hij komend seizoen weer aan het werk wil en zijn naam wordt bij vrijwel alle topclubs genoemd, maar niemand heeft hem nog een concrete aanbieding gedaan”, vertelt Overeem tot slot. Rijkaard wees de voorbije periode een aantal aanbiedingen af om als trainer van een ‘klein’ land aan de slag te gaan.
Ajax is de uitzondering denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees lijkt het ineens een stuk minder aannemelijk dat hij naar Ajax komt..
I told you so......quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, maar met Co heb je sowieso na een jaar ruzie in de tent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
heb eigenlijk liever Co dan Rijkaard.
Denk dat Co eerder een man is die een team kan vormen, een lijn uitzetten, en in elk geval aantrekkelijk voetbal laat spelen.
Rijkaard lijkt me meer iemand die een team in goede banen kan leiden, spelers op hun gemak stelt, en iedereen optimaal kan laten renderen. Maar daarvoor moet er wel eerst een team staan.
doe mij Co maar.
Denk het ook. Aan Rijkaard heb je alleen wat als je al hele goede spelers hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:41 schreef N.i.c.k het volgende:
heb eigenlijk liever Co dan Rijkaard.
Denk dat Co eerder een man is die een team kan vormen, een lijn uitzetten, en in elk geval aantrekkelijk voetbal laat spelen.
Rijkaard lijkt me meer iemand die een team in goede banen kan leiden, spelers op hun gemak stelt, en iedereen optimaal kan laten renderen. Maar daarvoor moet er wel eerst een team staan.
doe mij Co maar.
Megalomane vliegende schotelquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Nashje het volgende:
Wat een stelletje newbies hier zeg. Als je Robinhoo een beetje kent weet je wel waarom ik zo reageer.
Fantastisch. Die vent moet objectief zijn maar kon zich zichtbaar niet meer in bedwang houden.quote:
Haha, inderdaad. Hij zou ook zomaar de vader van mister Pannenkoek kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Fantastisch. Die vent moet objectief zijn maar kon zich zichtbaar niet meer in bedwang houden.
Inderdaad, zeer spijtig wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees lijkt het ineens een stuk minder aannemelijk dat hij naar Ajax komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |