Bullshit, het fundament van zijn hervormingsplannen (de jeugd) werden resoluut van tafel geveegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was geen meningsverschil maar een verschil in uitvoer van beleid. Een meningsverschil is zoiets als ik vind pasta lekker en dat de ander zegt pasta lust ik helemaal niet.
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.
Heeft Rijkaard naar voren geschoven als trainer en Laporta gesteund dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"
[..]
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.
Als je daarmee bedoelt dat ie niet naar Ajax gaat, prima. Maar naar Bayern echt wel.quote:
Dat is hetzelfde als dat het bestuur nu gaat zeggen Ik vind dat we Van hanegem aan gaan trekken en dat iemand die daar komt om het op d erails te zetten zegt ik vind dat we Louis van gaal aan moeten trekken of zo. Dat is in die strekking.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
"Ik vind dat de trainers een diploma moeten halen in mijn school." "Dat vind ik niet"
[..]
Wat heeft Cruijff daar precies verbeterd? Ik weet het oprecht niet, namelijk.
Het werd niet van tafel geveegdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bullshit, het fundament van zijn hervormingsplannen (de jeugd) werden resoluut van tafel geveegd.
Waarom zou je dan in godsnaam nog door willen gaan als het belangrijkste deel van je advies al zo wordt weggehoond?
Lazic?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Iemand enig idee wie die gozer op 9 seconden is, hij lijkt niet NL.
Dus werd het idee zoals Cruijff het presenteerde van tafel geveegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het werd niet van tafel geveegd
Ze waren het er niet over eens hoe ver ze moesten gaan.
Vlatko Lazic? Oh, heel erg spuit 11.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ja precies, het goede woord, helpen. Zonder functie en dus zonder verantwoordelijkheden. Lekker dapper...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Cruijff wilde helpen, afgelopen zomer maar werd tegengewerkt dusja..
Tja, als dat alles is...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heeft Rijkaard naar voren geschoven als trainer en Laporta gesteund dacht ik.
En toch, ondanks die ultra-slechte wedstrijd van afgelopen zondag, denk ik dat hij er volgend seizoen minimaal 15 in schiet, mits hij de eerste keus is van de nieuwe trainer natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:08 schreef TheJanitor het volgende:
Je moet je best doen om géén 15 goals te maken als je bij Ajax een jaar lang in de spits staat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch, ondanks die ultra-slechte wedstrijd van afgelopen zondag, denk ik dat hij er volgend seizoen minimaal 15 in schiet, mits hij de eerste keus is van de nieuwe trainer natuurlijk.
Hij kan het echt wel.
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld hadquote:
Toen een schwalbe nog gewoon een fopduik wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
En die originele Fopduik tegen Feyenoord is ook legendarisch.
Shota kwam in de buurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:42 schreef fathank het volgende:
Machlas heeft het cijfermatig gezien ook helemaal niet slecht gedaan. Oke, hij haalde z'n 30+ goals van Vitesse niet, maar wie wel in de afgelopen 15 jaar op KJH na.
En bijna gelijk aan dat van Kluivert.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld had.
Het is voor hem (en voor ons) alleen zo jammer geweest dat ie de meest fraaie kansen wist te verkwanselenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En bijna gelijk aan dat van Kluivert.
Hij deed het echt zo slecht nog niet, alleen waren de verwachtingen (zoals altijd) weer veel te hoog.
Shotaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is donderdag. Ik wacht vol smacht op je nieuwe column.
Exact gelijk dacht ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij een beter gemiddelde bij Ajax dan dat Zlatan bijvoorbeeld had.
Ik ben altijd al Co-fan geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Co is destijds met pek en veren uit Amsterdam verjaagd, veel van de 'supporters' die nu voor zijn terugkeer pleiten zullen toen het hardste geroepen hebben om zijn ontslag. Ik hoop dat hij Ajax fijn in de stront laat zakken en voor AZ kiest![]()
Sterker nog, waarschijnlijk staan er al 5 op de oprit van de speler. Ik ken een speler bij AZ die zijn auto van de zaak gewoon uitleent aan een vriend omdat hij liever wat anders rijdt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Lekker dan, krijg je opeens een auto van de club terwijl ze niet eens normaal presteren
Misschien cijfermatig, ik vind van niet. Co zat in een hele andere situatie. Om maar te zwijgen over de middelmatige selectie waar Co meezat, in verhouding met die 35 miljoen die Marco vrij mocht besteden.quote:
Jouw auto is kleiner dan jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |