abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:43:57 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68772279
quote:
Ajax sluit overeenkomst met Mercedes-Benz Nederland B.V.

Ajax en Mercedes-Benz Nederland B.V. hebben overeenstemming bereikt over een sponsorcontract. Naast een financiële bijdrage voor de club, rijden onder andere de spelers, de trainers en de directie van Ajax de komende vijf jaar in een Mercedes, die geleverd wordt door Stern Auto en Stern Partners/Lease. Het contract heeft een optie voor een zesde jaar. Het contract zal ingaan op 1 juli 2009.

In navolging van deze overeenkomst zal Mercedes-Benz met een speciale editie van de Mercedes CLC komen. De Mercedes CLC Ajax edition en de Mercedes CLC Ajax Sport edition zullen nog dit kalenderjaar op de markt verschijnen.

Het huidige contract met Audi loopt per 30 juni 2009 af. Audi was de afgelopen 4 jaar de leverancier van de auto’s voor Ajax.

Commercieel directeur Henri van der Aat: “De samenwerking met Audi was erg goed, de bedrijven pasten goed bij elkaar, dus we kijken tevreden terug op de samenwerking. Het contract liep af en wij zijn ons al enkele maanden geleden gaan oriënteren. In een tijd waarin sponsoring onder druk staat, is het goed dat we dit contract met Mercedes-Benz hebben kunnen sluiten. Het gaat slecht met de economie in het algemeen en de automobiel-industrie in het bijzonder. Mercedes-Benz kiest ervoor om te investeren en dat dat in een samenwerking met Ajax gaat zegt ook veel over Ajax.”
Van Basten wilde gewoon niet van zijn Audi af.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:47:44 #127
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68772418
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Dat zegt niks, hij is veel te vroeg ontslagen
Dat is hij dus niet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68772450
Lekker dan, krijg je opeens een auto van de club terwijl ze niet eens normaal presteren
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:49:29 #129
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68772479
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Lekker dan, krijg je opeens een auto van de club terwijl ze niet eens normaal presteren
Mooie is dat spelers als Rommedahl en Luque hem waarschijnlijk ook komen ophalen
Jawel, je keek.
pi_68772545
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kunnen Leo en Kennedy dan nog wel op de verwarmde bankstoeltjes zitten? Of gaan die ook weg?
pi_68772793
Anita krijgt een Baby-Benz.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:58:39 #132
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_68772842
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef kevin6188 het volgende:
Anita krijgt een Baby-Benz.
Had Wesley die ook maar genomen

Jawel, je keek.
pi_68772910
quote:
Cruijff kraakt structuur binnen Ajax hard af
Johan Cruijff is naar eigen zeggen 'totaal verrast' door de beslissing van Marco van Basten om op te stappen bij Ajax. Volgens de oud-profvoetballer ligt de schuld van het falen van Van Basten echter niet bij de trainer zelf.
"Ik was totaal verrast door zijn opstappen", reageert Cruijff in gesprek met Novum. "Het is heel erg jammer voor het voetbal, er had veel meer ingezeten."

Cruijff is van mening dat er nog altijd maar weinig klopt van de structuur binnen Ajax. "De organisatie deugt van geen kanten, er zijn niet voor niets in twaalf jaar elf trainers versleten", zegt Cruijff, die zelf ook zijn best deed om de club organisatorisch sterker te maken. "Ik ben er tien jaar mee bezig geweest, maar het is niet gelukt. Zolang je dat niet oplost, kan je elk jaar wel iemand anders voor de groep zetten. Er is niemand die het hier langer dan een jaar gaat volhouden", vervolgt de oud-voetballer.

In het begin van zijn loopbaan in Amsterdam werkte Cruijff enige tijd nauw samen met Van Basten. Na een verschil in inzicht besloot de oud-trainer van onder meer Ajax en FC Barcelona weer een stapje terug te doen.
Als Cruijff ballen heeft wordt hij gewoon trainer maarja dat gebeurt toch niet
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_68772917
zouden ze de opstapje gratis geleverd hebben of hem er extra voor laten betalen?
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68772932
Die auto is groter dan hijzelf.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68772995
Op slippers, dat rijdt echt ongelofelijk kut. .
pi_68773161
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Als Cruijff ballen heeft wordt hij gewoon trainer maarja dat gebeurt toch niet
Ben eigenlijk wel benieuwd wie Cruijff als juiste kandidaten ziet nu.
pi_68773878
Tja, dat is mijn grootste kritiek aan het adres van Cruijf al járen. Overal commentaar op, maar niets doen behalve een beetje vrijblijvend advies geven. Bang om zijn mythe te verliezen. Als ie écht groot is, wordt hij nu trainer van Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68774014
Cruijff wilde helpen, afgelopen zomer maar werd tegengewerkt dusja..
pi_68774036
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hahaha van audi naar die walgelijke mercedessen.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:28:41 #141
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_68774098
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_68774147
Cruijff wil gewoon zijn eigen gang kunnen gaan. Hij wilde bijvoorbeeld alle trainers naar zijn instituut sturen en ze pas terug laten komen met een diploma, dat vond Marco te ver gaan dan houd het al snel op.. dus ik begrijp wat dat aan gaat wel
pi_68774160
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd wie Cruijff als juiste kandidaten ziet nu.
Ik vraag me af waar hij op doelt kwa structuur...etc etc..
pi_68774194
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Frankz0rz het volgende:
Tja, nu is de weg weer vrij.
pi_68774338
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar een meningsverschil en dan meteen vluchten?
Was geen meningsverschil maar een verschil in uitvoer van beleid. Een meningsverschil is zoiets als ik vind pasta lekker en dat de ander zegt pasta lust ik helemaal niet.
pi_68774390
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, dat is mijn grootste kritiek aan het adres van Cruijf al járen. Overal commentaar op, maar niets doen behalve een beetje vrijblijvend advies geven. Bang om zijn mythe te verliezen. Als ie écht groot is, wordt hij nu trainer van Ajax.
Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:49:25 #147
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68775022
Cruijff mag het wel eens laten zien, 'Geen woorden maar daden'

en waarom denken de supporters dat als 'hey luie kankerlijer werken voor je geld vuile homo' roepen dat dat spelers motiveert?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68775079
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
en waarom denken de supporters dat als 'hey luie kankerlijer werken voor je geld vuile homo' roepen dat dat spelers motiveert?
Snap ik ook echt niet. Ronduit asociaal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:52:44 #149
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68775184
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij barca klagen ze anders niet over zijn inbreng. Kijk maar hoe goed hij het daar neer heeft gezet.
Daar zitten nog wel een paar capabele mensen.
#FreeHat
pi_68775290
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Catch22- het volgende:
Cruijff mag het wel eens laten zien, 'Geen woorden maar daden'

Denken ze niet, vinden ze gewoon terecht om dat te roepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')