Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar cleanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar nu kijk ik het allemaal
RAW, Smackdown, ECW en Superstars
Zoals koffiebeker torentjes bouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Ja volg het nog steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar clean
Deden ze dat maar, in plaats van allerlei vage activiteiten die een hoop schreeuwen en schelden met zich mee moeten brengen.quote:
Pay per view? Of zo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja volg het nog steeds
Begin van het jaar altijd beste van het seizoen
Plus dat een lichting grote helden gaat stoppen
Gewoon downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pay per view? Of zo?
Wist je dat Eurosport het trouwens ook weer uitzend
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon downloaden
Friday Night Smackdown staat er vrijdagochtend al op en de rest komt een dagje later
Ja, maar die zenden het echt maar heeeel sporadisch uit, niet de moeite waard
En vaak ook zo maar even wat oude gevechten
FTDquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn daar ben ik ook net weer mee gestopt
Dunno, werken? (quote:
FTD was verkankerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Dunno, werken? ()
Vind het wel meevallen?quote:
Die updatequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen?
Wat is er zo verkankerd aan dan?
Update valt best meequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die update
En stak er te weinig tijd in![]()
Doe dan niet met zo'n gaar kutnummerquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Gupje het volgende:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=24&cols=24&id=hYzyHQJ4J6o&startZoom=1
Cool
Zwarte koffie jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik in mijn koffiebekertje kijk dan zie ik een zwart gat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt ie: "dokter, wat heeft u een kleine praktijk" Waarop de dokter antwoord: "ROT OP!!! Ik zit te schijten!"
Die is zo droog dat ik nu dorst hebquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
KOMT ER EEN GOTHIC OP ME AF!?
IK ZO HE VUIGE GOTHIC MET JE ZWARTE HAREN!
ZEGT IE: BEK JUNG HOMO, KLAP JE KANKERBEK!
IK ZO: "ALSĶF"!
LIEP IE WEG!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
Hetero mannen en songfestival. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
Hetero mannen en songfestival. [ afbeelding ]
Vetste park van Nederland, bek houwequote:
Zeg smiecht, jij hebt het liedje dus duidelijk niet begrepen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vetste park van Nederland, bek houwe
Alsof ik ook maar doel op dat liedje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg smiecht, jij hebt het liedje dus duidelijk niet begrepen.
Nou, ik anders wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar doel op dat liedje?
Kronenburg park is gewoon kankervet, klaar!
Ja maar dat zei je dr niet bijquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
if you tolerate this then your children will be next
Ik begreep het wel, wou alleen even aangeven dat het kronenburger park vet isquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, de echte bazen begrijpen elkaar.
Nee, je begreep het niet. Anders begon je direct over het liedje in plaats van over het echte park.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik begreep het wel, wou alleen even aangeven dat het kronenburger park vet is
Hier mocht ik je welquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
if you tolerate this then your children will be next
Handig, ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
Bij Google Image search kun je tegenwoordig ook zoeken op de kleur van een plaatje
![]()
Welke zender heb je opstaan? Puike nummers daaro!quote:
Nee, ik wou gewoon even kankerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je begreep het niet. Anders begon je direct over het liedje in plaats van over het echte park.
Die komt op lowlands en als ik iets over ga slaan is het Lily Allen welquote:
hoi liiszlequote:
eventjesquote:
Radio Veronicaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke zender heb je opstaan? Puike nummers daaro!
3fm is helemaal tofquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Radio Veronica
Alleen maar toffe liederen![]()
Doe het dan niet! Die post van jou zorgt er alleen maar voor dat ie eerder dicht is en dankzij jouw post reply ik erop, waardoor de thread nogmaals sneller dicht is en dat is allemaal JOUW schuld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
tvp die toch geen zin heeft want de volgende keer dat ik kijk is deze alweer dicht..
Maar door deze reactie van je lok je weer een reactie van mij uit wat ongetwijfelt weer een reactie van jitz zal uitlokken waardoor we zo door blijven gaan tot die dicht is. ... i likequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Doe het dan niet! Die post van jou zorgt er alleen maar voor dat ie eerder dicht is en dankzij jouw post reply ik erop, waardoor de thread nogmaals sneller dicht is en dat is allemaal JOUW schuld.
Ik wens hier niet op in te gaan, confrater.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar door deze reactie van je lok je weer een reactie van mij uit wat ongetwijfelt weer een reactie van jitz zal uitlokken waardoor we zo door blijven gaan tot die dicht is. ... i like
Echt een kut zenderquote:
hihi. IK...had dus gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wens hier niet op in te gaan, confrater.
Ja, en dan eens per jaar dat gezeik met dat glazen huisquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt een kut zenderHelemaal die kut dingen van ze. Nooit grappig en dan die flikker van een paul de leeuw erin en ander jingles die aggresie uitlokken op mijn stage waar niemand op zit te wachten
quote:
Nou, vertel. Daar weten wij nou weer te weinig van af namelijk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:! Hoe gaat het hier
?
Ik heb vandaag vanalles geleerd over de Franse revolutie en de Napoleontische oorlogen!
Je voudrais une pain du stoquequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nou, vertel. Daar weten wij nou weer te weinig van af namelijk!
Ik doneer liever wat anders aan dat huis. Ruiten, poepje... eigen fantasiequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en dan eens per jaar dat gezeik met dat glazen huisIets waar heel Nederland aan moet doneren, als je dat niet doet vind iedereen je een egoīstische lul
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik doneer liever wat anders aan dat huis. Ruiten, poepje... eigen fantasie
Wat hilaaaaaaaaaaaaaarisch.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Lakitu het volgende:
Bakker: Wat is de zin van het leven?
Brood: ...
Bakker: HE IK PRAAT TEGEN JE.
Brood: ....
Bakker: Kankergek, zoek je ruzie.
Deegroller: Hij is niet zo spraakzaam.
Bakker: Dat is te merken ja.
Deegroller: Kanker.
Vrouwen die denken humor te hebben.quote:
Nou nou nou, de Franse revolutie begon in 1789, toen de Fransen op 14 juli de Bastille bestormden. De Bastille was één van de kenmerken van de monarchie, met Lodewijk XVI als absoluut vorst.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:57 schreef Cybey het volgende:
[..]
Nou, vertel. Daar weten wij nou weer te weinig van af namelijk!
Nog steeds lekker in bedquote:
Heb je voor dit korte verhaaltje de halve middag op school gezeten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, de Franse revolutie begon in 1789, toen de Fransen op 14 juli de Bastille bestormden. De Bastille was één van de kenmerken van de monarchie, met Lodewijk XVI als absoluut vorst.
Toen begon iedereen te rellen in Frankrijkarme boeren bestormden de rijken, plunderen hun huizen en staken hun grond in brand. Om hun hachje te redden besloten de rijken (die van adel waren) op 4 augustus van datzelfde jaar hun rechten neer te leggen, in de Nationale Vergadering beloofden ze de boeren nooit meer als vuil te behandelen.
Etc etc etc. je kent het wel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:04 schreef Lakitu het volgende:
Komt een woestijnrat bij de bakker
Bakker: Ik hier?
Woestijnrat: Zou wel een broodje lusten
Bakker: Oh hoeveel
Woestijnrat: 7.4
Bakker: Wij verkopen geen .4 broodje
Woestijnrat: Klantvriendelijkheid is ver te zoeken
Bakker: Anders nog iets?
Woestijnrat: Nee
![]()
![]()
Zoals ik al zeiquote:
quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die komt op lowlands en als ik iets over ga slaan is het Lily Allen wel
Hola!quote:
Ja, die kunnen we hier dus niet goed ontvangen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Radio Veronica
Alleen maar toffe liederen![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou nou, de Franse revolutie begon in 1789, toen de Fransen op 14 juli de Bastille bestormden. De Bastille was één van de kenmerken van de monarchie, met Lodewijk XVI als absoluut vorst.
Toen begon iedereen te rellen in Frankrijkarme boeren bestormden de rijken, plunderen hun huizen en staken hun grond in brand. Om hun hachje te redden besloten de rijken (die van adel waren) op 4 augustus van datzelfde jaar hun rechten neer te leggen, in de Nationale Vergadering beloofden ze de boeren nooit meer als vuil te behandelen.
Etc etc etc. je kent het wel.
Via internetradio dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Hola!![]()
[..]
Ja, die kunnen we hier dus niet goed ontvangen.
Euhm, nee, voor dit verhaaltje heb ik net even mn geschiedenisboek opengeslagen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:06 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb je voor dit korte verhaaltje de halve middag op school gezeten?
Ok, nu stop ik, moet er weer vandoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef Lakitu het volgende:
Man: Heeft u ook moorkoppen?
Bakker: Nee wel bakkersmoppen.
Man: Shit man.
Bakker: Je zit er in.
Man: Haha shit waar is de camera?
Bakker: Geen camera.
Man: Wat dan?
Bakker: Geschreven mop.
Man: Wat een kutmop dan.
Bakker: Ja.
Ja, dan gaat iemand weer pron zitten downloaden en dan hapert die stream weer als een idioot.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan gaat iemand weer pron zitten downloaden en dan hapert die stream weer als een idioot.
Dan weet je dat nu!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik wist niet dat aarde(of grond zoals jij het noemt) kan branden!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:08 schreef Lakitu het volgende:
Man: Heeft u ook moorkoppen?
Bakker: Nee wel bakkersmoppen.
Man: Shit man.
Bakker: Je zit er in.
Man: Haha shit waar is de camera?
Bakker: Geen camera.
Man: Wat dan?
Bakker: Geschreven mop.
Man: Wat een kutmop dan.
Bakker: Ja.
quote:
Zet je pr0n download dan uit!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan gaat iemand weer pron zitten downloaden en dan hapert die stream weer als een idioot.
Ik stel voor dat je de brandbare eigenschappen van aarde eens gaan opzoekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
You're welcome. En nu ga ik weer leren, ciaooo![]()
!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die niet normaal kunnen communiceren in e-mail
Honderdduizend hoofdletters, extra uitroeptekens en te korte zinnen gebruiken
Ja, ik ga een beetje asociaal met m'n oordoppen in zitten. Soms doe ik dat wel, om me te concentreren, maar echt sociaal is het niet.quote:
Mensen die alles in het subject veld typen waardoor je de helft niet eens kan lezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die niet normaal kunnen communiceren in e-mail
Honderdduizend hoofdletters, extra uitroeptekens en te korte zinnen gebruiken
Dit is het niveau hier:quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef jagga het volgende:
[..]
of van die lamlullen die een enorm verhaal uittikken (tijd over ofzo?) terwijl het ook met 2 zinnen kan.
Met allemaal dure woorden e.d.
Val dood ofzo, communiceer alsof je op deze wereldbol rondhobbelt ipv zitten te mekken en vervolgens komt er nog niets zinnigs uit
Jahaa, ik heb ook 2 ogen in mn hoofd zitten. In normale letters en zonder excessief gebruik van leestekens begrijp ik het ookquote:Klant bellen hoeft NIET!!!
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
68Chevelle, wat kun je die heerlijk op de kast jagen.![]()
[..]
Ja, ik ga een beetje asociaal met m'n oordoppen in zitten. Soms doe ik dat wel, om me te concentreren, maar echt sociaal is het niet.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die alles in het subject veld typen waardoor je de helft niet eens kan lezen
goed nummerquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef jagga het volgende:
[..]
goed nummer
Net als paradise city, november rain en natuurlijk sweet child of mine
Ik ben menig keer toegelachen en nagewezen in de auto omdat ik zit te luchtdrummen of luchtgitaar aan het spelen ben terwijl ik sta te wachten voor het stoplicht met de stereo voluit
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan het niet eens spellen, hoe moet dat nou vanavond?
Sexquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je kan het niet eens spellen, hoe moet dat nou vanavond?
Één woord: 'Prima' of "wat jij wilt'quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:31 schreef jagga het volgende:
Kijk dit soort meuk krijg ik dus in mijn mailbox
Geachte weledelgestrenge edelachtbare heer ..........
Via deze onsympathieke weg wil ik u graag een medeling doen toekomen mbt bovenstaand adres.
En wel het volgende: op verzoek van Essent moest deze opdrachtgever een PVC mantelbuis aanbrengen met een getrokken bocht zoals standaard vereist.
Helaas is het technisch onmogelijk deze buis aan te brengen op de voorgeschreven wijze en is in overleg besloten dat het aanbrengen van een 63 mm tyleen buis van buiten naar binnen in dit geval de enige oplossing is.
Ik meen te mogen veronderstellen dat het bij de uitvoering niet tot onoverkomelijke problemen zal leiden.
Hopende u voldoende te hebben geinfotmeerd en er van uitgaande dat u bovenstaande aan de juiste personen door gaat geven verblijf ik met de meeste hoogachting....
vepdgmvmw en epw
Met vriendelijke groet,
Wat de fuck moet je hierop antwoorden(dit is al een oude btw)
Mijn antwoord:quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Één woord: 'Prima' of "wat jij wilt'
Wel echt een heel erg mailtje trouwens
Dat is inderdaad het enige juiste antwoord. Of net zo overdreven terug gaan schrijven, dat is ook leukquote:
Dat nummer kan ik niet meer aanhoren sinds Double Date dat gezongen heeft.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef jitzzzze het volgende:
![]()
Supertramp - the Logical Song
Even BobbyB jaloers maken![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik niet meer aanhoren sinds Double Date dat gezongen heeft.
Nog trauma's aan over.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige juiste antwoord. Of net zo overdreven terug gaan schrijven, dat is ook leuk
Whehehequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Zo terugschrijven heb ik al eens gedaan... was meteen de laatste keer want die kerel had ineens de smaak te pakken en hield nooit meer op
Ik heb echt met trieste lui te maken op mijn werk
maar ik heb iig geen kakelende semi-menopauze trollen op kantoorquote:
Wees blij, ik krijg inmiddels een gevoel dat ik ook aan mn menopauze moet beginnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:50 schreef jagga het volgende:
[..]
maar ik heb iig geen kakelende semi-menopauze trollen op kantoor_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiss is ook van die meerock-troepquote:
Here in heaven.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En net fools garden met Lemon Tree![]()
En nu Eric Clapton met Here in heaven
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef jagga het volgende:
[..]
Kiss is ook van die meerock-troep
en ACDC en helemaal mmotorhead en ZZtop
Vooral ZZtop =
wtf jitzquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad![]()
Weet je wat ik geweldig vind om mee te doen? The Black Eyed Peas met dat Heeeejjaaaaa
Dan kan je 3, 4 minuten lang keihard meebléren met heeeejjjjaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is ook echt de enigequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:01 schreef jagga het volgende:
[..]
wtf jitz![]()
En het ging zo goed met al die andere bands.... kom je met hun aanzetten
La Grange van ZZ TOP boven alles![]()
BEP heeft 1 nummer die ik wel vet vind... ben alleen titel kwijtmaar ssssssst
![]()
Subway. Sowieso.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een broodje halen om te vieren dat ik mijn toets heel goed gemaakt heb, wat voor een broodje zal ik halen?
Een broodje poepquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een broodje halen om te vieren dat ik mijn toets heel goed gemaakt heb, wat voor een broodje zal ik halen?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef jagga het volgende:
met queen - bohemian rhapsody doe ik altijd die stemmetjes heel stom na_!
een dikke braadworst met mayonaisequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja dan moet ik weer 20 minuten fietsen.quote:
hamburgerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Wie niet hihihihiquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:06 schreef jagga het volgende:
met queen - bohemian rhapsody doe ik altijd die stemmetjes heel stom na_!
haal triangels!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oké even voor de duidelijkheid: ik ga naar de bakker, niet naar de patatkraam of snackbar.
I love that song.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
VET, Aerosmith met Dream On![]()
Meedrummen op mn toetsenbord. Op de maat tikken enzo
Dat gaat haar niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze eist nu al al je tijd en aandacht op?
broodje mozerella met pesto (zelfgemaakt)quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oké even voor de duidelijkheid: ik ga naar de bakker, niet naar de patatkraam of snackbar.
Bied ik hier goffedomme enn dikke braadworst met mayo aan.....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
dat was echt heel slechtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Double date![]()
Dat is wel van heeeeeeel lang geleden
nu al onder de plak, dat doet ie goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze eist nu al al je tijd en aandacht op?
Hij heeft later ook een kale plek op z'n achterhoofdquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu al onder de plak, dat doet ie goed
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga is net zo'n klapmongool als ik als 'ie in de auto zit
Ik en kaalquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft later ook een kale plek op z'n achterhoofd
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij niet dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij leven ons helemaal uit op de muziek tot overdreven meezingen, flesjes als microfoon gebruiken, mee drummen op je dashboard en luchtgitaar spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen maar toen realiseerde ik dat het gewoon waar is!
Daarom willen ze allemaal trouwenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kaalgeplukt, je weet hoe vrouwen zijn
doe maar een pudding broodjequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kijk wel wat voor broodje ik neem. Iemand anders die nog iets wil?
Waarom herken ik elk van die punten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij leven ons helemaal uit op de muziek tot overdreven meezingen, flesjes als microfoon gebruiken, mee drummen op je dashboard en luchtgitaar spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
EN BEDANKT!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
ah, heerlijk geslapen
waarom ging het over t kronenburger park, kennen jullie dat? niemand kwam toch uit nijmegen
Oh ja, vergetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Waarom herken ik elk van die punten?![]()
Shit hé
Ohja je vergat: met je hoofd bewegen zoals die kerel van guns n roses in de clip van sweet child of mine, op precies dat stukje muziek, en het naar achteren leunen zoals die gitarist
Of ben ik nu heel triest?![]()
Omdat ik dat liedje hoorde en dat hier poste en Hoogstaande niet begreep dat ik het over het liedje had.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
ah, heerlijk geslapen
waarom ging het over t kronenburger park, kennen jullie dat? niemand kwam toch uit nijmegen
Alsof je nu zo'n lange weelderige krullenbos op je kop hebt.quote:
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof je nu zo'n lange weelderige krullenbos op je kop hebt.
dat is juist leuk manquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Waarom herken ik elk van die punten?![]()
Shit hé
Ohja je vergat: met je hoofd bewegen zoals die kerel van guns n roses in de clip van sweet child of mine, op precies dat stukje muziek, en het naar achteren leunen zoals die gitarist
Of ben ik nu heel triest?![]()
Alleen als ik in de auto zit. Ik weet dat ik niet kan zingen, dus doe ik dat alleen maar als ik alleen benquote:
Osdorp posse of extince ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Gupje het volgende:
Nederhop of House anders kom je mijn auto niet in
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen als ik in de auto zit. Ik weet dat ik niet kan zingen, dus doe ik dat alleen maar als ik alleen ben![]()
Maar in de auto kan het me weer niet schelen dat andere mensen het horen. Ik ben echt verknipt
Awh wat liev.quote:
Alsof ik met jou in een auto wil zitten als die teringherrie aan moet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Gupje het volgende:
Nederhop of House anders kom je mijn auto niet in
Dan kom je er toch niet inquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Alsof ik met jou in een auto wil zitten als die teringherrie aan moet...
ik kwam ooit van zo'n videoshoot af, waar ik figureerde als zombie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is hilarisch, vooral als je de blikken van andere mensen ziet
Dat is lachen inderdaadquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik kwam ooit van zo'n videoshoot af, waar ik figureerde als zombie.
maar we besloten om nog even plezier met de make-up te hebben en gingen zombie-stijl terugreizen naar huis.
je had die blikken moeten zien
pics!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is lachen inderdaad![]()
Ik heb jaren lang sinterklaas gespeeld. Dat is ook lachen in de auto
ja maar, wij vierden altijd kerst hierquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je niet weet hoe Sinterklaas eruit ziet
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar, wij vierden altijd kerst hier
Zes jaar op het Stedelijk Gymnasium Nijmegen gezetenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
ah, heerlijk geslapen
Met z'n fijne ontmoetingsplaatsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zes jaar op het Stedelijk Gymnasium Nijmegen gezeten
En dat ligt aan het kronenburger park
Flikker es op met dat kutlied ouwe rukkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met z'n fijne ontmoetingsplaats [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Flikker es op met dat kutlied ouwe rukker
GA DIE WERREEEELD UUIT, 1 SECONDEE BLABLA PARaDIJSquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met z'n fijne ontmoetingsplaats [ afbeelding ]
Ik zing meequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
Acda en de Munnik - Niet of nooit geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Die kan je pas meezingen in de auto
Ik weet wel waar het over gaat, ja. Maar dat is toch niet van belang als ik gewoon binnenkom met twee broodjes en begin mee te zingen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar weet je ook waar het over gaat?
Neequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet wel waar het over gaat, ja. Maar dat is toch niet van belang als ik gewoon binnenkom met twee broodjes en begin mee te zingen?
quote:
Ga dan eens douchen.quote:
Ik lust liever shoarma en ik houd niet van behaarde mannenquote:
meldt*quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lust liever shoarma en ik houd niet van behaarde mannen
Döner kebab >2 shoarmaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doop je om totquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven ene roze polo gekocht.
Nu nog dragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven ene roze polo gekocht.
Nee, vind ik niet.quote:
shoarmaquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |