Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar cleanquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik eerst ook, maar nu kijk ik het allemaal
RAW, Smackdown, ECW en Superstars
Zoals koffiebeker torentjes bouwen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
Collega's die zonder iets te zeggen wat doen en er maar vanuit gaan de rest wel begrijpt waarthefuck ze mee bezig zijn
Ja volg het nog steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Volg je het nu nog steeds? Ben nu zelf al bijna 3 kwart jaar clean
Deden ze dat maar, in plaats van allerlei vage activiteiten die een hoop schreeuwen en schelden met zich mee moeten brengen.quote:
Pay per view? Of zo?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja volg het nog steeds
Begin van het jaar altijd beste van het seizoen
Plus dat een lichting grote helden gaat stoppen
Gewoon downloadenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Pay per view? Of zo?
Wist je dat Eurosport het trouwens ook weer uitzend
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon downloaden
Friday Night Smackdown staat er vrijdagochtend al op en de rest komt een dagje later
Ja, maar die zenden het echt maar heeeel sporadisch uit, niet de moeite waard
En vaak ook zo maar even wat oude gevechten
FTDquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is waar! Waar down jij alles? Torrents of FTD?
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Damn daar ben ik ook net weer mee gestopt
Dunno, werken? (quote:
FTD was verkankerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
Dunno, werken? ()
Vind het wel meevallen?quote:
Die updatequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen?
Wat is er zo verkankerd aan dan?
Update valt best meequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die update
En stak er te weinig tijd in![]()
Doe dan niet met zo'n gaar kutnummerquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef Gupje het volgende:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=24&cols=24&id=hYzyHQJ4J6o&startZoom=1
Cool
Zwarte koffie jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik in mijn koffiebekertje kijk dan zie ik een zwart gat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
Komt een man bij de dokter. Zegt ie: "dokter, wat heeft u een kleine praktijk" Waarop de dokter antwoord: "ROT OP!!! Ik zit te schijten!"
Die is zo droog dat ik nu dorst hebquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
KOMT ER EEN GOTHIC OP ME AF!?
IK ZO HE VUIGE GOTHIC MET JE ZWARTE HAREN!
ZEGT IE: BEK JUNG HOMO, KLAP JE KANKERBEK!
IK ZO: "ALSÓF"!
LIEP IE WEG!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
Hetero mannen en songfestival. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
Hetero mannen en songfestival. [ afbeelding ]
Vetste park van Nederland, bek houwequote:
Zeg smiecht, jij hebt het liedje dus duidelijk niet begrepen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vetste park van Nederland, bek houwe
Alsof ik ook maar doel op dat liedje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg smiecht, jij hebt het liedje dus duidelijk niet begrepen.
Nou, ik anders wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar doel op dat liedje?
Kronenburg park is gewoon kankervet, klaar!
Ja maar dat zei je dr niet bijquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
if you tolerate this then your children will be next
Ik begreep het wel, wou alleen even aangeven dat het kronenburger park vet isquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, de echte bazen begrijpen elkaar.
Nee, je begreep het niet. Anders begon je direct over het liedje in plaats van over het echte park.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik begreep het wel, wou alleen even aangeven dat het kronenburger park vet is
Hier mocht ik je welquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:
if you tolerate this then your children will be next
Handig, ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef BobbyB het volgende:
Bij Google Image search kun je tegenwoordig ook zoeken op de kleur van een plaatje
![]()
Welke zender heb je opstaan? Puike nummers daaro!quote:
Nee, ik wou gewoon even kankerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je begreep het niet. Anders begon je direct over het liedje in plaats van over het echte park.
Die komt op lowlands en als ik iets over ga slaan is het Lily Allen welquote:
hoi liiszlequote:
eventjesquote:
Radio Veronicaquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke zender heb je opstaan? Puike nummers daaro!
3fm is helemaal tofquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Radio Veronica
Alleen maar toffe liederen![]()
Doe het dan niet! Die post van jou zorgt er alleen maar voor dat ie eerder dicht is en dankzij jouw post reply ik erop, waardoor de thread nogmaals sneller dicht is en dat is allemaal JOUW schuld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef kurk_droog het volgende:
tvp die toch geen zin heeft want de volgende keer dat ik kijk is deze alweer dicht..
Maar door deze reactie van je lok je weer een reactie van mij uit wat ongetwijfelt weer een reactie van jitz zal uitlokken waardoor we zo door blijven gaan tot die dicht is. ... i likequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Doe het dan niet! Die post van jou zorgt er alleen maar voor dat ie eerder dicht is en dankzij jouw post reply ik erop, waardoor de thread nogmaals sneller dicht is en dat is allemaal JOUW schuld.
Ik wens hier niet op in te gaan, confrater.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar door deze reactie van je lok je weer een reactie van mij uit wat ongetwijfelt weer een reactie van jitz zal uitlokken waardoor we zo door blijven gaan tot die dicht is. ... i like
Echt een kut zenderquote:
hihi. IK...had dus gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wens hier niet op in te gaan, confrater.
Ja, en dan eens per jaar dat gezeik met dat glazen huisquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt een kut zenderHelemaal die kut dingen van ze. Nooit grappig en dan die flikker van een paul de leeuw erin en ander jingles die aggresie uitlokken op mijn stage waar niemand op zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |