quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef SKa_BoSS het volgende:
Mijn lijstje (voor mij en mijn vriendin):
Must haves:
* Tentje
* Slaapzakken
* Matjes
* Portemonnee
* Centjes (Genoeg...)
* Kaartjes
* Plaid (?)
* Telefoons
* ID's
* Pil
* Oordopjes
Kleding (P.P):
* Lange broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* Korte broek (2x) (waarvan eventueel 1 aan)
* T-Shirts (4x) (waarvan 1 aan)
* Sokken (5x) (waarvan 1 paar aan)
* Dr. Martens / Goeie schoenen (aan)
* Trui (1x) (eventueel nog 1 aan)
* Ondergoed (5x) (Waarvan 1 aan)
* Zonnebril + Brillenkokert (1x)
* Petje / hoedje
Personal Hygiene:
* Gel
* Toothbrush + Toothpaste
* Borstel
* Douche-spul
* Handdoeken
* Plastuiten
* Rubbertjes
* Handenschoonmaakshizzle
* Paracetamol
* Tijgerbalsem
Shizzle om je droog te houden:
* Ducktape (in verband met het niet compleet waterdicht zijn van mijn Dr. Martens)
* Vuilniszakken (ook om op te zitten)
* Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond sokken eventueel)
* Regenponcho's Halfords (2x P.P.)
Food & Beverage:
* Sixpackje bier (1x P.P.) (voor in de rij en donderdagavond)
* Fles fris (Bullit?) (1x)
* Fles drank (1x)
* Worstjes in blikje (2x)
* Broodjes voor op de heenreis?
* Dextro Energy (2x 4-pack)
* Kauwgom (?)
Genotsmiddelen:
* Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
* Aanstekert
Overig:
* Zaklamp (?)
* Fototoestel (2x ?)
* Penlites (2x)
* Horloge
* Goed humeur
Volgens mij stoppen ze dat al in 't eten!..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou anti-diarree pillen meenemen zodat je drie dagen verstopt zit en dus niet hoeft te schijten op die smerige wc's.
quote:
hehe lol, dat zijn inderdaad dwazen. paar jaar geleden was er een gast met een hele groep, had ie zo'n bolderkar bij zich vol met bier, zeker well 40 treetjes (24 blikies per tree) ofzo. Waarom ie dat meezeulde weet ik niet want zoveel mocht ie toch niet naar binnen meenemen, zelfs niet die hele groep p.p. (zeker 4x zo'n tree p.p)quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef Tism het volgende:
OMG!..Jij bent er zo één die met een aanhangwagen in die fuik gaat staan kutten!??..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:49 schreef Angel-A het volgende:
Ik koop ook altijd minstens 1 shirt als aandenken.
Dat is voor hun 2en, maar ik vraag me af wat ze gaan doen met het laatste paar sokken als ze er ieder 2 gebruikt hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef Tism het volgende:
OMG!..Jij bent er zo één die met een aanhangwagen in die fuik gaat staan kutten!??..
Eens! Zo min mogelijk kleding, het is uiteindelijk allemaal extra gewichtquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou niet teveel kleding meenemen.. Heb me vorig jaar suf gesleept en uiteindelijk 3/4 weer schoon mee terug genomen2 broeken en 3 shirts moet prima voldoen.
Hahaha ik heb vorig jaar op een gegeven moment alleen nog mn lakleer-look legging gedragenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Eens! Zo min mogelijk kleding, het is uiteindelijk allemaal extra gewicht
Regenpak! Ook al zie je er niet uit, je blijft wel lekker droog!Hulde aan mn TPG regenpak, vuurrood ding!
Cool!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik heb vorig jaar op een gegeven moment alleen nog mn lakleer-look legging gedragenbij de mensen met de tentjes die aan het pad naar de toiletten lagen stond ik na een tijdje bekend als 'dat meisje met die leuke broek'
Kruiwagen, bolderkarren, winkelwagentjes, biobakken (kliko's) noem 't maar op, wat ze allemaal niet verzinnen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef alopio het volgende:
[..]
hehe lol, dat zijn inderdaad dwazen. paar jaar geleden was er een gast met een hele groep, had ie zo'n bolderkar bij zich vol met bier, zeker well 40 treetjes (24 blikies per tree) ofzo. Waarom ie dat meezeulde weet ik niet want zoveel mocht ie toch niet naar binnen meenemen, zelfs niet die hele groep p.p. (zeker 4x zo'n tree p.p)
breekt in die fuik een wiel af, kar op zn kant, bier is nooit meer mee te dragen gaat ie alles uitdelen in die rij, op een gegeven moment gooit ie alles zo die rij in, haha. wij stonden dichtbij, heb toen wel wat biertjes weg zitten slaan voor hem
maar heb zelf een keer ook zoiets gehad, zon oma boodschappenkar, tas eraf gesloopt en dacht hem te kunnen gebruiken als karretje voor mn tent en tas, helaas was dat iets te zwaar en was het geen 4x4 atv kar, dus op dat gras nog voor de ingand ook wielen eraf, moest ik toch sjouwen.
geen succes dus, een stoeltje idd wel, altijd handig op de camping
Je moet alleen niet vreemd opkijken als je ineens je stoeltje kwijt bent, of dat die een paar tenten verderop staat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:50 schreef alopio het volgende:
geen succes dus, een stoeltje idd wel, altijd handig op de camping
Leg hem in je tent als je weg gaatquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet alleen niet vreemd opkijken als je ineens je stoeltje kwijt bent, of dat die een paar tenten verderop staat.
Dat is inderdaad wel zo slim, maar er zijn meer dan genoeg mensen die dat niet doen, die zie je soms toch wel vreemd kijken als ze hun bed uitkomen en ze geen stoelen meer zien staan (daar hadden onder andere onze buren in 2007 last van toen ze hun tent uit kwamen kruipen en iets minder stoelen zagen dan dat er de avond ervoor stonden).quote:
Mja, jammer dat er helaas nog altijd van die mensen rondlopen die niet van andermans spullen kunnen afblijven!..quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo slim, maar er zijn meer dan genoeg mensen die dat niet doen, die zie je soms toch wel vreemd kijken als ze hun bed uitkomen en ze geen stoelen meer zien staan (daar hadden onder andere onze buren in 2007 last van toen ze hun tent uit kwamen kruipen en iets minder stoelen zagen dan dat er de avond ervoor stonden).
Over het algemeen zijn er geen problemen, maar het gebeurd nog wel eens dat er dingen uit tenten gejat worden. Dus waardevolle spullen sowieso uit je tent houden voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:25 schreef BELASTING het volgende:
Hoe zit dat dan met de veiligheid in tenten enzo? (en dan niet alleen Lowlands, maar ook Pinkpop en Graspop bijvoorbeeld..)
Grote kans dat wij wel eens naast elkaar gezeten hebben dan, ik zit ook meestal bij de ingang van camping 2.. Mensen kijken, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Een stoeltje doet het ook altijd goed op Lowlands! Beetje malloten mensen bekijken langs het pad aan de uitgang van camping 2
Aangezien ik altijd de schijterij krijg als ik meer dan 1 dag alcohol drink zitten die bij mij standaard in het pakket.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zou anti-diarree pillen meenemen en elke dag er een paar van nemen zodat je drie dagen verstopt zit en dus niet hoeft te schijten op die smerige wc's. Ook handig als je de schijterij krijgt van festivalvoedsel.![]()
Drink dan niks als je het niet kan handlenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangezien ik altijd de schijterij krijg als ik meer dan 1 dag alcohol drink zitten die bij mij standaard in het pakket.
Overigens vind ik de plees over het algemeen vrij netjes.
Ik lag naast de greppelquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Grote kans dat wij wel eens naast elkaar gezeten hebben dan, ik zit ook meestal bij de ingang van camping 2.. Mensen kijken, dat zouden meer mensen moeten doen!
Waarom? Werkt prima als ik zo'n pilletje inneem. Ik ga mijn lol niet laten verpestenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Drink dan niks als je het niet kan handlen
Ik sta meestal op het hoekje van de T-splitsing.. dus schuif in augustus gezellig aan zou ik zeggen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik lag naast de greppelGelijk bij binnenkomst van camping 2 naar rechts.
Ga je dit jaar gezellig mee mensen kijken?
Alleen als je pech hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:47 schreef TC_Artemis het volgende:
TVP, wordt er heel streng gecontroleerd op bier in je bagage???
Gewoon meenemen wat je mee wilt nemen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:36 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
En dan? wat gebeurt er? gewoon ingenomen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |