Het is en blijft mijn lievelingsbeest daarzoquote:
Nee, dat dacht ik al. Ik ben toen eigenlijk opgehouden met kijken want ik zit liever niet naar een hele pagina te kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:26 schreef Schunckelstar het volgende:
ik kijk gewoon op de site van africam zelf, dus niet meer via een losse speler....volgens mij gaat dat ook niet meer
Ja, ik keek stiekem ook al gelijk. Ze zijn blij dat we terug zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef -janneke- het volgende:
Oeh! Ik dacht, laat ik weer eens kijken op de Africam en dat wordt meteen beloond, met een olifant.
Ah, Afrika is zo mooi...
en is het hem gelukt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef -janneke- het volgende:
Ik voel me gewaardeerd! Fant probeert een boom te vellen geloof ik. Dus ik blijf zelfs nog even kijken!
Mooi iddquote:
Je hebt nu een foto geplaatst van de flamingo's.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef svefn het volgende:
Awesome, dat ik dit nog niet eerder ben tegengekomen
triestquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt nu een foto geplaatst van de flamingo's.
Er is daar een ramp gebeurd. Het eiland van de flamingo's is voor 2/3 ondergelopen .
En heeft ook 2/3 van de nesten -eieren en baby flamingo;s weggespoeld.
Zoals je ziet, staan ze met hun poten in het water. Als je een keer overdag kijkt zie je dat beter !!!!!!!!!!!!
Hier foto 's zoals het zou moeten zijn
http://www.africam.com/wi(...)smonday2november2009
Ik heb m ook al de hele dag op de achtergrond draaien, kijk af en toe eens, maar meestal zit ik gewoon alleen te luisterenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geniet al helemaal van die geluiden daar, zonder dat er iets in beeld is
mooi beestquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op dit aapje
vogelquote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef methan het volgende:
hallo !!!
een mariboe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij kijkt ook echt zo mooi een stukje omquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef methan het volgende:
[..]
Op die onderste foto lacht hij ons uit Schunkel
Toch zag ik gisteren en vandaag maar één zebra.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
het word drukker..
geen idee..quote:Op zondag 13 december 2009 15:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Toch zag ik gisteren en vandaag maar één zebra.
Is dit toeval of leeft hij alleen met twee vogeltjes op zijn rug?
nee werkt bij mij ook al een hele tijd niet meerquote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Fraps werkt op de een of ander onverklaarbare wijze hier niet meer.
Heb nu dat andere progje uit de OP geinstalleerd, maar dan krijg ik steeds een zwarte balk boven mijn screens.
Halp!
Ah oke, en dan knip je dat stukje er even uit wat je wilt hebben!quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee werkt bij mij ook al een hele tijd niet meer![]()
ik doe nu gewoon steeds print screen
yep, vandaar ook dat mijn screentjes allemaal andere afmetingen hebbenquote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, en dan knip je dat stukje er even uit wat je wilt hebben!
Ik had de ganzenbeeeebies met pa en ma vol in beeld, maar Fraps capte niet.quote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
yep, vandaar ook dat mijn screentjes allemaal andere afmetingen hebben
dons-bolletjesquote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef methan het volgende:
hoi wat een dotjes die gansjes
[ afbeelding ]
nee, jammer genoeg nietquote:Op zondag 27 december 2009 15:31 schreef methan het volgende:
Mooi he
Heb je de cheetah gezien vanmorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |