+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Dat ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
ok, ik weet dat ze moeten leren enzo he, maar dit doe je NIET met een fokking briefje.
ik weet niet wiens idee dat was om dat met een briefje te doen, maar die heeft eigenlijk niets te zoeken in de redactie van zo'n programma, sorry dat ik het zeg.
En nou mag ik HOPEN dat ze het niet als vrijwillige exit gaan zien als-ie besluit te gaan.
omg
Ik schaam me altijd als ik naar dergelijke momenten zit te kijken. Datzelfde had ik bij Sylvia in DGK. Daar moet je eigenlijk geen tv-moment van maken. Zit hier met tranen in m'n ogen. Als ik daar had gezeten en ik had dat via een lullig briefje gekregen had ik serieus niet voor mezelf ingestaan. Dat doe je gewoon niet. Nooit. Klaar.
Eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Eensch. Ik ben er ook helemaal stil van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
Ben ook benieuwd..quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Het lijkt me dat ze het nog niet wisten anders is het wel een kutstreek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze het al wisten voor ze 'm zich lieten scheren. if so vind ik 't helemaal laag. Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. Daar was ik bij DGK ook al laaiend over toen...
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Yup, het was een fullscreen online confrontatie moment.. wees als Regie dan ook zo hard om als Jeroen naar de begrafenis wil, gelijk een vrijwillige extit oplegd!!
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
Kijk dat vind ik wel een goede zet, dat Robert er nu bij komt zitten.
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:
Als dat zo is, mogen ze van mij stoppen met die ..Bunker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te schamen, hoe naar het ook is, hoe dramatisch het ook is, het maakt wel onderdeel uit van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
Kut, wat een toestand. Schaam me eik dat ik dit cap maar het hoort er wel bij. Sorry FOK!kers.![]()
[ afbeelding ]
Dit was toch wel bikkelhard, dacht ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat maar zien nu hoe hárd de Bunker is....
Ik verwacht dat op het moment dat Robert met spoed geroepen werd, de mail gelezen is. Hij was toen al kaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, het zal eerder nalatigheid zijn geweest dan opzet. Ik kan me niet voorstellen dat de redactie/regie hier per se TV mee wil maken.
Dat gaan veronderstellen slaat idd ook weer nergens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Tuurlijk wisten ze dat niet, zo ziek kun je niet zijn.
Maar goed, hij zit er in elk geval, voor het geval dat. Jeroen zal nu meer behoefte hebben aan een bekende dus Robert kan zich beter beneden nuttig maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat wel, maar veel komt er nog niet uit.
Een beetje ervaren TV-maker heeft dit toch als regel #1 in z'n handboek staan !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
.... Dergelijke info moet DIRECT en op DISCRETE wijze worden doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dus - direct naar boven roepen en begripvol melden dat hij beter kan gaan zitten en dat er heel slecht nieuws is en het dan eruit gooien. Dat moet niet worden uitgesteld. ....
Ik mag toch aannemen dat de redactie wel contact heeft gehad met familie? En dat in dat contact de mate van betrokkenheid ook aan de orde is geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
De redactie kon ook niet weten wat voor inpact dit had op Jeroen zegt Robert
ik vind van wel. ik vind dat hij daar de ruimte voor moet krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
mag hij naar de begravenis ?
ja zeker weten, t is een spelletje, maar daarbinnen zijn ook menselijke grenzen
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef SIRA het volgende:
Kan die Amber even op mute, sjonge jonge wat komen er domme dingen uit dat mens zeg.
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan jij niet even je mond houden, je vorige posts waren ook al zo kut.
Tuurlijk wisten ze het niet voor ze hem lieten scheren. Hoe laag denk je eigenlijk niet over Bram & Co.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Denk niet dat de redactie de ballen heeft om uit te leggen waarom (en wie) tot zo'n beslissing is gekomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:38 schreef Danny het volgende:
omg
respectloze reactiequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!
Tsja, je bent een self proclaimed shrink of niet hè? Wat een bosmongool.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Hieruit blijkt dat ze hebben overwogen wat ze zouden doen: naar boven roepen of in de bunker geven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Precies die ja. en ook van "ja, Jeroen stortte helemaal in" Ja gek he.. dom mokkel, pfffquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het zei maar vooral deze viel mij op...
"Ik moet even een paar dingen op een rijtje zetten:"
"Heb je een potlood nodig?"
Jezus man, dat je er überhaupt over nadenkt om zo'n situatie puur binnen de regeltjes en kaders van een RLS te beoordelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NeeNee.. zó gaan we dat niet doen hier.. de Bunker was een hárd spel.. een hárd rls-Spel.dus! Jeroen mag weg, maar dan exit ook!
Nee, dat weet je nooit, met niemand niet en daarom hadden ze het ook nooit op die manier mogen doen, vind ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:47 schreef blomst het volgende:
Ze zijn allemaal een beetje in de war. Vind ik niet gek hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:50 schreef Espabilado het volgende:
Peter vraagt zich af of de opdracht mislukt isNaja iedereen zegt wel eens iets doms bij zoiets.
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.
Dit is wel hele harde reality soap. Wat mij betreft geen geld uit de pot als hij vrijwillig exit gaat / is, dan blijft Amber ook nog even hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een ieder zijn mening.. dit is een Forum en het is Jeroen zijn Spel nu!
hij is van vol en zit doelbewust te stoken. don't feed the troll.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.
Elke overledene komt hard aan, zeker als je afgesloten zit van familie en vrienden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou ja, ergens is dat natuurlijk waar. Zij kunnen niet weten hoe goed bevriend ze met elkaar waren, zonder daarvoor van alles te moeten verifiëren en daarmee langer te wachten met het brengen van het bericht.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Danny het volgende:
redactie:
- sla dat feest maar over vanavond als die al geplanned stond
- als jeroen eruit gaat natuurlijk geen 2500 euro uit de pot halen
- eventuele opdrachten cancellen vandaag. daar staan hun hoofden niet echt naar heb ik het idee
- stuur die robert schulten maar naar huis. het is mij volstrekt onduidelijk wat hij kwam doen. je had net zo goed de toiletjuffrouw van de burger king er neer kunnen zetten. die zegt ook niks.
Het wordt op dit moment aldus contiue en life en op rls-wijze gebracht... dus klets me nou geen semi-emopraat aan já?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jezus man, dat je er überhaupt over nadenkt om zo'n situatie puur binnen de regeltjes en kaders van een RLS te beoordelen
Ik denk dat het wel meevalt, maar hem het zo voor laten lezen was not done, ik was wel even heel bang dat toen Pim voor de camera stond dat er zou klinken dat ie aan de kant moest... gelukkig gebeurde dat niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.
De gemiddelde tv-maker gaat hier ws gewoon overheen met een 'jaaa, vette tv, dit is mooi, dit is mooi, hou vast. Inzoomen camera 12, ik wil die tranen in beeld!'
Ik zou zelf ws zeggen 'doe cam en geluid maar even uit, we gaan zo weer verder' en daar dan zelf een potje bij janken.
Eensch. Einde oefening. Het spel is het spel hoe hard de realiteit ook is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Juist, JdM zou zeggen. Als je gaat is het exit en dankjewel voor de 10k borg. Eerst maar eens kijken hoe B&B dit gaan oplossen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat het iemand aangrijpt als hij bericht krijgt dat iemand uit zijn omgeving is overleden. Dat moet je niet on-camera willen doen vind ik. Ik kom op mijn eerdere woorden dan ook terug, ik zou een slecht tv-maker zijn omdat ik teveel gevoel in m'n donder heb daarvoor.
De gemiddelde tv-maker gaat hier ws gewoon overheen met een 'jaaa, vette tv, dit is mooi, dit is mooi, hou vast. Inzoomen camera 12, ik wil die tranen in beeld!'
Ik zou zelf ws zeggen 'doe cam en geluid maar even uit, we gaan zo weer verder' en daar dan zelf een potje bij janken.
Ik zeg niet dit is mooi dit is mooi, maar wél dit ís tv, en ja, ook wel vette tv. Niet in de zin van vet leuk natuurlijk, maar wel vet dramatisch. Ik zou dan ook door zijn blijven filmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
er was niet gezegd dat ie m hardop voor moest lezen, dat deed ie uit zichzelf toch? (logisch ook, want dit verwacht je niet)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, maar hem het zo voor laten lezen was not done, ik was wel even heel bang dat toen Pim voor de camera stond dat er zou klinken dat ie aan de kant moest... gelukkig gebeurde dat niet.
Om een ban vragen is not done, maar ik begrijp het volkomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kan deze user geen ban krijgen, hij is vanaf ongeveer zijn eerste post in TBO al fucking irritant en dit mag wel de druppel zijn.
volledig terecht. ik zou daar ook niet voor 8000 euro blijven zitten. kan zijn dat hij wel blijft hoor, vanwege de uitdaging enzo, maar ik zou het volledig begrijpen als hij vertrekt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen lijkt me niet iemand die koste wat het kost wil winnen, en de lol is er wel af.
Volgens mij vertrekt hij.
Denk niet dat de redactie zich daarover tegen ons hoeft te verantwoorden!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk niet dat de redactie de ballen heeft om uit te leggen waarom (en wie) tot zo'n beslissing is gekomen.
Mag ik dan een autistenfilter bij m'n abbo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
hij is van vol en zit doelbewust te stoken. don't feed the troll.
Als je bij de buren het verleden van deze user bekijkt, dan weet je waarom hij nu hier zit !quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ik gok dat hij dacht dat het fanmail was? en ze moeten alles altijd hardop voorlezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er was niet gezegd dat ie m hardop voor moest lezen, dat deed ie uit zichzelf toch? (logisch ook, want dit verwacht je niet)
Dit is opruien.. héél erg van deze tijd, doe een poll.. met voldoende credits ga ik vrijwillig in Ban!.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Mag ik dan een autistenfilter bij m'n abbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |