abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:18:38 #251
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69492900
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Suijk het volgende:
En Ajax vraagt gewoon geen geld om dit uit te zenden, ik zou het ook wel weten. En er zijn meer mensen in geinteresseerd dan alleen de mensen die AT5 kunnen ontvangen. Als Heracles of Groningen een nieuwe trainer krijgen is het voldoende om dat op TV Tubantia of Stadsomroep Groningen te vermelden ja. Calimero's.
Jammer, nu gun ik jullie weer geen kampioenschap.
pi_69492933
quote:
En Ajax vraagt gewoon geen geld om dit uit te zenden, ik zou het ook wel weten. En er zijn meer mensen in geinteresseerd dan alleen de mensen die AT5 kunnen ontvangen. Als Heracles of Groningen een nieuwe trainer krijgen is het voldoende om dat op TV Tubantia of Stadsomroep Groningen te vermelden ja. Calimero's.
Volgens mij gaat het in Groningen gewoon met een houten krat in een weiland, waartussen het melken van de koeien iemand roept dat er een nieuwe trainer is. Maar dat weet ik niet zeker, kan ook na het rapen van de eieren zijn.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:22:28 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69493044
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het in Groningen gewoon met een houten krat in een weiland, waartussen het melken van de koeien iemand roept dat er een nieuwe trainer is. Maar dat weet ik niet zeker, kan ook na het rapen van de eieren zijn.
Haha, koning.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:23:38 #254
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69493085
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Helemaal niet, wij weten het pas als de schillenboer weer langs is geweest. Is Groningen door in de PO's? Want hij komt morgen pas.
pi_69493126
quote:
Je gaat er direct vanuit dat het om Ajax draait.

Het gaat er mij om dat zoiets er wel op komt ten koste van een groot tennis toernooi. Dan denk ik, waarom niet een leuke documentaire op zondagmiddag ten koste van een aantal minder populaire sporten? Dat hoeft ook niet veel te kosten en ik denk dat de meeste voetballiefhebbers liever een weekenddocu met een goed verhaal zien dan de presentatie van Jol op een woensdagmiddag.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:27:46 #256
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69493244
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ie net zo goed presteert als dat ie lelijk is wint Ajax dit jaar de triple
pi_69493272
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:27 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Als ie net zo goed presteert als dat ie lelijk is wint Ajax dit jaar de triple
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_69493380
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Het gaat er mij om dat zoiets er wel op komt ten koste van een groot tennis toernooi. Dan denk ik, waarom niet een leuke documentaire op zondagmiddag ten koste van een aantal minder populaire sporten? Dat hoeft ook niet veel te kosten en ik denk dat de meeste voetballiefhebbers liever een weekenddocu met een goed verhaal zien dan de presentatie van Jol op een woensdagmiddag.
Je vergelijkingen gaan compleet mank natuurlijk. Dit is een uitzending van een minuut of 20 waar toch al camera's bij aanwezig zijn. Het is dus helemaal niet ten koste van een groot tennistoernooi of een mooie weekenddocu, want dat is een evenement van 2 weken waar je dus heel veel voor moet betalen om dat te mogen uitzenden. Die weekenddocu kan altijd, maar dit staat dat natuurlijk niet in de weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:33:05 #259
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69493458
Ik heb alvast een samenvatting gemaakt van de persconferentie voor de mensen die niet kunnen kijken
quote:
Martin is blij dat HSV heeft meegewerkt en dat hij nu kan werken bij de grootste club van Nederland, hij hoopt een succesvol team te smeden en de club eindelijk weer een prijs te geven die het verdiend. Hij is trots dat hij voor de club mag werken.
quote:
Rick is blij dat ze met Martin een trainer hebben weten aan te trekken die zich bewezen heeft bij grote buitenlandse clubs en dat ze blij zijn dat HSV wilde meewerken. Hij hoopt dat Martin een succesvolle tijd tegemoet gaat. Hij past in het profiel dat ze hadden opgesteld en ze hebben heel veel vertrouwen in hem
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:35:17 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69493543
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Natuurlijk draait dit wel om Ajax. Ook met een weekenddocu op de zondagmiddag trek je gewoon veel minder kijkers dan met een persconferentie. Ik snap dat het vervelend is dat Ajax meer media-aandacht genereert dan bijvoorbeeld Heracles, maar zo werkt het gewoon. Mensen willen dit zien, Ajax is de grootste club van Nederland, en dit kost de NOS ook niet veel in verhouding tot wat voor aandacht ze krijgen. Ze sturen Joep Schreuder, een cameraman en een chauffeur van de satellietwagen en het is klaar.

De meeste voetballiefhebbers zitten op zondagmiddag in het stadion of moeten zelf voetballen, maar ze zitten niet voor de tv om naar een weekenddocu met een goed verhaal te kijken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:37:15 #261
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69493622
Dat begrijp ik wel, maar dan nog vind ik het overdreven om live zendtijd te gebruiken voor de presentatie van de trainer.

Ach, het bevestigt alleen maar het stigma wat er heerst tegen de NOS.
pi_69493728
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Dat begrijp ik wel, maar dan nog vind ik het overdreven om live zendtijd te gebruiken voor de presentatie van de trainer.

Ach, het bevestigdt alleen maar het stigma wat er heerst tegen de NOS.
Dat dat beeld in stand blijft, snap ik dan ook weer wel. Maar het is ook een beetje schoppen om het schoppen. Welk programma moet er trouwens plaatsmaken om dit te laten zien?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:41:28 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69493786
quote:

Ach, het bevestigd alleen maar het stigma wat er heerst tegen de NOS.
En het bevestigt het calimerocomplex van de kleine clubs. De NOS doet dit heus niet omdat er toevallig wat Ajaxfans in Hilversum zitten en ze het anders niet kunnen zien, maar gewoon omdat hier vraag naar is. Ik vind het ook overdreven dat er in de winter schaatsen wordt uitgezonden, vind ik persoonlijk totaal oninteressant en niet belangrijk. Maar ik zeur daar niet over (Het incidentje l'OM - Ajax daargelaten ) omdat ik weet dat veel mensen dit wél interessant vinden.
pi_69493946
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:40 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat dat beeld in stand blijft, snap ik dan ook weer wel. Maar het is ook een beetje schoppen om het schoppen. Welk programma moet er trouwens plaatsmaken om dit te laten zien?
Roland Garros
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:54:11 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69494264
Schaatsen interesseert mij ook geen zak, maar daar kijken soms meer mensen naar dan een voetbalwedstrijd (grote landen toernooien daargelaten). Daar zeur ik dan ook niet over.

Ik begrijp ook zeker dat Ajax nog altijd veel kijkers trekt, maar dan nog.. een fucking live uitzending van een persconferentie voor een nieuwe trainer, alsof het hier gaat om de aftreding van Beatrix ofzo. Gewoon de presentatie van de man die opnieuw een poging mag wagen met Ajax kampioen te worden, waarin ongetwijfeld alle clichés weer de kast uit worden getrokken (trots, blij, gelukkig etc) en niks nieuws te horen zal zijn.

Ik vind het overdreven, of het nou Ajax, Feyenoord of het Nederlands elftal was geweest.
En ik snap ook uitstekend dat Ajacieden het niet overdreven vinden, het gaat immers om hun club.
Als de opvolger van Jans live in het weiland tussen de eieren gepresenteerd wordt, dan zou ik dat overdreven vinden. Laat dat lekker aan de schillenboer over.

Ben benieuwd wat de BBC doet als de vervanger van Ferguson gepresenteerd wordt.
pi_69494311
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Prosac het volgende:
Jol krijgt wel een hoop druk op zich.. moet een club gaan leiden welke al 5 jaar geen kampioen meer is geworden. De club waar de verwachtingen nu al weer hoog gespannen zijn. Hij wordt gezien als de man die het nu allemaal WEL even zal gaan doen.
Net als ten Cate en van Basten, dat terzijde.

Ik hoop echt voor hem dat hij nu de kans krijgt.

Niemand verwacht dat dit wel even doet. Met Van den Boog hebben we denk ik ook wel een voorzitter die verder kijkt dan de korte termijn. Als Van Basten zelf niet op was gestapt dan zou hij niet weggestuurd worden en was hij nu nog trainer geweest.
pi_69494419
http://player.omroep.nl/?aflID=9581448

"Daar komt ie, emiliano hij is er al"

Juistja...
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_69494489
quote:

Ach, het bevestigt alleen maar het stigma wat er heerst tegen de NOS.
En waarom Ajax wel en PSV en Feyenoord niet?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 donderdag 28 mei 2009 @ 16:01:21 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_69494526
We beginnen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:01:25 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69494527
PSV trekt niet zoveel kijkers, nee echt niet, Feyenoord wel.. maar ja
pi_69494565
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:01 schreef Prosac het volgende:
PSV trekt niet zoveel kijkers, nee echt niet, Feyenoord wel.. maar ja
Ajax krijgt ook jaarlijks een nieuwe trainer dus zo'n groot nieuws is het natuurlijk niet meer
pi_69494659
PSV doet het de laatste jaren anders ook uitstekend hoor
pi_69494693
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:04 schreef _Mike_ het volgende:
PSV doet het de laatste jaren anders ook uitstekend hoor
Wij halen live de NOS ook niet
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:06:03 #274
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69494704
Haha zag die fotografen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:06:15 #275
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo