Frank Rijkaard heeft dezelfde zaakwaarnemer als Marco van Basten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Joh.
SNEL RIJKAARD HALEN NU METEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan komt Seedorf ook.
ja, zie www.ajax.nlquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef toma het volgende:
wtf
wat is dit nou weer? Is het al bevestigd door Ajax zelf?
Daarom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Frank Rijkaard heeft dezelfde zaakwaarnemer als Marco van Basten.
Hij stapt zelf op he.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe kan dit nou. Vorig jaar is afgesproken Ja we geven deze trainer de tijd. Contract voor 4 jaar. Nu een keer niet de trainer weg na een jaar. En wéér hezelfde liedje.
Ik hoop dat ze meelezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Nu is het dus echt zaak om niet WEER de fout te maken van een onervaren man. Ajax moet nu de weg inzetten van een meerjarenplan.
Je titel was nog wel zo mooi: We bouwen door met San Marco.quote:
ik ook. Maar ik ga me niet aftrekken op Rijkaard en Neeskensquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hihihihihi
Ik hou gewoon van me cluppie!![]()
Nou ik weet niet waar je kijkt, maar staat gewoon op frontpage.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:31 schreef toma het volgende:
[..]
hoor het nou net op de radio. Maar waar staat het dan op de site?kan het niet vinden.
hihihi laat me tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook. Maar ik ga me niet aftrekken op Rijkaard en Neeskens
Marten Olsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef borisz het volgende:
Loopt er in het buitenland nog wat leuks rond die kan trainen ?
Die kans is echt 0,0, of ze lezen mee en doen dan precies het tegenovergestelde van wat er hier gezegd is al die jarenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd. pas nog in een interview zeggen dat hij niet wil stoppen maar wellicht dat Ajax dat wil. 3 dagen later stopt ie zelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef denthemen het volgende:
Hoef je ook nooit meer terug te komen, lafbek!!
Nou, drie dagen. Niet slecht.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik durf trouwens wel te wedden dat Van Basten volgend seizoen geen trainer is. Dat zegt mijn gevoel.
Voor zn carriere een verstandig besluit. En voor de spelersgroep denk ik ook. Onder hem ging het gewoon niet. Dan kan je nog zulke leuke plannen hebben over continuďteit, als er geen klik is lukt dat allemaal niet.quote:
Die gaat naar Bayern.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Nashje het volgende:
Van Gaal aub.
Jij weet ook echt wat er de afgelopen dagen is gebeurd, misschien is het vertrouwen wel weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd. pas nog in een interview zeggen dat hij niet wil stoppen maar wellicht dat Ajax dat wil. 3 dagen later stopt ie zelf
Jaap Stam style!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef cohen het volgende:
Ajax moet een paar ECHTE leiders halen, waar alle jonge mannetjes bang voor zijn. Die gewoon eens gaan voetballen ipv praten. Jaren '80 voetbal! Geen arrogante mannetjes die het hoge woord voeren. Eerst presteren, dan praten
Dan is de kans groot dat Seedorf weer terugkomt. Hij zal wel een flink netwerk hebben ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Waarom wil iedereen Rijkaard? Ik snap het niet.
Met die instelling van deze spelers worden we toch nooit kampioen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Voor zn carriere een verstandig besluit. En voor de spelersgroep denk ik ook. Onder hem ging het gewoon niet. Dan kan je nog zulke leuke plannen hebben over continuďteit, als er geen klik is lukt dat allemaal niet.
Aan zn contract houden. Laat hem op vakantie gaan even zn gedachten verzetten en dan weer verder gaan. Emoties na zo'n seizoen zijn nogal heftig.quote:
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
MvB zegt zelf dat ie niet zou weten hoe hij het volgend seizoen beter zou moeten doen. Nee, daar waren wij ook al achter.
NU echt hopen op een GOEIE zet van Ajax, niet weer een halve oplossing....
Is voor mij wel een optie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Tvduijn het volgende:
Laudrup misschien..?
Hij maakte de opmerking niet meer over andere clubs te praten, maar zei wel vast aan z'n Duits te gaan werken.quote:
Da's waar, maar je hebt zo weinig aan dat netwerk man. Seedorf wordt iedere keer uitgefloten door de supporters. Denk niet dat hij nog komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat Seedorf weer terugkomt. Hij zal wel een flink netwerk hebben ook.
Maar wie wil jij dan? Weer Koeman? Of weer die bloedbak van een Co die max 2 jaar per club wil blijven hangen?
Doet het volgens mij al een tijdje aardig bij Getafe toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geen idee of dat wat is, heeft ie ervaring? Is het een goede trainer dus niet ala MvB?
Als Koeman komt dan ben ik weg iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoe halen jullie het in je hoofd om Koeman te noemen??? Je moet er toch niet aan denken dat dat onzekere mannetje zonder enige vorm van zelfkritiek straks weer voor de groep staat??? Denk je dat hij Ajax weer aan het spelen krijgt??
Rijkaad had bij Barcelona namelijk geen team gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef ericajax het volgende:
Adriaanse, kom d'r maar in.
Liever dan Rijkaard, want Co is een echte teamsmeder.
Helemaal geen slecht idee.quote:
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Dus moet je een trainer hebben die die gasten dat wel laat doen. En daar is een trainer voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met die instelling van deze spelers worden we toch nooit kampioen.
Inderdaad, oprotten met die Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.
En die heeft het sowieso flink verpest door met Winter en Witschge te gaan lopen fucken. Optyfen met die gast.
Nooit maar dan ook nooit meer een functie bij Ajax voor zo iemand.
Nogmaals, men vergeet snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zoveel mensen Adriaanse willen..
Onbegrijpelijk.
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onbegrijpelijk.
RIjkaard, ik weet niet of die geschikt is voor een ploeg als Ajax, een zooi spelers die je nog moet vertellen hoe en wat. BIj Barca was het wel een gespreid bedje natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Omdat die spelers een keer wat tikken moeten krijgen, ze moeten gvd is leren elke wedstrijd vol te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onbegrijpelijk.
Nee, maar mijn glazen bol zegt mij dat.quote:
Letterlijk staat hier dat van Basten stopt als hoofdtrainer, maar niet dat hij vertrekt bij Ajax.quote:Van Basten stopt als hoofdtrainer van Ajax
06 mei 2009
Marco van Basten heeft vandaag algemeen directeur Rik van den Boog meegedeeld te hebben besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax neer te leggen. Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.
De resterende trainingen en de wedstrijd tegen FC Twente worden geleid door assistent-trainer John van ’t Schip.
Van Basten (44) begon op 1 juli 2008 als hoofdtrainer bij Ajax. Hij was voor die tijd vier jaar bondscoach van het Nederlands Elftal en één jaar trainer van Jong Ajax.
Kan niet met mensen omgaan. Dan jaag je echt teveel mensen weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.
Rijkaard heeft het goed gedaan met Barcelona, maar dat was Adrie Koster ook wel gelukt. Ik vind dat gewoon een zelfde type als Van Basten.
Laudrup vind ik ook nog te onervaren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben voor Laudrup.
Rijkaard is vergelijkbaar met Marco denk ik (en zonder HTC toch een stuk minder succesvol). Adriaanse gaat altijd met ruzie weg en veroorzaakt problemen.
Ik zie het al voor me. Ajax verliest een wedstrijd en Cruijff stapt na 3 wedstrijden opquote:
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Prosac het volgende:
Barca, kom er maar in!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
PSV staat iig aan kopquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef lighted het volgende:
Goh, gaan we weer naar de volgende mislukking? Wat is het record voor meeste trainers in 10 jaar?![]()
Wel eerlijk van Van Basten. Tenminste iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt.quote:Als hoofdreden voor zijn ontslag geeft hij aan dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald. Van Basten zei voorts dat hij niet het gevoel heeft dat hij het volgend jaar beter zou doen.
Zit helaas vast aan een contract.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Eigenlijk bemoeit Cruijff zich nooit ergens mee, hij laat alleen zijn mening op de achtergrond horen. Maar hij mengt zich nooit ergens inquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
En Cruijff mag lekker in Barcelona blijven, laat hem zich daar maar mee bemoeien.
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
Lekker waardeloos dit.
Doe maar een Italiaanse trainer, dan krijgen we een keer niet 40+ doelpunten tegen per seizoen en worden we fluitend kampioen.
Kan mij het systeem nou schelen. 4-3-3 kun je alleen spelen als je er de spelers voor hebt. En hoeveel klassieke links en rechtsbuitens hebben we nou gehad de afgelopen 10 jaar? Face it, we hebben niet meer de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang te domineren en om met 50 meter in de rug te kunnen verdedigen. Zeker niet met middelmaat als Wielaert en Oleguer achterin.
We kunnen wel lekker krampachtig blijven vasthouden aan dat heilige 4-3-3 en het mooie voetbal. Maar ik wil gewoon resultaat zien. Goed voetbal is leuk maar als je het niet kunt moet je het ook niet proberen.
Neem bijvoorbeeld Arsenal. Spelen al jaren schitterend voetbal, maar hoeveel prijzen heeft het in de wacht gesleept?
Ik wil eerst resultaat zien. Van resultaat komt vertrouwen. En als je vertrouwen hebt kun je stapje bij beetje stappen gaan maken in de richting die je op wilt. Goed voetbal en goed resultaat.
Goeie mindset ouwe goeie mindsetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Geef m daar ook nog maar de schuld vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Rijkaard onervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
1 - Van Gaal. : Komt toch niet
2 - Hiddink. : Komt toch niet
3 - Martin Jol. : Komt toch niet
4 - Co Adriaanse. :
5 - Rijkaard. : Ook onervaren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Heb je zitten snuiven ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Ik stuur hem een brief..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Geef m daar ook nog maar de schuld van
Zo onervaren vind ik Rijkaard nou ook weer niet. Sparta, NL elftal en Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Lil_Wayne het volgende:
Adriaanse hoeft echt niet te komen, ik heb zo'n hekel aan die man
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.
M0NTANA wist ver voor het persbericht al te melden dat er een persconferentie aankwam.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Fiets ik met je meequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.
Met Osama wordt je sowieso kampioen omdat andere clubs dan niks meer durvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Laudrupquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zullen ze wel met een Frank de Boer komen of zo
Frank Rijkaard hoeft van mij ook niet.
Haal maar een buitenlandse trainer
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Roberto Manciniquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Het zou idd niet verkeerd zijn om eens verder te kijken dan de Nederlandse grensquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zal het me niks verbazenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kan het nu toch niet maken om weer met een (al dan niet relatief) onervaren man op de proppen te komen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Die kijkt wel beter uitquote:
Eigenlijk is ook elk jaar al hetzelfde liedje he.quote:Om 17.00 uur persconferentie
Marco van Basten en algemeen directeur Rik van den Boog zullen vanmiddag om 17.00 uur een persconferentie houden in de Amsterdam ArenA. Tijdens de persconferentie wordt ingegaan op het opstappen van Ajax-coach van Basten.
De Amsterdamse stadszender AT5 zendt de persconferentie live uit.
Geen trainer voor ploegen met sterallures. Zie Engeland.quote:
quote:'Feyenoord? Het enige wat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen.'
Dat zou wel laf zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit.
Ik ben benieuwd of we nu ook nog de waarheid te horen krijgen van wat spelers, mbt zijn omgang met mensen etc.....
Geretsquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef Spougle het volgende:
Neeeee ik ben bang dat Koeman komt.![]()
Ik zie een buitenlandse trainer met wat ervaring wel zitten trouwens, maar wie?
Dan wil ik zijn jack hebben......quote:
Yeps, maar zou voor mij wel een hoop duidelijk maken waarom deze groep zo matig presteerdequote:
Ik ben ook benieuwd. Wie dat doet mag van mij meteen zijn spullen pakken en oprotten. Die spelers moeten verdomme zelf in de spiegel kijken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kijkt wel beter uit.
Ik ben benieuwd of we nu ook nog de waarheid te horen krijgen van wat spelers, mbt zijn omgang met mensen etc.....
Ik roep Mancini, jij Capello.. Haal zulke mannen inderdaad. Die pikken het gedrag van deze spelers echt niet zomaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef Rumille het volgende:
CapelloWordt leuk als de openingswedstrijd tegen Feyenoord is.
[..]
Laat de rotte appel die tegen Eliah zei niet te komen het maar zeggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, maar zou voor mij wel een hoop duidelijk maken waarom deze groep zo matig presteerde.
No Bash, waar basseer je dat op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Wie dat doet mag van mij meteen zijn spullen pakken en oprotten. Die spelers moeten verdomme zelf in de spiegel kijken.
Voor het eerst dat ik vertrouwen heb dat er nu wel een ervaren man komt.
1 Van die 2 zou welquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik roep Mancini, jij Capello.. Haal zulke mannen inderdaad. Die pikken het gedrag van deze spelers echt niet zomaar.
En prachtige quote haha
Ja misschien is Rijkaard niet meer zo onervaren. Maar ik moet eerst maar eens zien dat hij z´n hoofd boven water houdt bij een andere club als Barca. Bij Sparta heeft ie ook niet veel gepresteerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je zitten snuiven ofzo?
Bij Adriaanse. doen terwijl hij de koning is van met ruzie ergens weggaan (en sowieso nooit langer dan 2 seizoenen wil blijven) en dan Rijkaard (paar jaar Sparta, Oranje en Barca onervaren noemen
.
Dikke kans dat die rotte appel Emanuelson is, is goed bevriend met Elia (en Braafheid)quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat de rotte appel die tegen Eliah zei niet te komen het maar zeggenOf anders Rommedahl, Sno of een andere speler zonder meerwaarde
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef Cheiron het volgende:
Wat een tyfusseizoenen zijn het ook..
Dus laten optyfen als hij het is. Kan mooi naar Man. City ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dikke kans dat die rotte appel Emanuelson is, is goed bevriend met Elia (en Braafheid)
Van den boog lijkt me capabel genoeg om te zien dat er de afgelopen 10 jaar alleen maar trainers zonder ervaring zijn aangetrokken. Tijd voor ervaring dus waarbij een frank de boer meteen als assistent onder kan lerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
No Bash, waar basseer je dat op?
Optelsom?
Of het belangrijke Coronel rapport?
Kan me niet voorstellen dat ze in Amsterdam zo dom zijn om weer zoiets doms te doen, maar goed.....
Dus? Van Gaal is typisch een persoon die van uitdagingen houdt. Denk eens aan de roem die hij zal krijgen als hij Ajax er weer bovenop helpt. Niets is onmogelijk, stelletje zwartkijkers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef lighted het volgende:
Noem a.u.b. Van Gaal niet. Die gaat dus echt niet komen..
AZ: Mooi team en club met nog zat mogelijkheden
Ajax: 1 grote teringbende
En ja ik ben Ajax supporter, maar de realiteit is hard.
Weet je niet. Kan je ook niet zo zeggen. Bij Ajax/jong-oranje/Nederland B lopen genoeg jongens die het kunnen hebben gezegdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dikke kans dat die rotte appel Emanuelson is, is goed bevriend met Elia (en Braafheid)
Ik ook. Vooral in vd Boog heb ik vertrouwen. Praat nooit om de dingen heen, zegt gewoon wat-ie vindt. Prima.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:22 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vertrouwen dat deze twee een goede coach aan gaan stellen conform het rapport.
Ik kan eigenlijk geen een trainer bedenken, die ik graag bij Ajax zou willen zien die haalbaar is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Maar goed, wie zou er nou echt komen. Je kan het nu wel hebben over onhaalbare trainers, maar wie stellen ze aan? Ik gok op Koeman, zou wel heel typisch zijn.
The horrorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef Rumille het volgende:
Maar goed, wie zou er nou echt komen. Je kan het nu wel hebben over onhaalbare trainers, maar wie stellen ze aan? Ik gok op Koeman, zou wel heel typisch zijn.
Blessure en schorsing vergeten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:26 schreef Cavalier1 het volgende:
Opvallen dat Schip het voorlopig overneemt. Dat wordt iig Verthongen ipv Oleguer zondag.
Sparta is geen Ajax. En Barca liep voor geen meter toen hij kwam.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef toma het volgende:
[..]
Ja misschien is Rijkaard niet meer zo onervaren. Maar ik moet eerst maar eens zien dat hij z´n hoofd boven water houdt bij een andere club als Barca. Bij Sparta heeft ie ook niet veel gepresteerd.
Co is gewoon een toptrainer. CL gehaald met WillemII en hij heeft geweldig gepresteerd bij AZ.
De enige haalbare trainer die denk ik wel zo willen is Adriaanse. Misschien Rijkaard ook, maar ik zie liever een ander.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen een trainer bedenken, die ik graag bij Ajax zou willen zien die haalbaar is.
Arme Erwin!quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef behangplakker het volgende:
Als Koeman naar Ajax gaat dan ga ik in vak 103 zitten (of wel vak is het waar die pannenkoek zat?) en dan ga ik tomaten gooien op Koeman
Prima idd, Neeskens ernaast en Johan op de achtergrondquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sparta is geen Ajax. En Barca liep voor geen meter toen hij kwam.
Pas na de komst van Davids ging het lopen.
En Ajax heeft behoefte aan rust, iemand die een tijdje wil blijven zitten, iemand waar men tegen op kijkt, iemand met een netwerk.
Co zegt zelf altijd dat de maximale houdbaarheidsdatum 2 jaar is, verder is er alles behalve rust met hem en hij is niet de juiste man op dit moment.
Rijkaard met als verlengstuk op het veld Seedorft.
Lijkt mij prima. Plus hij heeft nog een lijntje met Barcelona..
Als het Erwin wordt ga ik met peren gooienquote:
Idd de trainer die nu komt gaat er ook niks van bakken. GVD weer een nieuwe trainer weer opnieuw bouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ook elk jaar al hetzelfde liedje he.![]()
at5quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:
5 uur persconferentie. Wordt die ergens uitgezonden? AT5? NOS?
Emanuelson of Wielaert, die begon laatst ook al te janken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:23 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
AT5, wellicht RTL7 ook die doen dat ook weleensquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:
AT5quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef VoreG het volgende:
Ik wil net zegggen, Rijkaard heeft van die tering zooi in Barcelona toch weer een geoliede voetbal machine gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sparta is geen Ajax. En Barca liep voor geen meter toen hij kwam.
Pas na de komst van Davids ging het lopen.
En Ajax heeft behoefte aan rust, iemand die een tijdje wil blijven zitten, iemand waar men tegen op kijkt, iemand met een netwerk.
Co zegt zelf altijd dat de maximale houdbaarheidsdatum 2 jaar is, verder is er alles behalve rust met hem en hij is niet de juiste man op dit moment.
Rijkaard met als verlengstuk op het veld Seedorft.
Lijkt mij prima. Plus hij heeft nog een lijntje met Barcelona..
Hoezo, ik vind dit de eerste goeie actie van Marco dit jaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef KirkLazarus het volgende:
Verdomme Marco, nu zadel je ons weer met een nieuwe trainer op, met weer nieuwe ideeen, nieuwe spelers en een nieuw opbouwjaar! Je wordt bedankt Marco!
Als je al weet dat de kans klein is dat je het beter gaat doen waarom zou je dan blijven?quote:Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.
En hoe moet hij weten of een nieuwe trainer het beter gaat doen? Historie wijst anders uit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Lil_Wayne het volgende:
Als je al weet dat de kans klein is dat je het beter gaat doen waarom zou je dan blijven?
':Dquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Hoezo, ik vind dit de eerste goeie actie van Marco dit jaar.
Tuurlijk ligt het ook niet alleen aan Van Basten. Het is al jaren kloten. Zo'n Vermaelen en Emanuelson falen nu al seizoen op seizoen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Opmerkelijk dat Marco na minder dan een jaar al denkt dat er geen perspectief meer is, dat kan echt niet alleen aan hemzelf liggen lijkt mij.
Nee dat is echt een flapdrol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef duguid het volgende:
Had ik niet verwacht. Nu zijn we weer terug bij af, maar wel 15 miljoen (35 - 20 voor Klaas) lichter.
Misschien Stanley Menzo een idee? Uiteraard met goede assistenten.
Aub niet zeg. Iemand met ervaring. Rijkaard is imho de enige juiste keuze. Anders van Gaal of Hiddinkquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef duguid het volgende:
Had ik niet verwacht. Nu zijn we weer terug bij af, maar wel 15 miljoen (35 - 20 voor Klaas) lichter.
Dat lijkt mij wel ja, Marco is gewoon nog niet klaar voor het grote werk. Dat het tijdens het EK in elkaar viel was puur geluk, maar toen hij tegenover Hiddink stond werd hij helemaal afgeklast qua tactiek etc.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Opmerkelijk dat Marco na minder dan een jaar al denkt dat er geen perspectief meer is, dat kan echt niet alleen aan hemzelf liggen lijkt mij.
Maar hoe hengel je dat soort namen nog binnen? Die hebben aanbiedingen te overquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aub niet zeg. Iemand met ervaring. Rijkaard is imho de enige juiste keuze. Anders van Gaal of Hiddink
Ajaxshowtimequote:Inside bronnen van de club melden dat zijn opvolger waarschijnlijk geen Nederlandse coach zal zijn. Het Ajax bestuur lijkt het voorbeeld van Twente en Heerenveen te willen volgen, die respectievelijk met McClaren en Sollied werken.
Rijkaard is een Ajaxman. Daar heb ik wel vertrouwen in. Hiddink is niet haalbaar, van Gaal zal ook niet lukken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Maar hoe hengel je dat soort namen nog binnen? Die hebben aanbiedingen te over
Als ik coach van Rusland en Chelsea was en ik kreeg een aanbieding van Ajax zou ik er ook op ingaan hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Denk erover.. Hiddink is coach van Rusland en tijdelijk Chelsea, dan gaat ie heus niet voor Ajax kiezen
Ik denk dat Ajax dit ook niet aan zag komen hoor. Ik hoop wel dat er snel duidelijkheid komt, en er een coach aangesteld kan worden, zodat hij de tijd heeft om zijn elftal te vormen.quote:
Precies. Ik denk dat Ajax prima te combineren valt met Rusland en Chelseaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Denk erover.. Hiddink is coach van Rusland en tijdelijk Chelsea, dan gaat ie heus niet voor Ajax kiezen
Van Gaal en Hiddink zijn toch totaal geen reëele opties.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Aub niet zeg. Iemand met ervaring. Rijkaard is imho de enige juiste keuze. Anders van Gaal of Hiddink
Nu in ieder geval niet weer iemand die nog nooit een topclub heeft gecoacht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef duguid het volgende:
"ze"?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Cheiron het volgende:
Lopen ze het hele seizoen te janken dat Gabri geen Nederlands spreekt, en dat ze meer nederlandstaligen in de verdediging willen hebben voor de communicatie. Als je dan een buitenlandse trainer aanstelt ben je wel een joker hoor.
Trouwens, hoe zit het met Advocaat?
quote:Persconferentie Ajax live te volgen via RTL Nieuws.nl
De persconferentie van Ajax zal vanaf 17.00 live te volgen zijn bij RTL Nieuws.nl. Hier wordt ingegaan op de beslissing van Marco van Basten om zijn taken per direct neer te leggen.
RTL Nieuws.nl
En Rafael van der Vaart kopen we gewoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nu in ieder geval niet weer iemand die nog nooit een topclub heeft gecoacht.
Na Wouters, Blind en van Basten heb ik daar nu wel mijn buik van vol.
Rijkaard is de mooiste optie en als Seedorf dan zo gek is om naar Amsterdam te komen dan word ik heel erg blij.
Ze: Ajax zelf. Ik heb meerdere spelers en Marco erover gehoord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ze"?.
Er lopen 1000 meningen door elkaar heen altijd hier. Mij zal het worst wezen hoe ze communiceren, ALS ze maar communiceren, dat zou al een verbetering zijn.
Dat ziet Sylvie niet echt zitten denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En Rafael van der Vaart kopen we gewoon
Was Sneijder nou gescheiden van z'n vrouw? Dan kan ze toch met Wesley in Madrid blijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat ziet Sylvie niet echt zitten denk ik
Oh ok, maar dan nog, een engels sprekende trainer zou echt geen probleem moeten zijn denk ik zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze: Ajax zelf. Ik heb meerdere spelers en Marco erover gehoord.
Beter trouwens dat het online te volgen is!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef De_kromme het volgende:
Nieuwe trainer van Ajax: Willem van Hanegem.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef De_kromme het volgende:
Nieuwe trainer van Ajax: Willem van Hanegem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |