Da's waar, maar je hebt zo weinig aan dat netwerk man. Seedorf wordt iedere keer uitgefloten door de supporters. Denk niet dat hij nog komt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat Seedorf weer terugkomt. Hij zal wel een flink netwerk hebben ook.
Maar wie wil jij dan? Weer Koeman? Of weer die bloedbak van een Co die max 2 jaar per club wil blijven hangen?
Doet het volgens mij al een tijdje aardig bij Getafe toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geen idee of dat wat is, heeft ie ervaring? Is het een goede trainer dus niet ala MvB?
Als Koeman komt dan ben ik weg iigquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef cohen het volgende:
Hoe halen jullie het in je hoofd om Koeman te noemen??? Je moet er toch niet aan denken dat dat onzekere mannetje zonder enige vorm van zelfkritiek straks weer voor de groep staat??? Denk je dat hij Ajax weer aan het spelen krijgt??
Rijkaad had bij Barcelona namelijk geen team gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef ericajax het volgende:
Adriaanse, kom d'r maar in.
Liever dan Rijkaard, want Co is een echte teamsmeder.
Helemaal geen slecht idee.quote:
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Dus moet je een trainer hebben die die gasten dat wel laat doen. En daar is een trainer voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met die instelling van deze spelers worden we toch nooit kampioen.
Inderdaad, oprotten met die Adriaansequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die wil na 2 seizoenen dan alweer weg.
En die heeft het sowieso flink verpest door met Winter en Witschge te gaan lopen fucken. Optyfen met die gast.
Nooit maar dan ook nooit meer een functie bij Ajax voor zo iemand.
Nogmaals, men vergeet snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zoveel mensen Adriaanse willen..
Onbegrijpelijk.
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onbegrijpelijk.
RIjkaard, ik weet niet of die geschikt is voor een ploeg als Ajax, een zooi spelers die je nog moet vertellen hoe en wat. BIj Barca was het wel een gespreid bedje natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover Rijkaard? Ik zou die gok niet nemen, en eerder kiezen voor een Adriaanse
Omdat die spelers een keer wat tikken moeten krijgen, ze moeten gvd is leren elke wedstrijd vol te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Onbegrijpelijk.
Nee, maar mijn glazen bol zegt mij dat.quote:
Letterlijk staat hier dat van Basten stopt als hoofdtrainer, maar niet dat hij vertrekt bij Ajax.quote:Van Basten stopt als hoofdtrainer van Ajax
06 mei 2009
Marco van Basten heeft vandaag algemeen directeur Rik van den Boog meegedeeld te hebben besloten zijn functie als hoofdtrainer van Ajax neer te leggen. Als hoofdreden geeft hij aan tot de conclusie te zijn gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald en dat hij niet het gevoel heeft zelf in staat te zijn om het volgend seizoen beter te doen.
De resterende trainingen en de wedstrijd tegen FC Twente worden geleid door assistent-trainer John van ’t Schip.
Van Basten (44) begon op 1 juli 2008 als hoofdtrainer bij Ajax. Hij was voor die tijd vier jaar bondscoach van het Nederlands Elftal en één jaar trainer van Jong Ajax.
Kan niet met mensen omgaan. Dan jaag je echt teveel mensen weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste is geweest die nog een goed fundament heeft kunnen leggen onder een team. Buiten dat Witschge-verhaal.
Rijkaard heeft het goed gedaan met Barcelona, maar dat was Adrie Koster ook wel gelukt. Ik vind dat gewoon een zelfde type als Van Basten.
Laudrup vind ik ook nog te onervaren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik ben voor Laudrup.
Rijkaard is vergelijkbaar met Marco denk ik (en zonder HTC toch een stuk minder succesvol). Adriaanse gaat altijd met ruzie weg en veroorzaakt problemen.
Ik zie het al voor me. Ajax verliest een wedstrijd en Cruijff stapt na 3 wedstrijden opquote:
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Prosac het volgende:
Barca, kom er maar in!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
PSV staat iig aan kopquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:55 schreef lighted het volgende:
Goh, gaan we weer naar de volgende mislukking? Wat is het record voor meeste trainers in 10 jaar?![]()
Wel eerlijk van Van Basten. Tenminste iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt.quote:Als hoofdreden voor zijn ontslag geeft hij aan dat hij tot de conclusie is gekomen dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald. Van Basten zei voorts dat hij niet het gevoel heeft dat hij het volgend jaar beter zou doen.
Zit helaas vast aan een contract.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die kerel is van pure vreugde van z'n balkon af gepleurd denk ik.![]()
Nu een vakman graag.
?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Eigenlijk bemoeit Cruijff zich nooit ergens mee, hij laat alleen zijn mening op de achtergrond horen. Maar hij mengt zich nooit ergens inquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
En Cruijff mag lekker in Barcelona blijven, laat hem zich daar maar mee bemoeien.
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef fathank het volgende:
Lekker waardeloos dit.
Doe maar een Italiaanse trainer, dan krijgen we een keer niet 40+ doelpunten tegen per seizoen en worden we fluitend kampioen.
Kan mij het systeem nou schelen. 4-3-3 kun je alleen spelen als je er de spelers voor hebt. En hoeveel klassieke links en rechtsbuitens hebben we nou gehad de afgelopen 10 jaar? Face it, we hebben niet meer de kwaliteit om een tegenstander 90 minuten lang te domineren en om met 50 meter in de rug te kunnen verdedigen. Zeker niet met middelmaat als Wielaert en Oleguer achterin.
We kunnen wel lekker krampachtig blijven vasthouden aan dat heilige 4-3-3 en het mooie voetbal. Maar ik wil gewoon resultaat zien. Goed voetbal is leuk maar als je het niet kunt moet je het ook niet proberen.
Neem bijvoorbeeld Arsenal. Spelen al jaren schitterend voetbal, maar hoeveel prijzen heeft het in de wacht gesleept?
Ik wil eerst resultaat zien. Van resultaat komt vertrouwen. En als je vertrouwen hebt kun je stapje bij beetje stappen gaan maken in de richting die je op wilt. Goed voetbal en goed resultaat.
Goeie mindset ouwe goeie mindsetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Geef m daar ook nog maar de schuld vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef behangplakker het volgende:
Godveromme, nu ben ik boos op Van Basten. Ik was zo geschokt door het ontslag dat ik mijn pokertoernooi vergeten was en nu ben ik 2e geworden
Rijkaard onervarenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
1 - Van Gaal. : Komt toch niet
2 - Hiddink. : Komt toch niet
3 - Martin Jol. : Komt toch niet
4 - Co Adriaanse. :
5 - Rijkaard. : Ook onervaren.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh en props voor onze cokesnuiver voor het vroege melden van de PC..
Heb je zitten snuiven ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Ik stuur hem een brief..quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Geef m daar ook nog maar de schuld van
Zo onervaren vind ik Rijkaard nou ook weer niet. Sparta, NL elftal en Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef toma het volgende:
Mijn lijstje.
4 - Co Adriaanse. :
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:04 schreef Lil_Wayne het volgende:
Adriaanse hoeft echt niet te komen, ik heb zo'n hekel aan die man
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mourinho schijnt het niks te vinden in Italie.
M0NTANA wist ver voor het persbericht al te melden dat er een persconferentie aankwam.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Fiets ik met je meequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik haal em desnoods wel op met de fiets.
Met Osama wordt je sowieso kampioen omdat andere clubs dan niks meer durvenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zal me worst wezen, ik vind Marco altijd erg sympathiek, wat schiet je ermee op?
Prijzen, daar gaat het om, al moet Osama Bin Laden de coach worden.
Laudrupquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zullen ze wel met een Frank de Boer komen of zo
Frank Rijkaard hoeft van mij ook niet.
Haal maar een buitenlandse trainer
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Roberto Manciniquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Het zou idd niet verkeerd zijn om eens verder te kijken dan de Nederlandse grensquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef Enchanter het volgende:
Ajax kennende zal het me niks verbazenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
Ajax kan het nu toch niet maken om weer met een (al dan niet relatief) onervaren man op de proppen te komen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Die kijkt wel beter uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |