Bazen kunnen ook eloquent zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb geen zin om een verhaal te lezen van een sukkeltje die toffe woorden gebruikt om zo beter voor de dag te komen.
Is dat nou kut? Een hele OP verzorgen om er dan achter te komen dat niemand het waardeert?quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb geen zin om een verhaal te lezen van een sukkeltje die toffe woorden gebruikt om zo beter voor de dag te komen.
quote:
dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..] waar wij voornemens waren enkele goudgele, witgekopte pretcilinders soldaat te maken. Zo geschiedde. Tegen een uurtje of 3 viel mijn inmiddels ietwat vertroebelde, edoch welgetrainde oog op een prettig gevormde dame die zich enkele meters voor ons bevond. [..]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Blight het volgende:
Nu de lente weer is gekomen, het zonnetje ons weer regelmatig toelacht en onze smaakpapillen ons meer dan eens weten te verleiden tot het consumeren van een goudgele pretcilinder op het terras, [..]
Plagiaat!quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Blight het volgende:
Na een wandeling waaraan Frodo en het genootschap van de ring nog een puntmutserig puntje aan zouden kunnen zuigen viel mijn oog plots op een bord welke aan leek te duiden dat er in het benedengelegen pand een Italiaans afhaalrestaurant zou zitten.[..]
Hear, Hear!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Prachtigquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
bazen gaan niet uit, maar aan
Omdat hij ook het belegen 'goudgele pretcilinder' en het ouderwetse ' welke' gebruikt? Jullie zijn allemáál falers.quote:
quote:
Je hebt het over de bijbel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:59 schreef koningdavid het volgende:
Ok, ik heb het gelezen. Goed geschreven, matig verhaal.
Nee. Bijbel = beste verhaal ooit.quote:
Jezus is dus een baas?quote:
dit is toch nep mag ik hopen of ben je echt zo een kansloos figuur?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef B.E.D het volgende:
TS is geen echte baas. kan jou het schelen dat die chimeid getrouwd is. ze bedoelde heus niet dat ze haar poenie niet voor je wilde kieren.
laatst kwam ook zoon boertje naar me toe die zei dat ik van ze sma af moest blijven dus toen zei ik dat ze sma dan niet de hele tijd me tollie moest grabben. maar die boertje wist niet dat Lionel Virgilio en Delano ze sma ook hadden gebald in de kelderbox en dat ze jizz kloekt. HAHAAAAA toen had Virgilio die boertje tegen ze hoofd geschopt want die man vecht wedstrijden taiboxen en toen had die boertje een geboste neus HAHAAA dus toen was die witmans in de ziekie-osso en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond en toen hebben we allemaal haar nog een x gebald terwijl die boertje in de ziekenhuis was
AIIIGHT dope fatoe sabi tog.
dus beter had die man gewoon ze mond gehouden
What the fuck?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef B.E.D het volgende:
TS is geen echte baas. kan jou het schelen dat die chimeid getrouwd is. ze bedoelde heus niet dat ze haar poenie niet voor je wilde kieren.
laatst kwam ook zoon boertje naar me toe die zei dat ik van ze sma af moest blijven dus toen zei ik dat ze sma dan niet de hele tijd me tollie moest grabben. maar die boertje wist niet dat Lionel Virgilio en Delano ze sma ook hadden gebald in de kelderbox en dat ze jizz kloekt. HAHAAAAA toen had Virgilio die boertje tegen ze hoofd geschopt want die man vecht wedstrijden taiboxen en toen had die boertje een geboste neus HAHAAA dus toen was die witmans in de ziekie-osso en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond en toen hebben we allemaal haar nog een x gebald terwijl die boertje in de ziekenhuis was
AIIIGHT dope fatoe sabi tog.
dus beter had die man gewoon ze mond gehouden
Die titel behoord tot mij.quote:
quote:Het hiernavolgende gehoord tot hetgeen zich in de nacht van 2 mei j.l. afspeelde:
Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas Baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas baas.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee. Bijbel = beste verhaal sprookje ooit.
ey brada luister ik ben gewoon Suriquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:15 schreef Uierzalf het volgende:
[..]
dit is toch nep mag ik hopen of ben je echt zo een kansloos figuur?
Je bent niet baasachtig genoeg om de d/t regels te kennen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:16 schreef Zaith het volgende:
[..]
What the fuck?
[..]
Die titel behoord tot mij.
Pinootjes hebben wel vaker ringen om. Ik hield me hier niet mee bezig. Het verklaarde echter wel het een en ander achterafquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent dus niet baas en slick genoeg om een ring om haar vinger te zien. Fail.
gfto?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef Kai-Itza het volgende:
Ik geef je enkele opties:
1) Leer fatsoenlijk nederlands/beetje respectvol
2) Samenvatting
3) GTFO
Godverquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef B.E.D het volgende:
(..) en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond (..)
Dat heb je zeker op de interwebs gelezen? Sukkel..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Lakitu het volgende:
Bazen is geen erkend straattaalwerkwoord, TS.
Groet.
GTFO - Get The Fok/Fuck Out/Off. This acronim is told to people that should shut up and leave.quote:
Jij trekt ook mannen aan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Goed verhaal. Ik herken het
Bazen begrijpen elkaar.
Tip: Altijd een mes op zak hebben.
True, asian fan boy:).quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
GTFO - Get The Fok/Fuck Out/Off. This acronim is told to people that should shut up and leave.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat heb je zeker op de interwebs gelezen? Sukkel..
Die is uiteraard afgescheept met welbekende gepatenteerde pistruc.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Salatrel het volgende:
hoe is het afgelopen met de wingman die de bolle vriendin bezig heeft gehouden
Couldt care less about the haters.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:
Helaas TS, de publieke opinie zit je niet mee.
De bijbel? Heel kort samengevat: in den beginne schiep BaasBaas de hemel en de aarde. Geruime tijd later had de mens er een teringbende van gemaakt waardoor de boel met nóg meer regen dan normaal schoongespoeld werd. Nog weer later had de mens er een wederom een complete teringbende van gemaakt, toen werd de aarde voorgoed gereinigd. Met vuur. Einde verhaal.quote:
Alsof jij anders doetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
Goed begin!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:33 schreef Asgard het volgende:
Ik heb de eerste alinea (dus na baas baas baas gebla he) gelezen
Vertalen naar mbo-niveau..?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:58 schreef geevee het volgende:
Nu nog eens maar dan wel met de vertaling!
Ik zie 't probleem nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:37 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Samenvatting: kneus zoent zonder het te weten 26jarige milf.
TS danst als een mietjequote:
quote:Het hypnotiserende effect van mijn dansmoves deed helaas ook een enkel heerschap zich tot mij wenden, welke ik uiteraard met een corrigerende tik en het wijzen op de door hem bij mij veroorzaakte peristaltische neigingen duidelijk maakte hier niet van gediend te zijn.
Aiquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef EdAtTheBar het volgende:
Het aanschouwen van mijn torso neutraliseerd sowieso elke oneffenheid, maar een baas streeft altijd naar perfectie.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |