Solliciteer dan ook erna kneusquote:Vanochtend op een sollicitatie ook moeten vertellen dat ik 2 weken weg ben. Kreeg ik ook een rare blik
Ruilen? Ik jouw werk, ga jij fijn op vakantie met die van mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet op vakantie en ik heb wel werk, dus stel je niet aan.
Nee, die zijn er alquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
er zijn mensen in afrika die niet eens op vakantie kunnen
Je moet toch bezig blijven en op deze had ik al eerder gereageerd.quote:
Leugens, mensen in Afrika zijn het hele jaar door op vakantie in een lekker zonnig landquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
Is goed, dan krijg ik jouw baan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga wel voor je op vakantie.
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Is goed, dan krijg ik jouw baan.
Heb je geen werk? Dan gaat de deal niet door!
Betaald fok! zo slecht dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.
Kan ik begrijpenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga naar barcelona dit weekend. En naar barįa-villareal. Ik heb wél zin !
Over volwassen praten en dt gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef easyphp het volgende:
Oe ze kijken je raar aan!!!111!
Wordt volwassen en weer jezelf daar tegen. Kleuter.
Dat noem ik geen werk, dat is een fooienstalletje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dat is goed. Ik krijg wel maar 90 euro per maand. Voor 36 uur per week.
Ik ga straks voor de tweede keer drie maanden gratis werken, en kan met geen mogelijkheid op vakantie omdat ik met een minimumuitkering zitquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:54 schreef Osramp het volgende:
[..]
Je moet toch bezig blijven en op deze had ik al eerder gereageerd.
Voor na de vakantie heb ik ook al wat dingetjes staan, hopenlijk komt daar eens een baan uit, al is het maar tijdelijk desnoods.
Zozo, jij kent me goed uit 2 regeltjes die je even naar je eigen idee verder invult. Heldquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef easyphp het volgende:
Oe ze kijken je raar aan!!!111!
Wordt volwassen en weer jezelf daar tegen. Kleuter.
Spellingnazi'squote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Over volwassen praten en dt gebruiken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en nog erger:
spellingnazi's die het fout hebben![]()
Gratis werken? Jij krijgt je proeftijd niet betaald?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga straks voor de tweede keer drie maanden gratis werken, en kan met geen mogelijkheid op vakantie omdat ik met een minimumuitkering zit
dat is idd Royalquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Gratis werken? Jij krijgt je proeftijd niet betaald?
[..]
en nog erger:
mensen in Afrika zijn al op vakantie!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
De mensen in Zimbabwe zijn miljonairquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef wonietnormaal het volgende:
[..]
mensen in Afrika zijn al op vakantie!!!!!!!!
[..]
en nog erger:
Wat jij vindt breng je maar naar de politie.quote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:06 schreef hoerezooi het volgende:
sowieso op vakantie naar turkijehalf tokki nederland zit daar
maar dat is een appart klb topic waard
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die in dit topic huilen over Turkije maar ondertussen nog steeds met hun ouders naar Schiermonnikoog gaan terwijl ze al 23 zijn"lekker samen camperen"
Dat is veel leuker natuurlijken lekker goedkoop want de ouders betalen alles !
En nee ik ga niet naar Turkije dit jaar ik ga 4 weken naar Thailand maar ben wel al een aantal keren in Turkije geweest, en was het leuk ? ja.
Pochen met het toeristisch Thailand, ga je er rond trekken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die in dit topic huilen over Turkije maar ondertussen nog steeds met hun ouders naar Schiermonnikoog gaan terwijl ze al 23 zijn"lekker samen camperen"
En nee ik ga niet naar Turkije dit jaar ik ga 4 weken naar Thailand maar ben wel al een aantal keren in Turkije geweest, en was het leuk ? ja.
Turkije.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is inderdaad een voordeel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Osramp het volgende:
Voordeel is wel dat ik hier vanaf vanavond maar zelden kom
Wat ga je in Thailand doen dan? Vuig jong !quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:23 schreef Maikuuul het volgende:
Rondtrekken, paar binnenlandse vluchten, en lekker eten natuurlijk en veel bezichtigenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Wat ga je in Thailand doen dan? Vuig jong !
last seen: 10-05-2009 18:09quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:48 schreef Osramp het volgende:
Morgen vertrekken we op vakantie. 2 weken zon in een ***** hotel met all-in boeking.
Voordeel is wel dat ik hier vanaf vanavond maar zelden kom
Turkije an sich heb ik geen problemen mee, maar all in resorts wel. En of je nou all in naar Turkije gaat of naar de Dominicaanse Republiek, dat maakt ook weinig verschil.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Smart_ass ben je ooit wel eens in turkije geweest dan ? Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar je weet natuurlijk dat iets zeer saai is als je er nog nooit bent geweest
Waarom zou je geen all-in pakken als dit maar over het totaalbedrag 200 euro meer kost met 2 personen ?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Turkije an sich heb ik geen problemen mee, maar all in resorts wel. En of je nou all in naar Turkije gaat of naar de Dominicaanse Republiek, dat maakt ook weinig verschil.
Prijstechnisch is all in goedkoper inderdaad, maar ik vind het gewoon niet leuk. Liever een appartement en elke dag uit eten enzo, dan een week lang opgesloten in zo'n resort waar je vies eten krijgt. En ja, ik weet dat je daar weg kunt, maar het is gewoon niet mijn idee van vakantie.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je geen all-in pakken als dit maar over het totaalbedrag 200 euro meer kost met 2 personen ?
Qua drinken heb je dat er zo uit dus dan ben je eigenlijk gewoon niet slim bezig.
Of je zou al een appartement moeten huren maar dat verschilt qua prijs ook niet echt veel van een all-in hotel, en je bent heus niet verplicht om elke avond in het hotel te blijven eten.
Er zijn mensen die graag naar Afrika willen maar nee hoor, die arme kindjes kunnen enkel benadrukken hoe zwaar ze het hebben, in hun vakantieoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:50 schreef craftyvirus het volgende:
Moet je ook naar een goed resort gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Prijstechnisch is all in goedkoper inderdaad, maar ik vind het gewoon niet leuk. Liever een appartement en elke dag uit eten enzo, dan een week lang opgesloten in zo'n resort waar je vies eten krijgt. En ja, ik weet dat je daar weg kunt, maar het is gewoon niet mijn idee van vakantie.
Het was idd Turkijequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef Smart_ass het volgende:
All in resorts.Ga je naar Turkije ofzo?
Het klopt toch wat de 'spellingsnazi' zei? Gebiedende wijs is altijd alleen de stam van het werkwoord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en nog erger:
Op zich valt dat nog eens mee. Je moet gewoon moe en hongerig 2 weken in zo'n ding gaan zitten. In die tijd doe je geen reet, want excursies zijn de moeite niet. Na 2 weken ben je lekker uitgerust, flink bruin en lekker vetquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
All inclusive resortsDe meest kansloze vakanties die er zijn
ik hoop niet dat je naar die tijgertempel gaat in kanchanaburi...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
mijn fallus door tijgers laten aaien
Er ZIJN wél plekken waar ik GRAAG met vakantie ga. Lekker in Oostenrijk waar we al een paar keer een appartement gehuurd hebben. Lekker je eigen gedoetje, wil je 's ochtends om 7:00 opstaan, dan is dat met zo makkelijk alsdat je om 11:00 of 14:00 wil opstaan. Even naar de supermarkt op 100mtr afstand om je verse broodjes te halen en 's avonds een restaurantje opzoeken. Alleen het ontbijt moet je ff zelf op tafel zetten. Naja, koffie maken en bordjes op tafel zetten. Verder van niemand last, eigen keuken met vaatwasser, koelkast en kookplaat/oven als je TOCH zelf wil koken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb uberhaubt nooit zin om met vakantie te gaan..
Ik ook niet. Ben al heel lang niet geweest en ik heb er ook niet echt behoefte aan. Als ik met een leuk meisje op vakantie zou kunnen lijkt het me leuk om door Parijs te wandelen. Maar ik heb geen leuk meisje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb uberhaubt nooit zin om met vakantie te gaan..
(ben iig niet de enige)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er is gebiedende wijs enkelvoud (alleen de stam) en gebiedende wijs meervoud / beleefdheidsvorm: stam+tquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het klopt toch wat de 'spellingsnazi' zei? Gebiedende wijs is altijd alleen de stam van het werkwoord.
Ik ben een keer in Mexico in een all inclusive resort geweest, die heette 'Iberostar Tucan'quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
All inclusive resortsDe meest kansloze vakanties die er zijn
Nee hoor, gebiedende wijs meervoud is ook alleen de stam. check het maar even bij in een taaladviesboek of bij de Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal (0900-3454585 - wel duur 80 cpm).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
er is gebiedende wijs enkelvoud (alleen de stam) en gebiedende wijs meervoud / beleefdheidsvorm: stam+t
als een leraar tegen zijn klas zegt dat de boeken open moeten, dan is dit dus fout:
open jullie boeken
en dit goed: opent jullie boeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |