quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Nouja, 't zat gewoon al vol hoor, dus eigenlijk ben ik niet écht afgewezen.quote:
voortaan moet je hier wat liever zijn voor bedrijfsleider gupje, voordat je daadwerkelijk gaat solliciterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Wie wil dat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
Die broer van kankerkachel Kees, prachtig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
hehe vanavoond maar es kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Probleemwijken @ YouTube. Prachtige televisie
quote:Privéauto met zwaailicht en sirene door de stad
Uitgegeven: 6 mei 2009 11:46
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 11:46
TILBURG - De politie heeft dinsdag een 26-jarige automobilist uit Tilburg aangehouden omdat hij met een werkend blauw zwaailicht en sirene op zijn privéauto door zijn woonplaats reed.
Weggebruikers maakten plaats voor de auto en gaven de bestuurder voorrang.
De politie demonteerde na de aanhouding de apparatuur en nam die in beslag, zei een woordvoerder woensdag.
Jullie zijn er stil vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, goeiemoggel! Hier is jullie redder, de sc-koning, jullie onvolprezen..... Jitzzzze
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weerquote:
Maar het waait te hard nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weer
Bleef jij maar eens binnen, dan zou het straatbeeld aanzienlijk verbeterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weer
Hoeveel heb je er dan? Ik heb er nog maar 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef kurk_droog het volgende:
Maar het waait te hard nu
Nog 10 notes en moet ik eraan geloven. 4,50 aan fok
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Ik heb er nog maar 4
Gewoon een keertje een plaatje posten met fascistische tekens en dan heb je je permban wel verdiend hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..
wil ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een plaatje posten met fascistische tekens en dan heb je je permban wel verdiend hoor
Je moet bij 100 kijken, niet 90quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..
Dat ben je echt na 4 weken wel zat hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Want overdag is er echt geen kont op tv.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je echt na 4 dagen wel zat hoor.
Sorry, papaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
kappen kleine kinderen, ga anders buiten spelen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
nog tips voor die kut buurkinderenstel schreeuwlelijken
dan moet ik mn bed uitkomenquote:
met bezine erin en een aansteker ervoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om die eens af te stoffen
ja ik zal n stroomdraad uit t raam gooien, vragen of ze dr aan willen hangenquote:
Whehehehe...quote:
werkt dat eigelijk ? benzine verdamt toch snel?quote:
Vast welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt dat eigelijk ? benzine verdamt toch snel?
dus zou spiritus werken?
kansloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
http://www.101.tv/page/pr(...)a0e0d305fb575d50657/
Iemand die zo'n fake "VOLGEN POLITIE"-lichtkrant in de auto heeft gemonteerd_!
Heb wel eens iemand zien rijden met een lichtkrant achter in zijn busje waarop stond: 'bumperkleven kost 400 euro'quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
die rondjes op de rotondequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
Neequote:
Dat vind ik dan wel weer echt BAASquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb wel eens iemand zien rijden met een lichtkrant achter in zijn busje waarop stond: 'bumperkleven kost 400 euro'
Proficiatquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook pas mijn eerste, toch wel apart voor iemand van zo'n hoog niveau
Ik deel geen handtekeningen meer uit, dat je dat maar weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
Ik lees net dat DJ_day uit Oss komt.. ?
Das veul te dichtbij naar mijn zin
Straks kom ik hem nog tegen in levende lijve!
Top Ossquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
supervetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Nice, ik heb een plekje gekregen bij de masterclass van Porter
De klas van wie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Deze manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De klas van wie?![]()
Ergens komt die naam me heel bekend voor, maar wat was het ook alweer?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Wie ben jij? Wat doe jij hier? Newbie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Nouja, het is gewoon een lezing hoor. Ik ben er niet speciaal voor geselecteerd o.i.d.quote:
Ik ben Ilsequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wat doe jij hier? Newbie?
Oh welkom op Fok! nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilseik kom hier voor mijn vermaak, en dat doe ik al sinds minimaal een halfjaar gok ik zo.
Veel langer manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilseik kom hier voor mijn vermaak, en dat doe ik al sinds minimaal een halfjaar gok ik zo.
ok danquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon een lezing hoor. Ik ben er niet speciaal voor geselecteerd o.i.d.
Dankjewelquote:
Langer in de slowchatquote:
Omdat ze moeilijk zelfstandig naar je huis kunnen zwemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom nemen mensen verse vis mee in de bus...
Dat is wel een van de levensvragen waar ik mee zit...
Gers komt ook uit Oss.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
Nou... Nou....quote:
Mee eens, stelletje (b)oss-mongolenquote:
Afbranden en wegduwen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou... Nou....![]()
Niet zo aardig doen...
Dat is correct.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Mee eens, stelletje (b)oss-mongolen
Om het minste of geringste trekken die boeren een mes omdat ze schijnbar te schijterig zijn om met blote handen te knokken.
Waarom zou je iets afgefikts wegduwen?quote:
Lul geen onzin mafkeesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Mee eens, stelletje (b)oss-mongolen
Om het minste of geringste trekken die boeren een mes omdat ze schijnbar te schijterig zijn om met blote handen te knokken.
Oss kan je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zou je iets afgefikts wegduwen?
mwha na sparta zinspeelde hij er toch wel opquote:
ok laat ik het anders zeggen.quote:
Nee, hij heeft zelf gezegd dat hij door wilde, de directie stond achter hem, en nu opeens wegquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
PrutserIk weet niets van voetbal en zelfs ik zag het aankomen
Ja ok hij zette de deur op een klein kiertje, maar hij gaf zelf aan dat hij door wildequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
mwha na sparta zinspeelde hij er toch wel op
Hey ik ga nu naar die friettent die vlakbij mijn huisquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
mwha na sparta zinspeelde hij er toch wel op
nee veghel das allesquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ok laat ik het anders zeggen.
Het volk dat uit Oss komt maar in een andere plaats uitgaat, zijn messentrekkers![]()
De meeste iig.
Er zitten een paar goede tussen...een paar....
Ohhhh ik zat aan de inwoners te denken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oss kan je beter kwijt dan rijk zijn.
die bij de jungle is beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey ik ga nu naar die friettent die vlakbij mijn huis
laterzzzz
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh ik zat aan de inwoners te denken.
Tja, doe dan heel brabant er maar bij...
Correct.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Omdat ze moeilijk zelfstandig naar je huis kunnen zwemmen
Wauw, jij maakt echt wat mee op een dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HEE, als ik naar beneden kijk, heb ik geen hoofdpijn meer
Een juweeltje zou ik het bijna willen noemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
Zie hier voor het beste proletentopic ooit: Mijn ex heeft een golddigger van me gemaakt
Prachtig.
Ik fok, daarmee is alles gezegt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wauw, jij maakt echt wat mee op een dag
Wat toevallig, ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik fok, daarmee is alles gezegt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezegd?quote:
Gedeletetquote:
De Koningin op een step.quote:
Nee jei well zeecker?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
julli snapen er oock heelemaal niets fan.
Je broer in een boomhut.quote:
Zo zie je maar weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die aan het werk was
Bejaarden en sex.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:29 schreef Zotheid het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/55164/
Dan moet je even naar 2:15 doorspoelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden en sex.
Bedankt voor je bijdrage.
Ik ga helemaal niets doorspoelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je even naar 2:15 doorspoelen.
Ontzettende pauper...quote:
Patatquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontzettende pauper...
" Patat en pizza is paupervoedsel."
Zotheid, 2009
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD!!11quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontzettende pauper...
" Patat en pizza is paupervoedsel."
Zotheid, 2009
Uiteraard. En Amsterdamse Kroketten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Patat
Martijn gebruikt zijn frituurpan uiteraard alleen voor Kwekkeboom Croquetten. Of Van Dobben.
gister nog n broodje van dobben opquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Patat
Martijn gebruikt zijn frituurpan uiteraard alleen voor Kwekkeboom Croquetten. Of Van Dobben.
Kwekkeboomquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Patat
Meeloperquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT HEB IK NOOIT GEZEGD!!11
Alleen over shoarma. Pizza is ideaal studentenvoer.
En frituur. Dat moest van vrienden.
ik woon niet meer in veghelquote:
Ja hier bij de Heihoek. Bij de jungle ben ik nog nooit geweest, nogmaals...quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef gers het volgende:
dj was je nou naar je buurtfrituur gegaan of van der schoot
die frituur is echt goed de heihoek vindt ik zo'n veredeld frituur restaurantquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja hier bij de Heihoek. Bij de jungle ben ik nog nooit geweest, nogmaals...
http://www.heihoekussen.nl/digi_cms/7/restaria-heihoek.html
Ik zie altijd s'avonds hele families daar etenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef jagga het volgende:
het luxe karakter wat het cafetaria uitstraalt![]()
![]()
kom op zeg een cafetaria is gewoon een vreetschuur
Je hebt er duidelijk geen kaas(souffle) van gegeten zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef jagga het volgende:
Een snackbar met allure
Hoe de fuck verzinnen ze het!
Niet want anders gaan ze altijd naar de frituur hier in de straat. Dan kan je beter kosten besparen en gewoon bij mij thuis frituren. Dat is vele malen lekkerder.quote:
Meneer is van de mafia?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef jagga het volgende:
Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben is waar jullie ossenaren ergens wonen...
Aangezien dat mijn werkgebied is
moet je ook maar gewoon meeposten ipv lopen huilen dat t zo traag gaatquote:
welk nummer is dat ook al weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef Gupje het volgende:
Beggin, beggin you
Put your loving hand out baby
Beggin, beggin you
Put your loving hand out darling
Ja! Ik had werk te doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je ook maar gewoon meeposten ipv lopen huilen dat t zo traag gaat
Denk je dat Allure alleen maar naar dure restaurants gaat? Die wil ook wel eens een patatje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef jagga het volgende:
Een snackbar met allure
Hoe de fuck verzinnen ze het!
Of ze schaffen er zelf een aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet want anders gaan ze altijd naar de frituur hier in de straat. Dan kan je beter kosten besparen en gewoon bij mij thuis frituren. Dat is vele malen lekkerder.
Zoietsquote:
ALs ik patat at dan zou ik ook hopen dat ik erin stikte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:12 schreef Gupje het volgende:
Dank je! Ik lees het woord patat en ik stik in eens van de honger
Frietquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ALs ik patat at dan zou ik ook hopen dat ik erin stikte.
fixedquote:
quote:
Sowieso KC. Ik vind maar 1 nummer oké, en dan ook niet meer dan oké.quote:
Waarom MMquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso KC. Ik vind maar 1 nummer oké, en dan ook niet meer dan oké.
Ik wil bij de volgende namen Marilyn Manson, QOTSA en Foo Fighters zien staan.
Faith no more is kankertof!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
Hier schijnt de zon. En de nieuwe Lowlands namen zijn kankerwaardeloos.
Hij heeft echt veel meer toffe nummers hoor. En goede muziek is het ook. Dus waarom niet? Hij is tegen die tijd toch in europa aan het touren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom MM
Alleen sweet dream en personal Jezus is vet![]()
Edit: Zit zo te denken hij heeft veel meer vette nummers![]()
Ja, maar Faith no more is echt wel vet genoeg om die te doen vergeten!quote:
Dat hebben ze ook. Maar zij wonen niet midden in de stad.quote:
Ja, je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Maar zij wonen niet midden in de stad.
Boys Noize, Prodigy, Bon Iver en Tiga zijn wel tof hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
Hier schijnt de zon. En de nieuwe Lowlands namen zijn kankerwaardeloos.
Invaders must DIE!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boys Noize, Prodigy, Bon Iver en Tiga zijn wel tof hoor.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zei nieuwe lowlands namen. De oude zit wel wat tussen, ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Meeten?quote:
Ik ben 15:30 u. klaar met meelopenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meeten?
Al weet ik niet zeker of ik kan, dat kan ik vanavond wel vertellen.
Volgens mij kan ik alleen in de ochtend. Of laat op de avond.quote:
Wel makkelijk.quote:
Oss Westside jeweetquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef jagga het volgende:
Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben is waar jullie ossenaren ergens wonen...
Aangezien dat mijn werkgebied is
Had je in 2005 moeten komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso KC. Ik vind maar 1 nummer oké, en dan ook niet meer dan oké.
Ik wil bij de volgende namen Marilyn Manson, QOTSA en Foo Fighters zien staan.
westside..quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:
5344quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef jagga het volgende:
[..]
westside..
Maargoed postcode is voldoende DJ
Niemand kan er mee omgaan. Dat is nou juist het probleem.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Ik was even vergeten dat jij iedereen was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niemand kan er mee omgaan. Dat is nou juist het probleem.
Neen, ik heb hoofdpijn...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef Gupje het volgende:
Nog meer mensen koffie?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat jij iedereen was.
Mja, maar dat is een van de redenen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het gros van de mensen dan.
Anders zaten we nu ook niet in een "crisis".
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://denkvooruit.nl/wat-kan-er-gebeuren-in/postcode/5344.do
Gebruik je wel een voorbehoedmiddel?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, maar dat is een van de redenen.
En nu ga ik de tram pakken.
Wat een liev topicquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:58 schreef Florian_ het volgende:
meisjes versieren hoe?
Hoax. Juicyhil en meisjes.
Wordt dat nu overal als excuus voor gebruikt?quote:
Wat doe jij op internet dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Wat de neuk is dit, geen tv en internet meer in de buurt.
Letters?quote:
iPhone bitch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wordt dat nu overal als excuus voor gebruikt?
[..]
Wat doe jij op internet dan?
WTF?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:29 schreef jagga het volgende:
5344 Bosschestraat OSS
5344 Donker Curtiusstraat OSS
5344 Heihoeksingel OSS
5344 Mackaystraat OSS
5344 AA Palestrinastraat 1 t/m 13 OSS
5344 AA Palestrinastraat 2 t/m 26 OSS
5344 AB Willaertstraat 2 t/m 48 OSS
5344 AC Orlando di Lassostraat 1 t/m 11 OSS
5344 AC Orlando di Lassostraat 2 t/m 24 OSS
5344 AE Sweelinckstraat 3 t/m 7 OSS
1 van deze straten.
Ben benieuwd....
Als je echt ballen hebt zeg je ook je letters en huisnummer![]()
doe er iets aanquote:
Het is patat.quote:
Kende ik al,quote:
Wil ik ook ooit nog eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Kende ik al,
Want ik heb een show bijgewoond
1995 wil zijn dansjes terug.quote:
doe er wat aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is het hier ontzettend misselijkmakend saai zeg!
Inderdaad. Post de tieten van je vriendin eens?quote:
Beter selecteren in het vervolg!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, even serieus. Waarom heb ik nou nooit vriendinnen met zulke tieten
Ook al is het oud, is het nog wel stoer!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
1995 wil zijn dansjes terug.
Keek ik vroeger altijd op tv. Vond het altijd stoer
Was vetjes op museumplein!quote:
Rembrandtquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook al is het oud, is het nog wel stoer!!
[..]
Was vetjes op museumplein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |