quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Nouja, 't zat gewoon al vol hoor, dus eigenlijk ben ik niet écht afgewezen.quote:
voortaan moet je hier wat liever zijn voor bedrijfsleider gupje, voordat je daadwerkelijk gaat solliciterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben afgewezen voor een baan waar je een mavo diploma voor nodig hebt
Wie wil dat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Ik wil werkloos zijn! Lekker op de bank hangen, niks doen, geld krijgen en veel bier drinken!
Die broer van kankerkachel Kees, prachtig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
hehe vanavoond maar es kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
Probleemwijken @ YouTube. Prachtige televisie
quote:Privéauto met zwaailicht en sirene door de stad
Uitgegeven: 6 mei 2009 11:46
Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 11:46
TILBURG - De politie heeft dinsdag een 26-jarige automobilist uit Tilburg aangehouden omdat hij met een werkend blauw zwaailicht en sirene op zijn privéauto door zijn woonplaats reed.
Weggebruikers maakten plaats voor de auto en gaven de bestuurder voorrang.
De politie demonteerde na de aanhouding de apparatuur en nam die in beslag, zei een woordvoerder woensdag.
Jullie zijn er stil vanquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, goeiemoggel! Hier is jullie redder, de sc-koning, jullie onvolprezen..... Jitzzzze
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weerquote:
Maar het waait te hard nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weer
Bleef jij maar eens binnen, dan zou het straatbeeld aanzienlijk verbeterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kwam jij maar eens buiten, dan hadden we nu mooi weer
Hoeveel heb je er dan? Ik heb er nog maar 4quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:02 schreef kurk_droog het volgende:
Maar het waait te hard nu
Nog 10 notes en moet ik eraan geloven. 4,50 aan fok
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:07 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan? Ik heb er nog maar 4
Gewoon een keertje een plaatje posten met fascistische tekens en dan heb je je permban wel verdiend hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..
wil ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:10 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een plaatje posten met fascistische tekens en dan heb je je permban wel verdiend hoor
Je moet bij 100 kijken, niet 90quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
90, en het erge is dat ik een maandban had die verkort werd door onze grote held remlof. In die periode tot nu dus 11 notes erbij. Moeten wel positieve zijn want anders had ik een permban nu..
Dat ben je echt na 4 weken wel zat hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
Want overdag is er echt geen kont op tv.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben je echt na 4 dagen wel zat hoor.
Sorry, papaquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
kappen kleine kinderen, ga anders buiten spelen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef swarmahoer het volgende:
nog tips voor die kut buurkinderenstel schreeuwlelijken
dan moet ik mn bed uitkomenquote:
met bezine erin en een aansteker ervoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
tijd om die eens af te stoffen
ja ik zal n stroomdraad uit t raam gooien, vragen of ze dr aan willen hangenquote:
Whehehehe...quote:
werkt dat eigelijk ? benzine verdamt toch snel?quote:
Vast welquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt dat eigelijk ? benzine verdamt toch snel?
dus zou spiritus werken?
kansloosquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
http://www.101.tv/page/pr(...)a0e0d305fb575d50657/
Iemand die zo'n fake "VOLGEN POLITIE"-lichtkrant in de auto heeft gemonteerd_!
Heb wel eens iemand zien rijden met een lichtkrant achter in zijn busje waarop stond: 'bumperkleven kost 400 euro'quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
die rondjes op de rotondequote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehehehe...
Dit is ook zoiets:
Neequote:
Dat vind ik dan wel weer echt BAASquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb wel eens iemand zien rijden met een lichtkrant achter in zijn busje waarop stond: 'bumperkleven kost 400 euro'
Proficiatquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook pas mijn eerste, toch wel apart voor iemand van zo'n hoog niveau
Ik deel geen handtekeningen meer uit, dat je dat maar weetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
Ik lees net dat DJ_day uit Oss komt.. ?
Das veul te dichtbij naar mijn zin
Straks kom ik hem nog tegen in levende lijve!
Top Ossquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:00 schreef jagga het volgende:
Ik lees net dat DJ_day uit Oss komt.. ?
Das veul te dichtbij naar mijn zin
Straks kom ik hem nog tegen in levende lijve!
supervetquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Nice, ik heb een plekje gekregen bij de masterclass van Porter
De klas van wie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Deze manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De klas van wie?![]()
Ergens komt die naam me heel bekend voor, maar wat was het ook alweer?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Wie ben jij? Wat doe jij hier? Newbie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Nouja, het is gewoon een lezing hoor. Ik ben er niet speciaal voor geselecteerd o.i.d.quote:
Ik ben Ilsequote:Op woensdag 6 mei 2009 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wat doe jij hier? Newbie?
Oh welkom op Fok! nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilseik kom hier voor mijn vermaak, en dat doe ik al sinds minimaal een halfjaar gok ik zo.
Veel langer manquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben Ilseik kom hier voor mijn vermaak, en dat doe ik al sinds minimaal een halfjaar gok ik zo.
ok danquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, het is gewoon een lezing hoor. Ik ben er niet speciaal voor geselecteerd o.i.d.
Dankjewelquote:
Langer in de slowchatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |