had ze wakker gelaten en Amber was ermee gaan 'oefenen'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij is huub weer aan het oefenen met de camera sticks
Huub is slim.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:Of]Huub is slim en weet dat nu naar bed het ideale moment is voor dat ze gaan neuken. Misschien heeft ie daar wel grafieken voor en shit.
Dat dus...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
no more credits for me. ik maak op wat ik nog heb en dan schluss.
Zeker weten dat ze zo ver gegaan was en dan had Eline wel gevolgd. Man die Amber had er he-le-maal zin in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dikke fail dan, want het bunkerkoppel eline en jeroen kunnen niet bij elkaar slapen ivm de ketenopdracht.
En om eerlijk te zijn geef ik niets om wat beweging onder de dekens, ik wou gewoon de tieten van amber zien. We waren er zoooo dichtbij!
Zo zit ik iedere nachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Echt serieus, kan ik eens een nachtje streamen....
na de eerste keer dit geintje te hebben geflikt vorige week ging ik er vanuit dat het dit keer goed zou gaan. Niet dus. Ik blijf natuurlijk niet aan de gang. Ook ik heb een grens waarbij ik afhaak en die komt ERG dichtbij. Sorry Bart en Bram en iedereen die meewerkt, maar als jullie willen slapen moet je geen feest organiseren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze zo ver gegaan was en dan had Eline wel gevolgd. Man die Amber had er he-le-maal zin in.
Naja weten we ook weer dat we voor boeiende tv niet naar TB hoeven te kijken. Het is meer de halfbakken-show
lol...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens de helft van wat er bij mij staat ////
Maar volgens mij heeft Pim daar de ballen niet voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:44 schreef Espabilado het volgende:
Peter, Jeroen en Marielin zijn er zeker van dat Pim en Eline gaan neuken
't was mijn aanbodquote:
mja, als hij ze naar bed heeft gestuurd herken ik 'm OOK niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:44 schreef mazaru het volgende:
Ze vinden je een aardige stem hebben Huub. Minpuntje dat ze hem niet herkennen
nounou da's ook weer zo dramatisch hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
no more credits for me. ik maak op wat ik nog heb en dan schluss.
ik zie het liever ook anders, lig nog steeds demonstratief op de bank en nog niet de hond uit gelaten want ik wil gewoonweg nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wordt het hier pas leuk als dat stel dwazen in hun nest liggen?
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
na de eerste keer dit geintje te hebben geflikt vorige week ging ik er vanuit dat het dit keer goed zou gaan. Niet dus. Ik blijf natuurlijk niet aan de gang. Ook ik heb een grens waarbij ik afhaak en die komt ERG dichtbij. Sorry Bart en Bram en iedereen die meewerkt, maar als jullie willen slapen moet je geen feest organiseren.
helemaal niet. ik stem op een feest met zuipen en al en krijg een half feest dat vroegtijdig wordt afgekapt. en da's de tweede keer al. wmb houdt het dan gewoon op tot we een keer krijgen wat beloofd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |