in de COS brandt altijd licht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wordt het hier pas leuk als dat stel dwazen in hun nest liggen?
ok gebande ik ben nieuwquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef ED-ITTJE het volgende:
Hey ik ben een gebande dwaas, ban me maar, neo567
had ze wakker gelaten en Amber was ermee gaan 'oefenen'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef lies1958 het volgende:
volgens mij is huub weer aan het oefenen met de camera sticks
Huub is slim.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:Of]Huub is slim en weet dat nu naar bed het ideale moment is voor dat ze gaan neuken. Misschien heeft ie daar wel grafieken voor en shit.
Dat dus...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
no more credits for me. ik maak op wat ik nog heb en dan schluss.
Zeker weten dat ze zo ver gegaan was en dan had Eline wel gevolgd. Man die Amber had er he-le-maal zin in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dikke fail dan, want het bunkerkoppel eline en jeroen kunnen niet bij elkaar slapen ivm de ketenopdracht.
En om eerlijk te zijn geef ik niets om wat beweging onder de dekens, ik wou gewoon de tieten van amber zien. We waren er zoooo dichtbij!
Zo zit ik iedere nachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Echt serieus, kan ik eens een nachtje streamen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |