ow uhm in het vorige COS gaf ik jou dus antwoord en dat heb jij niet gezien? of wil je niet reagerenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik dacht juist dat Bart meer invloed zou hebben en een beetje voor vermaak zou zorgen.
Bart
Huub zit boven aan iedereen uit te leggen hoe een RLS werktquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De invloed van huub is me nog niet helemaal duidelijk, maar hier heeft ie iig niets over te zeggen, denk ik
quote:
dikke fail dan, want het bunkerkoppel eline en jeroen kunnen niet bij elkaar slapen ivm de ketenopdracht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:
Of Huub is slim en weet dat nu naar bed het ideale moment is voor dat ze gaan neuken. Misschien heeft ie daar wel grafieken voor en shit.
kom er gezellig bij helaas is het nu vandaag wel ten einde met de overleversquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:33 schreef FANN het volgende:
nog effe kijken of het hier nog leuk wordt , kep toch niks beters te doen op dit moment
Ja hoor, mag bestquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ow uhm in het vorige COS gaf ik jou dus antwoord en dat heb jij niet gezien? of wil je niet reageren
Ja, zou me niets verbazen als Huub de hand heeft weten te leggen op de DGK-fuckchartsquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef Espabilado het volgende:
Of Huub is slim en weet dat nu naar bed het ideale moment is voor dat ze gaan neuken. Misschien heeft ie daar wel grafieken voor en shit.
dus als ik het goed begrijp wordt het hier pas leuk als dat stel dwazen in hun nest liggen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
kom er gezellig bij helaas is het nu vandaag wel ten einde met de overlevers
dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dikke fail dan, want het bunkerkoppel eline en jeroen kunnen niet bij elkaar slapen ivm de ketenopdracht.
En om eerlijk te zijn geef ik niets om wat beweging onder de dekens, ik wou gewoon de tieten van amber zien. We waren er zoooo dichtbij!
Lijkt het wel op iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, zou me niets verbazen als Huub de hand heeft weten te leggen op de DGK-fuckcharts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |