na de eerste keer dit geintje te hebben geflikt vorige week ging ik er vanuit dat het dit keer goed zou gaan. Niet dus. Ik blijf natuurlijk niet aan de gang. Ook ik heb een grens waarbij ik afhaak en die komt ERG dichtbij. Sorry Bart en Bram en iedereen die meewerkt, maar als jullie willen slapen moet je geen feest organiseren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:43 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze zo ver gegaan was en dan had Eline wel gevolgd. Man die Amber had er he-le-maal zin in.
Naja weten we ook weer dat we voor boeiende tv niet naar TB hoeven te kijken. Het is meer de halfbakken-show
lol...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet eens de helft van wat er bij mij staat ////
Maar volgens mij heeft Pim daar de ballen niet voor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:44 schreef Espabilado het volgende:
Peter, Jeroen en Marielin zijn er zeker van dat Pim en Eline gaan neuken
't was mijn aanbodquote:
mja, als hij ze naar bed heeft gestuurd herken ik 'm OOK niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:44 schreef mazaru het volgende:
Ze vinden je een aardige stem hebben Huub. Minpuntje dat ze hem niet herkennen
nounou da's ook weer zo dramatisch hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus
no more credits for me. ik maak op wat ik nog heb en dan schluss.
ik zie het liever ook anders, lig nog steeds demonstratief op de bank en nog niet de hond uit gelaten want ik wil gewoonweg nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wordt het hier pas leuk als dat stel dwazen in hun nest liggen?
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef Danny het volgende:
[..]
na de eerste keer dit geintje te hebben geflikt vorige week ging ik er vanuit dat het dit keer goed zou gaan. Niet dus. Ik blijf natuurlijk niet aan de gang. Ook ik heb een grens waarbij ik afhaak en die komt ERG dichtbij. Sorry Bart en Bram en iedereen die meewerkt, maar als jullie willen slapen moet je geen feest organiseren.
helemaal niet. ik stem op een feest met zuipen en al en krijg een half feest dat vroegtijdig wordt afgekapt. en da's de tweede keer al. wmb houdt het dan gewoon op tot we een keer krijgen wat beloofd wordt.quote:
ik zie geen streams, maar wat gebeurd er nu dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zie het liever ook anders, lig nog steeds demonstratief op de bank en nog niet de hond uit gelaten want ik wil gewoonweg nog niet.
dat doe je goed want qua calorieën is het minimaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
het typt best lastig als je een raketijsje in je giecheltje hebt....
dit heeft NIETS met geld te maken. ze hoefden verder niets naar beneden te sturen natuurlijk. Ze moesten alleen OPBLIJVEN. En als je dat niet wilt of kunt moet je geen feest plannen. Alsof je een film van drie uur zit te kijken waarvan de laatste 10 minuten niet worden uitgezonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?
Ik vind het, met alle beperkingen die het kent, toch best wel kijkwaardig
leuk! kunnen ze die ook afkappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Trouwens, komt er bij afloop nog een feest in de Bunker?
En dat op mijn ver.......quote:
Zo'n ring is hetzelfde, alleen dan met een onzichtbare kettingquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die slapen echt niet vannacht, die twee. Ik vind een ring al ruk, laat staan een stuk ketting om je pols die dan ook nog eens aan iemand anders vast zit.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat doe je goed want qua calorieën is het minimaal
ah, dat is dan het vuurwerk waar huub het over had?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef Maanvis het volgende:
nieuwe poll:
Vannacht weer inbreken?
Ja, haal hun eten weg
Nee, blijf weg uit The Bunker
Vraag is, zou je het ook kijken zonder de 'community'? Zonder topics om de trivialiteit en sporadische oplevingen te bespreken, is een RLS eigenlijk helemaal zinloos.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?
Precies, als ik dit had geweten was ik wel wat anders gaan doen een uur of 2 geleden al.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dit heeft NIETS met geld te maken. ze hoefden verder niets naar beneden te sturen natuurlijk. Ze moesten alleen OPBLIJVEN. En als je dat niet wilt of kunt moet je geen feest plannen. Alsof je een film van drie uur zit te kijken waarvan de laatste 10 minuten niet worden uitgezonden.
Ja, dat is waar. Ze hadden nog even door kunnen zakken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dit heeft NIETS met geld te maken. ze hoefden verder niets naar beneden te sturen natuurlijk. Ze moesten alleen OPBLIJVEN. En als je dat niet wilt of kunt moet je geen feest plannen. Alsof je een film van drie uur zit te kijken waarvan de laatste 10 minuten niet worden uitgezonden.
Frustratie viert bij mij ook hoogtijquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een fles shirazquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
he renate staat bij jou ook de wodka op tafel ?
Niet alle ex bunkermensen kunnen waarschijnlijkquote:
Oneens. De lol die streamers hebben is dat we controle hebben in deze interactieve webshow.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
idd. helemaal mee eens. alleen ziet lang niet iedereen dat in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vraag is, zou je het ook kijken zonder de 'community'? Zonder topics om de trivialiteit en sporadische oplevingen te bespreken, is een RLS eigenlijk helemaal zinloos.
Hoi Liesjequote:
Daarom zit er ook een community aan vast toch? Als je beelden bekijkt dan wil je dat natuurlijk graag delen met andere kijkertjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vraag is, zou je het ook kijken zonder de 'community'? Zonder topics om de trivialiteit en sporadische oplevingen te bespreken, is een RLS eigenlijk helemaal zinloos.
"OK people, please stop looking at Copycats' boobs. This party is over, you hear?!?! Please return to your homes, there is nothing to see here" ..quote:
Laten we eerst maar wachten op een verklaring van Dementor of Huub.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
helemaal niet. ik stem op een feest met zuipen en al en krijg een half feest dat vroegtijdig wordt afgekapt. en da's de tweede keer al. wmb houdt het dan gewoon op tot we een keer krijgen wat beloofd wordt.
Ik zou 25 TBO-avonden iig zo inruilen voor 1 avond met jou... jij delivert denk ik welquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oneens. De lol die streamers hebben is dat we controle hebben in deze interactieve webshow.
Als het leuk wordt, omdat wij (d.m.v. credits = geld) stemmen op een feestje, dan gaan we ervan uit dat er een feestje komt en niet afgekapt wordt. Slechte zaak dit. Ik zal niet snel de streams aangooien.
Ben je dan weer ongesteld,kan ik er rekening mee houdenquote:
Het is de eerste Bunker, er volgt er vast nog wel eentje. Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel en ik ga er vanuit dat het langzaam maar zeker beter gaat worden. Ik geef het nu overigens al een zeven met in mijn achterhoofd het kleine team daar en alles wat je er voor moet doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oneens. De lol die streamers hebben is dat we controle hebben in deze interactieve webshow.
Als het leuk wordt, omdat wij (d.m.v. credits = geld) stemmen op een feestje, dan gaan we ervan uit dat er een feestje komt en niet afgekapt wordt. Slechte zaak dit. Ik zal niet snel de streams aangooien.
Later Danny, droom je niet teveel over Rquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:52 schreef Danny het volgende:
[..]
idd. helemaal mee eens. alleen ziet lang niet iedereen dat in.
maar goed. ik ga maar eens pitten. hele fokking avond naar de tering
M'n neefje van 6 zou nog snappen dat dit de meest onlogische slechte move is die je kan maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is de eerste Bunker, er volgt er vast nog wel eentje. Ik geef ze wel het voordeel van de twijfel en ik ga er vanuit dat het langzaam maar zeker beter gaat worden. Ik geef het nu overigens al een zeven met in mijn achterhoofd het kleine team daar en alles wat je er voor moet doen
Ja, precies.... maar waarom?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een community aan vast toch? Als je beelden bekijkt dan wil je dat natuurlijk graag delen met andere kijkertjes.
ik snap het sowieso niet als er nog drank is, kijk is het op en het budget laat het niet toe vind ik het een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
helemaal niet. ik stem op een feest met zuipen en al en krijg een half feest dat vroegtijdig wordt afgekapt. en da's de tweede keer al. wmb houdt het dan gewoon op tot we een keer krijgen wat beloofd wordt.
laten we hopen van niet hequote:Op woensdag 6 mei 2009 00:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ben je dan weer ongesteld,kan ik er rekening mee houden![]()
Grapjehhh
Altijd in voor een goed feest jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zou 25 TBO-avonden iig zo inruilen voor 1 avond met jou... jij delivert denk ik wel
Sterker nog, ik vind het posten in de COS en het praten over de tieten van CC zelfs leuker dan de streams zelfquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daarom zitten mensen toch ook graag op een terras? Naar mensen kijken die gewoon langslopen en verder niets doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, precies.... maar waarom?
Waarom worden weinig interessante beelden eigenlijk meer waard als ze te bespreken zijn met anderen?
nee helemaal niks, wij kunnen nog gaan cammen als je die hebt. ookal lijkt me daar ook weinig aan dat te doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie geen streams, maar wat gebeurd er nu dan?
helemaal niks noppes nada?
wel sneu dan......
Jij wou fappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow en nu moet ik spijt hebben?
nee geintje, let niet op mij
Hoop doet levenquote:
ja ma.. ja ma ..dat krijg je gewoon niet losgepeuterd als ze de hele dagen niks hebben uitgevroten ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |