ik zie geen streams, maar wat gebeurd er nu dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zie het liever ook anders, lig nog steeds demonstratief op de bank en nog niet de hond uit gelaten want ik wil gewoonweg nog niet.
dat doe je goed want qua calorieën is het minimaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
het typt best lastig als je een raketijsje in je giecheltje hebt....
dit heeft NIETS met geld te maken. ze hoefden verder niets naar beneden te sturen natuurlijk. Ze moesten alleen OPBLIJVEN. En als je dat niet wilt of kunt moet je geen feest plannen. Alsof je een film van drie uur zit te kijken waarvan de laatste 10 minuten niet worden uitgezonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?
Ik vind het, met alle beperkingen die het kent, toch best wel kijkwaardig
leuk! kunnen ze die ook afkappenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Trouwens, komt er bij afloop nog een feest in de Bunker?
En dat op mijn ver.......quote:
Zo'n ring is hetzelfde, alleen dan met een onzichtbare kettingquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die slapen echt niet vannacht, die twee. Ik vind een ring al ruk, laat staan een stuk ketting om je pols die dan ook nog eens aan iemand anders vast zit.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat doe je goed want qua calorieën is het minimaal
ah, dat is dan het vuurwerk waar huub het over had?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:49 schreef Maanvis het volgende:
nieuwe poll:
Vannacht weer inbreken?
Ja, haal hun eten weg
Nee, blijf weg uit The Bunker
Vraag is, zou je het ook kijken zonder de 'community'? Zonder topics om de trivialiteit en sporadische oplevingen te bespreken, is een RLS eigenlijk helemaal zinloos.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Volgens mij trekken ze er toch redelijk hard aan maar zitten ze met een kip-ei verhaal? Meer activiteiten = meer geld uitgeven en dat laatste hebben ze (nog) niet?
Ik vind het, met alle beperkingen die het kent, toch best wel kijkwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |