Dat kan geeneen partij. En hoe verder van het midden hoe moeilijker je jouw punten doorgedrukt krijgt bij de coalitievorming. Maar het probleem wordt zo langzamerhand (edit: door een hele groep mensen) onderschreven. Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilders is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat de kiezers van Wilders dat doorhebben. Mocht Wilders in een coalitie belanden zullen die mensen ontgoocheld zijn, als blijkt dat Wilders geen reet kan waarmaken van zijn beloften.
-quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Zienswijze het volgende:
Een bepaald deel van de moslims in Groot-Brittannie doet uiterest z'n best om het vredelievende imago van de islam te belichten. Enkele uitspraken van Engelse imams:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar wil je heen met die vraag? Hoezo wat wil ik doen met die stemmers? Wat voor antwoord verwacht je?
Ik heb eerder al aangegeven wat ik denk dat er gebeurd. Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen. Blijkbaar is dat niet hetgeen je wil horen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Weet ik veel, het is JOUW standpunt. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat je denkt dat er dan gebeurt? Tenslotte is de politiek niet de troetelbeertjes waar alles fleurig en zonnig wordt als de gemene meneer weg is.
Ik denk dat Wilders de volgende leider van Nederland wordt. En ik op kosten van mijn geboorte land dit land uit moet vluchten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb eerder al aangegeven wat ik denk dat er gebeurd. Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen. Blijkbaar is dat niet hetgeen je wil horen.
Juist, dat heb je uitstekenend verwoord vind ik: Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilderes is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
Dat kan geeneen partij. En hoe verder van het midden hoe moeilijker je jouw punten doorgedrukt krijgt bij de coalitievorming. Maar het probleem wordt zo langzamerhand (edit: door een hele groep mensen) onderschreven. Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilders is.
Doe niet zo agressief jij.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Fuck off met je gekanker over de islam, niet in dit topic.
Maar Le Pen stond ook onder druk, kreeg processen aan zijn broek etc. Dus ik heb niet zo'n bezwaar tegen de campagne tegen Wilders, maar ik zou er inderdaad tegen zijn als hem het passief kiesrecht ontnomen zou worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Front Nationaal kreeg wel de kans. Wilders gewoon zijn politieke spelletje laten spelen zal waarschijnlijk minder effect hebben dan wanneer men hem tracht monddood te maken.
Nou ja, vervolgens vraag ik je waarom je dat denkt en daar heb je ook geen antwoord op. Ik onderbouw wel waarom ik denk dat dat NIET zo zou zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb eerder al aangegeven wat ik denk dat er gebeurd. Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen. Blijkbaar is dat niet hetgeen je wil horen.
't Is niet de eerste keer, als jij je moet gedragen als een mongool, vind ik het geen probleem om je zo te behandelen.quote:
Ow als Wilders mag wat mij betreft ook processen aan zijn broek krijgen. Sterker nog, lijkt me het toonbeeld van democratie. Ik vraag me alleen af waarom sommige mensen hem zo graag weg willen hebben, want zoals gezegd denk ik dat het effect daarvan juist tegenovergesteld zou zijn aan wat zij voor ogen hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar Le Pen stond ook onder druk, kreeg processen aan zijn broek etc. Dus ik heb niet zo'n bezwaar tegen de campagne tegen Wilders, maar ik zou er inderdaad tegen zijn als hem het passief kiesrecht ontnomen zou worden.
Het is een gerechtvaardigde vraag. En nog educatief ook.quote:
Waar een wil is is een weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:
Veel van Wilders' plannen zijn onuitvoerbaar.
Ik behandel jou toch ook niet als een mongool omdat jij van die mongolige standpunten erop nahoudt waarmee je relatief veel Fok!kers tot ergernis brengt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
't Is niet de eerste keer, als jij je moet gedragen als een mongool, vind ik het geen probleem om je zo te behandelen.
Tja waar een wil is is een weg. Theoretisch gezien is het niet onmogelijk om WIlders' plannen er doorheen te krijgen. Maar als je naar de praktijk kijkt: stel dat Wilders in de 2e Kamer komt. Hij wil een stop op de bouw van moskeeen en islamitisch onderwijs. Moslims voelen zich dan (terecht) gediscrimineerd. Als WIlders zulke plannen er doorheen wil raggen, kan hij rekenen op massale protesten en kritiek van alle moslims en een deel v/d Nederlanders. De spanningen in de samenleving zullen alleen maar toenemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Colnago het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg.
Als onze huidige machthebbers zeggen dat er inderdaad kinderbijslagfraude is maar dat internationale verdragen elk ingrijpen verhinderen dan denk ik dat men gewoon niet wil ingrijpen maar dat durft men niet te zeggen.
Dat gaat op voor vgele andere problemen en niet alleen met allochtonen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen.
Houd het dan lekker ontopic in plaats van elk topic proberen te laten ontsporen door je fetisj.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
Een beetje respect voor elkaar hebben op dit forum kan geen kwaad.
Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen wat Wilders stemmers daarna gaan doen. Ik zal er geen slapeloze nachten door krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, vervolgens vraag ik je waarom je dat denkt en daar heb je ook geen antwoord op. Ik onderbouw wel waarom ik denk dat dat NIET zo zou zijn.
Maar goed, dan weet ik vanaf heden met wat voor wat naïeve aandoenlijke insteek jij dit soort berichten plaatst.
Ik vind je zo ongelooflijk slap op dit moment...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gast, zoveel alinea's, dat leest echt niet prettig.
Ik denk niet dat het zo'n probleem is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:
Tja waar een wil is is een weg. Theoretisch gezien is het niet onmogelijk om WIlders' plannen er doorheen te krijgen. Maar als je naar de praktijk kijkt: stel dat Wilders in de 2e Kamer komt. Hij wil een stop op de bouw van moskeeen en islamitisch onderwijs. Moslims voelen zich dan (terecht) gediscrimineerd. Als WIlders zulke plannen er doorheen wil raggen, kan hij rekenen op massale protesten en kritiek van alle moslims en een deel v/d Nederlanders. De spanningen in de samenleving zullen alleen maar toenemen.
Hoi mister ik-heb-het-niet-gelezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik vind je zo ongelooflijk slap op dit moment...
Als het je te heet aan de voeten word loop je om de discussie en ga je met een ander in gesprek totdat hetzelfde gebeurd en ga zo maar door.
Maar daar zit het hem wel he.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef maartena het volgende:
Een ding is wel zeker, afgezien van het vraagstuk over vrijheid van meningsuiting etc.... Hij maakt Nederland wel belachelijk.
En inderdaad.... er zijn genoeg DOMME kiezers in Nederland die Wilders meteen weer een paar zetels oplevert als Marokkanen weer eens negatief in het nieuws komen, om hem tot winnaar van de verkiezingen uit te roepen als er op korte termijn verkiezingen worden gehouden.
Zelf ben ik eigenlijk best blij niet meer in Nederland te wonen...
Dus het gaat je niet om de gevoelens die onder het volk leven maar puur om de persoon Wildersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen wat Wilders stemmers daarna gaan doen. Ik zal er geen slapeloze nachten door krijgen.
Fetisj? Begin je weer met je onrespect. Groot-Britannie - Wilders - islam liggen allemaal vlakbij elkaar hoor. Maar goed, ik ben vandaag ff klaar met jouquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Houd het dan lekker ontopic in plaats van elk topic proberen te laten ontsporen door je fetisj.
Ja want in de US blinkt de gemiddelde kiezer uit in verfrissende heldere dialogen om zijn of haar standpunt te onderbouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef maartena het volgende:
Een ding is wel zeker, afgezien van het vraagstuk over vrijheid van meningsuiting etc.... Hij maakt Nederland wel belachelijk.
En inderdaad.... er zijn genoeg DOMME kiezers in Nederland die Wilders meteen weer een paar zetels oplevert als Marokkanen weer eens negatief in het nieuws komen, om hem tot winnaar van de verkiezingen uit te roepen als er op korte termijn verkiezingen worden gehouden.
Zelf ben ik eigenlijk best blij niet meer in Nederland te wonen...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gast, zoveel alinea's, dat leest echt niet prettig.
Weer al die alinea's. Geloof mij, ik heb 0,0 problemen met lappen tekst, sterker nog dat ben ik gewend. Als jij dan gaat typen in al die alinea's stoort het mij.quote:
Denk je niet dat die mensen zich laten beïnvloeden en radicaliseren door personen als Wilders?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus het gaat je niet om de gevoelens die onder het volk leven maar puur om de persoon Wilders
lees:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Weer al die alinea's. Geloof mij, ik heb 0,0 problemen met lappen tekst, sterker nog dat ben ik gewend. Als jij dan gaat typen in al die alinea's stoort het mij.
CDA is idd een probleem, dat beaam ik. Alle scholen openbaar maken tja oke. Wil je een limiet op het aantal moskeen en kerken? Als er meer moslims komen (en dat komen er door immigratie en demografie), zal er meer vraag naar moskeeen zijn. Moslims zullen zich aangetast voelen in hun religie als er een limiet op het aantal moskeeen komt. Bedenkt ook dat nu veel moslimjongeren niet regelmatig naar de moskee gaan. Dat kan nog eens veranderen wanneer meer moslims zich in hun religie gaan verdiepen. Evengoed zal het moskeebezoek kunnen afnemen, maar goed dat is weer een andere discussie..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo'n probleem is.
Nu heb je het probleem dat de gevestigde orde in de naam van het CDA niets kan zeggen over het geloof op scholen en als Wilders aan de macht is kan hij eisen dat alle scholen openbaar moeten zijn.
Zoiets kun je ook over het aantal moskeen of kerken afdwingen.
En in de VS hebben ze alle rassen problematiek ook voor eens en voor altijd opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja want in de US blinkt de gemiddelde kiezer uit in verfrissende heldere dialogen om zijn of haar standpunt te onderbouwen.
Nee, Wilders is slechts het doorgeefluik voor de gevoelens die sinds begin jaren 80 al bestaan en onder een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking gaan leven als er niet naar die onvrede geluisterd en gehandeld wordt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Denk je niet dat die mensen zich laten beïnvloeden en radicaliseren door personen als Wilders?
Als jij zijn argumenten nou gaat verwerken in een leesbaar stuk tekst, plaats ik een reactie.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef McKillem het volgende:
[..]
lees:
Ik heb geen argumenten tegen je relaas dus ga ik net doen alsof een paar enters te veel het hele zwikkie onleesbaar maakt.
Poging 3:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Weer al die alinea's. Geloof mij, ik heb 0,0 problemen met lappen tekst, sterker nog dat ben ik gewend. Als jij dan gaat typen in al die alinea's stoort het mij.
Ik vind het er niet overzichtelijker op, maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef ExTec het volgende:
Wat gaat het bereiken? En laat me je uit de droom helpen, de mensen veranderen niet van gedachte. De moord op PF maakte ook niet dat veel mensen niet meer op em gingen stemmen. Zet de lompheid van GW eens tov de 'sophistication' van PF? Wat denk je dat GW z'n vervanger wordt?
Ik word zwaar melig van je.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij zijn argumenten nou gaat verwerken in een leesbaar stuk tekst, plaats ik een reactie.
Ik denk dat Wilders een grotere rol speelt dan jij doet voorkomen. Hij probeert het in ieder geval wel, voorbeeld:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Wilders is slechts het doorgeefluik voor de gevoelens die sinds begin jaren 80 al bestaan en onder een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking gaan leven als er niet naar die onvrede geluisterd en gehandeld wordt.
Hiermee spreekt hij de (xenofobe) gevoelens van die mensen aan, maar geeft hij het ook een richting.quote:Ultimately many fundamental problems in the Netherlands are
directly related to migrants, like infrastructure, traffic jams,
housing problems, the welfare state."
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=780
Oftewel: ik weet hier niks op te zeggen en wacht tot er wat staat waar ik wel wat op weet te verzinnen...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als jij zijn argumenten nou gaat verwerken in een leesbaar stuk tekst, plaats ik een reactie.
ik schop even een open deur in... vertel eens wat hij heeft gedaan om niet meer toegelaten te worden binnen de UK? dat jij hem niet mag omdat hij schijt op de islam is geen valide reden, hij heeft daar het volste recht toe. en newsflash ik heb het ook niet op de islam (en ik ben verre van de enige). jij hoeft niet blij met hem te zijn en je hoeft zelfs niet op hem te stemmen (heerlijk he een vrij land) maar dat heeft 2 kantenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wilders staat dus mogelijk op de lijst tussen allerlei extremisten. Wanneer gaan we in Nederland inzien dat het een extremist is?
Zou het?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oftewel: ik weet hier niks op te zeggen en wacht tot er wat staat waar ik wel wat op weet te verzinnen...
Je weet toch uit welk hout mekker7 is gesneden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou het?
Dat zou wel zeer kinderachtig zijn
Anders steel je ff mijn garp.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Oftewel: ik weet hier niks op te zeggen en wacht tot er wat staat waar ik wel wat op weet te verzinnen...
Hoe verklaar je dan dat die mensen met die gevoelens na de dood van Fortuyn niet tot inkeer zijn gekomen? Wilders is, net als elke andere politicus, niets anders dan een woordvoerder.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders een grotere rol speelt dan jij doet voorkomen. Hij probeert het in ieder geval wel, voorbeeld:
[..]
Hiermee spreekt hij de (xenofobe) gevoelens van die mensen aan, maar geeft hij het ook een richting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |