abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:09:31 #101
188345 Py
op zich
pi_68712338
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat de kiezers van Wilders dat doorhebben. Mocht Wilders in een coalitie belanden zullen die mensen ontgoocheld zijn, als blijkt dat Wilders geen reet kan waarmaken van zijn beloften.
Dat kan geeneen partij. En hoe verder van het midden hoe moeilijker je jouw punten doorgedrukt krijgt bij de coalitievorming. Maar het probleem wordt zo langzamerhand (edit: door een hele groep mensen) onderschreven. Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilders is.
pi_68712348
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Zienswijze het volgende:
Een bepaald deel van de moslims in Groot-Brittannie doet uiterest z'n best om het vredelievende imago van de islam te belichten. Enkele uitspraken van Engelse imams:
[..]

-

[ Bericht 6% gewijzigd door Meh7 op 06-05-2009 02:33:04 (onnodig) ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:10:13 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68712371
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waar wil je heen met die vraag? Hoezo wat wil ik doen met die stemmers? Wat voor antwoord verwacht je?
Weet ik veel, het is JOUW standpunt. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat je denkt dat er dan gebeurt? Tenslotte is de politiek niet de troetelbeertjes waar alles fleurig en zonnig wordt als de gemene meneer weg is.
pi_68712431
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Weet ik veel, het is JOUW standpunt. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat je denkt dat er dan gebeurt? Tenslotte is de politiek niet de troetelbeertjes waar alles fleurig en zonnig wordt als de gemene meneer weg is.
Ik heb eerder al aangegeven wat ik denk dat er gebeurd. Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen. Blijkbaar is dat niet hetgeen je wil horen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:13:29 #105
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68712515
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik heb eerder al aangegeven wat ik denk dat er gebeurd. Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen. Blijkbaar is dat niet hetgeen je wil horen.
Ik denk dat Wilders de volgende leider van Nederland wordt. En ik op kosten van mijn geboorte land dit land uit moet vluchten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68712539
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:09 schreef Py het volgende:

[..]

Dat kan geeneen partij. En hoe verder van het midden hoe moeilijker je jouw punten doorgedrukt krijgt bij de coalitievorming. Maar het probleem wordt zo langzamerhand (edit: door een hele groep mensen) onderschreven. Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilders is.
Juist, dat heb je uitstekenend verwoord vind ik: Het is alleen nog dat er geen alternatief voor Wilderes is.
Veel van Wilders' plannen zijn onuitvoerbaar. Dat weten de meeste mensen ook. Het is wachten op de politicus die de problemen in de samenleving erkent en met werklelijk uitvoerbare oplossingen voor die problemen komt.
pi_68712559
quote:

[..]

Fuck off met je gekanker over de islam, niet in dit topic.
Doe niet zo agressief jij.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:15:14 #108
798 voyeur
bemoeit zich
pi_68712582
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies mijn punt. Front Nationaal kreeg wel de kans. Wilders gewoon zijn politieke spelletje laten spelen zal waarschijnlijk minder effect hebben dan wanneer men hem tracht monddood te maken.
Maar Le Pen stond ook onder druk, kreeg processen aan zijn broek etc. Dus ik heb niet zo'n bezwaar tegen de campagne tegen Wilders, maar ik zou er inderdaad tegen zijn als hem het passief kiesrecht ontnomen zou worden.
Here we are now, entertain us.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:15:30 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68712598
quote:

[..]

Nou ja, vervolgens vraag ik je waarom je dat denkt en daar heb je ook geen antwoord op. Ik onderbouw wel waarom ik denk dat dat NIET zo zou zijn.

Maar goed, dan weet ik vanaf heden met wat voor wat naïeve aandoenlijke insteek jij dit soort berichten plaatst.
pi_68712633
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Doe niet zo agressief jij.
't Is niet de eerste keer, als jij je moet gedragen als een mongool, vind ik het geen probleem om je zo te behandelen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:17:00 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68712658
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maar Le Pen stond ook onder druk, kreeg processen aan zijn broek etc. Dus ik heb niet zo'n bezwaar tegen de campagne tegen Wilders, maar ik zou er inderdaad tegen zijn als hem het passief kiesrecht ontnomen zou worden.
Ow als Wilders mag wat mij betreft ook processen aan zijn broek krijgen. Sterker nog, lijkt me het toonbeeld van democratie. Ik vraag me alleen af waarom sommige mensen hem zo graag weg willen hebben, want zoals gezegd denk ik dat het effect daarvan juist tegenovergesteld zou zijn aan wat zij voor ogen hebben.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:17:53 #112
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_68712704
quote:

Wat voor antwoord verwacht je?
Het is een gerechtvaardigde vraag. En nog educatief ook.

Gerechtvaardig omdat jij likkebaardend Wilders al veroordeeld ziet zijn, incl. wat zwaar uitzonderlijk is, beknotten van zijn passieve stemrecht.

Niet alleen is de realistische kans daarop net ietsjes boven 0, het educatieve zit em in dat je er van kan leren dat het niets oplost.

Vergelijk de gematigdheid van Pim eens met het harde. bombastische van Wilders.

Wat denk je dat er komt als Wilders ineens verdwijnt?

Maar je "denkt" niet, hey?

Je wil gewoon die nare man, die steeds van die onaardige dingen over je nogal totalitiare geloof zegt weg hebben.
pi_68712748
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef Zienswijze het volgende:

Veel van Wilders' plannen zijn onuitvoerbaar.
Waar een wil is is een weg.
Als onze huidige machthebbers zeggen dat er inderdaad kinderbijslagfraude is maar dat internationale verdragen elk ingrijpen verhinderen dan denk ik dat men gewoon niet wil ingrijpen maar dat durft men niet te zeggen.
Dat gaat op voor vele andere problemen en niet alleen met allochtonen.
Audaces fortuna juvat
pi_68712768
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

't Is niet de eerste keer, als jij je moet gedragen als een mongool, vind ik het geen probleem om je zo te behandelen.
Ik behandel jou toch ook niet als een mongool omdat jij van die mongolige standpunten erop nahoudt waarmee je relatief veel Fok!kers tot ergernis brengt?
Een beetje respect voor elkaar hebben op dit forum kan geen kwaad.
pi_68712893
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:18 schreef Colnago het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg.
Als onze huidige machthebbers zeggen dat er inderdaad kinderbijslagfraude is maar dat internationale verdragen elk ingrijpen verhinderen dan denk ik dat men gewoon niet wil ingrijpen maar dat durft men niet te zeggen.
Dat gaat op voor vgele andere problemen en niet alleen met allochtonen.
Tja waar een wil is is een weg. Theoretisch gezien is het niet onmogelijk om WIlders' plannen er doorheen te krijgen. Maar als je naar de praktijk kijkt: stel dat Wilders in de 2e Kamer komt. Hij wil een stop op de bouw van moskeeen en islamitisch onderwijs. Moslims voelen zich dan (terecht) gediscrimineerd. Als WIlders zulke plannen er doorheen wil raggen, kan hij rekenen op massale protesten en kritiek van alle moslims en een deel v/d Nederlanders. De spanningen in de samenleving zullen alleen maar toenemen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:23:13 #116
6484 ExTec
pi_68712931
quote:

Ik heb gezegd dat die mensen wellicht van gedachte veranderen.
pi_68712957
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:19 schreef Zienswijze het volgende:

Een beetje respect voor elkaar hebben op dit forum kan geen kwaad.
Houd het dan lekker ontopic in plaats van elk topic proberen te laten ontsporen door je fetisj.
pi_68712998
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef ExTec het volgende:

blaat
Gast, zoveel alinea's, dat leest echt niet prettig.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:25:47 #119
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_68713041
Een ding is wel zeker, afgezien van het vraagstuk over vrijheid van meningsuiting etc.... Hij maakt Nederland wel belachelijk.

En inderdaad.... er zijn genoeg DOMME kiezers in Nederland die Wilders meteen weer een paar zetels oplevert als Marokkanen weer eens negatief in het nieuws komen, om hem tot winnaar van de verkiezingen uit te roepen als er op korte termijn verkiezingen worden gehouden.

Zelf ben ik eigenlijk best blij niet meer in Nederland te wonen...
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_68713066
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja, vervolgens vraag ik je waarom je dat denkt en daar heb je ook geen antwoord op. Ik onderbouw wel waarom ik denk dat dat NIET zo zou zijn.

Maar goed, dan weet ik vanaf heden met wat voor wat naïeve aandoenlijke insteek jij dit soort berichten plaatst.
Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen wat Wilders stemmers daarna gaan doen. Ik zal er geen slapeloze nachten door krijgen.
pi_68713147
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik vind je zo ongelooflijk slap op dit moment...
Als het je te heet aan de voeten word loop je om de discussie en ga je met een ander in gesprek totdat hetzelfde gebeurd en ga zo maar door.
pi_68713177
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Zienswijze het volgende:

Tja waar een wil is is een weg. Theoretisch gezien is het niet onmogelijk om WIlders' plannen er doorheen te krijgen. Maar als je naar de praktijk kijkt: stel dat Wilders in de 2e Kamer komt. Hij wil een stop op de bouw van moskeeen en islamitisch onderwijs. Moslims voelen zich dan (terecht) gediscrimineerd. Als WIlders zulke plannen er doorheen wil raggen, kan hij rekenen op massale protesten en kritiek van alle moslims en een deel v/d Nederlanders. De spanningen in de samenleving zullen alleen maar toenemen.
Ik denk niet dat het zo'n probleem is.
Nu heb je het probleem dat de gevestigde orde in de naam van het CDA niets kan zeggen over het geloof op scholen en als Wilders aan de macht is kan hij eisen dat alle scholen openbaar moeten zijn.
Zoiets kun je ook over het aantal moskeen of kerken afdwingen.
Audaces fortuna juvat
pi_68713188
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik vind je zo ongelooflijk slap op dit moment...
Als het je te heet aan de voeten word loop je om de discussie en ga je met een ander in gesprek totdat hetzelfde gebeurd en ga zo maar door.
Hoi mister ik-heb-het-niet-gelezen.
pi_68713191
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef maartena het volgende:
Een ding is wel zeker, afgezien van het vraagstuk over vrijheid van meningsuiting etc.... Hij maakt Nederland wel belachelijk.

En inderdaad.... er zijn genoeg DOMME kiezers in Nederland die Wilders meteen weer een paar zetels oplevert als Marokkanen weer eens negatief in het nieuws komen, om hem tot winnaar van de verkiezingen uit te roepen als er op korte termijn verkiezingen worden gehouden.

Maar daar zit het hem wel he.
Je zegt het zelf al. "weer eens"
Dat geeft toch wel aan dat we zo'n figuur in de kamer moeten hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:29:04 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68713192
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:26 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen wat Wilders stemmers daarna gaan doen. Ik zal er geen slapeloze nachten door krijgen.
Dus het gaat je niet om de gevoelens die onder het volk leven maar puur om de persoon Wilders
pi_68713206
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoi mister ik-heb-het-niet-gelezen.
Dit bedoel ik nou.
pi_68713234
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Houd het dan lekker ontopic in plaats van elk topic proberen te laten ontsporen door je fetisj.
Fetisj? Begin je weer met je onrespect. Groot-Britannie - Wilders - islam liggen allemaal vlakbij elkaar hoor. Maar goed, ik ben vandaag ff klaar met jou
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:30:13 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68713252
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef maartena het volgende:

Ja want in de US blinkt de gemiddelde kiezer uit in verfrissende heldere dialogen om zijn of haar standpunt te onderbouwen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:30:15 #129
6484 ExTec
pi_68713254
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat gaat het bereiken?

En laat me je uit de droom helpen, de mensen veranderen niet van gedachte. De moord op PF maakte ook niet dat veel mensen niet meer op em gingen stemmen.

Zet de lompheid van GW eens tov de 'sophistication' van PF?

Wat denk je dat GW z'n vervanger wordt?

Zo 'weinig genoeg' text?
pi_68713316
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef ExTec het volgende:

weer blaat
Weer al die alinea's. Geloof mij, ik heb 0,0 problemen met lappen tekst, sterker nog dat ben ik gewend. Als jij dan gaat typen in al die alinea's stoort het mij.
pi_68713360
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus het gaat je niet om de gevoelens die onder het volk leven maar puur om de persoon Wilders
Denk je niet dat die mensen zich laten beïnvloeden en radicaliseren door personen als Wilders?
pi_68713361
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Weer al die alinea's. Geloof mij, ik heb 0,0 problemen met lappen tekst, sterker nog dat ben ik gewend. Als jij dan gaat typen in al die alinea's stoort het mij.
lees:

Ik heb geen argumenten tegen je relaas dus ga ik net doen alsof een paar enters te veel het hele zwikkie onleesbaar maakt.

pi_68713437
Met Meh7 als TS en zijn obsessie voor Wilders en scheldkanonnades krijg je bijna sympathie voor Wilders .

De Britse overheid is ongekend laf en waarop baseert het ANP dat Wilders op deze lijst staat?
pi_68713461
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:28 schreef Colnago het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo'n probleem is.
Nu heb je het probleem dat de gevestigde orde in de naam van het CDA niets kan zeggen over het geloof op scholen en als Wilders aan de macht is kan hij eisen dat alle scholen openbaar moeten zijn.
Zoiets kun je ook over het aantal moskeen of kerken afdwingen.
CDA is idd een probleem, dat beaam ik. Alle scholen openbaar maken tja oke. Wil je een limiet op het aantal moskeen en kerken? Als er meer moslims komen (en dat komen er door immigratie en demografie), zal er meer vraag naar moskeeen zijn. Moslims zullen zich aangetast voelen in hun religie als er een limiet op het aantal moskeeen komt. Bedenkt ook dat nu veel moslimjongeren niet regelmatig naar de moskee gaan. Dat kan nog eens veranderen wanneer meer moslims zich in hun religie gaan verdiepen. Evengoed zal het moskeebezoek kunnen afnemen, maar goed dat is weer een andere discussie..

Ook wil Wilders een stop op islamitische immigranten. Hoe wil je dat er doorheen raggen in dit land? Moslims uit het buitenland weren en niet-moslims mogen wel naar binnen? Daarbij ga je dus onderscheid maken op basis van religie. Je gaat ongelofelijk veel protesten daarbij krijgen in Nederland zelf.

Al het onderwijs openbaar maken oke. Maar daarmee los je echt niet het hele "islamprobleem" op. Het is een ongelofelijk complex probleem vind ik. Ook zullen de 'goede' moslims zich aangetast voelen als je hun religie gaat beperken met een stop van moslimimmigranten bijv.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:36:44 #135
6484 ExTec
pi_68713490
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja want in de US blinkt de gemiddelde kiezer uit in verfrissende heldere dialogen om zijn of haar standpunt te onderbouwen.
En in de VS hebben ze alle rassen problematiek ook voor eens en voor altijd opgelost.

Ipv het semi-permanent in de ijskast gezet te hebben
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:37:22 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68713516
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Denk je niet dat die mensen zich laten beïnvloeden en radicaliseren door personen als Wilders?
Nee, Wilders is slechts het doorgeefluik voor de gevoelens die sinds begin jaren 80 al bestaan en onder een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking gaan leven als er niet naar die onvrede geluisterd en gehandeld wordt.
pi_68713550
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef McKillem het volgende:

[..]

lees:

Ik heb geen argumenten tegen je relaas dus ga ik net doen alsof een paar enters te veel het hele zwikkie onleesbaar maakt.

Als jij zijn argumenten nou gaat verwerken in een leesbaar stuk tekst, plaats ik een reactie.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:40:28 #138
6484 ExTec
pi_68713636
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Poging 3:
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:30 schreef ExTec het volgende:
Wat gaat het bereiken? En laat me je uit de droom helpen, de mensen veranderen niet van gedachte. De moord op PF maakte ook niet dat veel mensen niet meer op em gingen stemmen. Zet de lompheid van GW eens tov de 'sophistication' van PF? Wat denk je dat GW z'n vervanger wordt?
Ik vind het er niet overzichtelijker op, maar smaken verschillen
pi_68713639
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als jij zijn argumenten nou gaat verwerken in een leesbaar stuk tekst, plaats ik een reactie.
Ik word zwaar melig van je.
pi_68713646
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, Wilders is slechts het doorgeefluik voor de gevoelens die sinds begin jaren 80 al bestaan en onder een steeds groter deel van de Nederlandse bevolking gaan leven als er niet naar die onvrede geluisterd en gehandeld wordt.
Ik denk dat Wilders een grotere rol speelt dan jij doet voorkomen. Hij probeert het in ieder geval wel, voorbeeld:
quote:
Ultimately many fundamental problems in the Netherlands are
directly related to migrants, like infrastructure, traffic jams,
housing problems, the welfare state."

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=780
Hiermee spreekt hij de (xenofobe) gevoelens van die mensen aan, maar geeft hij het ook een richting.
pi_68713655
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik word zwaar melig van je.
Ik meen het!
pi_68713668
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oftewel: ik weet hier niks op te zeggen en wacht tot er wat staat waar ik wel wat op weet te verzinnen...
pi_68713707
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wilders staat dus mogelijk op de lijst tussen allerlei extremisten. Wanneer gaan we in Nederland inzien dat het een extremist is?
ik schop even een open deur in... vertel eens wat hij heeft gedaan om niet meer toegelaten te worden binnen de UK? dat jij hem niet mag omdat hij schijt op de islam is geen valide reden, hij heeft daar het volste recht toe. en newsflash ik heb het ook niet op de islam (en ik ben verre van de enige). jij hoeft niet blij met hem te zijn en je hoeft zelfs niet op hem te stemmen (heerlijk he een vrij land) maar dat heeft 2 kanten dat is iets wat jullie maar niet willen begrijpen. jij mag namelijk die pedofiele profeet aanbidden en wij mogen zeggen wat we vinden van die knakker, en dat is misschien vervelend voor je maar zo heeft iedereen wel dingen die hij/zij niet leuk vind.

als dat je niet bevalt mag je je weleens afvragen of je hier wel wilt zijn danwel blijven
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:43:06 #144
6484 ExTec
pi_68713734
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Oftewel: ik weet hier niks op te zeggen en wacht tot er wat staat waar ik wel wat op weet te verzinnen...
Zou het?

Dat zou wel zeer kinderachtig zijn
pi_68713781
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zou het?

Dat zou wel zeer kinderachtig zijn
Je weet toch uit welk hout mekker7 is gesneden?
pi_68713816
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:41 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Anders steel je ff mijn garp.
pi_68713848
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Anders steel je ff mijn garp.
oeps....niet opgelet
  dinsdag 5 mei 2009 @ 23:45:47 #148
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68713854
Meh7 moet niet anders dan een Meki clone zijn ook al is ie veel langer actief.Meh7 dankzij jouw krijgt Wilders alleen maar meer aandacht
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 mei 2009 @ 23:46:06 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68713867
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders een grotere rol speelt dan jij doet voorkomen. Hij probeert het in ieder geval wel, voorbeeld:
[..]

Hiermee spreekt hij de (xenofobe) gevoelens van die mensen aan, maar geeft hij het ook een richting.
Hoe verklaar je dan dat die mensen met die gevoelens na de dood van Fortuyn niet tot inkeer zijn gekomen? Wilders is, net als elke andere politicus, niets anders dan een woordvoerder.

Je kan de woordvoerder het spreken onmogelijk maken, maar dat veranderd niets.
pi_68713910
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

oeps....niet opgelet
Ach, great minds...

Weinig aan te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')