abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68701623
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De wereld wordt wakker
...helaas niet tegen de gevaren van islam.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:48:14 #27
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_68701636
gast, wrm dorpsgek? hij komt alst goed is uit de stad tog??
niet mensen opschepen met jou aandoeningen he
als jij iemand uitmaakt voor dorpsgek ben je er heel miss zelf wel eentje, eentje die om aand8 roept
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_68701637
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

moet je beter kijken dombo
PVV de grootste, volgens peiling De Hond #2
pi_68701690
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Heb jij zitten slapen de afgelopen jaren? Zegt War on Terror je iets? Verder ga ik je negeren in dit topic omdat je anders weer offtopic gaat janken.
pi_68701718
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:46 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

moet je beter kijken dombo
Heb ik gedaan, maar het enige verschil dat ik kon ontdekken was dat de ene partij voor en de andere partij tegen nieuwe kerncentrales is. Voor de rest...

De visies van de ene groep:
quote:
* Onmiddellijke immigratiestop;
* Vlaanderen en Nederland herenigen in 1 groot Nederlands Rijk
* Onmiddellijke uitzetting van alle illegalen en criminele vreemdelingen;
* Stopzetting van de bouw van niet-christelijke gebedshuizen als hindoetempels en moskeeën;
* Absoluut verbod op de handel en verkoop in soft- en harddrugs;
* Onmiddellijk verbieden van het joods en islamitisch ritueel slachten;
* Verhoging van de maximale snelheid naar 160 km per uur op de snelwegen;
* Verplicht schoolvak Nederlands nationalisme;
Vergeleken met die van de andere groep:
quote:
* Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken);
* Voor fusie met Vlaanderen;
* Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd;
* Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen;
* Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops;
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten';
* Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts;
* Nationale identiteit prominent in het curriculum van alle scholen.
pi_68701757
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wilders helaas niet nee. Die wil zich per direct terugtrekken uit de gewapende strijd tegen rare Islam-mannetjes met hun achterlijke cultuur...

Wilders geeft terroristen de ruimte

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2009 18:52:43 ]
pi_68701759
quote:
Wat wil je met deze foto bereiken?
Moet ik nu een foto plaatsen van fascistische linksmensen.??

Sukkel.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_68701799
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:50 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Heb jij zitten slapen de afgelopen jaren? Zegt War on Terror je iets? Verder ga ik je negeren in dit topic omdat je anders weer offtopic gaat janken.
War or Terror bedoeld om te strijden tegen de islam?
Man, Saoedi-Arabie is 1 grote leverancier van financiele stromingen voor terroristische trainingskampen. Guess what? Amerika is grote vriendjes met S-A en valt notabene Irak aan. Irak dat onder Saddam niks met het terrorisme te maken had.
Jij komt met offtopic gelul over de War on Terror
pi_68701801
quote:
oh, zijn beide partijen aan de rechterkant en als je dan in de partijpunten gaat snuffelen zul je idd overeenkomsten vinden.

zelfde als je sp, gl en pvda gaat vergelijken ....

ik denk btw dat de vvd ook wel wat punten gemeen zal hebben met de nvu...
pi_68701830
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wat wil je met deze foto bereiken?
Moet ik nu een foto plaatsen van fascistische linksmensen.??

Sukkel.
Ha, de standpunten van de mensen op de foto zijn precies hetzelfde als die van Wilders!

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 06-05-2009 00:02:52 ]
pi_68701843
Uit dit topic blijkt dat er niet alleen een vergelijking met de NVU te maken is, maar er ook parallellen met de NSB zijn: 'Opkomst Wilders lijkt op die van de NSB'
pi_68701851
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar het enige verschil dat ik kon ontdekken was dat de ene partij voor en de andere partij tegen nieuwe kerncentrales is. Voor de rest...

De visies van de ene groep:
[..]

Vergeleken met die van de andere groep:
[..]

en doe nu eens facisme/nazisme vergelijken met de islam
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:55:10 #38
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_68701859
En alle FOK-extremisten maar met een Deens vlaggetje als avatar rondlopen
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:55:29 #39
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68701870
Ja, wat moet ik nou met m'n Deense vlag!? Juist in mijn usericon zetten vawege die cartoons, of juist niet erin zetten omdat ze een volwassen man die zijn haar blondeert liever niet in het land hebben?
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
Ook de Denen buigen voor de Islam..wat aanslagen al niet kunnen bewerkstelligen.
Hoe kan dat nou? Juist dezelfde premier stond vierkant achter de cartoons?

Of praat je alles maar krom om je eigen wereldbeeld recht te houden?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68701893
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef Meh7 het volgende:
Uit dit topic blijkt dat er niet alleen een vergelijking met de NVU te maken is, maar er ook parallellen met de NSB zijn: 'Opkomst Wilders lijkt op die van de NSB'
ik zie vergelijkingen tussen de bruinhemden de nazi leiders en de rebellerende marokkaanse/islamitische jongeren in de grote steden in europa
pi_68701936
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:53 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

oh, zijn beide partijen aan de rechterkant en als je dan in de partijpunten gaat snuffelen zul je idd overeenkomsten vinden.

zelfde als je sp, gl en pvda gaat vergelijken ....

ik denk btw dat de vvd ook wel wat punten gemeen zal hebben met de nvu...
Het gaat hier wel om de belangrijkste standpunten van beide partijen en niet om zomaar wat toevallige overeenkomsten. Wilders is gewoon een racistische, discriminerende rechts-extremist. Dat moet hij verder zelf weten, maar het zou dapper zijn als zijn aanhangers dat ook gewoon eens zouden toegeven (en hij zelf ook trouwens).
pi_68701938
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wilders helaas niet nee. Die wil zich per direct terugtrekken uit de gewapende strijd tegen rare Islam-mannetjes met hun achterlijke cultuur...

Wilders geeft terroristen de ruimte
Alsof Amerika daar is om tegen het terrorisme te strijden
Amerika wilt alleen haar machtspolitiek in het Midden-Oosten vergroten. Amerika, dat notabene geld geeft aan Pakistan. Aan Pakistan ja, 1 van de gevaarlijkstee moslimlanden ter wereld. Amerika, dat grote vriendjes is met Saoedi-Arabie. Saoedi-Arabie ja, dat de financiele steungever van vele terrostische traningskampen op de wereld is.
Amerika heeft alleen wat in Afghanistan te zoeken als ze daadwerkelijk tegen het terrorisme zouden strijden.
pi_68701969
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

en doe nu eens facisme/nazisme vergelijken met de islam
Dat zou offtopic zijn, maar de onderstaande quote is wel zeer on topic:
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
Kenmerken van fascisme:

* Het fascisme legt vooral de nadruk op waar men tegen is (parlementaire democratie, mensen van andere culturen, alles wat vreemd was)

- Wilders zet zich vooral tegen moslims af, met name tegen Marokkanen.
- Hij vindt het onwenselijk dat Amsterdam 177 nationaliteiten kent.
- Hij wil artikel 1 van de grondwet schrappen en discrimineren. (De rechtsstaat onderuit halen)

* Het fascisme is nationalistisch (eigen groep en eigen volk boven anderen)

- Wilders wil mensen zonder een dubbel paspoort (Nederlanders) harder straffen dan mensen met een dubbel paspoort. (het liefst met familie en al het land uitzetten)
- Wilders zegt dat zijn utopie een Nederland zonder migranten is

* Het fascisme gaat uit van ongelijkheid van de mensen (sommige mensen zijn hoger ontwikkeld, andere zijn zwak)

- Wilders heeft meerdere malen geroepen dat de islamitische cultuur inferieur is.
- Wilders vindt dat allochtonen een assimilatiecontract moeten aangaan en als ze zich daar niet aan houden moeten ze het land uitgezet worden.

* Het fascisme kent leiderbeginsel (aan het hoofd staat 1 leider, die neemt alle besluiten. Hij is de beste en weet daarom wat goed is)

- Hij is de enige leider van de PVV, hij accepteert geen leden. De PVV draait om hem.

* Het fascisme is totalitair (bepaalt je denken en doen)

- Het assimilatiecontract wat ik al heb genoemd.
- Hij wil islamitisch onderwijs verbieden.

* Het fascisme gaat meer uit van gevoel dan van verstand.

- Hij spreekt inderdaad de onderbuik van het volk aan.
http://www.volkskrant.nl/(...)stemmers_144056a.jpg

* Het fascisme verheerlijkt vooral de daad van geweld ( geen woorden maar daden, vooral waarbij kracht en geweld worden hoog aangeschreven)

- Hij vindt het gepast om met scherp te schieten op voetbalhooligans.
- Hij vindt dat rassenrellen ook voordelen kunnen hebben.

Bron: www.pvv.nl www.watwilwilders.nl
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:58:32 #44
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68701978
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Alsof Amerika daar is om tegen het terrorisme te strijden
Amerika wilt alleen haar machtspolitiek in het Midden-Oosten vergroten. Amerika, dat notabene geld geeft aan Pakistan. Aan Pakistan ja, 1 van de gevaarlijkstee moslimlanden ter wereld. Amerika, dat grote vriendjes is met Saoedi-Arabie. Saoedi-Arabie ja, dat de financiele steun van vele terrostische traningskampen op de wereld is.
Amerika heeft alleen wat in Amerika te zoeken als ze daadwerkelijk tegen het terrorisme zouden strijden.
.

Laat de VS ook maar alle banden met Nederland verbreken. Nederland ja, het land waar mensen worden doodgereden. .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:59:01 #45
188345 Py
op zich
pi_68701998
De boodschapper is belangrijker dan de boodschap?

Ik probeer te achterhalen WAAROM Wilders dergelijke standpunten heeft. Die zal toch niet op een ochtend opgestaan zijn en gedacht hebben: ienemienemutte, de moslims zijn de klos???

Daar moet meer achter zitten...
pi_68702012
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

ik zie vergelijkingen tussen de bruinhemden de nazi leiders en de rebellerende marokkaanse/islamitische jongeren in de grote steden in europa
Zoals Rita Verdonk als terecht opmerkte: "met het verscheuren van de Koran pak je geen Marokkanentuig aan".

Je hoeft mij echt niet te overtuigen dat er problemen zijn met Marokkanen of dat er idiote moslims aan de macht zijn in landen als Pakistan en Afghanistan.

Jammer genoeg geeft Wilders deze mensen de ruimte door nu al te roepen dat hij het leger wil terugtrekken uit Afghanistan. De geblondeerde idioot steunt helaas niet het optreden van de VS tegen deze idioten.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2009 19:00:59 ]
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:59:38 #47
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_68702024
wat huilen jullie nou over geert?
hij heeft geen eens roos in zijn blonde haren, en met dat kapsel maakt hij het helemaal
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
pi_68702025
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ha, de standpunten van de mensen op de foto zijn precies hetzelfde als die van Wilders! Je moet eens accepteren dat Wildersstemmers gewoon NVU'ers zonder kale kop zijn

Een speerpunt van GW is de islam.
De NVU denkt daar toch echt anders over, om maar eens een verschil te noemen.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_68702033
Even o.a. voor Zienswijze:
quote:
De nieuwe Deense premier Lars Lokke Rasmussen wil liever niet dat Geert Wilders wordt uitgenodigd voor een conferentie in Kopenhagen. "Ik vind dat Wilders niet zonder meer een uitnodiging moet ontvangen voor deze bijeenkomst", zei de premier tijdens een persconferentie, berichtte het persbureau Ritzau vandaag.

Parlementsleden uit Rasmussens liberale partij hadden voorgesteld dat Wilders moet worden uitgenodigd voor een conferentie over vrijheid van meningsuiting en radicalisering. Door alle commotie is de bijeenkomst verplaatst naar de herfst.

Deense premier tegen komst Geert Wilders
pi_68702051
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:48 schreef player-boy het volgende:
gast, wrm dorpsgek? hij komt alst goed is uit de stad tog??
niet mensen opschepen met jou aandoeningen he
als jij iemand uitmaakt voor dorpsgek ben je er heel miss zelf wel eentje, eentje die om aand8 roept
Ben jij een Wilderssympathisant?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')