Goed nieuws! Nog even en onze dorpsgek is nergens meer welkom.quote:De nieuwe Deense premier Lars Lokke Rasmussen wil liever niet dat Geert Wilders wordt uitgenodigd voor een conferentie in Kopenhagen. "Ik vind dat Wilders niet zonder meer een uitnodiging moet ontvangen voor deze bijeenkomst", zei de premier tijdens een persconferentie, berichtte het persbureau Ritzau vandaag.
Parlementsleden uit Rasmussens liberale partij hadden voorgesteld dat Wilders moet worden uitgenodigd voor een conferentie over vrijheid van meningsuiting en radicalisering. Door alle commotie is de bijeenkomst verplaatst naar de herfst.
Deense premier tegen komst Geert Wilders
Je weet dat als dat zou gebeuren dat hij juist extra sympathie zou krijgen he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 17:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Nog even en onze dorpsgek is nergens meer welkom.
Bin Laden krijgt ook meer sympathie omdat de VS hem tegenwerkt, moet je hem dan ook maar zijn gang laten gaan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je weet dat als dat zou gebeuren dat hij juist extra sympathie zou krijgen he?
Wilders is verantwoordelijk voor aanslagen enzo ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bin Laden krijgt ook meer sympathie omdat de VS hem tegenwerkt, moet je hem dan ook maar zijn gang laten gaan?
Ik zou jou graag willen wijzen op: http://www.watwilwilders.(...)20uitspraken_PVV.pdfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef McKillem het volgende:
Wilders is een rechtse extremist?
Sorry hoor, maar in mijn boekje is een rechts extremist iets nogal wat anders.
Wilders is gewoon uitsluitend rechts met een tunnelvisie.
Lees voortaan je tekst nog even een 2e keer door voordat je iets post.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bin Laden krijgt ook meer sympathie omdat de VS hem tegenwerkt, moet je hem dan ook maar zijn gang laten gaan?
Het gaat om het tegenwerken van iemand, waardoor hij mogelijk als een martelaar gezien wordt. Dat moet geen uitgangspunt zijn om iets niet te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wilders is verantwoordelijk voor aanslagen enzo ook.
Dus zeer goed vergelijkbare situatie.
Zie de post onder je.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lees voortaan je tekst nog even een 2e keer door voordat je iets post.
Dus moet je maar niet met iemand gaan praten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 @ 18:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat om het tegenwerken van iemand, waardoor hij mogelijk als een martelaar gezien wordt. Dat moet geen uitgangspunt zijn om iets niet te doen.
Daar komt nog een zaak over dus dat kun je nu nog niet zo stellen.quote:Overigens pleegt Wilders misschien in letterlijke zin geen aanslagen, maar sommige uitspraken die hij doet zijn te vergelijken met een aanslag op de rechtsstaat.
Er staan _zat_ uitspraken tussen waarbij ik zoiets heb van. What the fuck? Aangifte hiervoor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zou jou graag willen wijzen op: http://www.watwilwilders.(...)20uitspraken_PVV.pdf
Hierin staan de uitspraken van Wilders waar aangifte tegen gedaan is, ik ben ervan overtuigd dat je daardoor je mening over Wilders zal bijstellen.
Geweigerd? Hij wil gewoon niet dat ie uitgenodigd wordt, das iets heel anders dan het gedoe in Engeland...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:01 schreef TNA het volgende:
Belachelijk. Ik verafschuw Wilders, maar ik verafschuw het al helemaal als politici worden geweigerd.
En dit levert Wilders natuurlijk weer een paar zetels op, als martelaar voor de vrijheid van meningsuiting.
Wat is dan extreem rechts voor jou? Want als ik de standpunten van de extreem-rechtse NVU vergelijk met die van Wilders, kan ik amper verschil ontdekken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef McKillem het volgende:
Wilders is een rechtse extremist?
Sorry hoor, maar in mijn boekje is een rechts extremist iets nogal wat anders.
Wilders is gewoon uitsluitend rechts met een tunnelvisie.
De Denen staan op tegen rechts-extremisme..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
Ook de Denen buigen voor de Islam..wat aanslagen al niet kunnen bewerkstelligen.
dat slaat nerges op, bin laden met wilders vergelijken. ut zijn tegenpolenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
moet je beter kijken domboquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dan extreem rechts voor jou? Want als ik de standpunten van de extreem-rechtse NVU vergelijk met die van Wilders, kan ik amper verschil ontdekken.
De wereld wordt wakker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De Denen staan op tegen rechts-extremisme..
zoiets dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:41 schreef qonmann het volgende:
Ook de Denen buigen voor de Islam..wat aanslagen al niet kunnen bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |