Meh... dan doe ik maar de Engelse inderdaad... Wou de Nederlandsequote:
Dude.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... dan doe ik maar de Engelse inderdaad... Wou de Nederlandse
Zo op een lamme zaterdag is Nederlands best gewenst...quote:
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.quote:
Alleen een bloedneusje zag je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Komt in de laatste ep eigenlijk naar voren hoe Michael is dood gegaan?
Ik heb niet echt gekeken, eind was nogal saai, maar zag wel z'n grafsteen.
Lol.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.
Gast...
Dat is de strekking wel van de vorige 2 seizoenen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, ze gaan door nu The Company zo goed als weggevaagd is, Michael dood is, ze een fast forward van 4 (?) jaar hebben gemaakt, iedereens naam gezuiverd is... Er komen nog 6 seizoenen aan.
Gast...
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef WeebI het volgende:
Ik vond het alleen extreem vreemd waarom Mahone ineens met die negerin ging terwijl ie de afleveringen daarvoor alles op alles zette om Pam veilig te krijgen
Probeer nou niet alle foutjes uit deze aflevering goed te praten joh, dan ben je over vier jaar nog bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.
Gast! Beetje prikkelbaar? whahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gast...
Foutje? 't Is geen foutje. Mensen moeten niet gaan zeiken om het zeiken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Probeer nou niet alle foutjes uit deze aflevering goed te praten joh, dan ben je over vier jaar nog bezig.
Dat weet ik wel, maar dan nog, wat voegt dat in vredesnaam toe? Moesten ze die ook nog even ergens tussen proppen in de season-finale?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat met z'n ex-collega is vier jaar na dato, hè.
Je bracht het wel alsof je het niet wist, met je "ineens" en "de afleveringen daarvoor".quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar dan nog, wat voegt dat in vredesnaam toe? Moesten ze die ook nog even ergens tussen proppen in de season-finale?
Het is op z'n minst opmerkelijk dat na lange tijd weer eens de vrouw van Mahone wordt besproken en dan ook nog alsof dat het allerbelangrijkste is voor Mahone in zijn leven. hij wordt zelfs nog even speciaal gerust gesteld dat ze in orde is en dan *poof* vier jaar later is 'ie opeens met z'n collega.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Foutje? 't Is geen foutje. Mensen moeten niet gaan zeiken om het zeiken.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef Wouter2006 het volgende:
eindelijk geen prison break meer!!!!
Ik heb heel ep22 zitten kijken, alvorens ik erachter kwam dat er toch heel wat gaten in het verhaal zaten en ik ep21 had overgeslagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een leuk einde.
Beetje jammer dat ik dacht dat er één aflevering was en de eerste seconde van #22 zag (en dus wist dat Sara gered was). En toen ik #22 ging kijken, drukte ik per ongeluk op de afspeelbalk en ging ik toevallig naar de minuut waar "Paul Adelstein" in beeld stond. Wist dus al dat Kellerman terug zou komen...
Toch wel gek. Vier jaar lang wekelijks gevolgd en ineens voorbij.
En dan nog elke week de moeite doen om de episode te downloaden en te kijken. Wat een fail.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Wat een kut afleveringNa seizoen 2 is het echt kut.
Ja ik moet wel weten hoe het afloopt tochquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog elke week de moeite doen om de episode te downloaden en te kijken. Wat een fail.
Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb heel ep22 zitten kijken, alvorens ik erachter kwam dat er toch heel wat gaten in het verhaal zaten en ik ep21 had overgeslagen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:48 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ja ik moet wel weten hoe het afloopt toch
Dat zal een leuke game worden ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:29 schreef pberends het volgende:
We krijgen een vervolg!!!!
http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/13812/prison-break-game-bijna-af/
Sowieso leek het me schier onmogelijk:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef pberends het volgende:
Pfffffffffff, wat een zaadaflevering.
Scofield die het balkon opklimt, ook zo erg geloofwaardig met die dikke pens van 'm.
Dat deed ie netjes iddquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso leek het me schier onmogelijk:
[ afbeelding ]
En dat door zich alleen maar op te trekken, hè. En hij bungelde zelfs even aan één hand.
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.quote:
Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.quote:
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:48 schreef pberends het volgende:
Ik zag op Wiki dat er nog 2 extra afleveringen komen:
80 23 "The Old Ball and Chain[20]" Paul Scheuring[21] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ23
81 24 "Free[20]" Paul Scheuring[23] May 27, 2009
(Sky1,UK) [22] 4AKJ24
wtf?
edit: oh dat zou een film moeten voorstellen wtf....
pfffffffffffffff...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Fox wou de laatste twee uitzendingen niet uitzenden dus komen ze nu op dvd uit
Waar slaat dit nu op. Opeens is hij doodquote:
"Cause my mom is a psycho bitch"quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zo gek is het niet. Sarah was dood tot de fans begonnen te zeuren waardoor de makers haar besloten terug te halen. Michael hebben we niet eens dood zien gaan en de reacties op Michael's dood van zowel de pers als de fans zijn bijna alleen maar negatief.
Prison Break moet hebben van de dvd verkoop en een grote groep gaat geen dvd's kopen wetend dat Michael sterft.
Ben zeer benieuwd naar 26 mei (uitzenddag The final break)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.
Inderdaad, wat was dát?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:34 schreef Franktastic het volgende:
Sucre die aan Kellerman vraagt of hij de pen mag houden
Linc is soms wel tof.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef ukga het volgende:
Dat grapje met die kauwgom was wel alche van linc
en dat ze moeder 750 miljard kwijt was dat ie zie; o dan is de dag neit helemaal verneukt geweest
die was ook wel lol
4 years later dude...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:50 schreef FastFox91 het volgende:
Maar de general deed het toch juist goed? Hij wilde voorkomen dat Christina een wereldoorlog zou veroorzaken. Opzich niks mis mee toch? Alleen op de manier hoe. En meestal duurt het jaren voordat de doodstraf echt uitgevoerd wordt.
Vier jaar vind ik nog weinig voor zo'n grote organisatie. Ik vind het vreemd dat er geen onderzoek naarThe Company, na Caroline en dan Linc weer vrij kwam.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:58 schreef pberends het volgende:
[..]
4 years later dude...
maar het is idd niet duidelijk of de orginele Company nu goed of slecht was. En wat moet de VN met sylla?
En toch in zn gezicht wordt gespuugdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:12 schreef Svensational het volgende:
Tof dat Kellerman terugkwam trouwens om het allemaal te fixen! Maar aan de andere kant ook weer jammer, miljoenen mensen vermoorden, op de dag dat ie naar de gevangenis gaat z'n bewakers laten vermoorden, en dan ineens een hoge functie krijgen waarin iedereen hem aanbidt
Ja, terecht, ik had ook gedacht dat ie daarna alsnog naar de gevangenis zou gaan ofzo, maar dat gebeurde dus niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
En toch in zn gezicht wordt gespuugd
Hahaha die snap ik nu pas.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:49 schreef Svensational het volgende:
Mooiste quote kwam nog van Christina!
"Son of a....![]()
"
Linc, wat een Binc is dat! Hij was al drie keer dood, maar leeft nog steeds. Kwam zeker door die naaldhak in z'n buik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:05 schreef tass het volgende:
Werkelijk, ik ben zo blij dat die serie eindelijk afgelopen is!
Al die domme dingen met als hoogtepunt het heen en weer gezeul met een op sterven na dood zijnde Linc; een Sarah die in het ziekenhuis der zakken volpropt met medicamenten en dan alleen 1 spuitje gebruikt; Kellerman die niks meer was als een sniper is nu contactpersoon voor de VN, Linc die opeens niks meer mankeert bij die vergadering en dan gaat Micheal ook nog opeens dood.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen! Hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het einde was nog redelijk, maar alles daarvoor was weer grotendeels om te janken.
Gelukkig is de marteling afgelopen en kan deze topic reeks eindelijk worden gesloten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
In deze game kan je met het personage T-bag Sara echt in der kont neuken.
Toen ik dit plaatje zeg zat ik hardop zo van "Duuuuh uuuh uuh uh uuuuuh"!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:43 schreef ASroma het volgende:
mooi einde![]()
![]()
![]()
![]()
voor de rest was het natuurlijk weer als vanouds!
[ afbeelding ]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS"quote:Op zondag 17 mei 2009 11:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen ik dit plaatje zeg zat ik hardop zo van "Duuuuh uuuh uuh uh uuuuuh"!
Geweldig, Don Selfish. Graaikerel eerste klas.
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS".
Ik vond Don Self trouwens een van de slechtst gecaste personages in Prison Break, simpelweg omdat hij een comedyhoofd heeft. Totaal niet geschrikt voor zo'n serieuze rol.
Nee, leg eens uit.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:38 schreef Dark_Killah het volgende:
"Can I keep the pen" snapt iedereen toch wel hoop ik?
ik vond het een van de beste hij speelde heel goed het 'sukkeltje'.quote:Op zondag 17 mei 2009 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat briefje tegen die FBI-agent: "KISS MY ASS".
Ik vond Don Self trouwens een van de slechtst gecaste personages in Prison Break, simpelweg omdat hij een comedyhoofd heeft. Totaal niet geschrikt voor zo'n serieuze rol.
Hij en pam was nooit goed geweest. Maar betekend nog niet dat hij niet om haar geeft en der zomaar dood laat gaan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:56 schreef WeebI het volgende:
Ik vond het alleen extreem vreemd waarom Mahone ineens met die negerin ging terwijl ie de afleveringen daarvoor alles op alles zette om Pam veilig te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |