Inderdaad je kan makkelijk lullen, als het transferseizoen nog niet eens is geopend. Wie weet wat voor middelmaat er nog uit de hoed word getovert door Jan en alleman.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van te voren moet je dat misschien wel altijd dat als doel hebben, maar het gat is dit jaar te groot dat ik het idee heb dat die volgend jaar ineens overbrugt is.
Maar het seizoen is net 5 minuten afgelopen, in augustus lul ik misschien weer heel anders.
Laat die Dwight toch even heel, ik snap ook wel dat hij erg snel tevreden is over de zaken op dit moment. Maar hij kreeg in januari bijna ongevraagd die functie in zijn schoenen geschoven. Vervolgens moet hij met een van de zwakste selecties van de afgelopen 10 jaar presteren, een selectie waar op dat moment ook totaal geen harmonie lijkt te heersen. Veel was er gewoon niet van te maken, hoe je het ook went of keert. Dan mag je best gematigd tevreden zijn, vooral gezien bepaalde wedstrijden met goed spel redelijk onterecht verloren gingen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De mooie reeks van 25 jaar oid in de top 3 eindigen.
Gefeliciteer Jan! Gefeliciteerd Dwight! Een historisch dieptepunt, alle reden om tevreden te zijn
het gat naar AZ was groot ja..... maar de vraag is wat er daar overblijft.....quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van te voren moet je dat misschien wel altijd dat als doel hebben, maar het gat is dit jaar te groot dat ik het idee heb dat die volgend jaar ineens overbrugt is.
Maar het seizoen is net 5 minuten afgelopen, in augustus lul ik misschien weer heel anders.
Ze hebben een érg duidelijk systeem bedacht voor die Europa League.quote:PSV moet hopen op bekerwinst FC Twente voor ontlopen extra voorronde
Via de vierde plaats op de ranglijst zal PSV twee voorrondes moeten spelen om de Europa League (voorheen UEFA Cup) te kunnen bereiken. PSV kan alsnog een van de twee voorrondes ontlopen. Daarvoor zal FC Twente de beker moeten winnen van Heerenveen. Het beste Europa League ticket gaat dan niet naar de verliezend bekerfinalist, maar naar PSV als nummer vier.
huh? Ok ik ben officieel confusedquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze hebben een érg duidelijk systeem bedacht voor die Europa League.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Laat die Dwight toch even heel, ik snap ook wel dat hij erg snel tevreden is over de zaken op dit moment. Maar hij kreeg in januari bijna ongevraagd die functie in zijn schoenen geschoven. Vervolgens moet hij met een van de zwakste selecties van de afgelopen 10 jaar presteren, een selectie waar op dat moment ook totaal geen harmonie lijkt te heersen. Veel was er gewoon niet van te maken, hoe je het ook went of keert. Dan mag je best gematigd tevreden zijn, vooral gezien bepaalde wedstrijden met goed spel redelijk onterecht verloren gingen.
Dit seizoen is gewoon het resultaat van jarenlang mismanagement, wat al ingetreden is toen Guus vertrok. Maargoed in de Hiddink periode hebben we ook enigzins boven onze stand geleefd imo, we zijn een beetje verwend geraakt door die periode.
Jezus, hoe bedenk je zoiets überhaupt?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze hebben een érg duidelijk systeem bedacht voor die Europa League.
Hup Twente dan maar....quote:Via de vierde plaats op de ranglijst zal PSV twee voorrondes moeten spelen om de Europa League (voorheen UEFA Cup) te kunnen bereiken. PSV kan alsnog een van de twee voorrondes ontlopen. Daarvoor zal FC Twente de beker moeten winnen van Heerenveen. Het beste Europa League ticket gaat dan niet naar de verliezend bekerfinalist, maar naar PSV als nummer vier.
Nu ben ik niet bepaald laaggeschoold, maar ik snap er geen reet meer vanquote:Via de vierde plaats op de ranglijst zal PSV twee voorrondes moeten spelen om de Europa League (voorheen UEFA Cup) te kunnen bereiken. PSV kan alsnog een van de twee voorrondes ontlopen. Daarvoor zal FC Twente de beker moeten winnen van Heerenveen. Het beste Europa League ticket gaat dan niet naar de verliezend bekerfinalist, maar naar PSV als nummer vier.
quote:Rutten wacht puzzel na rampjaar PSV
Door ROB HARTOG
TILBURG - Het meest dramatische seizoen sinds 1980-1981 zit er op voor PSV. Bijna dertig jaar geleden finishte de club voor het laatst niet in de top-3. De 3-0 winst in de slotwedstrijd tegen Willem II veranderde daar niets aan.
Dinsdag traint de selectie voor de laatste maal, woensdag wacht nog een speciale dag met de kidsclub. Daarna kan de groep, met uitzondering van de internationals, tot 22 juni op vakantie na een seizoen waarin PSV zowel nationaal (competitie en beker) als internationaal (laatste in groepsfase Champions League) ondermaats presteerde.
De nieuwe trainer Fred Rutten wacht veel werk voordat hij de voorbereiding op het seizoen kan starten. Niet alleen moet hij zijn technische staf invullen, ook moet hij zorgen voor een selectie die PSV komend seizoen weer op het niveau brengt waar de club met de grootste omzet in Nederland thuishoort.
Voor die eerste vacature is Alfred Schreuder nog steeds een belangrijke kandidaat. Rutten werkte al met hem samen bij FC Twente. De oud-voetballer is nu bij Vitesse assistent van Theo Bos. Het liefst zou Rutten ook Erik ten Hag aan zijn staf toevoegen, maar de kans dat Rutten hem kan losweken bij FC Twente lijkt niet al te groot.
Meer hoofdbrekens voor Rutten levert de samenstelling van een kwalitatief sterke selectie op. Zijn grootste zorg is of Ibrahim Afellay blijft. De sterspeler van PSV heeft nog geen besluit genomen over zijn toekomst. Ook zaakwaarnemer Rob Jansen houdt alle opties open. Hoe belangrijk Afellay voor PSV is, bleek gisteren weer eens in Tilburg. Zonder de soms geniale ingevingen van de geblesseerde spelverdeler mist de ploeg creativiteit.
Rutten aanschouwde dat met eigen ogen, zoals hij afgelopen weken vaker een analyse maakte van de mogelijkheden bij zijn nieuwe werkgever. Ruim voor het laatste fluitsignaal verdween hij, waardoor hij lastige vragen over zijn toekomstplannen ontliep.
Rutten kan en mag in Eindhoven investeren. President-commissaris Frits Schuitema en algemeen directeur Jan Reker hebben hem dat, ondanks teruglopende inkomsten door het mislopen van de Champions League, toegezegd. Engelaar als eventuele vervanger voor Afellay en Beerens (Heerenveen) als aanvulling op de vleugel staan naast de al aangetrokken international André Ooijer hoog op de prioriteitenlijst.
,,Als Fred aan het huidige systeem met één diepe spits vasthoudt, heeft PSV voorin versterking van de vleugels nodig. Ook achterin is, nu Culina vertrekt, misschien vers bloed nodig, al verwacht ik dat Erik Pieters komend seizoen doorbreekt,’’ zegt Dwight Lodeweges, die met PSV na de turbulente episode-Stevens na de winterstop rechtstreekse kwalificatie voor Europees voetbal afdwong. En daarmee een ‘transfer’ naar NEC verdiende.
,,Maar ik ga er vanaf nu niet meer over,’’ voegt de interim-coach toe. Volgens Lodeweges moet hij zich er vanaf nu niet te veel meer mee bemoeien. ,,Rutten is mans en vakman genoeg om zelf zijn plan te trekken. Als hij de behoefte heeft met mij te praten, dan sta ik daar voor open.’’ Zelf deed de interim-trainer één keer een poging om Rutten te benaderen. ,,Ik heb hem één keer gebeld en daarbij zijn voicemail ingesproken, maar hij heeft daarop nog niet gereageerd.’’
Een deel van het interview met Mendez uit het ED:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk houdt Méndez voet bij stuk en gaat hij inderdaad terug naar Ecuador.
Volledig interviewquote:Het kan ook je laatste wedstrijd voor PSV zijn geweest. Je hebt bij PSV aangegeven dat je graag terugkeert in Ecuador.
"Dat klopt. De club is van mijn wens op de hoogte. Ik en mijn gezin willen graag terug naar de familie, naar huis. Ik wil weer gaan spelen bij een club in Ecuador. Maar realiteit is ook dat ik nog een doorlopend contract heb (tot 2010, red.), dus zal een geïnteresseerde club tot een akkoord moeten komen met PSV. Daar ben ik me heel goed van bewust. Maar goed, als het even kan, wil ik terug."
Waarom is de wens om terug te gaan naar Ecuador zo sterk? Je bent 30, kunt nog een paar jaar op hoog niveau spelen.
"Voor iedere speler uit Zuid-Amerika of waar dan ook is het een droom om in Europa te voetballen. Ik heb die kunnen verwezenlijken. Mijn familie staat op de eerste plaats, altijd. Ik ben nu drie jaar bij PSV en het verlangen naar huis wordt steeds sterker. Nu is het voor ons tijd om terug te gaan, we zijn er klaar voor. Ik voel me uitstekend thuis bij PSV, als voetballer en als mens, maar om echt gelukkig te zijn, moet ook de rest kloppen."
Als je er zo over denkt, is het dan überhaupt denkbaar dat je volgend seizoen nog hier speelt?
,,Ik had graag in dezelfde situatie als Jason Culina gezeten. Hij keert terug terwijl hij transfervrij is. Ik heb nog een jaar. Als er geen opening komt, zal ik het contract respecteren. Ik zal nooit zomaar weggaan. Maar PSV weet wat mijn gevoelens zijn en ik hoop wel dat de club daar iets mee doet."
Ik ben benieuwdquote:'Rutten wil Cocu en Ten Hag'
De Telegraaf meldt dat Fred Rutten zijn zinnen heeft gezet op het binnenhalen van Cocu en Ten Hag als assistenten. Voor beiden zal hij een behoorlijke strijd moeten leveren. Ten Hag ligt vast bij FC Twente. Cocu heeft al eerder aangegeven absoluut niet door te gaan bij PSV omdat hij afspraken heeft met het Nederlands elftal richting het WK.
Troost je, ik ben het spoor ook al lang bijster, zeker nu er voor Heerenveen weer een uitzondering is gemaaktquote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef noxious het volgende:
[..]
Nu ben ik niet bepaald laaggeschoold, maar ik snap er geen reet meer van
Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat Neeskens bij PSV past.
Waarom niet? Ik denk het namelijk welquote:
Daar houden we je dus aanquote:Op maandag 11 mei 2009 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet gaar, dat is gewoon een rasechte EPIC FAIL!1!!
Als dit een bewuste marketingstunt is neem ik 3 maanden een Reker-avatar
off-topic:quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef appelsientje het volgende:
ff uit een ander topic..
Duke Nukem Forever - Deel 5 - Nooit meer klaar?
[..]
Daar houden we je dus aan
Culina is al foetsie naar Australië!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Als we nu:
Zonneveld
Mendez
Culina
Isaksson
Lazovic
Kromkamp
Maza
ergens slijten, dan kunnen we voor de anderhalf miljoen toch wel iets huren ergens?
Hoplakee! Dan is die al gelukt!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Culina is al foetsie naar Australië!
Hij naaide clubicoon Willy van der Kuylen, is een echte Ajacied, een proleet en hij past niet in de cultuur van PSV.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk het namelijk wel
Jammer. Sekou Cissé heeft alles in zich om op termijn een basisspeler van HSV/Sevilla/Olympique Marseille te worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef dndiek het volgende:
Cissé volgens VI zo goed als zeker naar Twente....
Gelukkig
AD / Sportwereldquote:PSV hoopt op Ten Hag als assistent
EINDHOVEN - PSV-directeur Jan Reker bevestigt een gesprek te hebben gehad met Erik ten Hag. PSV wil Ten Hag, nu nog de rechterhand van Twente-trainer Steve McClaren, aantrekken als assistent-trainer naast trainer Fred Rutten.Met Ten Hags werkgever FC Twente is nog geen contact geweest.
Ten Hag beslist pas na de bekerfinale van komende zondag tegen sc Heerenveen over zijn eigen toekomst.
Culina is was een nuttige speler om erbij te hebben hoor.quote:
Wat ik raar vind, hij verdient in verhouding best veel.. maar als je alleen maar langs de kant staan vanwege blessures...heb je er ook niks aan..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
zo jammer dat Kromkamp inmiddels zo blessuregevoelig is gewordenwant hij is gewoon van waarde als hij fit is
Hij is destijds gehaald als 'grote' aankoop, dan beur je ook veel. Zuur idd dat hij zo vaak geblesseerd is en hij is ook niet het type dat er meteen 'staat' na een blessure, gevolg: als ie al speelt is het altijd maar op 80% oid....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik raar vind, hij verdient in verhouding best veel.. maar als je alleen maar langs de kant staan vanwege blessures...heb je er ook niks aan..
De kans is natuurlijk groot dat dit enkel de wereld in is geholpen omdat Rutten hier aan de slag gaat, maar ik zou Farfan graag terug zien komen.quote:Wie Magath Schalke verstärken kann – viel hängt von den Verkäufen ab. 6-Mio-Flop Orlando Engelaar (29/Vertrag bis 2011) folgt wahrscheinlich Fred Rutten (46) zu PSV Eindhoven. Aber ein Großteil der gezahlten Ablöse wird dabei verbrannt...
Auch Jefferson Farfan (24/Vertrag bis 2012) ist bei seinem Ex-Klub im Gespräch. Allerdings nicht mal ansatzweise für die 10 Mio Euro, die Andreas Müller (46) für den teuersten Schalker Spieler aller Zeiten abdrückte.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |