Succesratio Reker: blunders/successen= ERROR, delen door nul niet toegestaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef LuNaTiC het volgende:
tevredenheidPSV' er = (tevredenheidGrrrrrrr + tevredenheidLodeweges) / 2
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Succesratio Reker: blunders/successen= ERROR, delen door nul niet toegestaan
Nog een keer: Hij krijgt de kans om zich aan te passen aan het leven hier en hij heeft een contract voor een jaar en in de winterstop zal dus gekeken moeten worden of hij in aanmerking komt voor een contractverlenging. Dat hij nu al bij de selectie zit, zie ik als iets positiefs.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zou Zhou nog minuten mogen maken dit seizoen? Hoe doet hij het eigenlijk op trainingen, volgens mij kan die helemaal niets?
Dat hij bij dit PSV nog geen speelminuten gemaakt heeft zou ik niet positief willen noemenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nog een keer: Hij krijgt de kans om zich aan te passen aan het leven hier en hij heeft een contract voor een jaar en in de winterstop zal dus gekeken moeten worden of hij in aanmerking komt voor een contractverlenging. Dat hij nu al bij de selectie zit, zie ik als iets positiefs.
LOLLERPWNED!1!!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wtf, geen PSV op Eredivisie Live kanalen? Daar betaal ik dan maandelijks voor.
bij Tele2 kunnen ze wel meekijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wtf, geen PSV op Eredivisie Live kanalen? Daar betaal ik dan maandelijks voor.
er is een live topicquote:Op zondag 10 mei 2009 14:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Roda JC wtf!!!!
Edit: Rood feyenoorder in de 19e minuut. Hmm... maar toch.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef rubbereend het volgende:
Twente doet er geen moeite voor vandaagWe hebben het vooral zelf laten liggen eerder
Koef blijft wel denk ik, hij vraagt niet eens om een basisplaats.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef LudoSanders het volgende:
Koef scoort in zijn afscheidswedstrijd.
Dat zou jammer zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koef blijft wel denk ik, hij vraagt niet eens om een basisplaats.
Nacompetitie...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En Roda blijft in de Eredivisie. Weer 4 punten minder
dit seizoen bij lange na nietquote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef -SG- het volgende:
PSV is gewoon de beste, alleen dit seizoen even niet.
Ik heb het tijdelijk gratis maar wat is dat voor oplichterij? Betaal je 15 euro per maand en dan mag je nóg naar reclame gaan kijkenquote:
In de krant krijg je toch ook reclame voor je snuffertquote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het tijdelijk gratis maar wat is dat voor oplichterij? Betaal je 15 euro per maand en dan mag je nóg naar reclame gaan kijken
Wel Feyenoord op twee zenders tegelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het tijdelijk gratis maar wat is dat voor oplichterij? Betaal je 15 euro per maand en dan mag je nóg naar reclame gaan kijken
Die is nog net wat makkelijker te negeren en je kan gewoon door met waar je mee bezig bent: lezen. Bij een dure betaalzender 5 minuten verplicht wachten is echt debielquote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In de krant krijg je toch ook reclame voor je snuffert
Scheelt een ronde in de Euro League, en de eer inderdaad...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef twi het volgende:
Wat had die 3e plaats jullie nou nog opgeleverd dan? Niks meer dan nu toch? Derde of vierde, het is allebei helemaal niks waard.
Of was 't:"Haha, we zijn nog net boven jullie uit Amsterdam geeindigd!"? Ik schaam me als Ajacied dieper voor dat ik 3e wordt, dan dat ik enige opluchting voel dat we boven PSV staan.
een ronde in de EL later instromen vind ik het wel waard hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef twi het volgende:
Wat had die 3e plaats jullie nou nog opgeleverd dan? Niks meer dan nu toch? Derde of vierde, het is allebei helemaal niks waard.
Of was 't:"Haha, we zijn nog net boven jullie uit Amsterdam geeindigd!"? Ik schaam me als Ajacied dieper voor dat ik 3e wordt, dan dat ik enige opluchting voel dat we boven PSV staan.
De titel als doel...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef mcyodogg het volgende:
he he, leek geen einde te komen aan dit rampjaar. Maar nu dan toch.
Volgend jaar maar als doel terug in de top 3 komen.
Amen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef mcyodogg het volgende:
he he, leek geen einde te komen aan dit rampjaar. Maar nu dan toch.
Volgend jaar maar als doel terug in de top 3 komen.
De mooie reeks van 25 jaar oid in de top 3 eindigen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef twi het volgende:
nu moet PSV al in juli aan de slag in Europaquote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef twi het volgende:
Das voor PSV toch wel een flinke domper ja, dat had ik vandaag ook steeds in mn achterhoofdquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
En Roda blijft in de Eredivisie. Weer 4 punten minder
Van te voren moet je dat misschien wel altijd dat als doel hebben, maar het gat is dit jaar te groot dat ik het idee heb dat die volgend jaar ineens overbrugt is.quote:
Als PSV moet dat altijd je doel zijn. Maar laten we de aankopen maar eens afwachten. De genoemde namen tot nu toe geven weinig hoop. En van Ooijer wordt ik ook niet blij...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van te voren moet je dat misschien wel altijd dat als doel hebben, maar het gat is dit jaar te groot dat ik het idee heb dat die volgend jaar ineens overbrugt is.
Maar het seizoen is net 5 minuten afgelopen, in augustus lul ik misschien weer heel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |