Waarom niet? Ik denk het namelijk welquote:
Daar houden we je dus aanquote:Op maandag 11 mei 2009 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet gaar, dat is gewoon een rasechte EPIC FAIL!1!!
Als dit een bewuste marketingstunt is neem ik 3 maanden een Reker-avatar
off-topic:quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef appelsientje het volgende:
ff uit een ander topic..
Duke Nukem Forever - Deel 5 - Nooit meer klaar?
[..]
Daar houden we je dus aan
Culina is al foetsie naar Australië!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Als we nu:
Zonneveld
Mendez
Culina
Isaksson
Lazovic
Kromkamp
Maza
ergens slijten, dan kunnen we voor de anderhalf miljoen toch wel iets huren ergens?
Hoplakee! Dan is die al gelukt!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Culina is al foetsie naar Australië!
Hij naaide clubicoon Willy van der Kuylen, is een echte Ajacied, een proleet en hij past niet in de cultuur van PSV.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk het namelijk wel
Jammer. Sekou Cissé heeft alles in zich om op termijn een basisspeler van HSV/Sevilla/Olympique Marseille te worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef dndiek het volgende:
Cissé volgens VI zo goed als zeker naar Twente....
Gelukkig
AD / Sportwereldquote:PSV hoopt op Ten Hag als assistent
EINDHOVEN - PSV-directeur Jan Reker bevestigt een gesprek te hebben gehad met Erik ten Hag. PSV wil Ten Hag, nu nog de rechterhand van Twente-trainer Steve McClaren, aantrekken als assistent-trainer naast trainer Fred Rutten.Met Ten Hags werkgever FC Twente is nog geen contact geweest.
Ten Hag beslist pas na de bekerfinale van komende zondag tegen sc Heerenveen over zijn eigen toekomst.
Culina is was een nuttige speler om erbij te hebben hoor.quote:
Wat ik raar vind, hij verdient in verhouding best veel.. maar als je alleen maar langs de kant staan vanwege blessures...heb je er ook niks aan..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef rubbereend het volgende:
zo jammer dat Kromkamp inmiddels zo blessuregevoelig is gewordenwant hij is gewoon van waarde als hij fit is
Hij is destijds gehaald als 'grote' aankoop, dan beur je ook veel. Zuur idd dat hij zo vaak geblesseerd is en hij is ook niet het type dat er meteen 'staat' na een blessure, gevolg: als ie al speelt is het altijd maar op 80% oid....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik raar vind, hij verdient in verhouding best veel.. maar als je alleen maar langs de kant staan vanwege blessures...heb je er ook niks aan..
De kans is natuurlijk groot dat dit enkel de wereld in is geholpen omdat Rutten hier aan de slag gaat, maar ik zou Farfan graag terug zien komen.quote:Wie Magath Schalke verstärken kann – viel hängt von den Verkäufen ab. 6-Mio-Flop Orlando Engelaar (29/Vertrag bis 2011) folgt wahrscheinlich Fred Rutten (46) zu PSV Eindhoven. Aber ein Großteil der gezahlten Ablöse wird dabei verbrannt...
Auch Jefferson Farfan (24/Vertrag bis 2012) ist bei seinem Ex-Klub im Gespräch. Allerdings nicht mal ansatzweise für die 10 Mio Euro, die Andreas Müller (46) für den teuersten Schalker Spieler aller Zeiten abdrückte.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |