Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Onzin, tenzij we weer Mendez en Lazovic opstellen.
(ja, ik weet dat ze geschorst zijn... ik hoop dat de technische staf dat ook nog weet)
Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbalquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?
Ja, PSV was de bovenliggende partij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?
Heldquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbal
Die rode kaarten waren toch echt volkomen terecht.... Dat kan altijd gebeuren. Dus ook tegen WII. En ja, "op voorhand" verwacht je dat PSV wint, maar dat wil niet zeggen dat puntverlies onmogelijk is. Wat maar weer eens bleek. Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Ja, PSV was de bovenliggende partij.
Was niks aan de hand totdat Lazovic debiel ging doen en rood pakte. Daarna kwam er meer onrust in het spel, wellicht ook frustratie. Helemaal toen Mendez er ook nog met rood af ging had ik een gelijkspel wel verwacht ja. Met 9 tegen 11.
Maar niet op voorhand, en ook niet op basis van de eerste helft. Dus ja, onzin.
Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staan![]()
Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.quote:Waar ik tegen WII PSV de bedreiging in zie: voor PSV WII is het seizoen over, 2e degradatie is niet meer haalbaar en of we nou 5e of 3e 14e of 15e worden, ik denk niet dat deze spelersgroep dat veel kan boeien.
WII PSV zal in de laatste wedstrijd nog vol gaan om het publiek te vermaken na een verschrikkelijk slecht seizoen verwacht ik.
Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermeldenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef noxious het volgende:
[..]
Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?
I'm sorry, maar dat gaat mijns inziens tegen alle vormen van realisme in. Dus wie er weer met beide benen op de grond moet gaan staan laat ik in het midden
Het kán wel ja. Maar de kans dat dat weer gebeurd is kleiner dan de kans op het kampioenschap dit seizoen.
Dus "onzin".
[..]
Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.quote:Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden![]()
Het gaat mij dus om het feit dat er áltijd wel iets onverwachts mis kan gaan. Penalties, rode kaarten, vrije trappen, terecht dan wel onterecht toegekend. Op voorhand zeggen "het is onzin dat we die of die wedstrijd verliezen" is gewoon niet realistisch, punt. Als je dat niet kan of wil begrijpen heeft het verder geen zin om er nog verder over te discusiëren.
[..]
Hier haal ik een directe vergelijking tussen de wedstrijd tegen NEC en tegen WII uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na de zeperd tegen NEC zie ik ons ook nog wel verliezen daar.
Dubbeltje op zijn kant. Op voorhand kan ík niet bepalen welk team met de meeste drive op het veld zal staan. Echter verwacht ik niet dat WII veel meer gemotiveerd zal zijn. Als ze het voor het publiek deden hadden ze dat in de andere 33 wedstrijden ook wel kunnen doen.quote:Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.
Danko Lazovic boven alles en iedereen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
welke spelers mogen van jullie vertrekken na dit faalseizoen?
Danko Lazovic.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef ruud.nl het volgende:
Het wordt sowieso een kutwedstrijd zondag.
[..]
Danko Lazovic boven alles en iedereen.
Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.
jullie doen de rest?
scheelt weer een voorronde.
De opstelling zou wat anders zijn dan normaal ja, dat denk ik ook. Met ajax weet je het nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.
De kans dat we nog 3e worden is érg klein, ik kan me voorstellen dat Twente spelers rust zal gunnen met het oog op de bekerfinale en Ajax zal zich willen revancheren na deze turbulente periode.
Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het alsnog zou lukken.
en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:50 schreef lookinforyou het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr als we al die punten hadden verloren die jij van te voren voorspelde dan waren we gedegradeerd.
Ben ik niet geheel met je eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweest![]()
Dat mes snijdt dus aan twee kanten.
ook zonder die zeperd had je dat zo gezienquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na de zeperd tegen NEC zie ik ons ook nog wel verliezen daar.
lees ff terug, pagina's lang besproken ff terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik voorspel zelden iets, ik geef alleen waarschijnlijkheden aanquote:
Vooral het onnodig doelpunten weggeven is ons vaak fataal geworden. PSV kan de hele wedstrijd onder controle hebben en dan ineens door een lullig foutje *PATS*, hoppa, verliespunten.... Hoe anders was dat een paar jaar terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Kansen afmaken is ook regelmatig het grootste probleem geweest.
Dat wordt ook onderbouwd door statistieken die zeggen dat PSV de meeste schoten op goal heeft van de competitie, op Ajax na. Wat dat betreft is het veldspel dit seizoen ook weer niet zo dramatisch als soms gesuggereerd wordt. Maar individuele fouten achterin en slechte afwerking voorin, maakt dat veldspel ongedaan.
Dit is echt zo'n vraag voor Ray en z'n statistiekenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vooral het onnodig doelpunten weggeven is ons vaak fataal geworden. PSV kan de hele wedstrijd onder controle hebben en dan ineens door een lullig foutje *PATS*, hoppa, verliespunten.... Hoe anders was dat een paar jaar terug
Zeg kleine koter, je bent in de verkeerde buurt boy.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:22 schreef arffie het volgende:
TWENTE!!!!!!!!
Lekker geslapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeg kleine koter, je bent in de verkeerde buurt boy.
Dit is de PSV hood!
En ik ben ook niet zeker van winst tegen NEC. Zelfs verlies is mogelijk!
Zou toch lastig zijn als verlies niet meer mogelijk is in het voetbalquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
jonguuuuuuuh. Ik bedoeeeeel dus. Dat de kans ook groot is op puntverlies, en dit niet zo makkelijk is als sommige denkuuuuuh.
Tsjonge jonge jonge ssssseg. sNaP dAt TaN!
Ja, op de een af andere manier is WIllem II uit (vrijwel) altijd een lastige wedstrijd. Dus ik zie ons ook niet 1 2 3 winnen in Tilburgquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
jonguuuuuuuh. Ik bedoeeeeel dus. Dat de kans ook groot is op puntverlies, en dit niet zo makkelijk is als sommige denkuuuuuh.
Tsjonge jonge jonge ssssseg. sNaP dAt TaN!
misschien maakt die Chinees wel zn debuutquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ibi, Lazovic en Mendez er zeker niet bij zondag, Toivonen en Bakkal zijn twijfelachtig. Dwight zal wel schrikken, moet zoveel in zijn standaardopstelling aanpassen, hoop dat hij het aankan
hehehequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ibi, Lazovic en Mendez er zeker niet bij zondag, Toivonen en Bakkal zijn twijfelachtig. Dwight zal wel schrikken, moet zoveel in zijn standaardopstelling aanpassen, hoop dat hij het aankan
16-02-2008 Willem II - PSV ERE 0-1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, op de een af andere manier is WIllem II uit (vrijwel) altijd een lastige wedstrijd. Dus ik zie ons ook niet 1 2 3 winnen in Tilburg
quote:'Stevens brengt schade toe aan ons en heel PSV'
Dwight Lodeweges en Jan Wouters hebben vrijdag teruggeslagen in de richting van Huub Stevens. Beiden kunnen zich niet vinden in de kritiek die Stevens deze week uitte in Voetbal International.
'Huub heeft ons en veel mensen in diskrediet gebracht', reageerde Lodeweges in het Eindhovens Dagblad. 'Volgens Stevens hebben wij onze standpunten en meningen niet naar voren gebracht en zijn we daardoor onvoldoende een klankbord geweest voor hem.'
'Dat klopt niet', stelde de voormalig assistent van Stevens en huidig interim-trainer, mede namens Wouters. 'Wij hebben onze mening telkens opnieuw geuit, maar op een andere wijze dan Huub Stevens. Zonder stemverheffing, zonder voorkeur voor het conflictmodel.'
'Het is niet gemakkelijk communiceren met Stevens. Het is wrang dat hij dat nu Jan en mij verwijt. Tijdens onze samenwerking heeft hij geen enkel moment gezegd wat er aan ontbrak. Door zijn misplaatste kritiek kijkt hij niet in de spiegel, maar brengt hij schade toe aan ons en heel PSV.'
quote:“Tevreden met hoever we zijn gekomen”
“Als we Ajax nog voorbij gaan, dan is het seizoen goed afgesloten. Waar mag je op rekenen? Drie maanden geleden zaten we in de problemen en daar zijn we aardig uitgekomen”, aldus Lodeweges, die de rust weer terug bracht, PSV naar Europees voetbal loodste en het team herkenbaar liet voetballen in een vaste opstelling. “We willen zondag goed afsluiten en het zou helemaal te gek zijn als we Ajax nog inhalen. Voorheen leken Heerenveen, Ajax Twente leken onhaalbaar. Toch hebben we Heerenveen ingehaald en zijn we bij Ajax gekomen. Als we derde worden speelt PSV een ronde Europees minder met dus minder kans op voortijdige uitschakeling. Ook een wedstrijd minder in financieel opzicht, maar dat nemen we op de koop toe. Ik ben tevreden met hoe ver we zijn gekomen in drie maanden tijd.”
sstquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Die laatste wedstrijd was in Rotterdam. Dus dat telt niet
Maar inderdaad, het lijkt beter te gaan de laatste jaren. Had ik nog niet door
Vorig jaar was een penalty in de 87e min., dus zo goed was dat ook weer niet. Maar dit Willem II is erg matig, dus winst moet zeker kunnen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Die laatste wedstrijd was in Rotterdam. Dus dat telt niet
Maar inderdaad, het lijkt beter te gaan de laatste jaren. Had ik nog niet door
Ach ja, het leverde 3 punten opquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vorig jaar was een penalty in de 87e min., dus zo goed was dat ook weer niet.
Op zich wel ja, met Balasz er weer bijquote:Maar dit Willem II is erg matig, dus winst moet zeker kunnen...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef neilpad het volgende:
Hopen op de Koef in de spits dit weekend. Heb zo'n gevoel dat hij gaat knallen met Amrabat en Dzsudszak als aangevers.
Nee, Aerts redde nietquote:
Wat een zelfverheerlijking, we zijn alleen maar zeker van Europees voetbal omdat Twente en Heerenveen in de bekerfinale staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:35 schreef dndiek het volgende:
Lodeweges op de wekelijkse persconferentie:
[..]
Ja, en bij een verliespartij voor ons en winst voor Heerenveen staan de Friezen weer boven ons...quote:Voorheen leken Heerenveen, Ajax Twente leken onhaalbaar. Toch hebben we Heerenveen ingehaald en zijn we bij Ajax gekomen.
Ja, en als we vijfde worden een wedstrijd meer, zoals Dwight het brengt zou je nog bijna bewust voor de 5e plek gaan voor die extra wedstrijdquote:Als we derde worden speelt PSV een ronde Europees minder met dus minder kans op voortijdige uitschakeling. Ook een wedstrijd minder in financieel opzicht, maar dat nemen we op de koop toe.
Mogen we dit onder je neus wrijven mochten we onverhoopt nog 5e worden Dwight?quote:Ik ben tevreden met hoe ver we zijn gekomen in drie maanden tijd.
Je moet toch wat zeggen om de supporters te paaien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:05 schreef sjonbeton het volgende:
Lodeweges is tevredendit rampenseizoen duurt gelukkig nog maar 1 wedstrijd
Eerst maar eens 4e bijven (of beter), zeker van Europees zijn we alleen maar dankzij Twente en Heerenveen. We hebben het niet eens zelf afgedwongen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Hij bedoelt gewoon dat hij relatief tevreden is lijkt me. Een 4e plaats is nooit goed voor PSV. Maar als je ziet hoe PSV er in januari/februari voorstond mag je nu gewoon blij zijn dat je al zeker bent van uefa cup voetbal.
Goedschiks of kwaadschiks, Mendez gaat vertrekkenquote:8/5/2009 - 'Wens om terug te keren naar Ecuador wordt elke dag sterker'
In media in Ecuador bevestigde Edison Mendez de uitlatingen van zijn zaakwaarnemer en Jan Reker dat hij wegwil bij PSV. 'De club weet dat ik in de zomer wil vertrekken. Mijn familie en ik willen heel graag terugkeren naar Ecuador en ik wil graag weer voor een club in mijn vaderland gaan spelen. Mijn familie is heel belangrijk voor mij. Ik ben nu drie jaar in Nederland en nu wil ik terugkeren. Deze wens wordt elke dag sterker. Ik ben klaar om naar huis te gaan.'
PSV Netwerk
De middenvelder heeft nog een contract voor een seizoen bij PSV. Hij heeft al laten weten zijn contract niet te willen verlengen, ondanks pogingen daartoe van PSV.
Wat zuur.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goedschiks of kwaadschiks, Mendez gaat vertrekken
Liever vandaag dan morgen, hij hangt me echt de keel uit. Zet hem vanavond maar op het vliegtuig...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goedschiks of kwaadschiks, Mendez gaat vertrekken
Brrrr......quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Woehoe, en dan dadelijk Marcel Meeuwis als vervanger!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Woehoe, en dan dadelijk Marcel Meeuwis als vervanger!
Damn... Heb ik de wedstrijd tegen Willem II gemist? En weer punten verloren...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hadden we gewoon van NEC en WII gewonnen dan heb je nog enigzins recht van spreken. Maar nu?
Ik bedoel dus dat als je de laatste 2 wedstrijden tegen 2 laagvliegers ook zou winnen dat je dan nog enig recht van spreken hebt. Dat is dus met het gelijkspel tegen NEC al onmogelijk geworden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Damn... Heb ik de wedstrijd tegen Willem II gemist? En weer punten verloren...
Je hebt ook altijd gelijk Grrrrrrrr![]()
Zuur voor de fans van Mendezquote:
9 punten uit 3 wedstrijden, ik teken ervoor, hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dwight is imo wel heel snel tevreden, stel dat Rutten net zo van start gaat als PSV onder Lodeweges, dan schreeuwt half Eindhoven om z'n hoofd.
Rutten--> eerste helft competitie net zo als PSV dit jaar-->2e helft competitiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
9 punten uit 3 wedstrijden, ik teken ervoor, hoor
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef LuNaTiC het volgende:
tevredenheidPSV' er = (tevredenheidGrrrrrrr + tevredenheidLodeweges) / 2
Succesratio Reker: blunders/successen= ERROR, delen door nul niet toegestaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef LuNaTiC het volgende:
tevredenheidPSV' er = (tevredenheidGrrrrrrr + tevredenheidLodeweges) / 2
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Succesratio Reker: blunders/successen= ERROR, delen door nul niet toegestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |