In die volgorde lijkt me.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:31 schreef appelsientje het volgende:
Goed Marco ook wel bij Ajax..toch wel een beetje onverwacht... bij Ajax PSV is het qua trainers net zo triest geworden als bij PSV Ajax.... als trainers nu eens langer blijven zitten dan 1 jaar...
Nieuwe achtergrondquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
Deze moest ik gewoon even posten:
[ link | afbeelding ]
Even kijken of ik 'm in hi-res kan vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nieuwe achtergrond. Helaas is ie niet zo scherp..
Hendig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef dndiek het volgende:
De voorbereiding voor Ajax richting de thuiswedstrijd tegen Twente wordt er zo natuurlijk niet beter op, zouden we nog derde kunnen eindigen?
Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huub Stevens - Bij Red Bull in Oostenrijk.
Interview met Stevens waarin hij behoorlijk uithaalt.
Ja maar toen werd AZ ook kampioen, dus wat dat betreft zou het nog wel kloppenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Even kijken of ik 'm in hi-res kan vinden![]()
Zou wel echt te vet zijn als we nu alsnog 3e worden! Anders is de reeks vanaf '81 doorbroken
Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.![]()
Stevens komt wel over als een loser. Het is allemaal de schuld van anderen.
Geef ons nog een jaartje, tot nu toe straalt er weer nul ambitie uit de investeringsplannen van PSV. Mendez willen behouden, opa Ooijer en Wuytens terug. Niet bepaald de kwaliteitsinjectie die we nodig hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef rubbereend het volgende:
ja, bij Ajax is het nog een stukje erger dan bij ons.
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijk
Edit: overigens geeft Stevens ook toe fouten te hebben gemaakt. Dus wat lul je nou?![]()
4-4-2 en PSV in 1 zinquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.
Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
We speelden de eerste seizoenshelft een verkapte 4-5-1 met dezelfde mensen op de flanken als nu, maar die hadden toen veel meer (vooral) verdedigende taken. Op die manier spelen werkte niet en de spelers wilden juist naar een 4-4-2-systeem met én Lazovic én Koevermans. Onder Lodeweges kregen de mensen op de flanken meer vrijheid om de acties te maken en sindsdien zijn Balasz en Nourdin veel beter gaan voetballen en bleek een 4-5-1-systeem (eigenlijk 4-2-3-1) wel te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.
De tweede seizoenshelft toont aan dat we vooral in de eerste seizoenshelft te veel punten hebben laten liggen. Ook onder Lodeweges is er nog onnodig puntenverlies geleden (denk aan SCH thuis, Twente uit en NEC thuis), maar het zelfvertrouwen van de spelers lijkt terug en als ze zo het hele seizoen hadden gevoetbald, dan had ik het nog wel eens willen zien.quote:Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad. Het gaat mij erom dat er té lang werd volgehouden een systeem te hanteren waar gewoon totaal geen resultaat mee werd geboekt.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen Vergoossen (quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad.
Het is lang geleden dat PSV zo'n type trainer gehad heeft, dus het bestuur kan het ook niet echt weten hoe zich dat uitpakt bij het PSV van deze tijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Huub echt "aanpassingsvermogen mist" en "nooit bij PSV gepast heeft" mag je dat het bestuur toch ook wel aanrekenen, ga me niet vertellen dat niet bekend was wat voor type Stevens is....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef neilpad het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4139.php
top plaatje, die philips lightning rechtsonder maakt t helemaal af.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst winnen van WIllem IIquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Op naar volgend seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |