abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 mei 2009 @ 14:56:25 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68731105
ja, bij Ajax is het nog een stukje erger dan bij ons.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:06:32 #53
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68731532
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
Deze moest ik gewoon even posten:

[ link | afbeelding ]
Nieuwe achtergrond . Helaas is ie niet zo scherp..
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68731915
De voorbereiding voor Ajax richting de thuiswedstrijd tegen Twente wordt er zo natuurlijk niet beter op, zouden we nog derde kunnen eindigen?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68732023
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nieuwe achtergrond . Helaas is ie niet zo scherp..
Even kijken of ik 'm in hi-res kan vinden
Zou wel echt te vet zijn als we nu alsnog 3e worden! Anders is de reeks vanaf '81 doorbroken
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:21:52 #56
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68732027
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef dndiek het volgende:
De voorbereiding voor Ajax richting de thuiswedstrijd tegen Twente wordt er zo natuurlijk niet beter op, zouden we nog derde kunnen eindigen?
Hendig.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68732681
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huub Stevens - Bij Red Bull in Oostenrijk.

Interview met Stevens waarin hij behoorlijk uithaalt .
Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.

Stevens komt wel over als een loser. Het is allemaal de schuld van anderen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:40:43 #58
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_68732795
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

In die volgorde lijkt me.
ja je hebt gelijk
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 15:45:22 #59
842 Zorro
Z
pi_68733040
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Even kijken of ik 'm in hi-res kan vinden
Zou wel echt te vet zijn als we nu alsnog 3e worden! Anders is de reeks vanaf '81 doorbroken
Ja maar toen werd AZ ook kampioen, dus wat dat betreft zou het nog wel kloppen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_68733311
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.

Stevens komt wel over als een loser. Het is allemaal de schuld van anderen.
Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijk

Edit: overigens geeft Stevens ook toe fouten te hebben gemaakt. Dus wat lul je nou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68733401
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef rubbereend het volgende:
ja, bij Ajax is het nog een stukje erger dan bij ons.
Geef ons nog een jaartje, tot nu toe straalt er weer nul ambitie uit de investeringsplannen van PSV. Mendez willen behouden, opa Ooijer en Wuytens terug. Niet bepaald de kwaliteitsinjectie die we nodig hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:40:06 #62
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_68735454
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijk

Edit: overigens geeft Stevens ook toe fouten te hebben gemaakt. Dus wat lul je nou?
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.

Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
Patat Friet
pi_68735779
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.

Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
4-4-2 en PSV in 1 zin
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_68735861
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_68735869
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

We speelden de eerste seizoenshelft een verkapte 4-5-1 met dezelfde mensen op de flanken als nu, maar die hadden toen veel meer (vooral) verdedigende taken. Op die manier spelen werkte niet en de spelers wilden juist naar een 4-4-2-systeem met én Lazovic én Koevermans. Onder Lodeweges kregen de mensen op de flanken meer vrijheid om de acties te maken en sindsdien zijn Balasz en Nourdin veel beter gaan voetballen en bleek een 4-5-1-systeem (eigenlijk 4-2-3-1) wel te werken.
quote:
De tweede seizoenshelft toont aan dat we vooral in de eerste seizoenshelft te veel punten hebben laten liggen. Ook onder Lodeweges is er nog onnodig puntenverlies geleden (denk aan SCH thuis, Twente uit en NEC thuis), maar het zelfvertrouwen van de spelers lijkt terug en als ze zo het hele seizoen hadden gevoetbald, dan had ik het nog wel eens willen zien.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:51:44 #66
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_68735943
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:48 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

4-4-2 en PSV in 1 zin
Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad. Het gaat mij erom dat er té lang werd volgehouden een systeem te hanteren waar gewoon totaal geen resultaat mee werd geboekt.
Patat Friet
pi_68736058
quote:

[ link | afbeelding ]
pi_68736143
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad.
Toen Vergoossen ( ) trainer was speelde psv al 4-5-1 voor zover ik weet. Ze hebben wel een paar keer 4-4-2 gespeeld onder stevens maar dat waren misschien 2/3 wedstrijden. Maar goed, ik zou ook graag willen zien dat we anders hadden gespeeld al heb ik het idee dat 4-2-3-1 wel aardig werkt nu amrabat en balasz een beetje op dreef zijn.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_68736144
Ach, het is niet dat PSV sinds Stevens weg is ineens beter speelt, het is gewoon nog steeds kut met peren. Lodeweges heeft feitelijk niet veel meer gedaan dan de opstelling van Huub gekopieerd en gewoon iedereen laten staan de rest van het seizoen. Doe dat onder de noemer "vertrouwen geven" en je win een paar wedstrijden tegen laagvliegers en ineens "heb je de ploeg weer aan het voetballen gebracht", ook al verlies je bergen met punten

Had Stevens in de eerste competitiehelft gedaan wat Lodeweges nu heeft gedaan had hij de kerst niet gehaald. Zúlke beroerde resultaten en dan nog iedereen laten staan? Had je eens moeten roepen dat dat was om "vertrouwen te geven" .

Als Huub echt "aanpassingsvermogen mist" en "nooit bij PSV gepast heeft" mag je dat het bestuur toch ook wel aanrekenen, ga me niet vertellen dat niet bekend was wat voor type Stevens is....

Maar goed, zonder forse kwaliteitsinjectie zitten we hier over een jaartje of wat weer dezelfde discussie te houden
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:09:27 #70
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_68736665
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Als Huub echt "aanpassingsvermogen mist" en "nooit bij PSV gepast heeft" mag je dat het bestuur toch ook wel aanrekenen, ga me niet vertellen dat niet bekend was wat voor type Stevens is....
Het is lang geleden dat PSV zo'n type trainer gehad heeft, dus het bestuur kan het ook niet echt weten hoe zich dat uitpakt bij het PSV van deze tijd.
Patat Friet
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:35:07 #72
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_68748164
quote:

[ link | afbeelding ]
top plaatje, die philips lightning rechtsonder maakt t helemaal af.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_68748266
Op naar volgend seizoen!
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:30:36 #74
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_68754739
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Op naar volgend seizoen!
Eerst winnen van WIllem II
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_68763532
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Eerst winnen van WIllem II
Na de zeperd tegen NEC zie ik ons ook nog wel verliezen daar.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:38:27 #76
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68763666
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Onzin, tenzij we weer Mendez en Lazovic opstellen.
(ja, ik weet dat ze geschorst zijn... ik hoop dat de technische staf dat ook nog weet )
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_68764167
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Onzin, tenzij we weer Mendez en Lazovic opstellen.
(ja, ik weet dat ze geschorst zijn... ik hoop dat de technische staf dat ook nog weet )
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?
pi_68764882
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbal
Patat Friet
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:39 #79
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68764952
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, PSV was de bovenliggende partij.
Was niks aan de hand totdat Lazovic debiel ging doen en rood pakte. Daarna kwam er meer onrust in het spel, wellicht ook frustratie. Helemaal toen Mendez er ook nog met rood af ging had ik een gelijkspel wel verwacht ja. Met 9 tegen 11.

Maar niet op voorhand, en ook niet op basis van de eerste helft. Dus ja, onzin.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:34:18 #80
11102 knep
Mountainfreak
pi_68765548
PSV wordt gewoon 4e.
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 12:42:54 #81
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68767903
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:55:14 #82
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68768326
quote:
Held

pi_68769025
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:13 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbal
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef noxious het volgende:

[..]

Ja, PSV was de bovenliggende partij.
Was niks aan de hand totdat Lazovic debiel ging doen en rood pakte. Daarna kwam er meer onrust in het spel, wellicht ook frustratie. Helemaal toen Mendez er ook nog met rood af ging had ik een gelijkspel wel verwacht ja. Met 9 tegen 11.

Maar niet op voorhand, en ook niet op basis van de eerste helft. Dus ja, onzin.
Die rode kaarten waren toch echt volkomen terecht.... Dat kan altijd gebeuren. Dus ook tegen WII. En ja, "op voorhand" verwacht je dat PSV wint, maar dat wil niet zeggen dat puntverlies onmogelijk is. Wat maar weer eens bleek. Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staan

Waar ik tegen WII de bedreiging in zie: voor PSV is het seizoen over, 2e plaats is niet meer haalbaar en of we nou 5e of 3e worden, ik denk niet dat deze spelersgroep dat veel kan boeien. WII zal in de laatste thuiswedstrijd nog vol gaan om het publiek te vermaken na een verschrikkelijk slecht seizoen verwacht ik. Dan kan het zomaar weer fout gaan.
pi_68769193
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:55 schreef noxious het volgende:

[..]

SuperHeld

Patat Friet
pi_68769256
TWENTE!!!!!!!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:28:53 #86
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68769452
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staan
Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?
I'm sorry, maar dat gaat mijns inziens tegen alle vormen van realisme in. Dus wie er weer met beide benen op de grond moet gaan staan laat ik in het midden

Het kán wel ja. Maar de kans dat dat weer gebeurd is kleiner dan de kans op het kampioenschap dit seizoen.
Dus "onzin".
quote:
Waar ik tegen WII PSV de bedreiging in zie: voor PSV WII is het seizoen over, 2e degradatie is niet meer haalbaar en of we nou 5e of 3e 14e of 15e worden, ik denk niet dat deze spelersgroep dat veel kan boeien.
WII PSV zal in de laatste wedstrijd nog vol gaan om het publiek te vermaken na een verschrikkelijk slecht seizoen verwacht ik.
Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:29:33 #87
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68769479
*edit oops*
pi_68769970
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef noxious het volgende:

[..]

Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?
I'm sorry, maar dat gaat mijns inziens tegen alle vormen van realisme in. Dus wie er weer met beide benen op de grond moet gaan staan laat ik in het midden

Het kán wel ja. Maar de kans dat dat weer gebeurd is kleiner dan de kans op het kampioenschap dit seizoen.
Dus "onzin".
[..]
Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden

Het gaat mij dus om het feit dat er áltijd wel iets onverwachts mis kan gaan. Penalties, rode kaarten, vrije trappen, terecht dan wel onterecht toegekend. Op voorhand zeggen "het is onzin dat we die of die wedstrijd verliezen" is gewoon niet realistisch, punt. Als je dat niet kan of wil begrijpen heeft het verder geen zin om er nog verder over te discusiëren.
quote:
Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.
Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.
pi_68770212
Grrrrrrrrrrrrrr als we al die punten hadden verloren die jij van te voren voorspelde dan waren we gedegradeerd.
Keep the faith!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:53:01 #90
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_68770284
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden

Het gaat mij dus om het feit dat er áltijd wel iets onverwachts mis kan gaan. Penalties, rode kaarten, vrije trappen, terecht dan wel onterecht toegekend. Op voorhand zeggen "het is onzin dat we die of die wedstrijd verliezen" is gewoon niet realistisch, punt. Als je dat niet kan of wil begrijpen heeft het verder geen zin om er nog verder over te discusiëren.
[..]
quote:

[..]

Hier haal ik een directe vergelijking tussen de wedstrijd tegen NEC en tegen WII uit.
En een directe vergelijking is inderdaad "onzin", aangezien je zelf al zegt dat een dergelijk spelverloop zeer onwaarschijnlijk is.

Er kunnen gekke dingen gebeuren ja, maar dat kan even goed bij WII. Daarom vind ik het onzin om PSV te zien verliezen voortvloeiend uit de wedstrijd tegen NEC.
Het is niet onzin dat we kunnen verliezen, hell dit is voetbal, alles kan. Het is wél onzin om eenzelfde wedstrijd (en met name de 'onverwachte' gebeurtenissen waar uiteindelijk het resultaat uit voort kwam) te verwachten en daardoor te anticiperen op een verlies.
quote:
Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.
Dubbeltje op zijn kant. Op voorhand kan ík niet bepalen welk team met de meeste drive op het veld zal staan. Echter verwacht ik niet dat WII veel meer gemotiveerd zal zijn. Als ze het voor het publiek deden hadden ze dat in de andere 33 wedstrijden ook wel kunnen doen.

Het punt wat ik wilde maken is dat je steeds alles in het slechtste daglicht wilt zien voor PSV. Maar alles wat je zegt kan net zo goed voor de tegenpartij gelden. Dus van een objectieve discussie is van jouw kant net zo min sprake.
pi_68770609
Laat zuurpruim gewoon laag inzetten dan kan het alleen maar meevallen .
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:07:57 #92
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68770837
welke spelers mogen van jullie vertrekken na dit faalseizoen?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68770927
Het wordt sowieso een kutwedstrijd zondag.
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
Danko Lazovic boven alles en iedereen.
pi_68770965
quote:
Danko Lazovic.
In de winterstop heb ik heel hard geroepen dat Dzsudzsak ook mocht opflikkeren, maar hij heeft zich wonderwel sterk herpakt. Nouja hij ging goals maken, zijn voorzetten zijn negen van de tien keer nog steeds kut.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:17:39 #95
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68771253
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef ruud.nl het volgende:
Het wordt sowieso een kutwedstrijd zondag.
[..]

Danko Lazovic boven alles en iedereen.
waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.
jullie doen de rest?

scheelt weer een voorronde.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68771435
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.
jullie doen de rest?

scheelt weer een voorronde.
Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.
De kans dat we nog 3e worden is érg klein, ik kan me voorstellen dat Twente spelers rust zal gunnen met het oog op de bekerfinale en Ajax zal zich willen revancheren na deze turbulente periode.
Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het alsnog zou lukken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:24:09 #97
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68771520
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.
De kans dat we nog 3e worden is érg klein, ik kan me voorstellen dat Twente spelers rust zal gunnen met het oog op de bekerfinale en Ajax zal zich willen revancheren na deze turbulente periode.
Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het alsnog zou lukken.
De opstelling zou wat anders zijn dan normaal ja, dat denk ik ook. Met ajax weet je het nooit.
ik hoop dat jullie 3e worden tenminste
pi_68772876
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:50 schreef lookinforyou het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr als we al die punten hadden verloren die jij van te voren voorspelde dan waren we gedegradeerd.
en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweest

Dat mes snijdt dus aan twee kanten.
hmmmm....WAT???
pi_68773160
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweest

Dat mes snijdt dus aan twee kanten.
Ben ik niet geheel met je eens.
Keep the faith!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 mei 2009 @ 16:05:50 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68775705
quote:

[..]

ook zonder die zeperd had je dat zo gezien
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 mei 2009 @ 16:07:26 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68775790
quote:
lees ff terug, pagina's lang besproken ff terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_68776426
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ben ik niet geheel met je eens.
Ik voorspel zelden iets, ik geef alleen waarschijnlijkheden aan

En natuurlijk snijdt dat mes aan 2 kanten, NEC en WII gingen ook wel eventjes opgerold worden was de algemene sfeer hier. Nou, dat hebben we gezien, tig kansen en nog niet meer dan 1 goal maken. Zelfs zonder die 2 rode kaarten had het nog wel 1-1 kunnen worden.

Even voor de record: Voor PSV-NEC achtte ik de kans op 1 zeperd de laatste 2 wedstrijden vrij hoog. Mochten het er 2 worden ben ik dus weer eens te positief geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')