Nieuwe achtergrondquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
Deze moest ik gewoon even posten:
[ link | afbeelding ]
Even kijken of ik 'm in hi-res kan vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nieuwe achtergrond. Helaas is ie niet zo scherp..
Hendig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:18 schreef dndiek het volgende:
De voorbereiding voor Ajax richting de thuiswedstrijd tegen Twente wordt er zo natuurlijk niet beter op, zouden we nog derde kunnen eindigen?
Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huub Stevens - Bij Red Bull in Oostenrijk.
Interview met Stevens waarin hij behoorlijk uithaalt.
Ja maar toen werd AZ ook kampioen, dus wat dat betreft zou het nog wel kloppenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:21 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Even kijken of ik 'm in hi-res kan vinden![]()
Zou wel echt te vet zijn als we nu alsnog 3e worden! Anders is de reeks vanaf '81 doorbroken
Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die komt geen koffie meer drinken bij Reker op de camping.![]()
Stevens komt wel over als een loser. Het is allemaal de schuld van anderen.
Geef ons nog een jaartje, tot nu toe straalt er weer nul ambitie uit de investeringsplannen van PSV. Mendez willen behouden, opa Ooijer en Wuytens terug. Niet bepaald de kwaliteitsinjectie die we nodig hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:56 schreef rubbereend het volgende:
ja, bij Ajax is het nog een stukje erger dan bij ons.
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ook, van de watjes van spelers en het bestuur van PSV hoofdzakelijk
Edit: overigens geeft Stevens ook toe fouten te hebben gemaakt. Dus wat lul je nou?![]()
4-4-2 en PSV in 1 zinquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.
Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
We speelden de eerste seizoenshelft een verkapte 4-5-1 met dezelfde mensen op de flanken als nu, maar die hadden toen veel meer (vooral) verdedigende taken. Op die manier spelen werkte niet en de spelers wilden juist naar een 4-4-2-systeem met én Lazovic én Koevermans. Onder Lodeweges kregen de mensen op de flanken meer vrijheid om de acties te maken en sindsdien zijn Balasz en Nourdin veel beter gaan voetballen en bleek een 4-5-1-systeem (eigenlijk 4-2-3-1) wel te werken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft het bestuur ook grove fouten gemaakt. Maar Stevens geeft echt 90% de schuld aan anderen, dat is zwaar overdreven. Hij gebruikte mijn inziens sommige spelers op een totaal andere manier waardoor hun niet hun kwaliteiten maar juist hun gebreken aan het licht komen. Bovendien bleef hij maar stug volhouden aan 4-4-2 terwijl PSV juist ideale spelers heeft voor 4-3-3. Nee ik denk niet dat Stevens ooit gepast heeft bij PSV, en dat ligt echt niet totaal aan PSV zelf. Hij laakt aanpassingsvermogen.
De tweede seizoenshelft toont aan dat we vooral in de eerste seizoenshelft te veel punten hebben laten liggen. Ook onder Lodeweges is er nog onnodig puntenverlies geleden (denk aan SCH thuis, Twente uit en NEC thuis), maar het zelfvertrouwen van de spelers lijkt terug en als ze zo het hele seizoen hadden gevoetbald, dan had ik het nog wel eens willen zien.quote:Wat niet wegneemt dat PSV met deze selectie hoogstens 3e zou kunnen worden, wie er ook aan het roer zou staan.
Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad. Het gaat mij erom dat er té lang werd volgehouden een systeem te hanteren waar gewoon totaal geen resultaat mee werd geboekt.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen Vergoossen (quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik meen echt dat er de 1e competitiehelft vaker met 2 centrumspitsen is gespeeld, maar er zal wel vaker 4-5-1 gespeeld zijn inderdaad.
Het is lang geleden dat PSV zo'n type trainer gehad heeft, dus het bestuur kan het ook niet echt weten hoe zich dat uitpakt bij het PSV van deze tijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Huub echt "aanpassingsvermogen mist" en "nooit bij PSV gepast heeft" mag je dat het bestuur toch ook wel aanrekenen, ga me niet vertellen dat niet bekend was wat voor type Stevens is....
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:49 schreef neilpad het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/4139.php
top plaatje, die philips lightning rechtsonder maakt t helemaal af.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:29 schreef MaatjeTho het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerst winnen van WIllem IIquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Op naar volgend seizoen!
Na de zeperd tegen NEC zie ik ons ook nog wel verliezen daar.quote:
Onzin, tenzij we weer Mendez en Lazovic opstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na de zeperd tegen NEC zie ik ons ook nog wel verliezen daar.
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Onzin, tenzij we weer Mendez en Lazovic opstellen.
(ja, ik weet dat ze geschorst zijn... ik hoop dat de technische staf dat ook nog weet)
Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbalquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?
Ja, PSV was de bovenliggende partij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we tegen NEC punten zouden verspelen was zeker ook "onzin"?
Heldquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:13 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder die 2 achterlijke rode kaarten had PSV gewoon gewonnen ja. Al dan niet met slecht voetbal
Die rode kaarten waren toch echt volkomen terecht.... Dat kan altijd gebeuren. Dus ook tegen WII. En ja, "op voorhand" verwacht je dat PSV wint, maar dat wil niet zeggen dat puntverlies onmogelijk is. Wat maar weer eens bleek. Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staanquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef noxious het volgende:
[..]
Ja, PSV was de bovenliggende partij.
Was niks aan de hand totdat Lazovic debiel ging doen en rood pakte. Daarna kwam er meer onrust in het spel, wellicht ook frustratie. Helemaal toen Mendez er ook nog met rood af ging had ik een gelijkspel wel verwacht ja. Met 9 tegen 11.
Maar niet op voorhand, en ook niet op basis van de eerste helft. Dus ja, onzin.
Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als je dat dan "onzin" noemt moet je jezelf toch echt eens afvragen of het niet beter zou zijn van die roze wolk af te komen en met beide benen op de grond te gaan staan![]()
Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.quote:Waar ik tegen WII PSV de bedreiging in zie: voor PSV WII is het seizoen over, 2e degradatie is niet meer haalbaar en of we nou 5e of 3e 14e of 15e worden, ik denk niet dat deze spelersgroep dat veel kan boeien.
WII PSV zal in de laatste wedstrijd nog vol gaan om het publiek te vermaken na een verschrikkelijk slecht seizoen verwacht ik.
Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermeldenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef noxious het volgende:
[..]
Je blaast altijd hoog van de toren met je realistische kijk op PSV. Maar nu beweer je met droge ogen dat het weer kan gebeuren dat er 2 rode kaarten vallen en je dus met 9 tegen 11 de grip op de wedstrijd verliest?
I'm sorry, maar dat gaat mijns inziens tegen alle vormen van realisme in. Dus wie er weer met beide benen op de grond moet gaan staan laat ik in het midden
Het kán wel ja. Maar de kans dat dat weer gebeurd is kleiner dan de kans op het kampioenschap dit seizoen.
Dus "onzin".
[..]
Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.quote:Snap je waar ik heen wil? WII blinkt nu ook niet bepaald bekend om hun mentaliteit dit seizoen, en voor hun staat er al helemáál niks meer op het spel. PSV kan nog hopen op een 3e plek, en wellicht revanche voor de zeperd thuis vorige week.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een precieze herhaling is erg onwaarschijnlijk natuurlijk, ik dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden![]()
Het gaat mij dus om het feit dat er áltijd wel iets onverwachts mis kan gaan. Penalties, rode kaarten, vrije trappen, terecht dan wel onterecht toegekend. Op voorhand zeggen "het is onzin dat we die of die wedstrijd verliezen" is gewoon niet realistisch, punt. Als je dat niet kan of wil begrijpen heeft het verder geen zin om er nog verder over te discusiëren.
[..]
Hier haal ik een directe vergelijking tussen de wedstrijd tegen NEC en tegen WII uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant. Op voorhand kan ík niet bepalen welk team met de meeste drive op het veld zal staan. Echter verwacht ik niet dat WII veel meer gemotiveerd zal zijn. Als ze het voor het publiek deden hadden ze dat in de andere 33 wedstrijden ook wel kunnen doen.quote:Voorspelbare reactie... Maar PSV speelt uit, die hebben geen extra 'revanche-emoties' buiten de gewoonlijke drive om je te bewijzen na een nederlaag. WII gaat er waarschijnlijk vol op juist omdat ze niks meer te winnen of te verliezen hebben en het hun laatste thuiswedstrijd is. Dat kan voor ons labiel PSV wel eens te veel van het goede zijn.
Danko Lazovic boven alles en iedereen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
welke spelers mogen van jullie vertrekken na dit faalseizoen?
Danko Lazovic.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef ruud.nl het volgende:
Het wordt sowieso een kutwedstrijd zondag.
[..]
Danko Lazovic boven alles en iedereen.
Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waarom een kutwedstrijd? wij gaan een feest maken in de arena, met een beetje geluk winnen we.
jullie doen de rest?
scheelt weer een voorronde.
De opstelling zou wat anders zijn dan normaal ja, dat denk ik ook. Met ajax weet je het nooit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat er weinig meer op het spel staat, PSV 'niet zo best' in uitwedstrijden presteert en omdat Willem II prut is.
De kans dat we nog 3e worden is érg klein, ik kan me voorstellen dat Twente spelers rust zal gunnen met het oog op de bekerfinale en Ajax zal zich willen revancheren na deze turbulente periode.
Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het alsnog zou lukken.
en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweestquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:50 schreef lookinforyou het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrr als we al die punten hadden verloren die jij van te voren voorspelde dan waren we gedegradeerd.
Ben ik niet geheel met je eens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
en als we alle punten hadden gepakt in al die wedstrijden die volgens iedereen hier wel eventjes gewonnen zouden worden waren we kampioen geweest![]()
Dat mes snijdt dus aan twee kanten.
ook zonder die zeperd had je dat zo gezienquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
lees ff terug, pagina's lang besproken ff terugquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik voorspel zelden iets, ik geef alleen waarschijnlijkheden aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |