Op zich zijn die andere sites wel tof ontworpen, maar wat hun fetish met spiders ende robots is weet ik niet.. ik hou ze liever weg bij m'n devschuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1C1_____enNL302NL302&q=site:iwebsupport.nl&btnG=Zoeken&meta=
incache klikken.
Ze doen blijkbaar meer dan alleen the bunker
Wordt er ook gevolg aan de uitslag gegeven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Dementor het volgende:
Er komt straks een fanmail poll.
Ze krijgen steeds van dezelfde mensen fanmail, dus dat valt vast meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef insomaniak het volgende:
Is die fanmail om de overlevers te laten denken dat ze duizenden fans hebben??
Eline nog niks gehad van Pearlbitch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
Jeroen heeft fanmail van iemand van VOL.
Jeroen: wat is Vol? Oh, zo heet ze, Van Vol.
Mooi!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Dementor het volgende:
De gel en make-up poll uitslag wil ik asap uitvoeren.
Op wie? Pim? Jeroen? Peter? Eline?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
Amber kan me nog meer vertellen, ze is echt wel verliefd. Het straalt er vanaf.
Op wie???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
Amber kan me nog meer vertellen, ze is echt wel verliefd. Het straalt er vanaf.
Ze kreeg speciale mail die ze ook niet voorgelezen heeft. De mail is van een man, maar ze zegt dat ze niet verliefd is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Op wie???![]()
Ik mis echt teveel op m'n werk..
Van Bobby natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kreeg speciale mail die ze ook niet voorgelezen heeft. De mail is van een man, maar ze zegt dat ze niet verliefd is.
Van Pimmetje en Meri zijn berichten langsgeweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
Wie van jullie heeft er ook fanmail gestuurd?
En biefstukje1 heeft er ook al meerdere gestuurd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Van Pimmetje en Meri zijn berichten langsgeweest
ik had ook een berichtje gestuurd gisteren, maar die heb ik niet gehoordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Van Pimmetje en Meri zijn berichten langsgeweest
Een drol in een doosje voor Peter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had ook een berichtje gestuurd gisteren, maar die heb ik niet gehoordhoop dat hij hem wel krijgt.
ik zie ook nog steeds dames zich opmaken terwijl de uitslag van de makeup poll toch was dat de makeup weg moetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt er ook gevolg aan de uitslag gegeven?
Peter heeft nog steeds gel nl.
Was dat niet voor de glimmende hoofdjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie ook nog steeds dames zich opmaken terwijl de uitslag van de makeup poll toch was dat de makeup weg moet
vanaf 8 uur is dat niet meer.. want dan gaat de iso open en gaat de uitslag richting de bunker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zie ook nog steeds dames zich opmaken terwijl de uitslag van de makeup poll toch was dat de makeup weg moet
dus mascara voorkomt glimmende hoofdjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Was dat niet voor de glimmende hoofdjes?
Geef ze dan alleen een poederdoosquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:58 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Was dat niet voor de glimmende hoofdjes?
Volgens Dementor gaat er vanavond pas een brief over naar binnen. Ik vind dat erg laat voor een poll die gisteren liep.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Danny het volgende:
[..]
als je heel je gezicht der mee volkwast wel *grijns*quote:
ik zou het persoonlijk idd fijner vinden als direct na een poll de uitkomst wordt uitgevoerd, indien mogelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens Dementor gaat er vanavond pas een brief over naar binnen. Ik vind dat erg laat voor een poll die gisteren liep.
ja en 35x kauwenquote:
We gaan nu voor het effect, we proberen polls zo snel mogelijk uit te voeren en vaak lukt dit ook.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het persoonlijk idd fijner vinden als direct na een poll de uitkomst wordt uitgevoerd, indien mogelijk.
Ow, en kennelijk heeft iwebware nogal wat tijd nodig om een timer bij de polls te zetten. Het zou in nieuwsberichten geplaatst worden, maar dat zie ik ook nergens terug.
met zijn vriendin, want hij woont samen en volgens Amber (die lacht van oor tot oor en twinkelt met dr ogen tot ze er bijna uitvallen) is er hel-le-máál niks aan de hand.quote:
komen er dan ook tijden bij te staan.. tot wanneer er op gestemd kan worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
We gaan nu voor het effect, we proberen polls zo snel mogelijk uit te voeren en vaak lukt dit ook.
Vandaag heb ik Nick erbij op de redactie waardoor we nu alle uitslagen van de polls kunnen melden.
Denk dat dat eerder een kwestie van prioriteiten is dan van trage ontwikkeling.. Ik bedoel, een veldje in een database, dat displayen bij een poll, een check bij het stemmen of de poll verlopen is en een javascriptje voor het 'realtime afteleffect' is toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het persoonlijk idd fijner vinden als direct na een poll de uitkomst wordt uitgevoerd, indien mogelijk.
Ow, en kennelijk heeft iwebware nogal wat tijd nodig om een timer bij de polls te zetten. Het zou in nieuwsberichten geplaatst worden, maar dat zie ik ook nergens terug.
Gaan we ook doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
komen er dan ook tijden bij te staan.. tot wanneer er op gestemd kan worden?
ligt eraan waar je het smeert...quote:
Canadezen in uniform voor de vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:08 schreef Disana het volgende:
. Geef ze iets als extra witbrood, chocolade of sigaretten of beter nog alledrie.
Nemen we mee, top idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:08 schreef Disana het volgende:
Okee dan post ik mijn idee maar hier:
BEVRIJDINGSDAG
Het is bevrijdingsdag en vanavond komen Marielin en Peter vrij. Geef ze iets als extra witbrood, chocolade of sigaretten of beter nog alledrie.
Per ongeluk of per expres?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
jeroen heeft wat in z'n mond gestoken. opdracht mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |