Op zich zijn die andere sites wel tof ontworpen, maar wat hun fetish met spiders ende robots is weet ik niet.. ik hou ze liever weg bij m'n devschuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:34 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&rlz=1C1_____enNL302NL302&q=site:iwebsupport.nl&btnG=Zoeken&meta=
incache klikken.
Ze doen blijkbaar meer dan alleen the bunker
Wordt er ook gevolg aan de uitslag gegeven?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef Dementor het volgende:
Er komt straks een fanmail poll.
Ze krijgen steeds van dezelfde mensen fanmail, dus dat valt vast meequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:41 schreef insomaniak het volgende:
Is die fanmail om de overlevers te laten denken dat ze duizenden fans hebben??
Eline nog niks gehad van Pearlbitch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
Jeroen heeft fanmail van iemand van VOL.
Jeroen: wat is Vol? Oh, zo heet ze, Van Vol.
Mooi!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Dementor het volgende:
De gel en make-up poll uitslag wil ik asap uitvoeren.
Op wie? Pim? Jeroen? Peter? Eline?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
Amber kan me nog meer vertellen, ze is echt wel verliefd. Het straalt er vanaf.
Op wie???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:44 schreef Marrije het volgende:
Amber kan me nog meer vertellen, ze is echt wel verliefd. Het straalt er vanaf.
Ze kreeg speciale mail die ze ook niet voorgelezen heeft. De mail is van een man, maar ze zegt dat ze niet verliefd is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:46 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Op wie???![]()
Ik mis echt teveel op m'n werk..
Van Bobby natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kreeg speciale mail die ze ook niet voorgelezen heeft. De mail is van een man, maar ze zegt dat ze niet verliefd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |