Denk dat dat eerder een kwestie van prioriteiten is dan van trage ontwikkeling.. Ik bedoel, een veldje in een database, dat displayen bij een poll, een check bij het stemmen of de poll verlopen is en een javascriptje voor het 'realtime afteleffect' is toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou het persoonlijk idd fijner vinden als direct na een poll de uitkomst wordt uitgevoerd, indien mogelijk.
Ow, en kennelijk heeft iwebware nogal wat tijd nodig om een timer bij de polls te zetten. Het zou in nieuwsberichten geplaatst worden, maar dat zie ik ook nergens terug.
Gaan we ook doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
komen er dan ook tijden bij te staan.. tot wanneer er op gestemd kan worden?
ligt eraan waar je het smeert...quote:
Canadezen in uniform voor de vrouwenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:08 schreef Disana het volgende:
. Geef ze iets als extra witbrood, chocolade of sigaretten of beter nog alledrie.
Nemen we mee, top idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:08 schreef Disana het volgende:
Okee dan post ik mijn idee maar hier:
BEVRIJDINGSDAG
Het is bevrijdingsdag en vanavond komen Marielin en Peter vrij. Geef ze iets als extra witbrood, chocolade of sigaretten of beter nog alledrie.
Per ongeluk of per expres?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
jeroen heeft wat in z'n mond gestoken. opdracht mislukt.
Aangezien Jeroen de boel net heeft verraden moet hij kaalgeschoren worden en een bordje om zijn nek krijgen.quote:
Hahahahaaaa.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aangezien Jeroen de boel net heeft verraden moet hij kaalgeschoren worden en een bordje om zijn nek krijgen.
nog geen 5 minuten daarvoor zei ze 'ik word al misselijk als ik aan de bonen denk'.quote:
ze vlóóg naar de koelkast en zette zonder aarzeling die pot aan haar mondquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef tonja het volgende:
Wel een strakke aktie van Eline om in 1 keer een halve pot bonen naar binnen te kieperen.
Wat is ook alweer de sanctie?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef NrTH het volgende:
Amber vindt het niet leuk en terecht, ik zou ook echt pissig zijn op Jeroen, hij verpest alles :x
en ik was niet eens de eerste. 2 of 3 posts boven de mijne stond het ook al.quote:
ik begin haar steeds meer te waarderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:18 schreef tonja het volgende:
Wel een strakke aktie van Eline om in 1 keer een halve pot bonen naar binnen te kieperen.
bij Jeroen weet je het nooit ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |