quote:
Geen omstanders/dranghekken omver geredenquote:
>> Als u weer eens een motor heeft neem ik aanquote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
@WB
Leuk ritje zo te zienGaan we nog een keer met UG rijden
![]()
Ik dacht aan 2012quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
>> Als u weer eens een motor heeft neem ik aan
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?quote:
je durft welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?
FF meeten bij mac Alkmaar ik trakteerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Middagje vrijgenomen, lekker motorrijweer
heheheheh, blauw van kleur - groot licht????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Ik heb afgelopen zaterdag mijn motor ingeruild en er een Honda CBR 600 F2 SuperSport voor terug gekocht.
Nu zag ik op het cockpit dat er een lampje met high beam zat. Ik vroeg me af waar dat voor was. Zelf dacht ik eraan dat die zou gaan branden als je op je maximale vermogen zit in een bepaalde versnelling? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
heheheheh, blauw van kleur - groot licht????
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef MuRKie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Ik heb afgelopen zaterdag mijn motor ingeruild en er een Honda CBR 600 F2 SuperSport voor terug gekocht.
Nu zag ik op het cockpit dat er een lampje met high beam zat. Ik vroeg me af waar dat voor was. Zelf dacht ik eraan dat die zou gaan branden als je op je maximale vermogen zit in een bepaalde versnelling? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef bvvt het volgende:
Maare, blijf je nu wel wat vaker posten???
is dik een jaar geleden - je laatste post in het MC topic
[..]
Dankjequote:
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef stinkie het volgende:
Klote binnenkomer zeg. Daar is toch niks mee te beginnen
idd, hij zeikt zichzelf al genoeg afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef stinkie het volgende:
Klote binnenkomer zeg. Daar is toch niks mee te beginnen
Bouwjaar/ km. stand??quote:
daar ging t al fout!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..![]()
[..]
Dankje![]()
![]()
[..]zelf bedacht
Mijn vorige motor had geen cockpit en lampjes enzo. had alleen een mijlentellertje dus wist niet wat ik met al deze lampjes moestHeb ook nog geen groot licht aan gehad dus zonder er bij na te denken dacht ik dat het misschien wel zoiets kon zijn
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef dribbel79 het volgende:
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?
quote:
zal mij wurst wezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dank je, normaal ben ik heul niet zo'n bitch, maar met 38 zoveel koorts op 5 mei word je wat down (met Johnny).
Sorry als ik je gekwetst heb, de Bandit crew heeft al een spijtbetuiging binnen...
HVJ
Nu wordt er in elk geval genoeg gereageerd . . .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..![]()
Top...dus in september is er een vak of 4 waar "Fok MC" staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal mij wurst wezendie jongens maakten zich al weken van te voren druk over het reserveren van plaatsen
Aandacht zat nuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef dribbel79 het volgende:
Top...dus in september is er een vak of 4 waar "Fok MC" staat?
Die is nu hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurd
Da'lijk kwetsch ik weer iemandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurd
kerl echt...wurstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Da'lijk kwetsch ik weer iemand...maar goed:
Op de MM in sept. kunnen we wel een vakje afzetten voor té lelijke (foeilillukke) CBR's...kunnen Murk en ik neven elkander staan
Voor een zuurstok that is...quote:
BJ is 1991 en kmstand is 23000kmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bouwjaar/ km. stand??
Ziet er nog prima uit, of niet??
Ja maar daar was wel een erg domme post voor nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef o-o het volgende:
[..]
Nu wordt er in elk geval genoeg gereageerd . . .
Een goof?quote:
Dankjewel he..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Da'lijk kwetsch ik weer iemand...maar goed:
Op de MM in sept. kunnen we wel een vakje afzetten voor té lelijke (foeilillukke) CBR's...kunnen Murk en ik neven elkander staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D'n velgen wel jah...quote:
In prima staat nog dus (dat bedoelde ik eigenlijk)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:29 schreef MuRKie het volgende:
BJ is 1991 en kmstand is 23000km
da's een 6, geen gquote:Een goof?
Echt een aanrader.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
@WB
Leuk ritje zo te zienGaan we nog een keer met UG rijden
![]()
De TLR bandjes zijn ook helemaal op.quote:Ihr Warenkorb
1x 120/70 ZR 17 (58W) TL PILOT SPORT HPX FRONT
1x 200/50 ZR 17 (75W) TL PILOT SPORT HPX REAR
1x 120/70 R 17 58 V TL M/C FRONT POWERONE V
1x 190/50 ZR 17 (73 W) TL M/C REAR POWERONE
Correct, alsmede juistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:38 schreef MuRKie het volgende:
zes, nul, nul, ef
wat kost een setje pirelli diablo of dragon supercorsa SC2 120/190 daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echt een aanrader.![]()
![]()
Ik veeg de schroeven wel weg vooraan.
Komen ze niet bij jou in de achterband.![]()
Reifenversand.![]()
[..]
De TLR bandjes zijn ook helemaal op.![]()
Morgen Rodamoto afwachten en dan maar bestellen.
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=89300406f7f6&tpl=mreifen.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:52 schreef Cageon het volgende:
wat kost een setje pirelli diablo of dragon supercorsa SC2 120/190 daar?
En michelin pilot one 120/190?
Misschien heb ik binnekort wel wat voor je liggen. (na 10 juni ofzo)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
moet ook eigenlijk een keer nieuwe bandjes
zo lang kan ik nog wel raggen met deze bandjes. ze zijn niet versleten maar gewoon beetje te oud aan het wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnekort wel wat voor je liggen. (na 10 juni ofzo)
Godver, word een vochtig ritje iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Geert, weer morgen belooft niet veel goeds. Kwam je nog steeds riching braboland?
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=89300406f7f6&tpl=mreifen.html
http://www.rodamoto.es/OnLine/IN/OfertasProductos.aspx
Ik ga maffen.
Nog wel even nieuwe gesinterde remblokken, regenoverall, onderdelen van de Mytivac (zoiets)
remontluchter besteld die dinnetje had weggegooid, en een bagagesysteem voor de Eiffel over 2.5 week.
Als we buren waren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef Cageon het volgende:
WB interesse om samen te bestellen bij rodamoto?
kheb zelf dan al 4 bandjes (denk ik) nog 2 erbij en dan zijn de verzendkosten gratis?
http://www.rodamoto.es/OnLine/GastosEnvio.aspx
Good old times.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:49 schreef Wifebeater het volgende:
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptas
Rechter zit een gat in, heb niks meer aan de andere helft + heb nu koffers
Gelukkig lagen OPM's spullen onderop [ afbeelding ]
Ik moet ook nog een nieuw achterbandjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
moet ook eigenlijk een keer nieuwe bandjes
Ik heb die hele set nog liggen, met alleen een gat in de rechterregenhoesquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:49 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptas
Rechter zit een gat in, heb niks meer aan de andere helft + heb nu koffers
Gelukkig lagen OPM's spullen onderop [ afbeelding ]
Owja, je woont niet echt om de hoekquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als we buren waren.![]()
![]()
Of haal je ze op onderweg naar Zandvoort..![]()
Wat wil je van me weten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?Voorstellen of oprotten.
cageon, als je redelijke banden overhebt straksquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
Owja, je woont niet echt om de hoek
Mjeh kheb tankpas, maar, tegen de tijd dat die banden er zijn waarschijnlijk niet meer.
moet ik zelf maar 3 sets banden bestellen.
Ja hej, heb ook nog wat nodig voor eigen gebruik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
cageon, als je redelijke banden overhebt straks![]()
die iig wat nieuwer zijn dat mijn BT010/020
MPPquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
wat zijn eigenlijk beetje goede bandjes voor een YZF?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef Geerd het volgende:
Back:w
bazzie jou 25kw brommerd die der stond?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Bunnybeater het volgende:
Ga je met de motur naar je werk BazzieK?
En issie 25kW?Hoe lang moet je dan nog.
Je hebt een auto ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Goed bijgelezen zie ik
![]()
Nee, nee, sinds augustus niet meer als antwoord op je vragen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Geerd het volgende:
cabera's zijn wat bijgesteld, loopt iets fijner nu dat wel.
Duidelijkquote:Cabera Pusaria (Witte Grijsbandspanner)
Lijkt sterk op de Bruine Grijsbandspanner, maar het buitenste lijntje op de voorvleugel loopt geheel recht.
De Witte Grijsbandspanner is één van de typisch witte spanners met wat veegjes of bandjes. In dit geval zijn er drie lijnen van een onbestemd grijs. De bovenste twee bandjes zijn vaak nauwelijks te zien, de onderste is ook in afgevlogen exemplaren meestal wel goed zichtbaar. Hij lijkt vaak sprekend op de Bruine Grijsbandspanner. Toch zijn ze wel uit elkaar te houden. De lijntjes, vooral de achterste, lopen vrijwel recht over de vleugel heen bij de Witte Grijsbandspanner. Bij de Bruine Grijsbandspanner loopt het lijntje niet kaarsrecht maar een beetje krom met vaak in het midden een klein knikje. Verder lijkt hij ook op de Roomkleurige Stipspanner, maar die heeft vaak méér dan drie zichtbare lijntjes, duidelijke stippen op de achtervleugel en de lijntjes zijn meer gekarteld dan gegolfd. De spanwijdte van de Witte Grijsbandspanner loopt uiteen van 32 tot 35 mm.
De eerste eitjes komen in mei of juni uit. De rups is lichtgroen met wat groenige vlekjes en op de rug een paar kleine purperen vlekjes, maar ze kunnen ook lichtbruin zijn met bruinige vlekjes. Ze zijn vrij dun en bereiken een lengte van maximaal 30 mm. Vele verpoppen al in juli om de tweede generatie vlinders te leveren. Andere gaan samen met de rupsen van de tweede generaties overwinteren. Daartoe laten ze zich op de grond vallen en spinnen tussen de afgevallen bladeren een kokon. Het is in popvorm dat wordt overwinterd. De rupsen van de Witte Grijsbandspanner lusten bijna alles en zijn dan ook op heel veel bomen en struiken aan te treffen.
De Witte Grijsbandspanner vliegt bij ons in twee generaties en is te zien van eind april tot eind augustus. Hij vliegt al vroeg in de avondschemering en is overdag gemakkelijk op te jagen uit de struiken waarin hij rust. Komt graag op kunstlicht af, vaak in behoorlijke aantallen. Het is in geheel Europa (inclusief de Benelux) een zeer veel voorkomende soort in gebieden waar bomen staan. Mijdt ook de koudere gedeelten van Europa niet, maar verschijnt daar in slechts één generatie.
Kleien op de wc alleen was niet genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cabera![]()
Ik heb zojuist 10Kg rivierklei gescoord
Rodamoto......quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Cageon het volgende:
Owja, je woont niet echt om de hoek
Mjeh kheb tankpas, maar, tegen de tijd dat die banden er zijn waarschijnlijk niet meer.
moet ik zelf maar 3 sets banden bestellen.
Maak je er een fotoreportage bij?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wordt een mal voor de afdekkap die ik voor de duozit ga maken
Ik maak bekand nog foto's als ik naar de wc gaquote:
Ah dus vanaf augustus kun je vol vermogen gaan rijdenquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed bijgelezen zie ik
![]()
Nee, nee, sinds augustus niet meer als antwoord op je vragen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je hebt een auto ofzo?
Volgens mij heb ik alles wel bijgelezen, maar sommige dingen probeer je zo snel mogelijk te vergeten
''t had een kloon van mij kunnen zijnquote:
Iedere nieuwe band zal je een totaal andere motor geven.quote:
Daar wel e.a. negatief over gelezen, zelfs mensen die het er bij de eerste montage op hadden, en deze als nagenoeg nieuw snel wilden verkopen voor een setje Pilot Powers.quote:
dunlop qualifiersquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedere nieuwe band zal je een totaal andere motor geven.
Een feest om op te rijden.![]()
Ik denk dat een setje Pilot Roads 2CT vrij ideaal is qua sportieve en slijtvaste eigenschappen.![]()
Klikkerdeklik. Zo enthousiast had ik ze nou ook weer niet verwacht.
[..]
Daar wel e.a. negatief over gelezen, zelfs mensen die het er bij de eerste montage op hadden, en deze als nagenoeg nieuw snel wilden verkopen voor een setje Pilot Powers.
oke. dunlop dus niet. Is Pirelli wat? (supercorsa pro of Diablo)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iedere nieuwe band zal je een totaal andere motor geven.
Een feest om op te rijden.![]()
Ik denk dat een setje Pilot Roads 2CT vrij ideaal is qua sportieve en slijtvaste eigenschappen.![]()
Klikkerdeklik. Zo enthousiast had ik ze nou ook weer niet verwacht.
[..]
Daar wel e.a. negatief over gelezen, zelfs mensen die het er bij de eerste montage op hadden, en deze als nagenoeg nieuw snel wilden verkopen voor een setje Pilot Powers.
Ik had een Diablo onder de Morini, top 3 band.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
oke. dunlop dus niet. Is Pirelli wat? (supercorsa pro of Diablo)
De banden hoeven niet echt slijtvast te zijn. zoveel rij ik toch niet.
Kan wel een aanbieding Pilot Sport vinden.
De perfecte winterstalling bandquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motormike.nl/
kreeg de link via MF
quote:[message=12484240,noline]dribbel79 schreef op 06 mei 2009 @ 18:52[/message]:
Kan (en mag) ik van CBR600 over naar TL1000R??
Is dat verstandig? En waar ga ik van schrikken??
Michelin Pilot Sportquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef Cageon het volgende:
Kun je de exacte benaming van die bandjes misschien posten?
Gebruikte ja. Voorband heb ik lek gereden ala WB, maar de achterband heeft er al 3K opzitten en doet er nog wel 2 of 3 bij denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de gebruikte? staat ook een set gebruikte Pirelli Supercorsa's
volgens mij zijn er toch geen "gewone pirelli diablo" banden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Michelin Pilot Sport
Pirelli Supercorsa Pro SC1
Pirelli Diablo
of gebruikte Metzeler Racetec
meer gas geven zeg ik...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
Gebruikte ja. Voorband heb ik lek gereden ala WB, maar de achterband heeft er al 3K opzitten en doet er nog wel 2 of 3 bij denk ik.
geen idee. zal ik dan eens over moeten mailen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
volgens mij zijn er toch geen "gewone pirelli diablo" banden?
't zit 'm meer in het gebrek aan bochten, rijd nu alleen maar woon-werk, 155km per dag over de A12 en de A2 nog meer gas op de A2 kan niet eens, ik rij daar nu al buiten de Muldertjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
meer gas geven zeg ik...
ik doe maar 4k - 5k met een achterband... (MPP2CT)
ah WW, dan zou ik ook banden sparen idd!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
't zit 'm meer in het gebrek aan bochten, rijd nu alleen maar woon-werk, 155km per dag over de A12 en de A2 nog meer gas op de A2 kan niet eens, ik rij daar nu al buiten de Muldertjes![]()
155 per dag? heb ik niks te klagen met 110quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
't zit 'm meer in het gebrek aan bochten, rijd nu alleen maar woon-werk, 155km per dag over de A12 en de A2 nog meer gas op de A2 kan niet eens, ik rij daar nu al buiten de Muldertjes![]()
19ct/km. Op de plechtige belofte dat de auto die dag niet gebruikt wordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
155 per dag? heb ik niks te klagen met 110Krijg je wel vergoeding voor neem ik aan?
Kijk eens goed naar de pot. Lithium. Das een batterij. Je zit accuzuur op je ketting te smeren. Ik denk dat iemand krom ligt van het lachen jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
Vraagje, wou net kettingspray halen, maar zo'n gast die daar liep zei, waarom probeer je dit niet eens:
[ afbeelding ]
Smeer je zo met een tandenborstel erop ..
Dus nu ben ik net een kwartier bezig geweest te klooien met een tandenborstel .. is dit spul echt beter als spray? of ligt die kerel thuis nu helemaal dubbel van het lachen?
Nja er zijn een hoop diablo bandenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef Den_Haag het volgende:
cageon, zag je nog mijn andere suggestie?
Maak je nog winstquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
19ct/km. Op de plechtige belofte dat de auto die dag niet gebruikt word
zal morgen eens navragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nja er zijn een hoop diablo banden
Diablo SuperCorsa, Diablo Corsa III en nog een of twee geloof ik.
Alleen diablo zegt dus niet zoveel.![]()
Maar dat zullen wel SuperCorsa's zijn, dat is ook leuk.
Grip genoeg (op t droog) iig.
(Die banden heb ik dus onder de fireblade liggen)
dragon/diablo zegt meer over de leeftijd/versie dan over het type, want voor de dragons geld ook een soortgelijk iets als voor de diablo'squote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zal morgen eens navragen.
Mijn andere suggestie waren Pirelli Dragon's
Daarom had ik 3 tandenborstels nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de pot. Lithium. Das een batterij. Je zit accuzuur op je ketting te smeren. Ik denk dat iemand krom ligt van het lachen ja
je gaat toch niet lopen klooien met een tandenborstel, gewoon de spuit eropquote:
Tis best wel klote werk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
je gaat toch niet lopen klooien met een tandenborstel, gewoon de spuit erop
Moet ik even diep graven, maar volgens mij is de Dragon meer iets in de BT-45 serie / alias lichte fietsen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:13 schreef Den_Haag het volgende:
iemand van het YZF forum kwam nog met Pirelli Dragon circuitbanden (gebruikt)
Goed spul als je ook regelmatig je achterwiel wil schoonmaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
Vraagje, wou net kettingspray halen, maar zo'n gast die daar liep zei, waarom probeer je dit niet eens:
[ afbeelding ]
Dus nu ben ik net een kwartier bezig geweest te klooien met een tandenborstel .. is dit spul echt beter als spray? of ligt die kerel thuis nu helemaal dubbel van het lachen?
Ziet er wel goed uit.quote:Overdag schijnt tussen de wolken door zo nu en dan de zon. In de namiddag en avond is er in het oosten en zuidoosten een kleine kans op een bui, mogelijk met onweer. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden aan zee tot 20 in het oosten van het land. De zuidwestenwind neemt geleidelijk af en wordt in de zuidoostelijke helft van het land later zwak en veranderlijk, elders blijft een zwakke tot matige zuidwestenwind, rond kracht 3, staan.
Ik ben al zo dol op poetsenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed spul als je ook regelmatig je achterwiel wil schoonmaken.
je hebt de dragon (van voorgaande jaren, wordt niet meer gemaakt, nog wel te koop ivm voorraden) en diabloquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik even diep graven, maar volgens mij is de Dragon meer iets in de BT-45 serie / alias lichte fietsen.
Even geen zin om uit te zoeken, moet al een uur maffen.
[..]
Goed spul als je ook regelmatig je achterwiel wil schoonmaken.
Ga je waar ergens anders slijten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
Dan hier het logo bestickerd en al op de bus die ons dit seizoen en hopelijk nog meerdere seizoenen naar alle circuits zal brengen!
Met dank aan Harold Bierens van Scheepens Reclame Adviseurs voor het ontwerp van het logo en de tekening!
Met dank aan schrootstrijd.nl voor de bestickering en sponsoring!
[ link | afbeelding ]
Inhoudelijke shit posten is voor jou net zo lastig als voor mij volgens mij.quote:
Mwah, behoorlijk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Inhoudelijke shit posten is voor jou net zo lastig als voor mij volgens mij.
zal morgen wel eens bellen naar die tokoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet ik even diep graven, maar volgens mij is de Dragon meer iets in de BT-45 serie / alias lichte fietsen.
Even geen zin om uit te zoeken, moet al een uur maffen.
Pirelli Dragon Supercorsa bestaat ook.![]()
ok... dat word werken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even uit bed om te kijken of de Optimate zijn werk doet.
Killing wake up call morgen.![]()
Cageon, achterband versleten, TLR zonder stuurdemper, en rijder wellichtknee down.
Maar jij hebt er wel vertrouwen in..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
Dan hier het logo bestickerd en al op de bus die ons dit seizoen en hopelijk nog meerdere seizoenen naar alle circuits zal brengen!
Met dank aan Harold Bierens van Scheepens Reclame Adviseurs voor het ontwerp van het logo en de tekening!
[ link | afbeelding ]
Late dienstenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Cageon, achterband versleten, TLR zonder stuurdemper, en rijder wellichtknee down.
Heb je naar de houdbaarheidsdatum gekekenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Heb je naar de houdbaarheidsdatum gekeken
Gewoon een Scott oiler monteren als je lui bent en anders met een spuitbusMet dat spul kan je je klapschaatsen insmeren
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
Daarnaast wil ik ook graag Rib-i bedanken voor de communicatie en het een en ander regelen mbt contact met Harold en het helpen / meedenken met het logo.![]()
Met zo'n pot ben je een stuk goedkoper uit, want als je het goed doet krijg je die de komende jaren niet opquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
Wat Bazzie en Ribi zeggen, ga ergens anders je sponsoren plezierenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
BT's for teh losequote:Op woensdag 6 mei 2009 19:32 schreef rib-1 het volgende:
Hmmm...
Op de site adviseren ze BT-016Ook goed
BT's for the win
Ooggetuigen bevestigen het, de nieuwe MPP kleeft nog langer, bestel nu en krijg de tweede gratis.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef rib-1 het volgende:
Maar bij droog weer en warmte in de banden maken ze wel het verschil of je de polder induikt of dat je op de weg blijft plakkenToch BazzieK
Maak je geen zorgen, jouw rijstijl heeft geen stuurdemper nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Cageon het volgende:
officieel aanbod gehad om bij mijn afstudeerbedrijf te blijven werken.(erg groot compliment voor mij
)
Nu nog beslissen of ik dat ook echt wil.
Het kan anders aardig bokken en schudden, en in 2007 was de Triumph ook eind veerweg en ging total down.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:35 schreef Bunnybeater het volgende:
Maak je geen zorgen, jouw rijstijl heeft geen stuurdemper nodig
Jammer dat ik morgen net niet die kant op kan gaan, wanneer is je volgende dag Zandvoort geplanned?![]()
PS. Bazzie fag.![]()
![]()
Hoer!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:51 schreef Cageon het volgende:
mwuahahaha
Mijn TLR is te koop... mocht je interesse hebben tenminste. Verkoop topic staat ook op MF.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:33 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hoer!!![]()
Ik vind dat 4 in lijn nu wel een beetje saai worden, vandaar...nog andere opties dan??
Netjes hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:21 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
Daarnaast wil ik ook graag Rib-i bedanken voor de communicatie en het een en ander regelen mbt contact met Harold en het helpen / meedenken met het logo.![]()
quote:
Nicequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Cageon het volgende:
officieel aanbod gehad om bij mijn afstudeerbedrijf te blijven werken.(erg groot compliment voor mij
)
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
OMG, ik zocht ff op een telefoonnummer van een bank. Kom ik dit topic tegen.Eurobilltrackers die alle banken en geld automaten zo vaak mogelijk langsgaan om continu geld op te nemen in verschillende coupures (
) om ze vervolgens weer te storten.
De discussie gaat erover dat ze dus gewoon bij de bank weggekickt worden, of transacties worden geweigerd e.d.
Dus na busfappers en treinspotters weer een aparte slag mensen waar ik liever niet van had gehoord. [ afbeelding ]
[/carebear]
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:11 schreef Cageon het volgende:
)
Deze opmerking was sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef dribbel79 het volgende:
WTF: mensen die naar een bank gaan, geld opnemen en het net zo hard weer storten??
Euro Bill Trekkers ?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
OMG, ik zocht ff op een telefoonnummer van een bank. Kom ik dit topic tegen.Eurobilltrackers die alle banken en geld automaten zo vaak mogelijk langsgaan om continu geld op te nemen in verschillende coupures (
De discussie gaat erover dat ze dus gewoon bij de bank weggekickt worden, of transacties worden geweigerd e.d.
Dus na busfappers en treinspotters weer een aparte slag mensen waar ik liever niet van had gehoord. [ afbeelding ]
[/carebear]
Nee Konijnenslechter, sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:11 schreef Bunnybeater het volgende:
Deze opmerking was sarcastisch bedoeld?
Bakkie doen?? Koekje d'rbij? (Kan ook bij de thee)quote:Tijd dat we je even komen opzoeken.![]()
![]()
moeilijk doen is een keuzequote:Op donderdag 7 mei 2009 17:16 schreef Wifebeater het volgende:
Jongeh, niet moeilijk doen, Pilot Roads d'ronder klaar geen discussie
Kenkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
Dus na busfappers en treinspotters weer een aparte slag mensen waar ik liever niet van had gehoord.
[/carebear]
quote:Bijvoorbeeld in Hude ging ik eerst naar de Volksbank toe voor 20 keer :note-10:. Omdat de trein nog niet ging, heb ik de getallen genoteerd en vervolgens naar de Sparkasse gegaan om die biljetten plus iets extra om te wisselen in 64 keer :note-5:. En later die dag nog naar Wilhelmshaven gegaan om het daar weer kwijt te raken.
quote:Eerder deze week (redelijk) positief bericht gehad. Mijn rekening blijft behouden, maar of ik wel wil stoppen met deze praktijken. (Zie HIER de brief)
Maar, vandaag:
* Telefoon. Weer DE bank. 'Ik wil u even mededelen dat wij uw bestellingen hebben te laten vervallen, aangezien wij per brief aan u hebben verteld dat u niks meer mag opnemen.'
Weg 4800 biljetten van de komende week... 8O :x :cry: :evil: :|
Een beetje een rekening van een 16-jarige sluiten... Ik vind het niet kunnen hoor.
WTF.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Geroyeerd worden niet, toon matigen graag
[..]
vertel eerst maar is wat jij nou eigenlijk wilt, want dat heb ik nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Cageon, jij nog input over de keuze tussen die twee banden (Pirelli)?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef bvvt het volgende:
WTF.
Wat een zielige figuren
Geld in je hand willen houden en het daarom maar opnemen - omwisselen nogeens omwisselen en weer storten![]()
![]()
En dan nog klagen over het afsluiten van de rekening
De Dragon's waren wel wat voor WB geweest denk ik. Diablo gaat het denk ik worden. Gok dat ik die Dragon's niet warm genoeg krijg met mijn rijstijl (zoals jullie op de meet gezien hebbenquote:De Diablo set is de normale straatband.
Daarnaast heb ik nog een aanbieding van de Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1 in 120-70-17 en 180-55-17 voor ¤ 240,- dit zijn wel circuit gerichte banden.
Voor het monteren en balanceren reken ik ¤ 10,- per los aangeleverd wiel, kom je op de motor dan reken ik ¤ 25,- per wiel.
De banden komen direct bij de importeur vandaan en hebben recente DOT-codes. Ik heb al banden met productie datum van begin 2009 voorbij zien komen.
Slijtage zal me worst wezen, zoveel rij ik niet. 1500 pj. Band moet wel een beginner als ik kunnen verdragen. Dus niet levensgevaarlijk met een spatje regen of wanneer koud.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
vertel eerst maar is wat jij nou eigenlijk wilt, want dat heb ik nog niet helemaal duidelijk.
- Sturen en veel grip hebben en slijtage kan je een worst wezen/
- Sturen en grip is leuk maar meters maken met een setje banden is ook handig (compromise, ook ivm eigen rijstijl bv)
- Zolang mogelijk met een band rijden en beetje lol hebben
zoiets
mja neem dan een pilot road zou ik zeggen... maargoed ik ben ook een beetje Michelin minded.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Slijtage zal me worst wezen, zoveel rij ik niet. 1500 pj. Band moet wel een beginner als ik kunnen verdragen. Dus niet levensgevaarlijk met een spatje regen of wanneer koud.
ik zal eens checken wat of ik er voor kan inzettenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:10 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Het gaat om het opschrijven van de nummertjes zodat ze even later weer door iemand anders opgeschreven worden en je dan kunt zien welke reis een biljet heeft afgelegd.
Maar je zal toch zo'n debiel elke dag aan je balie krijgen omdat ie 20 briefjes van 20, 10 briefjes van 10 en 45 briefjes van 5 wil opnemen en het vervolgens weer storten.
Wie opent een KLB topic, ik kom niet buiten de MC.![]()
dan de diablo als die echt voor op de weg zijn (maar ik blijf er bij dat dat niet alleen " diablo" is maargoedquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen de Michelin Pilot Sport in de aanbieding
letten wel een beetje op de centjes (wil namelijk ook nog kleppen laten stellen etc)
Doe nou nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:21 schreef bvvt het volgende:
ik zal eens checken wat of ik er voor kan inzetten
http://www.pirellityre.com/web/catalog/moto/moto_catalogoDett.page?categoria=/catalog/moto/hypersport/none&vehicleType=MOTOquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
dan de diablo als die echt voor op de weg zijn (maar ik blijf er bij dat dat niet alleen " diablo" is maargoed)
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Cageon het volgende:
ok, niks gezegd![]()
I stand corrected![]()
CMOS of CCD voor een digitale video camera?
Ik zou gewoon voor een Hero gaan, niet eens echt duur en supersexy beeld enzquote:
De helft van de kwaliteitquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een Hero gaan, niet eens echt duur en supersexy beeld enz![]()
http://www.goprocamera.com/
naisquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, heeft er nog iemand een KLB topic over geopend ook nog zeg.
schandalig
Ja oke... dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
De helft van de kwaliteit![]()
en wat prijs betreft scheelt het 100 euro.
Ja hej, daarom komt t dan ook op de motor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kewl
Mooie afdaling![]()
In 2,5 minuut beneden na eerst 4 uur naar boven te hebben geklauterd
owja en de vholdr is lekker compact + van aluminium.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja oke... dat is dan wel weer zo
WTF, illegale long time lurker die onze posts misbruiktquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, heeft er nog iemand een KLB topic over geopend ook nog zeg.
schandalig
Ik ben onschuldigquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
WTF, illegale long time lurker die onze posts misbruikt
Of gewoon een slechte kloon van jou?
Die is dan dus te slijtvast voor hem, dat wordt weer verdroogde bandjes zonder dat het profiel ingesleten is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:16 schreef Cageon het volgende:
mja neem dan een pilot road zou ik zeggen... maargoed ik ben ook een beetje Michelin minded.
quote:[message=12495174,noline]Worldbeater schreef op 07 mei 2009 @ 18:24[/message]:
Rijden is tussen 6 en 7 en ik ben er niet bij.
Einde geroyeerd lid Mac Zandvoort.![]()
TLR afgekeurd, en niet op komen dagen met vlaggen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef Cageon het volgende:
wtf, geroyeerd, want? Teveel verschillende fietsen?
Ik zit ook even te surfen wat te doen, bandjes 200 zijn niet erg goed te krijgen,quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef Den_Haag het volgende:
Alleen de Michelin Pilot Sport in de aanbieding
letten wel een beetje op de centjes (wil namelijk ook nog kleppen laten stellen etc)
quote:04-22-2005, 07:36 PM
I recommend Michelin Pilot Roads.
Sure, you're thinking, shouldn't I fit Pilot Sports instead?
Well, actually, no since they've been discontinued (in favor of Pilot Powers, I guess). BIKE magazine did a test of Roads versus Sports and unless you're riding on a track, the Roads are a better choice.
waarom afgekeurd?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR afgekeurd, en niet op komen dagen met vlaggen.
Leuke camquote:
Lijkt me duidelijk, veel te gevaarlijk al die senioren op de baanquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Cageon het volgende:
waarom afgekeurd?
Wel beetje zwak dat je niet ging vlaggen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:57 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, veel te gevaarlijk al die senioren op de baan![]()
![]()
![]()
Echt totally Pepijn weer.![]()
nicequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag proefgezeten op een BMW F800r![]()
[ afbeelding ]
Proefritje volgt binnen kort
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef bvvt het volgende:
Ik ben onschuldig![]()
Ik zei toch dat ik iemand ging inschakelen![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:02 schreef Cageon het volgende:
wat een kut topic, laat die gasten lekker.
Heb je er ook een besteldquote:
Metzeler sportecsquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag proefgezeten op een BMW F800r![]()
Proefritje volgt binnen kort
Heb jij weerquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TLR afgekeurd, en niet op komen dagen met vlaggen.
Was ik ooit gestopt met kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef rib-1 het volgende:
Maar je bent toch niet serieus naar iets anders aan het kijken
Nog net iets beter getest (maar ik snap het wel, geen Italiaansquote:
Bridgestone BT014R bandje had te weinig profiel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef Cageon het volgende:
waarom afgekeurd?
Wel beetje zwak dat je niet ging vlaggen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Metzeler sportecs
Jammer van dat zwart/witte ding op die mooie zwarte hoepels
YZF is best een licht motor (190kg). kan het de setprijs van 240 euro matchen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog net iets beter getest (maar ik snap het wel, geen Italiaansal is Metzeler van Pirelli al enkele jaren) de Metzeler ME3.
![]()
[ afbeelding ]
Binnen zes dagen gratis bezorgt. Dat moet nog lukken voor de Eiffel.
Velgmaat ok, speciaal voor een zware motor ontwikkeld heeel ok.![]()
190 geeft enkele voordelen volgens het ZX12 forum, /55 is een eigen sexperiment.
Zou nog wat meer op zijn neus moeten komen. Misschien werkt het voor geen ene meter.![]()
[..]
licht? wtf dude.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
YZF is best een licht motor (190kg). kan het de setprijs van 240 euro matchen?
rij geen GS500quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
licht? wtf dude.![]()
< 160 is redelijk licht..
CMOS is in principe beter dan CCD, maar 3CCD is het beste. Bij een niet al te kleine CCD zo ik sowieso CMOS negerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:36 schreef Cageon het volgende:
ok, niks gezegd![]()
I stand correct![]()
CMOS of CCD voor een digitale video camera?
dat is zwaar alles tussen de 160 - 190 is wat mij betreft "normaal".quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
de andere motoren waar ik op pas zijn 220kg+
alleen zet ik er zelf nog wel wat gewicht bij
hmm heb echt te weinig kaas gegeten van al die shit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
CMOS is in principe beter dan CCD, maar 3CCD is het beste. Bij een niet al te kleine CCD zo ik sowieso CMOS negeren
ach, Diablo's. heb ik meteen ook het adres om de banden er op te zetten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is zwaar alles tussen de 160 - 190 is wat mij betreft "normaal".
Jaja, je hebt met de vrouw één van de organisatoren in de duinen rubber getestquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bridgestone BT014R bandje had te weinig profiel
Eerste stukje voor de komma vind ik raar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef stinkie het volgende:
CMOS is in principe beter dan CCD, maar 3CCD is het beste. Bij een niet al te kleine CCD zo ik sowieso CMOS negeren
camera ziet 3 kleuren, dus een ccd moet drie kleuren herkennen en verwerken. Een 3CC heeft een CCD chip per kleur.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
hmm heb echt te weinig kaas gegeten van al die shit.![]()
Te weinig tijd en zoveel interesses en dingen te doen.
Kunnen nog wel een duizendje mee, maar onder de 2 mm is onverbiddelijk een no go.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Cageon het volgende:
sucks man, maar profiel op de band is niet het minst belangrijke want je zit binnen notime op je canvas... been there, done that...
Precies, oud en ingedroogd, maar profiel, gaat boven een jaar oud, maar een tijdje op top gereden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
beetje gezeik daar op zandvoort zeg. Je had gewoon mijn banden er onder moeten zetten. genoeg profiel
Ik zeg ook in principe, Sony probeert het leuk, maar haalt het net nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerste stukje voor de komma vind ik raar.
Waren wel de eerste 3CCD pioniers voor de consument.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:58 schreef stinkie het volgende:
Ik zeg ook in principe, Sony probeert het leuk, maar haalt het net niet
Yep, maar had nu alleen even voor de 12 gekeken, en dinnetje kwam een half uur geleden al langs wanneer ik kwam maffen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
YZF is best een licht motor (190kg). kan het de setprijs van 240 euro matchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |