quote:
Geen omstanders/dranghekken omver geredenquote:
>> Als u weer eens een motor heeft neem ik aanquote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
@WB
Leuk ritje zo te zienGaan we nog een keer met UG rijden
![]()
Ik dacht aan 2012quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
>> Als u weer eens een motor heeft neem ik aan
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?quote:
je durft welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?
FF meeten bij mac Alkmaar ik trakteerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Middagje vrijgenomen, lekker motorrijweer
heheheheh, blauw van kleur - groot licht????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Ik heb afgelopen zaterdag mijn motor ingeruild en er een Honda CBR 600 F2 SuperSport voor terug gekocht.
Nu zag ik op het cockpit dat er een lampje met high beam zat. Ik vroeg me af waar dat voor was. Zelf dacht ik eraan dat die zou gaan branden als je op je maximale vermogen zit in een bepaalde versnelling? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef bvvt het volgende:
[..]
heheheheh, blauw van kleur - groot licht????
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:28 schreef MuRKie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Ik heb afgelopen zaterdag mijn motor ingeruild en er een Honda CBR 600 F2 SuperSport voor terug gekocht.
Nu zag ik op het cockpit dat er een lampje met high beam zat. Ik vroeg me af waar dat voor was. Zelf dacht ik eraan dat die zou gaan branden als je op je maximale vermogen zit in een bepaalde versnelling? Klopt dat?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:48 schreef MuRKie het volgende:
Hoi
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:58 schreef bvvt het volgende:
Maare, blijf je nu wel wat vaker posten???
is dik een jaar geleden - je laatste post in het MC topic
[..]
Dankjequote:
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef stinkie het volgende:
Klote binnenkomer zeg. Daar is toch niks mee te beginnen
idd, hij zeikt zichzelf al genoeg afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef stinkie het volgende:
Klote binnenkomer zeg. Daar is toch niks mee te beginnen
Bouwjaar/ km. stand??quote:
daar ging t al fout!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..![]()
[..]
Dankje![]()
![]()
[..]zelf bedacht
Mijn vorige motor had geen cockpit en lampjes enzo. had alleen een mijlentellertje dus wist niet wat ik met al deze lampjes moestHeb ook nog geen groot licht aan gehad dus zonder er bij na te denken dacht ik dat het misschien wel zoiets kon zijn
![]()
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef dribbel79 het volgende:
Gepikeerd omdat ik je idee op de hak neem, of dat je het op MF moest lezen?
quote:
zal mij wurst wezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
dank je, normaal ben ik heul niet zo'n bitch, maar met 38 zoveel koorts op 5 mei word je wat down (met Johnny).
Sorry als ik je gekwetst heb, de Bandit crew heeft al een spijtbetuiging binnen...
HVJ
Nu wordt er in elk geval genoeg gereageerd . . .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
Wil best vaker blijven posten maar er werd vorige keer niet echt gereageerd op mijn posts enzo..![]()
Top...dus in september is er een vak of 4 waar "Fok MC" staat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal mij wurst wezendie jongens maakten zich al weken van te voren druk over het reserveren van plaatsen
Aandacht zat nuquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:02 schreef dribbel79 het volgende:
Top...dus in september is er een vak of 4 waar "Fok MC" staat?
Die is nu hierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurd
Da'lijk kwetsch ik weer iemandquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wattizzer met de reservering voor de foeileluke CBRren gebeurd
kerl echt...wurstquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Da'lijk kwetsch ik weer iemand...maar goed:
Op de MM in sept. kunnen we wel een vakje afzetten voor té lelijke (foeilillukke) CBR's...kunnen Murk en ik neven elkander staan
Voor een zuurstok that is...quote:
BJ is 1991 en kmstand is 23000kmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bouwjaar/ km. stand??
Ziet er nog prima uit, of niet??
Ja maar daar was wel een erg domme post voor nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef o-o het volgende:
[..]
Nu wordt er in elk geval genoeg gereageerd . . .
Een goof?quote:
Dankjewel he..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Da'lijk kwetsch ik weer iemand...maar goed:
Op de MM in sept. kunnen we wel een vakje afzetten voor té lelijke (foeilillukke) CBR's...kunnen Murk en ik neven elkander staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D'n velgen wel jah...quote:
In prima staat nog dus (dat bedoelde ik eigenlijk)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:29 schreef MuRKie het volgende:
BJ is 1991 en kmstand is 23000km
da's een 6, geen gquote:Een goof?
Echt een aanrader.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
@WB
Leuk ritje zo te zienGaan we nog een keer met UG rijden
![]()
De TLR bandjes zijn ook helemaal op.quote:Ihr Warenkorb
1x 120/70 ZR 17 (58W) TL PILOT SPORT HPX FRONT
1x 200/50 ZR 17 (75W) TL PILOT SPORT HPX REAR
1x 120/70 R 17 58 V TL M/C FRONT POWERONE V
1x 190/50 ZR 17 (73 W) TL M/C REAR POWERONE
Correct, alsmede juistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:38 schreef MuRKie het volgende:
zes, nul, nul, ef
wat kost een setje pirelli diablo of dragon supercorsa SC2 120/190 daar?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echt een aanrader.![]()
![]()
Ik veeg de schroeven wel weg vooraan.
Komen ze niet bij jou in de achterband.![]()
Reifenversand.![]()
[..]
De TLR bandjes zijn ook helemaal op.![]()
Morgen Rodamoto afwachten en dan maar bestellen.
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=89300406f7f6&tpl=mreifen.htmlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:52 schreef Cageon het volgende:
wat kost een setje pirelli diablo of dragon supercorsa SC2 120/190 daar?
En michelin pilot one 120/190?
Misschien heb ik binnekort wel wat voor je liggen. (na 10 juni ofzo)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
moet ook eigenlijk een keer nieuwe bandjes
zo lang kan ik nog wel raggen met deze bandjes. ze zijn niet versleten maar gewoon beetje te oud aan het wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
Misschien heb ik binnekort wel wat voor je liggen. (na 10 juni ofzo)
Godver, word een vochtig ritje iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Geert, weer morgen belooft niet veel goeds. Kwam je nog steeds riching braboland?
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://www.reifenversand.com/wbc.php?sid=89300406f7f6&tpl=mreifen.html
http://www.rodamoto.es/OnLine/IN/OfertasProductos.aspx
Ik ga maffen.
Nog wel even nieuwe gesinterde remblokken, regenoverall, onderdelen van de Mytivac (zoiets)
remontluchter besteld die dinnetje had weggegooid, en een bagagesysteem voor de Eiffel over 2.5 week.
Als we buren waren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:55 schreef Cageon het volgende:
WB interesse om samen te bestellen bij rodamoto?
kheb zelf dan al 4 bandjes (denk ik) nog 2 erbij en dan zijn de verzendkosten gratis?
http://www.rodamoto.es/OnLine/GastosEnvio.aspx
Good old times.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:49 schreef Wifebeater het volgende:
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptas
Rechter zit een gat in, heb niks meer aan de andere helft + heb nu koffers
Gelukkig lagen OPM's spullen onderop [ afbeelding ]
Ik moet ook nog een nieuw achterbandjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
moet ook eigenlijk een keer nieuwe bandjes
Ik heb die hele set nog liggen, met alleen een gat in de rechterregenhoesquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:49 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Als je nou alleen de rechtertas koopt, heb ik nog een linkertas voor je en eventueel toptas
Rechter zit een gat in, heb niks meer aan de andere helft + heb nu koffers
Gelukkig lagen OPM's spullen onderop [ afbeelding ]
Owja, je woont niet echt om de hoekquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als we buren waren.![]()
![]()
Of haal je ze op onderweg naar Zandvoort..![]()
Wat wil je van me weten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?Voorstellen of oprotten.
cageon, als je redelijke banden overhebt straksquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
Owja, je woont niet echt om de hoek
Mjeh kheb tankpas, maar, tegen de tijd dat die banden er zijn waarschijnlijk niet meer.
moet ik zelf maar 3 sets banden bestellen.
Ja hej, heb ook nog wat nodig voor eigen gebruik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
cageon, als je redelijke banden overhebt straks![]()
die iig wat nieuwer zijn dat mijn BT010/020
MPPquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
wat zijn eigenlijk beetje goede bandjes voor een YZF?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:45 schreef Geerd het volgende:
Back:w
bazzie jou 25kw brommerd die der stond?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:40 schreef Bunnybeater het volgende:
Ga je met de motur naar je werk BazzieK?
En issie 25kW?Hoe lang moet je dan nog.
Je hebt een auto ofzo?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef BazzieK het volgende:
Goed bijgelezen zie ik
![]()
Nee, nee, sinds augustus niet meer als antwoord op je vragen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:54 schreef Geerd het volgende:
cabera's zijn wat bijgesteld, loopt iets fijner nu dat wel.
Duidelijkquote:Cabera Pusaria (Witte Grijsbandspanner)
Lijkt sterk op de Bruine Grijsbandspanner, maar het buitenste lijntje op de voorvleugel loopt geheel recht.
De Witte Grijsbandspanner is één van de typisch witte spanners met wat veegjes of bandjes. In dit geval zijn er drie lijnen van een onbestemd grijs. De bovenste twee bandjes zijn vaak nauwelijks te zien, de onderste is ook in afgevlogen exemplaren meestal wel goed zichtbaar. Hij lijkt vaak sprekend op de Bruine Grijsbandspanner. Toch zijn ze wel uit elkaar te houden. De lijntjes, vooral de achterste, lopen vrijwel recht over de vleugel heen bij de Witte Grijsbandspanner. Bij de Bruine Grijsbandspanner loopt het lijntje niet kaarsrecht maar een beetje krom met vaak in het midden een klein knikje. Verder lijkt hij ook op de Roomkleurige Stipspanner, maar die heeft vaak méér dan drie zichtbare lijntjes, duidelijke stippen op de achtervleugel en de lijntjes zijn meer gekarteld dan gegolfd. De spanwijdte van de Witte Grijsbandspanner loopt uiteen van 32 tot 35 mm.
De eerste eitjes komen in mei of juni uit. De rups is lichtgroen met wat groenige vlekjes en op de rug een paar kleine purperen vlekjes, maar ze kunnen ook lichtbruin zijn met bruinige vlekjes. Ze zijn vrij dun en bereiken een lengte van maximaal 30 mm. Vele verpoppen al in juli om de tweede generatie vlinders te leveren. Andere gaan samen met de rupsen van de tweede generaties overwinteren. Daartoe laten ze zich op de grond vallen en spinnen tussen de afgevallen bladeren een kokon. Het is in popvorm dat wordt overwinterd. De rupsen van de Witte Grijsbandspanner lusten bijna alles en zijn dan ook op heel veel bomen en struiken aan te treffen.
De Witte Grijsbandspanner vliegt bij ons in twee generaties en is te zien van eind april tot eind augustus. Hij vliegt al vroeg in de avondschemering en is overdag gemakkelijk op te jagen uit de struiken waarin hij rust. Komt graag op kunstlicht af, vaak in behoorlijke aantallen. Het is in geheel Europa (inclusief de Benelux) een zeer veel voorkomende soort in gebieden waar bomen staan. Mijdt ook de koudere gedeelten van Europa niet, maar verschijnt daar in slechts één generatie.
Kleien op de wc alleen was niet genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cabera![]()
Ik heb zojuist 10Kg rivierklei gescoord
Rodamoto......quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef Cageon het volgende:
Owja, je woont niet echt om de hoek
Mjeh kheb tankpas, maar, tegen de tijd dat die banden er zijn waarschijnlijk niet meer.
moet ik zelf maar 3 sets banden bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |