quote:
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.quote:En die druppellader?
Bestaan die nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je maar niet druk. Was een on topic reactie. Geen kritiek.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef bvvt het volgende:
I know - had echt geen zin om na te denken
heb vanavond al genoeg gedacht.![]()
Peter.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wat is er mis met Optimate?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.![]()
[..]
Te duur voor een paar chippies en een draadje.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef bvvt het volgende:
Wat is er mis met Optimate?
Ach heb de druppellader voor nix gekregen bij een grote beurt voor de winter een paar jaar terug.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te duur voor een paar chippies en een draadje.
Net als volsynthetisch olie van Shell bij de benzinepomp kopen.
Het werkt allemaal wel, maar het is geen value for money.
![]()
En alle meelopers hebben er al eentje.![]()
![]()
![]()
Thanx WB.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.![]()
[..]
Hoi ! Aangenaam, ik ben Peterquote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef bvvt het volgende:
hwo the (*& is die peter.....
die weet zeker nog niet dat ik het hele jaar door rij
Take it easy.....Was ook maar een grapje.....Zolang je maar met eenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Cageon het volgende:
Fuck it en al rijd je niet het hele fucking jaar, dan ben je toch wel op eens zo'n niet volwaardige motor-rijder.
Gezien je onderschrift stap je niet alleen met eenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Take it easy.....Was ook maar een grapje.....Zolang je maar met eenvan je
fiets stapt.................who cares ??
He!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Cageon heeft een dansleraar aan de broek hangen
En met welk brik hebben we hier te maken?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:42 schreef PeterNB het volgende:
Hoi ! Aangenaam, ik ben Peter
Mijn fiets start iedere morgen (behalve de morgens onder het vriespunt, want dan pak ik
wel het blik) en als je inderdaad gewoon iedere dag fietst......WHAT THE FUCK MOET JE DAN
MET EEN DRUPPELLADER ?![]()
![]()
Die is €3,95 bij Motozoom.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:12 schreef BazzieK het volgende:
10 euro aanbiedingsding uit Tilburg met duitse handleiding
Vind jij het 1200 euries waard om ervoor te zorgen dat die NOG sneller vies word? Zoja, nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef MuRKie het volgende:
€1200,- voor complete motor in parelmoer laten spuiten, is dat duur?
Nog sneller vies? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vind jij het 1200 euries waard om ervoor te zorgen dat die NOG sneller vies word? Zoja, nee.
Wit = snel vies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er geen verstand vanquote:En kan het kloppen dat parelmoer €300,- per liter is in totaal?![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dus die van 17,95 op de bestellijst zetten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is €3,95 bij Motozoom.iig is die van €17,95 wat intelligenter qua laden.
![]()
Morning all.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wit = snel vies.
Maar ik wil niet wit parelmoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb er geen verstand van![]()
Ik wil (lime)groen met een geel parelmoer effect..
Dat zat ik me dus ook al af te vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wit parelmoer
Ja klopt, hijs uit 1985.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook al af te vragen![]()
![]()
Ben benieuwd(klinkt wel goed)
Ben je dan niet alleen veel geld aan het pompen in een wat oudere fiets? (als ik het me goed herinner?)
Omdat je het leuk vind / als hobby?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja klopt, hijs uit 1985.
Opzich veel geld voor een oude fiets, daarom ga ik hem eerst helemaal na laten kijken bij een dealer om te kijken of hij het waard is..
Het frame is nog piekfijn en de motor zou ook nog niet zoveel gelopen moeten hebben.
Dus als hij helemaal OK is dan vind ik het juist wel wat hebben om deze oudere fiets helemaal opnieuw "op te bouwen".
Wil hem laten spuiten, frame powdercoaten, verder alles cleanen en alle roestige boutjes moertjes en schroefjes vervangen zodat hij weer helemaal nieuw wordt..
Dat is het plan in ieder geval..
Ja omdat ik het leuk vind om dat fietsje helemaal van huidige staat tot eind resultaat over te zien gaan.. En daarbij komt dat ik hem nu helemaal naar eigen smaak kan maken en als ik een nieuwere kant-en-klaar had gekocht dan was hij zoals hij was..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vind / als hobby?
anders zou ik haast denken dat je beter een nieuwere had kunnen kopen
klinkt tof en geef je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja omdat ik het leuk vind om dat fietsje helemaal van huidige staat tot eind resultaat over te zien gaan.. En daarbij komt dat ik hem nu helemaal naar eigen smaak kan maken en als ik een nieuwere kant-en-klaar had gekocht dan was hij zoals hij was..
komt goed, komt tijd komt raad enzovoortsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
alleen moet ik het nu nog ten uitvoer brengen
In de foto stond het artikelnummer 10003704. Als de accu echt leeg is laad die van 2 euro meer wat sneller.quote:
En veel foto's van makenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
alleen moet ik het nu nog ten uitvoer brengen
Nu ook al een telefoonlader geschikt voor een motoraccuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de foto stond het artikelnummer 10003704. Als de accu echt leeg is laad die van 2 euro meer wat sneller.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef MuRKie het volgende:
€1200,- voor complete motor in parelmoer laten spuiten, is dat duur?
Blijft een oude motor, mijn ervaring is dat het bij plannen blijftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja klopt, hijs uit 1985.
Opzich veel geld voor een oude fiets, daarom ga ik hem eerst helemaal na laten kijken bij een dealer om te kijken of hij het waard is..
Het frame is nog piekfijn en de motor zou ook nog niet zoveel gelopen moeten hebben.
Dus als hij helemaal OK is dan vind ik het juist wel wat hebben om deze oudere fiets helemaal opnieuw "op te bouwen".
Wil hem laten spuiten, frame powdercoaten, verder alles cleanen en alle roestige boutjes moertjes en schroefjes vervangen zodat hij weer helemaal nieuw wordt..
En gemaakte kosten krijg je vaak ook niet terug bij verkoop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Blijft een oude motor, mijn ervaring is dat het bij plannen blijft
En dat is maar goed ook![]()
Praktisch is het niet slimStel je rijdt schade, dan is je motor al snel total loss
quote:
Die op dat plaatje heb ik dus en voor een tientjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de foto stond het artikelnummer 10003704. Als de accu echt leeg is laad die van 2 euro meer wat sneller.![]()
[ afbeelding ]
Oder kaufen sie im Deutsland, bitte nehmen sie nummer -/- 12 +//+ 10xxxxxx.![]()
Schreklich is meine grammatica.![]()
![]()
OPM hilfe bitte!![]()
nicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:12 schreef Den_Haag het volgende:
Oh ja, nog een leuk filmpje over de YZF
filmpje
Vreemde telefoonlader heb jij dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:20 schreef Rib-i het volgende:
Nu ook al een telefoonlader geschikt voor een motoraccuMoet niet gekker worden
![]()
Pics naar worldbeater @ chello .nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:46 schreef BazzieK het volgende:
Die op dat plaatje heb ik dus en voor een tientje![]()
Dat is niet parlemoer. Parlemoer is gebroken wit / grijsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wit parelmoer
ow, ik dacht dat parelmoer het effect was.. bij een webshop (weet even niet uit mij hoofd welke, maar ik dacht japparts) waren verschillende Pearl kleuren, en ik ging er vanuit dat het om parelmoer ging..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat is niet parlemoer. Parlemoer is gebroken wit / grijs
Wat jij wil is metallic. Of indien een slagje grover ....dat doen ze met flakes.
Zoals ik van de week al zei, die van een maatje hebben ze zwart (de kleur dus) gespoten
met flakes voor 700 euro. Tank plus groooot voor en groooot achterspatbord
Ik denk het laatstequote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je dit bericht nu verandertof heb ik hier nu dwangmatig overheen gelezen
Quicktimequote:Op zondag 2 maart 2008 21:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
hehehehe
mooi dat het proggie je goed bevalt
ik moet het nog uitproberen
Heb je ook nog een leuk proggie om filmpjes te editten?
heb een iets te groot filmpje en er moeten stukjes tussenuit
hmm, leuk proggie dat virtualdub.
maakt het bestand alleen 18x zo groot
was eerst 105 MB - is nu na edit 1,86 GB![]()
![]()
He! KKquote:
Niets is meer zekerquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat parelmoer het effect was.. bij een webshop (weet even niet uit mij hoofd welke, maar ik dacht japparts) waren verschillende Pearl kleuren, en ik ging er vanuit dat het om parelmoer ging..
Is inderdaad een druppellader, pics laten op zich wachten, pers spreekt over een mogelijke release van 2011quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vreemde telefoonlader heb jij dan.
[ afbeelding ]
Of is het eerder een vreemde telefoon.![]()
[..]
Pics naar worldbeater @ chello .nl![]()
Is het officieel ook een druppellader? Dan is het een goede koop.![]()
@filmpje. That is the one.
ja ja, die vraag is al beantwoord hoor.......quote:
Dat moet .. dat moet wel goud zijn..voor als je van elkaar houdt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:19 schreef Cageon het volgende:
Pa vond het nodig mij lekker te maken met "Ik heb iets moois voor je besteld, voor de motor"
JA WAT DAN!?!?!@#$![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja, die vraag is al beantwoord hoor.......
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat moet .. dat moet wel goud zijn..voor als je van elkaar houdt.![]()
[ afbeelding ]
Het mooiste cadeau voor de echte man van de wereld.![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk is de vader~zoon relatie zo goed dat het volsyntheet is.![]()
![]()
Men, wat ben ik blij dat ik geen Nick heetquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:ik krijg mijn email niet goed gestart vanuit mijn laptop. Heb jij nog suggesties
Nick moet nog voorlichting krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:39 schreef Cageon het volgende:
Men, wat ben ik blij dat ik geen Nick heet![]()
Heb jij al sexuele voorlichting gehad.quote:Olie koop ik zelf wel
Niet nodig, I'm a natural.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick moet nog voorlichting krijgen.![]()
[..]
Heb jij al sexuele voorlichting gehad.
Wikipedia.quote:
Vriendinnetje zei het gisteren nog. Maar ze is elke dag iets meer zwanger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:06 schreef MuRKie het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je moeier wakker dan toen je ging slapen? ik heb het de laatste tijd heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shit zou dat het zijn.. Gisteren nog "De kleine Zeemeermin" gekekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
Murkie, geen enge films kijken voordat je gaat slapen. Zoals Bambi
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag 2 graad, zondag 4 graadgaat em niet worden dit weekend
Ach gewoon goed inspuiten die zooi niks aan de hand, paar dagen door de regen is nog erger.quote:
Ik ben net thuis, vijf uur overgewerkt, verder lekker weertje hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag 2 graad, zondag 4 graadgaat em niet worden dit weekend
Eerste generatie Mobiele telefoon met een max. gesprektijd van 30 minutenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vreemde telefoonlader heb jij dan.
[ afbeelding ]
Of is het eerder een vreemde telefoon.![]()
Heb je dan ook last van een branderig gevoel bij je kringspierquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:06 schreef MuRKie het volgende:moggûh
hebben jullie ook wel eens dat je moeier wakker dan toen je ging slapen? ik heb het de laatste tijd heel erg
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach gewoon goed inspuiten die zooi niks aan de hand, paar dagen door de regen is nog erger.
quote:
Volgende week ziekenhuisquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:00 schreef Rib-i het volgende:
Zondag geen meet
[..]
Hoest met de poot de motor, schade inmiddels geregeld
Verzekeringen zijn bitchesquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Volgende week ziekenhuisVerzekering is nog bezig :S
Kort maar krachtig.quote:Rib-i postmanie
Op zich is het niet zo erg als je de winst ook door vier mag delenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Teringbeurs volgende week, vergt een hoop voorbereiding. En in het weekend opbouwen.![]()
25% van de collega's zijn ziek/geopereerd, 25% is op vakantie. Lang leve de kleine bedrijfjes.
Dan komt alles op twee man aan.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Op zich is het niet zo erg als je de winst ook door vier mag delen
[sub]Helaas zal de baas volgend jaar een A8 rijden en zijn vrouw een A5 terwijl jij op je scooter 1,5 uur langer mag cruisen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
ik heb nog wel even de tijdquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je dan ook last van een branderig gevoel bij je kringspierDan zou ik je adviseren om de deur van je slaapkamer op slot te doen [ afbeelding ]
dus eigenlijk is er maar 1 persoon ziek/geopereerd en 1 persoon op vakantie?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Teringbeurs volgende week, vergt een hoop voorbereiding. En in het weekend opbouwen.![]()
25% van de collega's zijn ziek/geopereerd, 25% is op vakantie. Lang leve de kleine bedrijfjes.
Dan komt alles op twee man aan.![]()
the keyword here is: strap on dildoquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]maar de enige in mijn huisie is mijn vriendin en de slaapkamer heeft geen deur.. alleen een trap..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct, en mijn complimenten voor uw scherpte.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:40 schreef MuRKie het volgende:
dus eigenlijk is er maar 1 persoon ziek/geopereerd en 1 persoon op vakantie?![]()
En hier nog even een correctie. Is een A8 duurder of goedkoper dan een Porsche Cayenne.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Op zich is het niet zo erg als je de winst ook door vier mag delen
Helaas zal de baas volgend jaar een A8 rijden en zijn vrouw een A5 terwijl jij op je scooter 1,5 uur langer mag cruisen
quote:
quote:
Errrr was dubbel post ipv edit.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Errrr was dubbel post ipv edit.
Vroeger hadden we dan een hele team online die de ene foute seconde zag, en mij uit ging lachen.
Fok MC harde kern.![]()
![]()
WB heeft maar een paar uurtjes geslapen.
Vijf uur overwerk, drie uur later naar bed, twee uur wakker gehouden door vriendinnetje.
Dat wordt 10 uur spoken vandaag.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik zal aan onze directeur vragen wat het verschil isquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Correct, en mijn complimenten voor uw scherpte.![]()
[..]
En hier nog even een correctie. Is een A8 duurder of goedkoper dan een Porsche Cayenne.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil namelijk graag weten of het dan volgend jaar beter gaat.![]()
De directeur had laatst een storing in de blower, Cayenne naar de garage..
Volgende dag auto terug, nog steeds defect.![]()
Hadden ze alleen maar een grote beurt gedaan, tik even af €3.250,00.
En dat was helemaal de bedoeling niet.![]()
Twee weken geleden waren er ook al nieuwe banden onder gegaan....... €1200,00.![]()
![]()
![]()
![]()
[/WP]quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:03 schreef Cageon het volgende:
spare us the nasty details
Tnx, ik denk al een stijlverschil. Porsche.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef Rib-i het volgende:
Ik zal aan onze directeur vragen wat het verschil is
Als ze alleen maar ligt is dat best vervelend ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[/WP]![]()
Ze lag gewoon wakker, is dat behalve vervelend zo erg.![]()
![]()
quote:
Mini-1098quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[/WP]![]()
Ze lag gewoon wakker, is dat behalve vervelend zo erg.![]()
![]()
[..]
Tnx, ik denk al een stijlverschil. Porsche.![]()
Wat kost deze motor trouwens.![]()
![]()
Klote filesquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zit net weer aan de koffie. Klote-files en klote-limburgers. Nepbelgen.
Denk dat de Porsche duurder is, weet het niet zeker. Ik baseer mijn conseclutsie iig op de prijs van een A4. Voor een paar euro heb je daar al heel veel print plezier van .......quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hier nog even een correctie. Is een A8 duurder of goedkoper dan een Porsche Cayenne.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef Geerd het volgende:
Officier van Justitie
Postbus 50000
3500 MJ Utrecht.
Betreft: beroepschrift beschikking 59115118504
Lochem, 06 maart 2008
Geachte kantonrechter,
Bij deze stel ik beroep in tegen de beschikking met nummer 59115118504
De reden hiervoor is dat ik vermoed dat bij de meting meerdere voertuigen op de betreffende foto staan en niet enkel de mijne. Indien er meerdere motoren op dezelfde foto zichtbaar zijn, is het mogelijk dat ik deze snelheidsovertreding niet begaan heb, maar wellicht een versnellende/inhalende collega motorrijder(opm). Ik zou dan ook graag de foto met fotofilmnummer 0002001695 willen ontvangen samen met een kopie van het ijkrapport van de betrokken meetapparatuur, zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.
Naam:
Voornamen:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Adres:
Girorekening nr::
Mochten er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, kunt u mij altijd bereiken op telefoonnummer ……...
Met vriendelijke groet,
Bijlage: kopie van de beschikking
WTFquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef Geerd het volgende:
Officier van Justitie
Postbus 50000
3500 MJ Utrecht.
Betreft: beroepschrift beschikking 59115118504
Lochem, 06 maart 2008
Geachte kantonrechter,
Bij deze stel ik beroep in tegen de beschikking met nummer 59115118504
De reden hiervoor is dat ik vermoed dat bij de meting meerdere voertuigen op de betreffende foto staan en niet enkel de mijne. Indien er meerdere motoren op dezelfde foto zichtbaar zijn, is het mogelijk dat ik deze snelheidsovertreding niet begaan heb, maar wellicht een versnellende/inhalende collega motorrijder(opm). Ik zou dan ook graag de foto met fotofilmnummer 0002001695 willen ontvangen samen met een kopie van het ijkrapport van de betrokken meetapparatuur, zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.
Naam:
Voornamen:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Adres:
Girorekening nr::
Mochten er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, kunt u mij altijd bereiken op telefoonnummer ……...
Met vriendelijke groet,
Bijlage: kopie van de beschikking
Waarscheinlijk kost het nog meer om die foto op te vragen, was 32,-quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:10 schreef koffiekoekje het volgende:
Overheen gelezen
[..]
WTF![]()
Wat was de boete![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je vergeet Cageon, die reed voorop namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
In de offi heb ik maar geen namen genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je vergeet Cageon, die reed voorop namelijk
Uwer hartelijk dank daarvoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de offi heb ik maar geen namen genoemd
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarscheinlijk kost het nog meer om die foto op te vragen, was 32,-
Had ff een uur gewacht met posten voor de geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:04 schreef Cageon het volgende:
zo van 08:00 - 23:00 @ kantoor, maar het probleem wel opgelost.
ben nu thuis..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had ff een uur gewacht met posten voor de geloofwaardigheid.
ja ja, dat kan ik ook zeggenquote:
Leuk kontje.. is toch ook een TLR als ik t goed zie?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
best pr0n idd
[ afbeelding ]
Altijd leuk een cadeautje/pakketje! Zelfs als kost het geld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Sehr geehrter Herr D_H,
Ihr Paket wurde am 07.03.2008 um 12:00 Uhr an die DHL(Post) übergeben
und hat unser Haus verlassen.
Ik zou het er op kunnen doen.quote:
BEEEETJE late reactie, maar mijn brik is een ouwe Thundercat uit 1998...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En met welk brik hebben we hier te maken?![]()
yupquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Leuk kontje.. is toch ook een TLR als ik t goed zie?
Nagenoeg nieuw dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:03 schreef PeterNB het volgende:
BEEEETJE late reactie, maar mijn brik is een ouwe Thundercat uit 1998...
Kontje vind ik ook niet echt netjes, kleur is idd helemaal een beetje jammer.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yupstrak kontje vond ik toch strakker..alleen deze kleuren zou niet mijn keuze zijn
Wat je zegtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nagenoeg nieuw dus.![]()
[..]
Kontje vind ik ook niet echt netjes, kleur is idd helemaal een beetje jammer.![]()
Heb van de week nog een verse 2002 CBR600 met 10.000 km overwogen.
De eigenaar zoekt een motorscoot ter inruil, dus wellicht aantrekkelijk met wat bijbetaling........
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar dan zit ik alsnog met de Triumph.. en een Honda.![]()
Die sokken lijken me wel wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah morg missch redelijk
iemand nog wat nodig voor weinig
Onderkleding is misschien wel interessant, maar ja, zaterdag toch de hele dag aan het werkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah morg missch redelijk
iemand nog wat nodig voor weinig
Omdat de turbo duurder is dan de triumphquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom geen turbo op de Triumph schroeven?
timingquote:
zelfdequote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:57 schreef Cageon het volgende:
Zonnetje schijnt, weg is alleen nat/vochtig, hoe staat t daar?
rond welke tijd?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zelfdemissch vanmiddag klein stukje sturen
Pinksteren en paasen vallen nog steeds niet op 1 dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Gefeliquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef Cageon het volgende:
Maar nog geen idee hoelaat je stukje gaat sturen?
thxquote:
Nooit last vanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
thx
Weer een jaar ouder![]()
De jonge (gewillige) chickiejs zullen nu toch echt ouder moeten worden
juistuhmquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef Cageon het volgende:
Maar nog geen idee hoelaat je stukje gaat sturen?
Niet te strak hey of houd ze daar wel van.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:31 schreef Cageon het volgende:
waar wel is gereden word met auto´s is t asfalt al weer aan t opdrogen![]()
kga maar ff mezelf wakker maken en de ketting spannen.
Lekker strak maakt het rijden wel wat fijnerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet te strak hey of houd ze daar wel van.
wil wel, maar moet een hoop doen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:28 schreef Geerd het volgende:
Maar rijden goed idee.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef Cageon het volgende:
doen we
Morgen is er nog een dag...Mijn idee morgen ook regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Poepen doe je der maar tussen door.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morg ook hoop doenmaar
k hoor het wel
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morg ook hoop doenmaar
k hoor het wel
![]()
thxquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:05 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Cageon: Alsnog feli
heb vandaag (ook) geen tijd om te rijden
(Leeftijd/2)+7quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
thx
Weer een jaar ouder![]()
De jonge (gewillige) chickiejs zullen nu toch echt ouder moeten worden
Ook feliquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat staat er nou in de tuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat staat er nou in de tuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is wel de bedoeling jaquote:
Nee, blade is wegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:59 schreef bvvt het volgende:
Wow, voor iedereen die zich aangesproken voelt feli![]()
![]()
enne - roderick5802 heb je nu 3 motoren
Gaat helemaal goed komenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Gefeliciteerdmaar deze nu wel gaan rijden he!
Vermogen is niet het probleem, 125 pk en hoe het er uit komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
Waarom geen turbo op de Triumph schroeven?
Ook gefeliquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vermogen is niet het probleem, 125 pk en hoe het er uit komt.![]()
De Daytona doet met hetzelfde blok maar andere carb+nokkenas 147 pk.![]()
Het is meer het achterstallig onderhoud, ben net thuis, maar met dat moeizame starten ga ik nu niet ff een uurtje uitwaaien. Bijna onmogelijk uit de schuur parkeren, en minimaal een uur starten is geen ontspanning na een zwaar vermoeiende werkdag en een protesterend lichaam.![]()
Ben er wel achter gekomen vandaag dat een vijl geen breekijzer is, met 1 hand in drie stukken.![]()
En een hamer van €4,50 ook niks kan hebben.![]()
[ afbeelding ]
Beursperikelen.![]()
@Roderick, Blade ingeruild?![]()
Zat onderweg nog aandachtig naar een Bandit te kijken.
Binnenkort een actie bij de dealer, de helft nu, de andere helft in 2009.
Rentevrij= 2x €2.995,00
Cageon is een dag na vriendinnetje jarig.![]()
![]()
En ik een dag na vriendinnetje.![]()
![]()
Dat zegt meer over de vijl dan over je krachtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is meer het achterstallig onderhoud, ben net thuis, maar met dat moeizame starten ga ik nu niet ff een uurtje uitwaaien. Bijna onmogelijk uit de schuur parkeren, en minimaal een uur starten is geen ontspanning na een zwaar vermoeiende werkdag en een protesterend lichaam.![]()
Ben er wel achter gekomen vandaag dat een vijl geen breekijzer is, met 1 hand in drie stukken.![]()
[ afbeelding ]
Ook gefeliciteerdquote:Beursperikelen.![]()
Rentevrij= 2x €2.995,00
![]()
![]()
Gecondoleerd. Al zijn op 7 maart de besten jarig.quote:
Aardig dikke vijl.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat zegt meer over de vijl dan over je kracht![]()
Idem.quote:Ook gefeliciteerd![]()
In 1986 was ik mij idd al 3 jaar bewust van een eigen identiteit.quote:
Nee, bedoel die fiets.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:09 schreef Geerd het volgende:
Cageon.
Idd vervelend bij die compactjes.quote:Maja zoals ik al zei kan hem eerst wel iets indrukken stelt tie scherp maar als ik dan doordruk duurt het nog 1,5 sec ofzo voordat die hem maakt dat is wel jammer.
Vandaag niet hor.quote:
Kijk nog eens goed:Pquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, bedoel die fiets.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Idd vervelend bij die compactjes.![]()
[..]
Vandaag niet hor.![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
Meisjes @ mac (opm en cageon waren druk aan het lullen) Wat heeft die jonge een rare bult op zijn rug.
Naar 5 min kwamen ze samen tot de conclusie dat het voor de aerodynamica was
Ze keken naar de verkeerde bult.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:27 schreef Geerd het volgende:
Meisjes @ mac (opm en cageon waren druk aan het lullen) Wat heeft die jonge een rare bult op zijn rug.
Naar 5 min kwamen ze samen tot de conclusie dat het voor de aerodynamica was
En we hebben het al pagina's lang over je.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie nu pas dat het topic naar mij is vernoemden dan post ik er niet eens in
![]()
hoi1
Meisjesquote:
is ook niet echt geschikt als playgroundquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:58 schreef Geerd het volgende:
Wheely was net lang genoeg om er nog op te komen.
yea, sorry had niets betersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is ook niet echt geschikt als playground![]()
die koffiedat was dus de pic die je had gemaakt
regels... daar heb ik schijt aanquote:
Hmmm, ook al Feli - wel druk met de felies vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die mail - tsja, die beantwoord zich niet vanzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:20 schreef Patrick281 het volgende:
Pcies, beter dan in het weekend in je eentje achter fok! Strakke hap.![]()
BWT tnx, moet nog een mail beantwoorden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je de motor wit spuiten????quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:29 schreef Gawaine het volgende:
Vandaag thuis geknutseld.![]()
Morgen ga ik met de zwarte verf aan de gang![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk eens die oude kappen van dat brik gespoten. Het wordt nog wat.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij begint toch een beetje een bejaarde te worden. Zo'n beetje alles moetquote:
Vette stepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, en jij ook nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beursperikelen.![]()
Rentevrij= 2x €2.995,00
![]()
![]()
Noem mij dom, maar waar moet ik dat ergens plaatsenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
Naast de radiatorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Noem mij dom, maar waar moet ik dat ergens plaatsen
Heb je wel een voor en na pic morgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je wel een voor en na pic morgen
Prima update tot zo verquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
voor (origineel)
[ afbeelding ]
voor (in de grondverf)
[ afbeelding ]
Na moeten we nog even afwachten
Ik twijfel nog over de zijkappen.zwart spuiten of carbon kappen aanschaffen
![]()
eurosport dacht ik rond een uur of half 9/9uquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
word de training ook uitgezonden ergens
20.45 - er is nu nog altletiekquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
eurosport dacht ik rond een uur of half 9/9u
zie, bijnaquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
zie, bijna
Weinig commentaar hier op mijn filmpje
mijn rotonde pics konden ze wel afzeiken(WP at least
)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]ik was afgeleid door een brunette in het lijstje ernaast
Mjeh is t zo onduidelijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar.... wat kunnen we zeggen over het filmpje .... uhmm.... Je motor klinkt goed[ afbeelding ]
je vergeet mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
zie, bijna
Weinig commentaar hier op mijn filmpje
mijn rotonde pics konden ze wel afzeiken(WP at least
)
helaas wel jaquote:
Had jij mijn rotonde pics afgezeken dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
je vergeet mij
(alleen niemand kent die nick nog)
aan de hoogte van de fiets is toch wel te zien dat ik de bocht niet rechtop neemquote:
dat wou ik horen, maar nu is t zo ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie hellingshoek[ afbeelding ]
Dat, heb alleen het idee dat je in het begin van de bocht vet traag gaat... klopt dat? Kan op de video niet echt goed zien hoe scherp die bocht isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie hellingshoek[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |