quote:
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.quote:En die druppellader?
Bestaan die nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak je maar niet druk. Was een on topic reactie. Geen kritiek.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef bvvt het volgende:
I know - had echt geen zin om na te denken
heb vanavond al genoeg gedacht.![]()
Peter.![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wat is er mis met Optimate?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.![]()
[..]
Te duur voor een paar chippies en een draadje.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:12 schreef bvvt het volgende:
Wat is er mis met Optimate?
Ach heb de druppellader voor nix gekregen bij een grote beurt voor de winter een paar jaar terug.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te duur voor een paar chippies en een draadje.
Net als volsynthetisch olie van Shell bij de benzinepomp kopen.
Het werkt allemaal wel, maar het is geen value for money.
![]()
En alle meelopers hebben er al eentje.![]()
![]()
![]()
Thanx WB.quote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
WB is lid van de anti Optimate vereniging. Dus de goedkoopste, of liever een iets betere.![]()
[..]
Hoi ! Aangenaam, ik ben Peterquote:Op maandag 3 maart 2008 23:36 schreef bvvt het volgende:
hwo the (*& is die peter.....
die weet zeker nog niet dat ik het hele jaar door rij
Take it easy.....Was ook maar een grapje.....Zolang je maar met eenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:52 schreef Cageon het volgende:
Fuck it en al rijd je niet het hele fucking jaar, dan ben je toch wel op eens zo'n niet volwaardige motor-rijder.
Gezien je onderschrift stap je niet alleen met eenquote:Op maandag 3 maart 2008 23:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Take it easy.....Was ook maar een grapje.....Zolang je maar met eenvan je
fiets stapt.................who cares ??
He!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:56 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Cageon heeft een dansleraar aan de broek hangen
En met welk brik hebben we hier te maken?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:42 schreef PeterNB het volgende:
Hoi ! Aangenaam, ik ben Peter
Mijn fiets start iedere morgen (behalve de morgens onder het vriespunt, want dan pak ik
wel het blik) en als je inderdaad gewoon iedere dag fietst......WHAT THE FUCK MOET JE DAN
MET EEN DRUPPELLADER ?![]()
![]()
Die is €3,95 bij Motozoom.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:12 schreef BazzieK het volgende:
10 euro aanbiedingsding uit Tilburg met duitse handleiding
Vind jij het 1200 euries waard om ervoor te zorgen dat die NOG sneller vies word? Zoja, nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef MuRKie het volgende:
€1200,- voor complete motor in parelmoer laten spuiten, is dat duur?
Nog sneller vies? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Vind jij het 1200 euries waard om ervoor te zorgen dat die NOG sneller vies word? Zoja, nee.
Wit = snel vies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er geen verstand vanquote:En kan het kloppen dat parelmoer €300,- per liter is in totaal?![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dus die van 17,95 op de bestellijst zetten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die is €3,95 bij Motozoom.iig is die van €17,95 wat intelligenter qua laden.
![]()
Morning all.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wit = snel vies.
Maar ik wil niet wit parelmoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb er geen verstand van![]()
Ik wil (lime)groen met een geel parelmoer effect..
Dat zat ik me dus ook al af te vragenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wit parelmoer
Ik wil (lime)groen met een geel parelmoer effect..
Ja klopt, hijs uit 1985.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook al af te vragen![]()
![]()
Ben benieuwd(klinkt wel goed)
Ben je dan niet alleen veel geld aan het pompen in een wat oudere fiets? (als ik het me goed herinner?)
Omdat je het leuk vind / als hobby?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja klopt, hijs uit 1985.
Opzich veel geld voor een oude fiets, daarom ga ik hem eerst helemaal na laten kijken bij een dealer om te kijken of hij het waard is..
Het frame is nog piekfijn en de motor zou ook nog niet zoveel gelopen moeten hebben.
Dus als hij helemaal OK is dan vind ik het juist wel wat hebben om deze oudere fiets helemaal opnieuw "op te bouwen".
Wil hem laten spuiten, frame powdercoaten, verder alles cleanen en alle roestige boutjes moertjes en schroefjes vervangen zodat hij weer helemaal nieuw wordt..
Dat is het plan in ieder geval..
Ja omdat ik het leuk vind om dat fietsje helemaal van huidige staat tot eind resultaat over te zien gaan.. En daarbij komt dat ik hem nu helemaal naar eigen smaak kan maken en als ik een nieuwere kant-en-klaar had gekocht dan was hij zoals hij was..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:08 schreef Cageon het volgende:
[..]
Omdat je het leuk vind / als hobby?
anders zou ik haast denken dat je beter een nieuwere had kunnen kopen
klinkt tof en geef je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja omdat ik het leuk vind om dat fietsje helemaal van huidige staat tot eind resultaat over te zien gaan.. En daarbij komt dat ik hem nu helemaal naar eigen smaak kan maken en als ik een nieuwere kant-en-klaar had gekocht dan was hij zoals hij was..
komt goed, komt tijd komt raad enzovoortsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
alleen moet ik het nu nog ten uitvoer brengen
In de foto stond het artikelnummer 10003704. Als de accu echt leeg is laad die van 2 euro meer wat sneller.quote:
En veel foto's van makenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
alleen moet ik het nu nog ten uitvoer brengen
Nu ook al een telefoonlader geschikt voor een motoraccuquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de foto stond het artikelnummer 10003704. Als de accu echt leeg is laad die van 2 euro meer wat sneller.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef MuRKie het volgende:
€1200,- voor complete motor in parelmoer laten spuiten, is dat duur?
Blijft een oude motor, mijn ervaring is dat het bij plannen blijftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja klopt, hijs uit 1985.
Opzich veel geld voor een oude fiets, daarom ga ik hem eerst helemaal na laten kijken bij een dealer om te kijken of hij het waard is..
Het frame is nog piekfijn en de motor zou ook nog niet zoveel gelopen moeten hebben.
Dus als hij helemaal OK is dan vind ik het juist wel wat hebben om deze oudere fiets helemaal opnieuw "op te bouwen".
Wil hem laten spuiten, frame powdercoaten, verder alles cleanen en alle roestige boutjes moertjes en schroefjes vervangen zodat hij weer helemaal nieuw wordt..
En gemaakte kosten krijg je vaak ook niet terug bij verkoop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Blijft een oude motor, mijn ervaring is dat het bij plannen blijft
En dat is maar goed ook![]()
Praktisch is het niet slimStel je rijdt schade, dan is je motor al snel total loss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |