jepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Had jij mijn rotonde pics afgezeken dan?
ja dat afzeiken zal me een worst wezen, de pics heb ik niet geschotenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
jep
die brommer is toch veeeel te ver van de camera af
dikke vette pechquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij is het 20.45u. geweest![]()
Maar is wel te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ga niet erg hard, neem hem vrij constant het laatste stuk alleen t gas erop (dat staat niet op de film)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja dat afzeiken zal me een worst wezen, de pics heb ik niet geschoten
Juh I know, maar daar stond geen bankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Cageon gefeliciteerd![]()
Vandaag heerlijk gereden met TataK en de BuurmanWeer was goed
![]()
![]()
Buurman had een nieuwe motor, niet geheel mijn dingMaar stuurde best redelijk mee.
[ afbeelding ]
En wezen kijken bij een Triumph dealer, dit zou heel goed de volgende kunnen worden.
[ afbeelding ]Pics van je autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Buurman had een nieuwe motor, niet geheel mijn dingMaar stuurde best redelijk mee.
[ afbeelding ]
En wezen kijken bij een Triumph dealer, dit zou heel goed de volgende kunnen worden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je dan nou weer uitgespookt met de auto
Waarom nieuwe accountquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef StrawWeb het volgende:
[..]
Nee, geen commentaar over je quote over je spoiler.
dat doe je toch ook al met je motor![]()
De politie ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen de koningin mag we zeggen ipv ik
Oja... niks gezegdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De politie ook
En waar waren we mee bezig meneer?
Hoe hard reden we daar wel niet mevrouw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wat is het nou - wel of nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De politie ook
En waar waren we mee bezig meneer?
Hoe hard reden we daar wel niet mevrouw?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:39 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met eerst snel lezen dacht ik
Profiel bekijken, vandaag geregistreerd, dacht gelijk aan de buurman van BazzieK
Foto in je sig deed mij van gedachten veranderen
![]()
nee, dat is de weerschijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zet je schakelindicatoren op je helm![]()
Ach, ik moest toch iets doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Met eerst snel lezen dacht ik
Profiel bekijken, vandaag geregistreerd, dacht gelijk aan de buurman van BazzieK
Foto in je sig deed mij van gedachten veranderen
Hoe is het met je motor dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
anders zet je schakelindicatoren op je helm![]()
Wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, dat is de weerschijn
wel mooi om die vlammen uit de uitlaten te zien
Onmogelijk. Maar we weten wie het zegt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Langzaam krijg ik iedereen om.quote:En wezen kijken bij een Triumph dealer, dit zou heel goed de volgende kunnen worden.
quote:Moeilijker dan motorrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
MotoGP Qualify in het "donker"quote:
Je hebt zo nog de kans om de qualify nogeens te zien op RTL4 of 5 of zoquote:
RTL7quote:Op zondag 9 maart 2008 00:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je hebt zo nog de kans om de qualify nogeens te zien op RTL4 of 5 of zo
yupquote:Op zondag 9 maart 2008 00:41 schreef Rib-i het volgende:
Zaterdag ga ik naar SoloMoto Geffen, iemand ervaring mee
morguh;is t nog moto weer vandaag?quote:Op zondag 9 maart 2008 07:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
yuppimber heeft een proefrit gedaan op mijn oude ZXR400..kleppendeksel lekte, geen olie te zien omdat het frame was gepoederd
Okay, zegt genoegquote:Op zondag 9 maart 2008 07:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
yuppimber heeft een proefrit gedaan op mijn oude ZXR400..kleppendeksel lekte, geen olie te zien omdat het frame was gepoederd
hmmquote:Op zondag 9 maart 2008 11:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, beetje neerslag
[ afbeelding ]
zuid-oosten..
Hoe laat kom je me halenquote:
Tja... Van welk merk zou jij dat niet kunnen zeggen?quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag, nieuwe motor of SOA Schade Ongeluk Auto
[..]
RTL7
Zaterdag ga ik naar SoloMoto Geffen, iemand ervaring mee
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tja... Van welke merk zou jij dat niet kunnen zeggen?
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tja... Van welke merk zou jij dat niet kunnen zeggen?
Ja:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:
Count me inquote:Op zondag 9 maart 2008 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
mjeh ff afwachten..wie weet is het redelijk rond een uur of 14-15
en dan ri. Nimwegen ofzeauw
Oh, ging het daaroverquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:41 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag, nieuwe motor of SOA Schade Ongeluk Auto
Pas maar op dat je biertje niet doodslaat door zure regenquote:
Ziet er idd lekker uitquote:Op zondag 9 maart 2008 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/193961
Nice
nummertje 4 dan maar.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijd voor een ander helmpje binnenkort
[ afbeelding ][ afbeelding ]
t moet tegenwoordig allemaal maar zo druk mogelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 15:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het meest rustige model van de 4maar wel OK ja
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tijd voor een ander helmpje binnenkort
gelukkig is het persoonlijkquote:
Je weet waar die op rijd..quote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
minicooperdie had ook mijn voorkeur eik..en goud komt niet op mijn hoofd
![]()
maar vind druk best wat hebben
![]()
[..]
gelukkig is het persoonlijk
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[..]
als het bij BEARS helptquote:Op zondag 9 maart 2008 15:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een engelse vlag op je voorhoofd rijden
Nouja, je weet waar we het zonder helm mee moeten doen..quote:Op zondag 9 maart 2008 15:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met een engelse vlag op je voorhoofd rijden
Ja alsofquote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jij blijft Suzuki vast 20 jaar trouw![]()
ock mooi
Fighter helm helemaal van de baan?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
![]()
[..]
Fighter is ook vd baan, ga niet met semi-Fighter een craft opzetten..is nogal ik wel wel maar....quote:
British Eurpoean American Racing S?? ofzoquote:Op zondag 9 maart 2008 16:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Ikke zoeken naar BEARS![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis meer van dittum
[ afbeelding ]
daar moet de 280 wel te halen zijn, denk alleen dat ik in mijn broekpoep naar de bocht toe, vol in de ankersquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis meer van dittum
[ afbeelding ]
yesquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Leuke privé baanzal eens naar een stuk grond zoeken als ik de lotto win
![]()
Waar is dat ?
edit: Croix![]()
Oeh grote zandbakquote:Op zondag 9 maart 2008 16:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis meer van dittum
[ afbeelding ]
dan ben je idd wel een aapquote:
Wat een risico's neem je dan zeg. Zo onder verzekerdquote:
Autootjes ... zo heel slecht heeft ie het niet volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2008 17:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat een risico's neem je dan zeg. Zo onder verzekerd![]()
Dure bike alleen WA en ook nog autotje weg.
verdient met het besparen op verzekeringen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Autootjes ... zo heel slecht heeft ie het niet volgens mij
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet niet hoe ze verder zijn natuurlijk..wel een fraaie Z1000
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
verdient met het besparen op verzekeringen.
Badtegeltjequote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Jij blijft Suzuki vast 20 jaar trouw![]()
ock mooi
Volgens mij is het stuur erin geslagenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zie ik nou een deuk in de tank ter hoogte van de aw van kawasaki ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij is het stuur erin geslagen
Zaterdag ga ik kijken
Ik ookquote:
proefritmeetquote:Op zondag 9 maart 2008 18:31 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij is het stuur erin geslagen
Zaterdag ga ik kijken
lijkt er wel op..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zie ik nou een deuk in de tank ter hoogte van de aw van kawasaki ?
tis in de buurt, bakkie kan altijdquote:Op zondag 9 maart 2008 18:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga nog niet rijden wel kijken
Zaterdag = motorkijkdag![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook
Ik heb gehoord dat de verkoper een nogal gladde jongen isMaar ik heb ook begrepen dat de Aprilias van Leo Teunissen naar SoloMoto zijn gegaan
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag is de eerste ronde, na een selectie gaan we proefrijden
Ik ben zaterdag de hele dag onderwegquote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zaterdag is de eerste ronde, na een selectie gaan we proefrijden
Komt goedquote:Op zondag 9 maart 2008 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis in de buurt, bakkie kan altijd
Zaterdag eerst Den Bosch (van der heijden) Geffen (Solomoto) Grave, Nijmegen (Termaat) en de finale Bakkie met OPMquote:Op zondag 9 maart 2008 20:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag de hele dag onderweg
's morgens 's middags in winterswijk.
's avonds in dongen
ik rij toch wat af zeg
een hele tourquote:Op zondag 9 maart 2008 20:27 schreef Rib-i het volgende:
Zaterdag eerst Den Bosch (van der heijden) Geffen (Solomoto) Grave, Nijmegen (Termaat) en de finale Bakkie met OPM![]()
![]()
M-F prijzenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Net ook maar even gekeken maar Solomoto is zeer zeker niet aan de goedkope kant![]()
6299 voor een Z750 uit 2004 met nog meer km's op de teller dan ik heb
Gezellig, gaan we daarna ergens bij de mac wat pakkenquote:Op zondag 9 maart 2008 20:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een hele tourmaarre termaat is voor mij missch ook wel interessant, helmpies enzow
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:48 schreef Rib-i het volgende:
Gezellig, gaan we daarna ergens bij de mac wat pakken
Leuk reclame filmpje in je sigquote:Op zondag 9 maart 2008 21:53 schreef bvvt het volgende:
maar wat een voorsprong voor stoner
oeh grolschquote:Op zondag 9 maart 2008 21:53 schreef bvvt het volgende:
maar wat een voorsprong voor stoner
quote:
tja.. wie niet..quote:Op zondag 9 maart 2008 22:13 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Benieuwd wanneer hij gaat stoppen![]()
Alhoewel, met zo'n salaris ging ik ook nog een jaartje door
hehehe, die staat er al een hele week in.quote:
De rest is superkort, Mickey Mouse baantje, dus het lijkt maar zo.quote:
Sinds wanneer kijk jij en de rest naar de MotoGP.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:06 schreef bvvt het volgende:
zo, de 250 was een leuke race
En nu op naar de motoGP
Ach, 't is in de avond en ik zat toevallig te kijken.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De rest is superkort, Mickey Mouse baantje, dus het lijkt maar zo.![]()
[..]
Sinds wanneer kijk jij en de rest naar de MotoGP.![]()
Heb ik dat al eerder gehoord.![]()
Duc beats Japanse high tech. So good race.quote:
Voetbalvrouwen.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:03 schreef bvvt het volgende:
Ach, 't is in de avond en ik zat toevallig te kijken.
hoefde ik niet te kijken naar oceans 11
Niet iedereen moet het van de lange snelle doordraaiers hebbenquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De rest is superkort, Mickey Mouse baantje, dus het lijkt maar zo.![]()
Als er tijd/zin is. Liever rijd ik zelfquote:[..]
Sinds wanneer kijk jij en de rest naar de MotoGP.![]()
Heb ik dat al eerder gehoord.![]()
Zandvoort heeft al meer dan genoeg bochten, maar van Croix zou ik helemaal gek worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
Niet iedereen moet het van de lange snelle doordraaiers hebben![]()
Maar zo op het scherm ziet er het wel anders uit dan eigen filmpjes.quote:Als er tijd/zin is. Liever rijd ik zelf
nja ach, kan me er prima vermaken gok ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zandvoort heeft al meer dan genoeg bochten, maar van Croix zou ik helemaal gek worden.
Zeker met een dikke Triumph.![]()
Met een SM heb je daar wel dikke pret.
Althans iemand anders dan ik.![]()
Sjah, het gevoel wat ik krijg tijdens het rijden kunnen die plaatjes op t scherm niet evenaren.quote:[..]
Maar zo op het scherm ziet er het wel anders uit dan eigen filmpjes.![]()
Yea, vind ik ook nergens op slaan eigenlijk. Op de openbare weg, sjah nja ok. Maar als prof?quote:Men wat een gevechten af en toe. Toseland de beuker.![]()
Titaniumsliders waren ook in met die avondrace.
Jepsquote:
ga de mijne ook maar is omsoepen.quote:
er zijn mensen die wel een beetje kunnen gebruikenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef Geerd het volgende:
Slagroom word je dik van.
Dat ontken ik ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 19:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
er zijn mensen die wel een beetje kunnen gebruiken
superspelen dusquote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
De rest is superkort, Mickey Mouse baantje, dus het lijkt maar zo.
zou nog beter zijn als die om de 2-3 sec een gloed over het zwarte zou hebbenquote:
laten doenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
superspelen dus![]()
daar gaan we ons wel vermaken
![]()
en het een Croix sluit het ander Zandvoort niet uit![]()
[..]
zou nog beter zijn als die om de 2-3 sec een gloed over het zwarte zou hebbenmaar dan moet ik eerst ff uitvogelen hoe dat moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.next bikeMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed ideeany experts hiero
![]()
ori
gek van boggiesquote:Op maandag 10 maart 2008 00:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zandvoort heeft al meer dan genoeg bochten, maar van Croix zou ik helemaal gek worden.
quote:Titaniumsliders waren ook in met die avondrace.
netjesquote:Op maandag 10 maart 2008 20:29 schreef Gawaine het volgende:
Radiatorkapjes ook klaar![]()
[ afbeelding ]
Toch 2 stofjes erop dus toch maar eerdaags naar de prof spuiter met het hele zooitje
zodat hij ook gelijk de zijkappen mee kan doen
Nicequote:Op maandag 10 maart 2008 20:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
Toch 2 stofjes erop dus toch maar eerdaags naar de prof spuiter met het hele zooitje
Lalala geldquote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed ideeany experts hiero
![]()
ori
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bakkie koffie bij de volgende meet
maar je bent op de goede weg
was alleen vanmiddag.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Gawaine het volgende:
Is fok bij jullie ook zo retetraag ?![]()
9 van de 10 keer laad hij ook geen smilie's of foto's in
+ een koekje en we hebben een dealquote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]bakkie koffie bij de volgende meet
maar je bent op de goede weg
begin maar te uploadenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
+ een koekje en we hebben een deal
wij hebben ze zover in duiven dat we soms het hele dienblad vol geladen krijgenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
begin maar te uploadenbij de mac is een cookie gratis
wrom gaan we nog naar se domequote:Op maandag 10 maart 2008 21:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wij hebben ze zover in duiven dat we soms het hele dienblad vol geladen krijgen![]()
Moet nog ff iets kraken anders wil t rode kruisje niet wegquote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
begin maar te uploadenbij de mac is een cookie gratis
aight duiven velperbroek -> duiven afrit -> duiven oprit -> velperbroek -> duiven afrit meetquote:Op maandag 10 maart 2008 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom gaan we nog naar se dome![]()
![]()
ik houd het voorlopig wel ff bij me simpele avatarquote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Moet nog ff iets kraken anders wil t rode kruisje niet weg
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik houd het voorlopig wel ff bij me simpele avatarthx anyway
duifafritmeet![]()
wtfquote:Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
Auto parkeerplek ruzie....
Sommige mensen hebben pas echte problemen
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Moet nog ff iets kraken anders wil t rode kruisje niet weg
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
Auto parkeerplek ruzie....
Sommige mensen hebben pas echte problemen
ziet er netjes uitquote:Op maandag 10 maart 2008 20:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
moest toch even een lach onderdrukkenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:03 schreef Gawaine het volgende:
fransman, duitser en keniaan zitten op een onbewoond eiland.
Na 5 dagen is het eten op en zegt de fransman, ik heb zo'n honger ik hak een stuk van mijn arm af
dan hebben we voor een paar dagen eten.
De andere twee "dat zou harstikke tof zijn"![]()
Weer 5 dagen later zegt de duitser dat hij een stuk van zijn bil snijdt en dat ze zodoende weer
voor een paar dagen eten hebben.
Andere twee weer harstikke blij![]()
Na weer 5 dagen laat de keniaan zijn broek zakken, haaa lekker braadworst zegt de duitser
Waarop de keniaan zegt 'ik dacht meer aan warme pap voor jullie "
Welks proggiequote:
std Dieren-G'dome routequote:
route zoveel mogelijk boeiende op/afritten zoekenquote:
quote:
zitten paar op/afritjes op? (Vallen niet op als je niet inzoomed?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
std Dieren-G'dome route![]()
afgezien van de heerlijke S-bocht
van de A12 naar de A50 is het vrij recht toe recht aan
yea, zal hem eerst uit mijn hoofd lerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx iig![]()
route is altijd te probbenmag u voorop
Mjeh, toch nog een groot contrast. Hoe vaak ik al niet verkeerd ben geredenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zeg nietszelf ook geen routeheld
preciesquote:Op maandag 10 maart 2008 22:33 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat je daar wel aardigf wat rondjes kan draaien
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:29 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=14209776271612960658,52.040814,6.100820%3B18130275497289185596,52.030510,6.108084%3B11280011758958745342,52.029419,6.100160%3B378456291860751567,52.016736,6.068047%3B7522713968526219150,52.012627,6.049968%3B13422503954461387016,51.983380,5.978794%3B13897658678758088738,51.980773,5.977588%3B16575283262733193277,51.947060,6.029410%3B15860516773690009948,52.027279,5.820361%3B11667343812340668841,51.976093,5.761808%3B8387497994769654629,51.975430,5.761680%3B13867478773058089402,51.943591,5.764678%3B11294999209264598337,51.908570,5.765420%3B6202620480584002818,51.906237,5.769062%3B1869335010549702100,51.906095,5.768057%3B10971007200472725518,51.907725,5.769917%3B13645003934450445144,51.909110,5.770118%3B767689336668789227,51.892823,5.833633%3B8337096896160290377,51.895206,5.868003%3B11326658212682227820,51.898810,5.869603%3B12734413162652001956,51.898176,5.865601%3B6105065556296794694,51.895267,5.863098%3B680220036651544368,51.897011,5.869847&saddr=Onbekende+weg+%4051.897011,+5.869847&daddr=&mra=pr&sll=52.367739,5.294552&sspn=0.072742,0.160675&ie=UTF8&ll=52.386811,5.317039&spn=0.036355,0.080338&t=h&z=14
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gek van boggiesdan is een motovakantie door Se Alps niks voor uwes
![]()
![]()
geen rechte weg of lange doordaaier te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teringjantje, nu pas eindelijk ff zitten.
En morgen eerder beginnen want de stand is nog niet klaar, en de beurs begint al op dinsdag.![]()
Excuses voor de magere bijdrage.![]()
![]()
![]()
Dat i het zelf dan nog niet verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:35 schreef bvvt het volgende:
erg irri om dat plaatje fatsoenlijk te krijgen
of ik gebruik niet de goede toolsPaint is niet goed iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
/sdohquote:
hij wordt daar verdacht veel gesignaleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:57 schreef bvvt het volgende:
ehh, K&W.......
help me out
o ja, klussen en wonen
mjehquote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef Cageon het volgende:
zitten paar op/afritjes op? (Vallen niet op als je niet inzoomed?)
Maar idd wel teveel recht toe recht aan, maarja is moeilijk te voorkomen
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
Nee.duwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je wordt bent euh
oud
![]()
![]()
whaddaboud zirkwie enzulks
boggies boggies doordraaers OK maar verder veel boggies boggies
Se Alps is écht leip wat dat betreft
zon vakantionen ga ik nog es overdoen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:39 schreef Geerd het volgende:
Wat een weer, te laat voor trein en de auto was weg, terug weg asfalt al lekker droog moi paar bogjes opgezocht:P
7 minuten vermaakquote:
Voor mij onbekendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is al opgelost
Was plugin (trapcode) voor after effects
Spanksquote:
Waar deed jij 't mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Voor mij onbekendziet er wel lekker uit
Neequote:
Photoshop per frame opbouwen dan door naar imagereadyquote:
je verveelde je?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Photoshop per frame opbouwen dan door naar imageready
Nice gedaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:58 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Photoshop per frame opbouwen dan door naar imageready
Nee had nog 15 minuten overquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee had nog 15 minuten overheb nu al ruim een maand vrije tijd
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nice gedaan![]()
uiteindelijk net zo bewerkelijk gok ik
Weet niet of je CS2 of hoger hebt, zo ja dan hoef je niet naar image readyzie: Window > Animation, in ps.
Scheelt weer 5 minutenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sweet zal ik ook eens mee klooien
Ztje wat doe jequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:07 schreef Gawaine het volgende:
Ben ook maar aan het photoshoppen op de ouderwetse manier![]()
Morgen de kappen naar de spuiter![]()
Kontje eraf om als voorbeeld voor de lak te dienen![]()
[ afbeelding ]
17 uurquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zeker een schademotor.![]()
Beursganger is ook weer thuis, dagje van 17 uur.![]()
Waren de paddo's medium of well done. Sinds je niet meer met El Presidente omgaat is het niveau gedaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwdje wordt bent euh
oud
![]()
![]()
whaddaboud zirkwie enzulks
boggies boggies doordraaers OK maar verder veel boggies boggies
Se Alps is écht leip wat dat betreft
zon vakantionen ga ik nog es overdoen
![]()
Panorama heb ik ook ontdekt thanks to you. Scheelt uren stitchen en lightness bijwerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Nice gedaan![]()
uiteindelijk net zo bewerkelijk gok ik
Weet niet of je CS2 of hoger hebt, zo ja dan hoef je niet naar image readyzie: Window > Animation, in ps.
Ik weet zo wel 100 leukere dingen.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef Snelwagen het volgende:
Lek in mn band heb ik net gevonden, band in een bak met water. Steeds de motoropbeuren, en weer ff draaien, weer kijken.
![]()
Maandag was me ook een kutdag, kging naar een beurs toe. Wij met zn 4'en naar Utrecht, klasgenoot en ik hadden VIP kaartjes die andere 2 niet. Wij tof doen dat we niet in de rij moesten staan, komen we daar. Zon gast: dr is geen rij te zien ouwe. Hmmmz neuj, is die beurs vandaag wel. Euh neuj begint morgen pas
.
Gaan we nog terug naar school om verder te gaan met het project dan?
Neuj, het is al 11 uur en we hebben maar tot half 5 project dus das niks![]()
Hele dag wezen poolen![]()
Volgende dag, de rest van de projectgroep. Hoe was het op de beurs?
Joah mooi
En waar gaat het geld heenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Net een zooi reisbureaus langs geweest... binnenkort veel geld uitgeven
Naar een vliegticketquote:
Fel roze!quote:
Wow..Een vriend heel in Japan!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Naar een vliegticket
Ga een vriend opzoeken in JapanHij zit ergens helemaal in het zuiden, dan nog een paar dagen Tokyo, en kreeg net bij een reisbureau te horen dat ik (voor 20 euro extra luchthavenbelasting) de overstap in Hongkong een of twee dagen later kan doen, heb ik dus ook nog een of 2 dagen in Hongkong
Moet ik alleen nog ff kijken hoe ik het met data ga doenBeetje lullig als ik dit jaar weer niet thuis ben als m'n zus d'r verjaardag viert
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Panorama heb ik ook ontdekt thanks to you. Scheelt uren stitchen en lightness bijwerken.
Zadel los halen, 2 schroefjes en 6 klikdingessen en los is de bibsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:32 schreef Rib-i het volgende:
Hola
@ Gawaine
Tof die zijkapjes zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel tot eind volgende week wachten eer het klaar is.![]()
Effin, kan ik thuis weer verder klussen![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:48 schreef Den_Haag het volgende:
WB, deze week komt de 4l olie binnen. Genoeg voor een weekje of 2 toch?
Yoepie, ben ik je misgelopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef Snelwagen het volgende:
Lek in mn band heb ik net gevonden, band in een bak met water. Steeds de motoropbeuren, en weer ff draaien, weer kijken.
![]()
Maandag was me ook een kutdag, kging naar een beurs toe. Wij met zn 4'en naar Utrecht, klasgenoot en ik hadden VIP kaartjes die andere 2 niet. Wij tof doen dat we niet in de rij moesten staan, komen we daar. Zon gast: dr is geen rij te zien ouwe. Hmmmz neuj, is die beurs vandaag wel. Euh neuj begint morgen pas
.
Gaan we nog terug naar school om verder te gaan met het project dan?
Neuj, het is al 11 uur en we hebben maar tot half 5 project dus das niks![]()
Hele dag wezen poolen![]()
Volgende dag, de rest van de projectgroep. Hoe was het op de beurs?
Joah mooi
Dat is ook te gekquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet wel tot eind volgende week wachten eer het klaar is.![]()
Effin, kan ik thuis weer verder klussen
De beurs is voorbijquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Heb je al een keer bijgevuld?![]()
[..]
Yoepie, ben ik je misgelopen.![]()
Ik mocht wel naar binnen maandag.
quote:
quote:Je mag nu als beloning de komende dagen thuis blijven
Sweetquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Naar een vliegticket
Ga een vriend opzoeken in JapanHij zit ergens helemaal in het zuiden, dan nog een paar dagen Tokyo, en kreeg net bij een reisbureau te horen dat ik (voor 20 euro extra luchthavenbelasting) de overstap in Hongkong een of twee dagen later kan doen, heb ik dus ook nog een of 2 dagen in Hongkong
Moet ik alleen nog ff kijken hoe ik het met data ga doenBeetje lullig als ik dit jaar weer niet thuis ben als m'n zus d'r verjaardag viert
Valt nog best meequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zadel los halen, 2 schroefjes en 6 klikdingessen en los is de bibs![]()
Het is het enige wat ik als voorbeeld mee kan gevenen de kleurcode's op internet
spreken elkaar nogal tegen![]()
Als ik het doe doe ik het wel goed
Waar geef je nou 2000- aan uit zonder dat het poser waarde heeftquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is ook te gek
Ik ben klaar met thuis klussen, voor zover dan
Zaterdag motoren kijken, maar ik heb alweer 2000 Euro van het budget aan instrumenten uitgegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Die kleur is wel weer helemaal in de modequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef ikookhier het volgende:
Zo weer thuis met fluoriserend geel loopgips mag het eerst minimaal belastenen het is weer voor 5 weken
daar na opnieuw foto's maken
![]()
Politiehesjespasengeelquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die kleur is wel weer helemaal in de mode![]()
En dat allemaal voor een schouderklopje van de baas en no dinero'squote:Op woensdag 12 maart 2008 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Morgen de hele dag en avond, vrijdag en zaterdag gaat het ook gewoon door, zondag en maandag afbouwen.
Dinsdag weer puin ruimen op kantoor.Met pasen ben ik vrij. Iedereen.
5 wekenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef ikookhier het volgende:
Zo weer thuis met fluoriserend geel loopgips mag het eerst minimaal belastenen het is weer voor 5 weken
daar na opnieuw foto's maken
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar geef je nou 2000- aan uit zonder dat het poser waarde heeft![]()
MeebieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staan mooi op een CBRquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:03 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Kan maar beter gaan pitten dan dit soort dingen bekijken... na die ticket heb ik er toch ff allemaal geen geld voor
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:05 schreef Rib-i het volgende:
5 weken![]()
Is dat wel normaalVolgens mij heb je nog openstaande boetes of het verzorgend personeel heeft de pik op je
En daarna Fysio... Jij rijdt dit jaar niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
![]()
Nope niet normaal maar ook geen normale breukals het niet goed geneest gaan ze als nog opereren
is goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En daarna Fysio... Jij rijdt dit jaar niet meer
Beter leen je me jou Z750 als die klaar is
Ik hou me inquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:04 schreef bvvt het volgende:
Yoo, is dit topic nu nog niet vol?
en ik zit lekker op kantoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
redelijk droog..hmm vanmiddag missch stukje blaas
[ Bericht 53% gewijzigd door Cageon op 13-03-2008 13:13:08 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |