jepquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Had jij mijn rotonde pics afgezeken dan?
ja dat afzeiken zal me een worst wezen, de pics heb ik niet geschotenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
jep
die brommer is toch veeeel te ver van de camera af
dikke vette pechquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij is het 20.45u. geweest![]()
Maar is wel te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ga niet erg hard, neem hem vrij constant het laatste stuk alleen t gas erop (dat staat niet op de film)
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja dat afzeiken zal me een worst wezen, de pics heb ik niet geschoten
Juh I know, maar daar stond geen bankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Cageon gefeliciteerd![]()
Vandaag heerlijk gereden met TataK en de BuurmanWeer was goed
![]()
![]()
Buurman had een nieuwe motor, niet geheel mijn dingMaar stuurde best redelijk mee.
[ afbeelding ]
En wezen kijken bij een Triumph dealer, dit zou heel goed de volgende kunnen worden.
[ afbeelding ]Pics van je autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:17 schreef BazzieK het volgende:
Cageon gefeliciteerd![]()
Vandaag heerlijk gereden met TataK en de BuurmanWeer was goed
![]()
![]()
Buurman had een nieuwe motor, niet geheel mijn dingMaar stuurde best redelijk mee.
[ afbeelding ]
En wezen kijken bij een Triumph dealer, dit zou heel goed de volgende kunnen worden.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je dan nou weer uitgespookt met de auto
Waarom nieuwe accountquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:28 schreef StrawWeb het volgende:
[..]
Nee, geen commentaar over je quote over je spoiler.
dat doe je toch ook al met je motor![]()
De politie ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen de koningin mag we zeggen ipv ik
Oja... niks gezegdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De politie ook
En waar waren we mee bezig meneer?
Hoe hard reden we daar wel niet mevrouw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wat is het nou - wel of nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De politie ook
En waar waren we mee bezig meneer?
Hoe hard reden we daar wel niet mevrouw?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:39 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met eerst snel lezen dacht ik
Profiel bekijken, vandaag geregistreerd, dacht gelijk aan de buurman van BazzieK
Foto in je sig deed mij van gedachten veranderen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |