| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 2. Liverpool 35 77 22 11 2 69 26 43 3. Chelsea FC 35 74 22 8 5 59 21 38 4. Arsenal FC 35 68 19 11 5 63 32 31 5. Aston Villa FC 35 58 16 10 9 51 44 7 6. Everton FC 35 56 15 11 9 50 36 14 7. West Ham 35 48 13 9 13 39 38 1 8. Manchester City 35 47 14 5 16 56 46 10 9. Fulham 35 47 12 11 12 35 31 4 10. Tottenham 35 47 13 8 14 42 41 1 11. Wigan 34 42 11 9 14 31 38 -7 12. Bolton Wanderers 35 39 11 6 18 40 51 -11 13. Stoke City 35 39 10 9 16 33 50 -17 14. Portsmouth 35 38 9 11 15 35 53 -18 15. Blackburn Rovers 35 37 9 10 16 38 58 -20 16. Sunderland 35 35 9 8 18 31 48 -17 17. Hull City 35 34 8 10 17 37 60 -23 18. Newcastle 35 31 6 13 16 37 56 -19 19. Middlesbrough 35 31 7 10 18 25 51 -26 20. West Bromwich 35 28 7 7 21 33 64 -31 |
Het was niet best. Ik denk dat Hull eruitgaat, ze presteren dramatisch de laatste tijd en dat zie ik niet meer veranderen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Het blijft 1-0 en ik ben blij dat ik niet heb gekeken.
Ik voel meer spanning voor morgenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef Dos37 het volgende:
en plek 1
Niet veel meer dan in Spanje of Italie. Of Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:03 schreef Dos37 het volgende:
en plek 1
Riera is alweer overbodig?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Pranjic maakt liverpool kampioen volgend seizoen
edit: Nouja, als hij net zo goed als Park wordt is het geen miskoop natuurlijk
Ik ook. Evenals Man Utd vs. Man City omdat derbyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Radegast het volgende:
Monday, 11 May 2009
Newcastle v Middlesbrough, 20:00
Ik verheug me er nu al op..
Laat ze maar lekker gelijk spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Radegast het volgende:
Monday, 11 May 2009
Newcastle v Middlesbrough, 20:00
Ik verheug me er nu al op..
Dat zijn wel de Engelse tijdenquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De club die verliest is nagenoeg rijp voor het Championship.
Ik eigenlijk ook.quote:
Met die gekken van het 'Abu Dhabi'-consortium.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zondag de Manchester-derby en ik hoop dat 't zo'n ongelofelijke afmaakpartij wordt. Schijtcitizens
jaah, op de bbc site is een tekstuele coverage. Boris post daar altijd van. Moet je hem even hore.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is er op internet 'n soort van live-coverage via tekst of radio van 'n PL-wedstrijd om via je telefoon te volgen?
Ik kan morgen namelijk de derby niet via de tv volgen zeer waarschijnlijk
bbc.co.uk en dan op de link klikken text coverage, Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jaah, op de bbc site is een tekstuele coverage. Boris post daar altijd van. Moet je hem even hore.
n.
quote:1425: EVERTON v TOTTENHAM LINE-UPS
Everton: Howard, Neville, Yobo, Lescott, Baines, Gosling, Rodwell, Cahill, Pienaar, Fellaini, Jo.
Subs: Nash, Castillo, Saha, Vaughan, Jacobsen, Osman, Wallace.
Tottenham: Gomes, Corluka, King, Woodgate, Bale, Hutton, Huddlestone, Jenas, Modric, Keane, Defoe.
Subs: Cudicini, Bentley, Pavlyuchenko, Gunter, Campbell, Chimbonda, Rose.
Referee: Lee Mason (Lancashire)
1424: WEST BROM v WIGAN LINE-UPS
West Brom: Kiely, Zuiverloon, Martis, Olsson, Cech, Brunt, Dorrans, Greening, Borja Valero, Menseguez, Fortune.
Subs: Allsopp, Bednar, Kim, Filipe Teixeira, Simpson, Donk, Mulumbu.
Wigan: Kirkland, Melchiot, Bramble, Scharner, Figueroa, Valencia, Cattermole, Brown, N'Zogbia, Kapo, Rodallega.
Subs: Kingson, Edman, Watson, Koumas, Zaki, Boyce, De Ridder.
Referee: Peter Walton (Northamptonshire)
1422: HULL v STOKE LINE-UPS
Hull: Myhill, Ricketts, Turner, Zayatte, Dawson, Garcia, Boateng, Kilbane, Barmby, Fagan, Cousin.
Subs: Duke, Geovanni, Hughes, Mendy, Halmosi, Marney, Manucho.
Stoke: Sorensen, Wilkinson, Shawcross, Abdoulaye Faye, Cort, Lawrence, Delap, Whelan, Etherington, Beattie, Fuller.
Subs: Simonsen, Olofinjana, Cresswell, Pugh, Kelly, Camara, Sonko.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
1422: BLACKBURN v PORTSMOUTH LINE-UPS
Blackburn: Robinson, Andrews, Nelsen, Givet, Warnock, Diouf, Grella, Kerimoglu, Pedersen, Samba, McCarthy.
Subs: Bunn, Khizanishvili, Mokoena, Villanueva, Treacy, Olsson, Doran.
Portsmouth: James, Kaboul, Campbell, Distin, Hreidarsson, Johnson, Hughes, Davis, Mullins, Belhadj, Crouch.
Subs: Begovic, Kanu, Nugent, Utaka, Basinas, Pennant, Cranie.
Referee: Mike Riley (Yorkshire)
1421: BOLTON v SUNDERLAND LINE-UPS
Bolton: Jaaskelainen, Steinsson, Cahill, Andrew O'Brien, Samuel, Kevin Davies, Muamba, McCann, Cohen, Taylor, Elmander.
Subs: Al Habsi, Smolarek, Mark Davies, Riga, Puygrenier, Makukula, Basham.
Sunderland: Fulop, Bardsley, Davenport, Ferdinand, Collins, Whitehead, Tainio, Malbranque, Leadbitter, Richardson, Jones.
Subs: Colgan, Edwards, Cisse, Murphy, Reid, Healy, McShane.
Referee: Rob Styles (Hampshire)
1415: FULHAM v ASTON VILLA LINE-UPS
Fulham: Schwarzer, Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky, Gera, Murphy, Etuhu, Dempsey, Kamara, Nevland.
Subs: Zuberbuhler, Zamora, Dacourt, Gray, Stoor, Baird, Smalling.
Aston Villa: Friedel, Luke Young, Knight, Davies, Shorey, Milner, Petrov, Barry, Ashley Young, Carew, Agbonlahor.
Subs: Guzan, Sidwell, Delfouneso, Heskey, Reo-Coker, Gardner, Clark.
Referee: Mark Halsey (Lancashire)
Daar ondervinden we al meer nadelen van de laatste tijd, ondermeer doordat Lazio-Roma niet uitgezonden werd. Ik snap ook niet waar het voor nodig was om twee kanalen te schrappen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat er maar op 3 kanalen Engels voetbal is nu, dat is toch het nadeel van maar 6 kanalen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:23 schreef Smeich het volgende:
Man hey, drie wedstrijden maar en dan geen Villa, Bolton of Fulham![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar ondervinden we al meer nadelen van de laatste tijd, ondermeer doordat Lazio-Roma niet uitgezonden werd. Ik snap ook niet waar het voor nodig was om twee kanalen te schrappen.
Eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Wilskracht het volgende:
Het wordt tijd dat eredivisie live en sport1 gaat fuseren met behoud van 10 kanalen.
Dat begint toch altijd om 4 uur?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey hoelaat nederlandse tijd is de fa cup finale ?
De 30ste
Dan ga ik wel overwegen 'n abonnement te nemen, nu vind ik 't nog niet interessant genoeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Wilskracht het volgende:
Het wordt tijd dat eredivisie live en sport1 gaat fuseren met behoud van 10 kanalen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan ga ik wel overwegen 'n abonnement te nemen, nu vind ik 't nog niet interessant genoeg.
en bijna viel de 2-2 er ook nog in.quote:
Ik denk een saaie 0-0, al kan er altijd zomaar een goal vallen natuurlijk.quote:Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Nasri, Song Billong, Diaby, Fabregas, Van Persie.
Chelsea: Cech, Bosingwa, Alex, Terry, Ashley Cole, Essien, Mikel, Lampard, Anelka, Drogba, Malouda.
Eerste keer was gewoon te zwaar bestraft, dat weet de scheids ook wel.quote:
Welke scheids is het eigenlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eerste keer was gewoon te zwaar bestraft, dat weet de scheids ook wel.
Gellukig niet op fokquote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar was je toen Iniesta van de week de 1-1 maakte trouwens?
Arsenal is gewoon epic failquote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
Arsenal
Volgende week moeten ze tegen Man United
quote:
Een (grens)scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef mcyodogg het volgende:
En weer wordt Van Persie niet afgevlagd
Echt ongelooflijk. Wat is dat?
Maar het is altijd Van Persie die ermee wegkomt. Waarschijnlijk loopt hij heel listig weg en wordt de assistent getricked. Wel enorm bizar.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een (grens)scheidsrechterlijke dwaling.
Voor de verandering weer eens het 'keep the faith'-doek in beeld hoor
Klopt, al zijn er een paar niet bij natuurlijk. Maar dan hadden ze inderdaad een betere bank moeten hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
Het zit ze ook niet mee...
Arsenal heeft fantastische spelers, maar die verdediging
Huilie, ik heb vaak zat gezien dat ie onterecht werd afgefloten.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar het is altijd Van Persie die ermee wegkomt. Waarschijnlijk loopt hij heel listig weg en wordt de assistent getricked. Wel enorm bizar.
knikkende knieen voor elke verdediging die tegen brendtner staatquote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Bendtner gaat komen hoor. Hopelijk zakt z'n broek niet af.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Bendtner gaat komen hoor. Hopelijk zakt z'n broek niet af.
Een rechtsback en een linksbenige centrumverdediger (Upson bijvoorbeeld) allereerst.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:11 schreef BoerBert het volgende:
De verdediging heeft nodig een kwaliteitsinjectie nodig
Je zou het ook als een compliment op kunnen vatten.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Huilie, ik heb vaak zat gezien dat ie onterecht werd afgefloten.
Daarbij, alsof Chelsea geen gluiperige spelers heeft.
het kan nogquote:
Het viel op dat hij woensdag zo rustig was.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Malouda is aan de drugs.. zag je hem vliegen?
Wenger is een tactisch onbenul. Ik heb groot respect voor de man wat betreft zijn andere kwaliteiten (het beter maken van jong talent, goedkoop talent inkopen en naar een hoog niveau brengen, en het nastreven van mooi, ambitieus en aanvallend voetbal...), maar tactisch is hij eigenlijk al jaren onnavolgbaar (op de verkeerde manier)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Adebayor op de bank begon, Wenger.
Zo wordt Arsenal nooit meer landskampioen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Adebayor op de bank begon, Wenger.
Gibbs opereerde ook nerveus dinsdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Die kan zo in de galerijquote:
Jammer/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) genoeg wordt Arsenal niet geregeerd door een suikeroom met teveel macht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk vliegt wenger eruit. zeer onsympathieke man
quote:
Geblesseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Maar ik merk al dat je Gibbs alleen vandaag hebt zien spelen. Tegen Manchester (uit), Liverpool (uit), Chelsea (Fa Cup) en vandaag was/is hij uitstekend.
Dat joch is ook hartstikke jong. Dat is natuurlijk leuk, maar zet er alsjeblieft ook iemand met wat ervaring tegenover. De balans is gewoon niet goed. De gemiddelde leeftijd bij Arsenal ligt volgens mij echt 5 jaar lager dan gemiddeld. Zelfs een steunpilaar als Cesc is nog maar net 22. Nu is hij wel een uitzonderlijk talent, maar niet iedereen kan dat aan op die leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.
Een Bosingwa of een Sagna, die stralen al wel die 'rust' en die kwaliteit uit, en bij Gibbs is het nog iets te wisselvallig.
Dat is na zo'n 3000 anti-Arsenal posts van je wel duidelijk.quote:
Dude hij is fokking 19 jaar...quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.
Een Bosingwa of een Sagna, die stralen al wel die 'rust' en die kwaliteit uit, en bij Gibbs is het nog iets te wisselvallig.
Ja, ik dacht dat het niks ging worden, maar dat viel nog mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:29 schreef Dos37 het volgende:
het was toch nog een leuke wedstrijd die nergens meer over ging
Ach ja, beter dan Scolari die 3x verloor en 1x gelijkspeelde tegen de andere toppers. Terwijl Hiddink 3x wint en 1x gelijkspeelt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hiddink, de man die chelski ook de CL niet bracht
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoegquote:
Dat kwam door een waardeloze scheids. Hiddink (en Chelsea) heeft alles gedaan wat je van hem kon verwachten wat dat betreft, maar als je op zo'n manier genaaid wordt.... tja(!)quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hiddink, de man die chelski ook de CL niet bracht
Ik neem het die jongen ook niet persoonlijk kwalijk. Ik neem het Wenger kwalijk. Die wisselvalligheid hoort idd normaal gesproken bij iemand van die leeftijd, en natuurlijk is het een groot talent, maar eigenlijk zou hij nog niet zo voor de leeuwen gegooid moeten worden wanneer hij daar nog niet klaar voor is.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat joch is ook hartstikke jong. Dat is natuurlijk leuk, maar zet er alsjeblieft ook iemand met wat ervaring tegenover. De balans is gewoon niet goed. De gemiddelde leeftijd bij Arsenal ligt volgens mij echt 5 jaar lager dan gemiddeld. Zelfs een steunpilaar als Cesc is nog maar net 22. Nu is hij wel een uitzonderlijk talent, maar niet iedereen kan dat aan op die leeftijd.
Vorig jaar hadden ze in de finale gewoon ontzettend veel pech dat terry die bal op de paal schoot dit jaar hadden ze ook gewoon in de finale moeten komen maar dan maakt barca in de laatste minuten met hun enige schot op goal een doelpunt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoeg
En Arsenal wint al jaren niksquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoeg
Maar misschien zou het weleens tijd worden al we weer eens echt om de prijzen willen meedoen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) genoeg wordt Arsenal niet geregeerd door een suikeroom met teveel macht.
Tja, dat heeft Wenger eigenlijk altijd al gehad: Vrijwel altijd neemt hij zijn eigen spelers volledig in bescherming (" I deed not see it, but...") en alles wat de tegenpartij doet is unfair en een 'disgrace' etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Arsène Wenger slams Didier Drogba ‘dive’ after home thrashing
Echt, hoe durft ie na de acteerprestaties van Adebayor dezelfde middag.
En dan te denken dat bij die actie van Drogba er tenminste nog contact was tussen hem en Fabregas. Hij doet natuurlijk wel alsof hij is neergeschoten door een kanon, maar bij Adebayor was er niet eens contact.
quote:
Da's niet goed voor jullie toto hoorquote:
Hull moet blijven, dat gaat boven de totoquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
Da's niet goed voor jullie toto hoor
Newcastle moet gestraft worden voor het beleid van de laatste jaren, dat gaat voor de totoquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Hull moet blijven, dat gaat boven de toto.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef Dos37 het volgende:
Owen nooit meer opstellen lijkt me verstandig
Was het ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef mcyodogg het volgende:
Leek wel buitenspel die 2-1.
Ik denk het niet. Dit geeft een enorme boost. Ik gun het Hull (ook) niet, maar het gaat hen de kop kosten vermoed ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet waarom maar ik zie Newcastle alsnog degraderen
Was het ook duidelijk. Newcastle had sowieso niet te klagen over de arbitrage.quote:
Ja, door een Houdini-act van West Brom.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Ludacriss het volgende:
Weet niet waarom maar ik zie Newcastle alsnog degraderen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Morgen 13.05.09:
21:00 Wigan - Manchester United
Zaterdag 16.05.09:
13:45 Manchester United - Arsenal FC![]()
16:00 Bolton Wanderers - Hull City
16:00 Everton - West Ham United
16:00 Middlesbrough - Aston Villa
16:00 Newcastle United - Fulham
16:00 Stoke City - Wigan
16:00 Tottenham Hotspur - Manchester City
Zondag17.05.09:
14:30 West Bromwich Albion - Liverpool
17:00 Chelsea - Blackburn Rovers
Maandag18.05.09:
21:00 Portsmouth - Sunderland
Het wordt een heerlijke wedstrijd met veel doelpuntenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Denk je? Of zal 't wederom "men against boys" zijn?
Hopelijk niet, ik ga hem iig niet kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Het wordt een heerlijke wedstrijd met veel doelpunten
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hopelijk niet, ik ga hem iig niet kijken.
Ik hoef Man Utd geen kampioen te zien worden tegen ons.
Als ze morgen van Wigan winnen is het gat met Pool 6 punten met nog 2 wedstrijden te gaan. 1 Punt tegen Arsenal is dus genoeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijken
Ze moeten morgen ook al hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ze al winnen, dan moeten ze nog 1 punt hebben. Dus dat zal niet op de dag zelf gebeuren, je kunt met 'n "gerust hart" kijken
Gerrard dus speler van het jaar volgens journalisten. Lijkt me een meer terechte winnaar dan Giggs, maar dat Vidic helemaal niet in de top 3 staat slaat dan weer nergens op.quote:Gerrard lands writers' accolade
Liverpool captain Steven Gerrard has been named the 2009 Football Writers' Association Footballer of the Year. The 28-year-old England midfielder pipped Manchester United duo Ryan Giggs and Wayne Rooney in the poll voted for by journalists.
bron: BBC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mcyodogg op 13-05-2009 18:37:00 ]PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kwam ik niet opPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.één van de missers is wel een blunder, de ander wist ik gewoon niet
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem ook niet maar nu weer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie m'n eigen (vorige) post niet, maar deze gaat dicht lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |