Ach ja, beter dan Scolari die 3x verloor en 1x gelijkspeelde tegen de andere toppers. Terwijl Hiddink 3x wint en 1x gelijkspeelt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hiddink, de man die chelski ook de CL niet bracht
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoegquote:
Dat kwam door een waardeloze scheids. Hiddink (en Chelsea) heeft alles gedaan wat je van hem kon verwachten wat dat betreft, maar als je op zo'n manier genaaid wordt.... tja(!)quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hiddink, de man die chelski ook de CL niet bracht
Ik neem het die jongen ook niet persoonlijk kwalijk. Ik neem het Wenger kwalijk. Die wisselvalligheid hoort idd normaal gesproken bij iemand van die leeftijd, en natuurlijk is het een groot talent, maar eigenlijk zou hij nog niet zo voor de leeuwen gegooid moeten worden wanneer hij daar nog niet klaar voor is.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dat joch is ook hartstikke jong. Dat is natuurlijk leuk, maar zet er alsjeblieft ook iemand met wat ervaring tegenover. De balans is gewoon niet goed. De gemiddelde leeftijd bij Arsenal ligt volgens mij echt 5 jaar lager dan gemiddeld. Zelfs een steunpilaar als Cesc is nog maar net 22. Nu is hij wel een uitzonderlijk talent, maar niet iedereen kan dat aan op die leeftijd.
Vorig jaar hadden ze in de finale gewoon ontzettend veel pech dat terry die bal op de paal schoot dit jaar hadden ze ook gewoon in de finale moeten komen maar dan maakt barca in de laatste minuten met hun enige schot op goal een doelpunt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoeg
En Arsenal wint al jaren niksquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor maar chelsea pakt hooguit de troostprijs van de FA cup, voor de echte prijzen zijn ze blijkbaar ook niet goed genoeg
Maar misschien zou het weleens tijd worden al we weer eens echt om de prijzen willen meedoen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) genoeg wordt Arsenal niet geregeerd door een suikeroom met teveel macht.
Tja, dat heeft Wenger eigenlijk altijd al gehad: Vrijwel altijd neemt hij zijn eigen spelers volledig in bescherming (" I deed not see it, but...") en alles wat de tegenpartij doet is unfair en een 'disgrace' etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:04 schreef mcyodogg het volgende:
Arsène Wenger slams Didier Drogba ‘dive’ after home thrashing
Echt, hoe durft ie na de acteerprestaties van Adebayor dezelfde middag.
En dan te denken dat bij die actie van Drogba er tenminste nog contact was tussen hem en Fabregas. Hij doet natuurlijk wel alsof hij is neergeschoten door een kanon, maar bij Adebayor was er niet eens contact.
quote:
Da's niet goed voor jullie toto hoorquote:
Hull moet blijven, dat gaat boven de totoquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
Da's niet goed voor jullie toto hoor
Newcastle moet gestraft worden voor het beleid van de laatste jaren, dat gaat voor de totoquote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Hull moet blijven, dat gaat boven de toto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |