Zo wordt Arsenal nooit meer landskampioen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Adebayor op de bank begon, Wenger.
Gibbs opereerde ook nerveus dinsdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Die kan zo in de galerijquote:
Jammer/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) genoeg wordt Arsenal niet geregeerd door een suikeroom met teveel macht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk vliegt wenger eruit. zeer onsympathieke man
quote:
Geblesseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Maar ik merk al dat je Gibbs alleen vandaag hebt zien spelen. Tegen Manchester (uit), Liverpool (uit), Chelsea (Fa Cup) en vandaag was/is hij uitstekend.
Dat joch is ook hartstikke jong. Dat is natuurlijk leuk, maar zet er alsjeblieft ook iemand met wat ervaring tegenover. De balans is gewoon niet goed. De gemiddelde leeftijd bij Arsenal ligt volgens mij echt 5 jaar lager dan gemiddeld. Zelfs een steunpilaar als Cesc is nog maar net 22. Nu is hij wel een uitzonderlijk talent, maar niet iedereen kan dat aan op die leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.
Een Bosingwa of een Sagna, die stralen al wel die 'rust' en die kwaliteit uit, en bij Gibbs is het nog iets te wisselvallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |