Eerste keer was gewoon te zwaar bestraft, dat weet de scheids ook wel.quote:
Welke scheids is het eigenlijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eerste keer was gewoon te zwaar bestraft, dat weet de scheids ook wel.
Gellukig niet op fokquote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar was je toen Iniesta van de week de 1-1 maakte trouwens?
Arsenal is gewoon epic failquote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
Arsenal
Volgende week moeten ze tegen Man United
quote:
Een (grens)scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef mcyodogg het volgende:
En weer wordt Van Persie niet afgevlagd
Echt ongelooflijk. Wat is dat?
Maar het is altijd Van Persie die ermee wegkomt. Waarschijnlijk loopt hij heel listig weg en wordt de assistent getricked. Wel enorm bizar.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een (grens)scheidsrechterlijke dwaling.
Voor de verandering weer eens het 'keep the faith'-doek in beeld hoor
Klopt, al zijn er een paar niet bij natuurlijk. Maar dan hadden ze inderdaad een betere bank moeten hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
Het zit ze ook niet mee...
Arsenal heeft fantastische spelers, maar die verdediging
Huilie, ik heb vaak zat gezien dat ie onterecht werd afgefloten.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar het is altijd Van Persie die ermee wegkomt. Waarschijnlijk loopt hij heel listig weg en wordt de assistent getricked. Wel enorm bizar.
knikkende knieen voor elke verdediging die tegen brendtner staatquote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Bendtner gaat komen hoor. Hopelijk zakt z'n broek niet af.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Bendtner gaat komen hoor. Hopelijk zakt z'n broek niet af.
Een rechtsback en een linksbenige centrumverdediger (Upson bijvoorbeeld) allereerst.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:11 schreef BoerBert het volgende:
De verdediging heeft nodig een kwaliteitsinjectie nodig
Je zou het ook als een compliment op kunnen vatten.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Huilie, ik heb vaak zat gezien dat ie onterecht werd afgefloten.
Daarbij, alsof Chelsea geen gluiperige spelers heeft.
het kan nogquote:
Het viel op dat hij woensdag zo rustig was.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef Chadi het volgende:
Malouda is aan de drugs.. zag je hem vliegen?
Wenger is een tactisch onbenul. Ik heb groot respect voor de man wat betreft zijn andere kwaliteiten (het beter maken van jong talent, goedkoop talent inkopen en naar een hoog niveau brengen, en het nastreven van mooi, ambitieus en aanvallend voetbal...), maar tactisch is hij eigenlijk al jaren onnavolgbaar (op de verkeerde manier)quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Adebayor op de bank begon, Wenger.
Zo wordt Arsenal nooit meer landskampioen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Adebayor op de bank begon, Wenger.
Gibbs opereerde ook nerveus dinsdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Die kan zo in de galerijquote:
Jammer/gelukkig (doorhalen wat niet van toepassing is) genoeg wordt Arsenal niet geregeerd door een suikeroom met teveel macht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk vliegt wenger eruit. zeer onsympathieke man
quote:
Geblesseerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Is Clichy nog steeds geblesseerd? Ik snap sowieso niet waarom die Gibbs meespeelt...
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geblesseerd.
Maar ik merk al dat je Gibbs alleen vandaag hebt zien spelen. Tegen Manchester (uit), Liverpool (uit), Chelsea (Fa Cup) en vandaag was/is hij uitstekend.
Dat joch is ook hartstikke jong. Dat is natuurlijk leuk, maar zet er alsjeblieft ook iemand met wat ervaring tegenover. De balans is gewoon niet goed. De gemiddelde leeftijd bij Arsenal ligt volgens mij echt 5 jaar lager dan gemiddeld. Zelfs een steunpilaar als Cesc is nog maar net 22. Nu is hij wel een uitzonderlijk talent, maar niet iedereen kan dat aan op die leeftijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem wel vaker zien spelen, en af en toe was hij ook best aardig, maar ik vind hem wel een stuk minder goed dan een Clichy. Nog iets te 'druistig' af en toe.
Een Bosingwa of een Sagna, die stralen al wel die 'rust' en die kwaliteit uit, en bij Gibbs is het nog iets te wisselvallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |