Klisma'squote:
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.quote:
ik heb 6 kussens om mij te steunen zodat ik niet ga liggen dus ik hou het zo wel vol.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar dan ben ik meestal weg en heb ik geen tijd meer om hier nog te posten
Dan ruikt het nog lekker ook als de juiste groentes gebruikt zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhahh ik pas wel in een eenmans groente potje nadat ze de fik erin hebben gezet
Molto benequote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers De deelnemersranking
Deze week was toch je spataderen avontuur?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.
De wond blijft dan zo`n week open.
Maar jij at (bijna) niets, neem ik aan. Echt wel dat ze al gepoept hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.
De wond blijft dan zo`n week open.
Volgende week dinsdag.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze week was toch je spataderen avontuur?
Moet ik je de tussenstanden nog door sms-en als je onder het mes ligt?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag.
De 10 dagen daarna staat niets gepland, en dat zijn precies de 10 laatste dagen van De Bunker.
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan een taboe.
Dat ze erover zouden liegen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:54 schreef spapaars het volgende:
Voor de liefhebbers.
Video van John-DK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ] 9,63MB 1m48s
Nee bewaar ze todat ik zeker ben..quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bewaart je stemmen tot ver na afloop van het programma, volgens mij.
daar zitten morgen spinnen inquote:
En ik vind dit prima te pruimen Anders dan BB of DGK. ! Leuke stream, mensen in de bunker die genoeg losmaken om over te schrijven en als je "dat andere" wil zien biedt het internet genoeg om toch "aan je trekken" te komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind dit helemaal terug naar 0 experiment geen reet aan om naar te kijken, doe mij maar onbeperkt gevangen in luxe, hoeren, drank, schelden, vechten, neuken, beuken, slaan, streamlocks, kaartenacties, en vliegtuigjes
Marielin moet gewoon tegen hem aan kruipen. Qua warmte daar bedoel ik niks mee verder. Das menselijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Peter lijkt confortabeler te liggen dan Marielin, ondanks dat hij buiten ligt.
Die slaapzakken zijn echt warm genoeg hoor. Volgens mij ga je daar met deze temperatuur in zweten als je ze dicht ritst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Marielin moet gewoon tegen hem aan kruipen. Qua warmte daar bedoel ik niks mee verder. Das menselijk
ze zal zeker last van haar nek krijgen als ze in deze houding gaat slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de kosten voor Marielins op te lopen nekhernia vergoed worden.
Ja, ik ben weer een paar dagen in NL.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Molto bene, en BSOL is ook weer aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |