Nee bewaar ze todat ik zeker ben..quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bewaart je stemmen tot ver na afloop van het programma, volgens mij.
daar zitten morgen spinnen inquote:
En ik vind dit prima te pruimen Anders dan BB of DGK. ! Leuke stream, mensen in de bunker die genoeg losmaken om over te schrijven en als je "dat andere" wil zien biedt het internet genoeg om toch "aan je trekken" te komen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:54 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind dit helemaal terug naar 0 experiment geen reet aan om naar te kijken, doe mij maar onbeperkt gevangen in luxe, hoeren, drank, schelden, vechten, neuken, beuken, slaan, streamlocks, kaartenacties, en vliegtuigjes
Marielin moet gewoon tegen hem aan kruipen. Qua warmte daar bedoel ik niks mee verder. Das menselijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Peter lijkt confortabeler te liggen dan Marielin, ondanks dat hij buiten ligt.
Die slaapzakken zijn echt warm genoeg hoor. Volgens mij ga je daar met deze temperatuur in zweten als je ze dicht ritst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Marielin moet gewoon tegen hem aan kruipen. Qua warmte daar bedoel ik niks mee verder. Das menselijk
ze zal zeker last van haar nek krijgen als ze in deze houding gaat slapen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat de kosten voor Marielins op te lopen nekhernia vergoed worden.
Ja, ik ben weer een paar dagen in NL.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Molto bene, en BSOL is ook weer aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |