Voornamelijk gesprekken over dooienquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
zo terug van de hond uitlaten en nu geīnstalleerd in mijn waterbed. gaat er nog wat gebeuren gaan we nog rellen zien
Misschien als je scherpe voorwerpen bij je hebt en de webcam aan staatquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
zo terug van de hond uitlaten en nu geīnstalleerd in mijn waterbed. gaat er nog wat gebeuren gaan we nog rellen zien
Tis zijn beroep .. Vind dat ie er prima mee omgaatquote:
Ja ik duik ook zo mn verwarmde drijfbed in.....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
Nee hoorde en zag het ook en melde het al in het topic hierquote:Op maandag 4 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
was ik de enige die merkte dat er werd weggezapt toen jeroen begon over of het allemaal wel verantwoord was wat er gebeurde en of er wel sportartsen aanwezig waren?
Kan toeval zijn natuurlijk...
is dat met babelfish vertaald?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef spapaars het volgende:
Internationaal.
Re: The Bunker - Netherlands
why are they censoring the showers each day? i don't understand, it's a reality!!! and only one stream? in all the realities always are 2 or more streams to see differents zones.
sadly this show hasn't future, a shame with the the bodies of this girls
Denk dat ze wel noodstroom hebben, er is daar best wat afhankelijk van stroom boven bij de regie :pquote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wat Jeroen net zegt , is het wel verantwoord die twee in de isolatie als bijvoorbeeld de stroom uitvalt en het luik kan niet meer open
er is ook niks mee, ik ken ook iemand met dat beroepquote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis zijn beroep .. Vind dat ie er prima mee omgaat
Nee dat graf gezeik is veel leuker. Geen toeval dusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
was ik de enige die merkte dat er werd weggezapt toen jeroen begon over of het allemaal wel verantwoord was wat er gebeurde en of er wel sportartsen aanwezig waren?
Kan toeval zijn natuurlijk...
Bronquote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef spapaars het volgende:
Internationaal.
Re: The Bunker - Netherlands
why are they censoring the showers each day? i don't understand, it's a reality!!! and only one stream? in all the realities always are 2 or more streams to see differents zones.
sadly this show hasn't future, a shame with the the bodies of this girls
lekker hč, ik ben al geplonsdquote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik duik ook zo mn verwarmde drijfbed in.....
Ja, doet hij ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis zijn beroep .. Vind dat ie er prima mee omgaat
Mwhahh ik pas wel in een eenmans groente potje nadat ze de fik erin hebben gezetquote:Op maandag 4 mei 2009 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat verschilt per land ... In Spanje passen de kisten me niet .
Kan niet héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |