Klisma'squote:
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.quote:
ik heb 6 kussens om mij te steunen zodat ik niet ga liggen dus ik hou het zo wel vol.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar dan ben ik meestal weg en heb ik geen tijd meer om hier nog te posten
Dan ruikt het nog lekker ook als de juiste groentes gebruikt zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhahh ik pas wel in een eenmans groente potje nadat ze de fik erin hebben gezet
Molto benequote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers De deelnemersranking
Deze week was toch je spataderen avontuur?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.
De wond blijft dan zo`n week open.
Maar jij at (bijna) niets, neem ik aan. Echt wel dat ze al gepoept hebbenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ivm mijn aambei-ingreep in juni wel een geruststellende gedachte, dat het kan.
De wond blijft dan zo`n week open.
Volgende week dinsdag.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze week was toch je spataderen avontuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |