Hij is iig heel veel vooruit gegaanquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en moet je nagaan dat Mark d'r ex is en nu mijn vriend.
[..]
Neuh, Sjoerd een nekschot geven is genoeg.
Jordy van Loon is een koning. Hij is al ontmaagdquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef ImTheBase het volgende:
Wat een kutknul die Jordywat een gast, hahahahaha
Z'n ballen zijn al ingedaald.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef ImTheBase het volgende:
Wat een kutknul die Jordywat een gast, hahahahaha
Mocht ie willenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jordy van Loon is een koning. Hij is al ontmaagd
Sop sopquote:
Uh ja.quote:
En net zo vervelendquote:Op maandag 4 mei 2009 17:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij krijgt meer aanbod dan dat hij zal vragen hoorDie man is kankerbekend.
Ja Herman ook. En ik durf er 100 euro op te leggen dat hij nog niet is ontmaagdquote:Op maandag 4 mei 2009 17:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij krijgt meer aanbod dan dat hij zal vragen hoorDie man is kankerbekend.
Smakelijkquote:
Boeiend. Hij heeft wel succes en dat is iets waar wij allen jaloers op mogen zijn. Ik wel tenminstequote:
Inmiddels vast wel. Op TV heeftie gezegd dat 'ie al lekker gelikt heeftquote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja Herman ook. En ik durf er 100 euro op te leggen dat hij nog niet is ontmaagd.
Dat is waar.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeiend. Hij heeft wel succes en dat is iets waar wij allen jaloers op mogen zijn. Ik wel tenminste
Zie Jan Smit met z'n chickquote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Als hij over paar jaar nog net zo bekend is, heeft ie écht uit te kiezen
Nou ik denk niet dat Herman ontmaagd is hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 17:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inmiddels vast wel. Op TV heeftie gezegd dat 'ie al lekker gelikt heeft
Ik had het over Jordy van Loon hè.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat Herman ontmaagd is hoor.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is je auto nou officieel totalloss verklaard?
Nou dat niet, maar de APK ermee doorkomen doe ik op deze manier ook nietquote:Op maandag 4 mei 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Is je auto nou officieel totalloss verklaard?
Wehe ik ben benieuwd.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar de APK ermee doorkomen doe ik op deze manier ook niet
Dalijk pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |